Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    οπελ καντετ του 1983
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. οπελ καντετ του 1983
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    15
    43
    602
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??

      με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.

      βασισμενο στο

      σε 2 χρονια γινεται 30
      ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingstonian last edited by

        θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??

        με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.

        βασισμενο στο

        σε 2 χρονια γινεται 30
        ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??

          με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.

          βασισμενο στο

          σε 2 χρονια γινεται 30
          ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • vespas
            vespas last edited by

            Αφου είναι Ελληνικής συναρμολόγησης επιβάλλεται να θεωρηθεί κλασσικό αλλά να είναι και σε άψογη κατάσταση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              niga last edited by

              Μπορεί να επιβάλλεται αλλά... δεν είναι. Όχι ακόμη τουλάχιστον.
              Ας με διορθώσουν οι πιο αρμόδιοι, αλλά νομίζω ότι το όριο των 30 ετών που ορίστηκε πέρυσι και θεωρούσε κλασικά αυτοκίνητα μέχρι το 1980, δεν αναπροσαρμόζεται αυτόματα κάθε χρόνο. Δηλαδή δεν σημαίνει ότι φέτος τα αυτοκίνητα του 1981 θεωρούνται κλασικά. Κάποια στιγμή λογικά θα αναπροσαρμόσουν την καταληκτική ημερομηνία (το 1980 δηλ), αλλά αυτό μπορεί να το κάνουν και σε 5-10 χρόνια....

              Από το Guide for users of Historic vehicles της FIVA:

              • “historic vehicle movement” is a collective term encompassing interest in road vehicles from the start of mechanised transport 125 years or more years ago up to 1980.

              http://www.fiva.org/E/Downloads/Drivers ... %20ENG.pdf

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                audipassion last edited by

                Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??

                με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.

                βασισμενο στο

                σε 2 χρονια γινεται 30
                ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση)

                Πότε συναρμολογούσε αυτοκίνητα η opel στην Ελλάδα ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

                  Ηταν μια μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία.
                  Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και maZDA). Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980. Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του '80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες. Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    niga last edited by

                    Παρόλα αυτά, ψάχνοντας στο site της FIVA βρήκα ένα πιστοποιητικό οχήματος πιθανού ενδιαφέροντος για youngtimers 20-30 ετών:

                    http://www.fiva.org/EN/ID_Card/ID-Card.htm

                    http://fiva.fb.mi.addemar.com/c73/hb4cc4

                    'These are vehicles in the hand of collectors or enthusiasts, being more than 20 years old but younger than 30 years.
                    The vehicles are well maintained and may be used for events. These vehicles are not yet „HISTORIC VEHICLES“ but may become so when they reach the FIVA age limit.'

                    Δεδομένου ότι όπως λέει μπορεί να συμμετάσχει σε εκδηλώσεις, μήπως μπορεί να έχει και κάποια άλλα προνόμια των ιστορικών όπως ασφάλιση που θα του εξασφαλίσει πλήρη αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος;

                    Cosmomike τι λες; βγάζετε τέτοια πιστοποιητικά στον ΣΙΣΑ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fulvia-3 last edited by

                      Νομίζω ότι συναρμολογήθηκε μόνον η 33 και όχι και η SUD.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kingstonian last edited by

                        Ο χρήστης vespas έγραψε:
                        Αφου είναι Ελληνικής συναρμολόγησης επιβάλλεται να θεωρηθεί κλασσικό αλλά να είναι και σε άψογη κατάσταση

                        κτεο το εχω παρει....και με την αξια του
                        το μονο θεματακι ειναι οτι το χρωμα εχει πιτσικαρει -καμια σχεση με μπαλωματα- και εχει βαθουλωματα του μεγεθους 10 λεπτου και αν...
                        αυτο θα το φτιαξω ετσι και αλλιως...

                        ο κινητηρας απο την μανα του...

                        και οση αναμενομενη φθορα να εχει η ταπετσαρια, τα πλαστικα κτλ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kingstonian last edited by

                          Ο χρήστης vespas έγραψε:
                          ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

                          Ηταν μια μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία.
                          Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και maZDA). Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980. Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του '80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες. Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων.

                          αφου τοτε ερχοταν τα πακετα Ντελορ....σιγα μην κουραζοταν ο Ελληναρας να φτιαξει μονος τα αμαξια του...
                          πλερωνε και τσουφ στην πορτα του μπροστα...

                          σε αντιθεση με τον μαλακα τον Γιουγκο, Ρουμανο, Πολωνο, Τσεχο, Ισπανο* που τα εφτιαχνε αυτος....

                          *αρχες 80 η Ισπανια ηταν στα ιδια χαλια με εμας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gabyy7 last edited by

                            Βάλε και καμία φωτογραφία να το δούμε το εργαλείο!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fulvia-3 last edited by

                              Ο χρήστης kingstonian έγραψε:

                              ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

                              αφου τοτε ερχοταν τα πακετα Ντελορ....σιγα μην κουραζοταν ο Ελληναρας να φτιαξει μονος τα αμαξια του...
                              πλερωνε και τσουφ στην πορτα του μπροστα...

                              σε αντιθεση με τον μαλακα τον Γιουγκο, Ρουμανο, Πολωνο, Τσεχο, Ισπανο* που τα εφτιαχνε αυτος....

                              *αρχες 80 η Ισπανια ηταν στα ιδια χαλια με εμας...

                              Πέραν των γνωστών απεργιακών κινητοποιήσεων, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα να μείνουν άνεργοι οι κινητοποιούμενοι (όχι θα κάτσει να σκάσει η εταιρεία... / παίρνει τα μηχανήματά της και πάει στην Τουρκία, Αίγυπτο κλπ), επίδραση είχε και η αδυναμία προστατευτισμού της εγχώριας βιομηχανίας, λόγω της εισόδου μας στην ΕΟΚ. Νομίζω ότι αυτό ίσχυσε και με τη NISSAN.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dgrgtc last edited by

                                Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
                                Νομίζω ότι συναρμολογήθηκε μόνον η 33 και όχι και η SUD.

                                Επισης προλαβε να συναρμολογησει και μερικα kadett E.....ειχαμε ενα μεχρι περυσι.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kingstonian last edited by

                                  Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
                                  Βάλε και καμία φωτογραφία να το δούμε το εργαλείο!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    audipassion last edited by

                                    Ο χρήστης vespas έγραψε:
                                    ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

                                    Ηταν μια μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία.
                                    Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και maZDA). Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980. Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του '80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες. Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων.

                                    Ευχαριστώ πολύ φίλε vespas , όλα αυτά πληγώνουν την γενιά μας όταν μαθαίνει για αυτά και απορεί πως μια χώρα με δυνατότητες κατάντησε έτσι .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pop2000 last edited by

                                      αν δεν ειναι κλασσικα τα αμαξια που εφτιαξαν οι πατεραδες μας και οι θειοι μας πια ειναι κλασσικα !!!!!!! φιλπα εοφιλπα και λοιπα ξυπνηστε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • vespas
                                        vespas last edited by

                                        Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουμε οι νεότεροι : http://www.offroader.gr/x/index.php/2009-11-21-19-04-42/51-2009-12-07-21-43-51/363-2010-01-27-09-43-10?showall=1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kingstonian last edited by

                                          loipon...pernaei to test???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • vespas
                                            vespas last edited by

                                            Η νισσαν άνοιξε το εργοστάσιο της στην Αγγλία που φτιάχνει τα αβενσις, κασκαι κ.α. αφού έκλεισε η τεοκαρ του Θεοχαράκη, αλλιώς και αυτά θα φτιάχονταν εδώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr