-
θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??
με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.
βασισμενο στο
σε 2 χρονια γινεται 30
ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση) -
θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??
με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.
βασισμενο στο
σε 2 χρονια γινεται 30
ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση) -
θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??
με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.
βασισμενο στο
σε 2 χρονια γινεται 30
ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση) -
Αφου είναι Ελληνικής συναρμολόγησης επιβάλλεται να θεωρηθεί κλασσικό αλλά να είναι και σε άψογη κατάσταση
-
Μπορεί να επιβάλλεται αλλά... δεν είναι. Όχι ακόμη τουλάχιστον.
Ας με διορθώσουν οι πιο αρμόδιοι, αλλά νομίζω ότι το όριο των 30 ετών που ορίστηκε πέρυσι και θεωρούσε κλασικά αυτοκίνητα μέχρι το 1980, δεν αναπροσαρμόζεται αυτόματα κάθε χρόνο. Δηλαδή δεν σημαίνει ότι φέτος τα αυτοκίνητα του 1981 θεωρούνται κλασικά. Κάποια στιγμή λογικά θα αναπροσαρμόσουν την καταληκτική ημερομηνία (το 1980 δηλ), αλλά αυτό μπορεί να το κάνουν και σε 5-10 χρόνια....Από το Guide for users of Historic vehicles της FIVA:
- “historic vehicle movement” is a collective term encompassing interest in road vehicles from the start of mechanised transport 125 years or more years ago up to 1980.
http://www.fiva.org/E/Downloads/Drivers ... %20ENG.pdf
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
θα μπορουσε να θεωρηθει κλασσικο??με την εννοια εγγραφης σε ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ κτλ.
βασισμενο στο
σε 2 χρονια γινεται 30
ειναι ελληνικης συρναμολογησης...(η ιστορικη διασταση)Πότε συναρμολογούσε αυτοκίνητα η opel στην Ελλάδα ;
-
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Ηταν μια μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία.
Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και maZDA). Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980. Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του '80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες. Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων. -
Παρόλα αυτά, ψάχνοντας στο site της FIVA βρήκα ένα πιστοποιητικό οχήματος πιθανού ενδιαφέροντος για youngtimers 20-30 ετών:
http://www.fiva.org/EN/ID_Card/ID-Card.htm
http://fiva.fb.mi.addemar.com/c73/hb4cc4
'These are vehicles in the hand of collectors or enthusiasts, being more than 20 years old but younger than 30 years.
The vehicles are well maintained and may be used for events. These vehicles are not yet „HISTORIC VEHICLES“ but may become so when they reach the FIVA age limit.'Δεδομένου ότι όπως λέει μπορεί να συμμετάσχει σε εκδηλώσεις, μήπως μπορεί να έχει και κάποια άλλα προνόμια των ιστορικών όπως ασφάλιση που θα του εξασφαλίσει πλήρη αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος;
Cosmomike τι λες; βγάζετε τέτοια πιστοποιητικά στον ΣΙΣΑ;
-
Νομίζω ότι συναρμολογήθηκε μόνον η 33 και όχι και η SUD.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Αφου είναι Ελληνικής συναρμολόγησης επιβάλλεται να θεωρηθεί κλασσικό αλλά να είναι και σε άψογη κατάστασηκτεο το εχω παρει....και με την αξια του
το μονο θεματακι ειναι οτι το χρωμα εχει πιτσικαρει -καμια σχεση με μπαλωματα- και εχει βαθουλωματα του μεγεθους 10 λεπτου και αν...
αυτο θα το φτιαξω ετσι και αλλιως...ο κινητηρας απο την μανα του...
και οση αναμενομενη φθορα να εχει η ταπετσαρια, τα πλαστικα κτλ...
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝΗταν μια μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία.
Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και maZDA). Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980. Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του '80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες. Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων.αφου τοτε ερχοταν τα πακετα Ντελορ....σιγα μην κουραζοταν ο Ελληναρας να φτιαξει μονος τα αμαξια του...
πλερωνε και τσουφ στην πορτα του μπροστα...σε αντιθεση με τον μαλακα τον Γιουγκο, Ρουμανο, Πολωνο, Τσεχο, Ισπανο* που τα εφτιαχνε αυτος....
*αρχες 80 η Ισπανια ηταν στα ιδια χαλια με εμας...
-
Βάλε και καμία φωτογραφία να το δούμε το εργαλείο!!!
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
αφου τοτε ερχοταν τα πακετα Ντελορ....σιγα μην κουραζοταν ο Ελληναρας να φτιαξει μονος τα αμαξια του...
πλερωνε και τσουφ στην πορτα του μπροστα...σε αντιθεση με τον μαλακα τον Γιουγκο, Ρουμανο, Πολωνο, Τσεχο, Ισπανο* που τα εφτιαχνε αυτος....
*αρχες 80 η Ισπανια ηταν στα ιδια χαλια με εμας...
Πέραν των γνωστών απεργιακών κινητοποιήσεων, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα να μείνουν άνεργοι οι κινητοποιούμενοι (όχι θα κάτσει να σκάσει η εταιρεία... / παίρνει τα μηχανήματά της και πάει στην Τουρκία, Αίγυπτο κλπ), επίδραση είχε και η αδυναμία προστατευτισμού της εγχώριας βιομηχανίας, λόγω της εισόδου μας στην ΕΟΚ. Νομίζω ότι αυτό ίσχυσε και με τη NISSAN.
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Νομίζω ότι συναρμολογήθηκε μόνον η 33 και όχι και η SUD.Επισης προλαβε να συναρμολογησει και μερικα kadett E.....ειχαμε ενα μεχρι περυσι.....
-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
Βάλε και καμία φωτογραφία να το δούμε το εργαλείο!!! -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝΗταν μια μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία.
Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και maZDA). Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980. Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του '80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες. Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων.Ευχαριστώ πολύ φίλε vespas , όλα αυτά πληγώνουν την γενιά μας όταν μαθαίνει για αυτά και απορεί πως μια χώρα με δυνατότητες κατάντησε έτσι .
-
αν δεν ειναι κλασσικα τα αμαξια που εφτιαξαν οι πατεραδες μας και οι θειοι μας πια ειναι κλασσικα !!!!!!! φιλπα εοφιλπα και λοιπα ξυπνηστε!
-
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουμε οι νεότεροι : http://www.offroader.gr/x/index.php/2009-11-21-19-04-42/51-2009-12-07-21-43-51/363-2010-01-27-09-43-10?showall=1
-
loipon...pernaei to test???
-
Η νισσαν άνοιξε το εργοστάσιο της στην Αγγλία που φτιάχνει τα αβενσις, κασκαι κ.α. αφού έκλεισε η τεοκαρ του Θεοχαράκη, αλλιώς και αυτά θα φτιάχονταν εδώ
οπελ καντετ του 1983