Feb 9, 2011, 8:21 AM

Για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι δεν υπαρχει η γνωση του χειρισμου ανθρωπινου δυναμικου και καταστασεων. Κακα τα ψεματα ρε παιδια, η διοικηση θελει ταλεντο και αναλογη παιδεία , χαρισματα που κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος να διαθετει. Αλλά και κανείς δεν ειναι υποχρεωμενος ν ανεχεται τ αποτελεσματα της ελλειψης τους. Σαφής?

Σαφέστατος. Το θέμα είναι αν τα άνωθεν παλλικάρια μας το έχουν καταλάβει. Αμφιβάλλω. Και ο λόγος είναι απλός. Δεν υπάρχει ταλέντο (φαντασία για την περίπτωση) και φυσικά η παιδεία.
Ευκαιρίας δοθείσης, γιατί ρε παιδιά δεν μιλάει κανένας πιά για τις αναγνωρίσεις των ράλι; Μας βόλεψε το γεγονός των ελεύθερων περασμάτων μετατρέποντας τα ράλι σε αναβάσεις; Για ρωτήστε τον Αμαξό πόσα περάσματα έκανε στο Μόντε. Γιατί δηλαδή εμείς να μη μπορούμε να βγάλουμε οδηγούς ράλι, αφού ασχολούμαστε σχεδόν αποκλειστικά με τα ράλι; Ας δουλέψουμε με κανονισμούς ράλι και όχι με απομνημόνευση δρόμου.
Άντε παιδιά της ΟΜΑΕ. Δείξτε ότι διαφέρετε από την πρότερη κατάσταση και πάρτε το στους ώμους σας. Προσπαθείτε να μειώσετε το κοστολόγιο με τις φθηνές βενζίνες, αλλά αφήνετε 10 ημέρες ελεύθερων αναγνωρίσεων, ανεβάζοντας κατά πολύ το κόστος. Αν θέλετε, το κόστος είναι το λιγότερο που μετράει στο συγκεκριμένο θέμα. Η φιλοσοφία πρέπει να αλλάξει, έτσι ώστε ό Έλληνας οδηγός ράλι να μην είναι ανέκδοτο (εννοείται λόγω κανονισμών προς αποφυγή παρεξηγήσεων) στους λοιπούς ευρωπαίους.
Ρε παιδιά, δε νοείται να τρέχεις σε ράλι και σε όλη την Ευρώπη να κάνουν από δύο μέχρι τέσσερα περάσματα, απλά περιγράφοντας δρόμο και εμείς να ανεβοκατεβαίνουμε τα βουνά για 10 ημέρες ώστε να μάθουμε το δρόμο, απαξιώνοντας και το δεύτερο μέλος του πληρώματος που ουσιαστικά(με τις παρούσες συνθήκες) παίζει το ρόλο του έρματος.
Λάμπης Κουρτέσης