-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Μεχρι 15-16.000ε ειτε καινουργιο ειτε μεταχειρισμενο. Θελω να εχει καποιους χωρους . Απο καινουργιο σκεφτομαι για polo 1.2 75ps tdiMεταχειρισμενα
renault megane 1.5 106ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/963565/ - 10.500e
golf 5 1.9 105 ps - http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1099527/ -11.400e
mazda 3 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/830587/ -12.000e
peugeot 407 1.6 110ps- http://www.car.gr/classifieds/cars/view/667976/ -13.100e
focus 1.6 90ps -http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1093640/ -13.300Ως κάτοχος diesel που διανύει 200χλμ τη μέρα, κάθε μέρα, συμφωνόντας εν πολλοίς με τα όσα είπαν & τα υπόλοιπα παιδιά, σου λέω πως καλό είναι να προσπαθήσεις να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες σχέσεις στο κιβώτιο, λόγω μικρούς εύρους λειτουργίας του κινητήρα. Αν μπορείς να δοκιμάσεις με κάποιο τρόπο ένα 5άρι & ένα 6άρι (ή ακόμα καλύτερα 7άρι dsg), θα εκτιμήσεις πολύ το 'γεφύρωμα' που κάνουν οι περισσότερες σχέσεις, κάτι που είναι πολύ πιο σημαντικό (κατά την ταπεινή μου γνώμη) από ότι σε ένα βενζινοκινητήρα που έχει σαφώς πιο 'απλωμένη' λειτουργία.
Εκτιμώντας βαθύτατα το ότι η πρώτη σου επιλογή είναι η vw(!), εύχομαι καλορίζικο & καλοτάξιδο, ότι & αν επιλέξεις. -
Καλύτερα πάντως να αποφύγεις τον 1,2 tdi του VAG καθώς υπάρχουν κινήτηρες με πολύ καλύτερα χαρακτηριστηκά λειτουργίας, όπως ο 1.3 του gruppo που θα τον βρείς και στα οπελ ή ο 1,4 D4D ή ο 1,5 dCi που θα τον βρείς εκτός απο Renault, se Dacia και Nissan. An και σε βλέπω να γέρνεις χωρίς λόγο προς τον 1,2
-
Ο 1.2Τdi του Polo εκτιμώ ότι κάνει μόνο για αστικές μετακινήσεις. Εκτός πόλης πρέπει να το πάρει απόφαση ο οδηγός του ότι θα κινείται με τη φόρα και ότι οι επιταχύνσεις δεν θα είναι και τόσο σβέλτες.
-
Για να μην ανοίγω εκ νέου καινούργιο (ίδιο) θέμα:
Έχω αρχίσει να ψάχνω (και εγώ) για μικρό diesel, μέχρι 1400 κυβικά.
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για καθημερινές διαδρομές 125 km από τα οποία τα 80 σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα 45 σε αστικό ιστό. Ταχύτητες μέχρι 120-125 km/hr.
Στα υπόψην έχω κατά πρώτο λόγο το Corsa 1.3 CDTI και το Yaris 1.4 D4d, και κατά δεύτερο λόγο το Polo 1.4 TDI.
Εκτός από το Corsa (πχ αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/958312/) υπάρχουν άλλα μικρά diesel με 6άρι κιβώτιο;
Κάθε (τεκμηριωμένη) γνώμη/άποψη δεκτή... -
@doule
To polo παράγεται ακόμα 1.4tdi? Νομίζω πως αντικαταστάθηκε αυτό το μοτέρ (που το φορούσαν & τα 3 μικρά του γκρουπ) από τον 1.2tdi. Ξέρω πως το leon με τον 1.6cr έρχεται με 7άρι dsg, το octavia ΔΕΝ έρχεται με τον 1.6tdi & αν έρθει θα σου πούνε 6 μήνες παράδοση (δεν ξέρω για ποιο λόγο) όπως μου είχαν πει εμένα όταν τους είχα ρωτήσει για οποιοδήποτε skoda diesel. Τα Fiat Punto Evo 5d 1.6D Sport/C3 1.6 HDi 110hp/clio 1.5dci τα σκέφτηκες? Αλλιώς πρέπει να ανέβεις κατηγορία & να πας σε leon/golf/bravo/megane κλπ. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να ρωτήσεις κάποια επίσημη αντιπροσωπεία γιατί πολλές φορές πριν τα βγάλουν στο δίκτυο, κάποια μοντέλα είναι ήδη προς πώληση -
Σκεφτομαι και εγω για αγορα polo. Ειμαι αναμεσα στο 1.2 TSI και 1.2 TDI. Για τον πρωτο δεν τιθεται θεμα...Αυτος ο TDI θα τραβαει καθολου ρε παιδια?? η θα θελει σπρωξιμο? Το αυτοκινητο θα κανει περιπου 10.000 χλμ το χρονο, και ειμαι επαρχια...Δεν ξερω ποιο απο τους δυο να επιλεξω. Καποιος που ειναι κατοχος polo 1.2 TDI ας μου πει την γνωμη του και τις εμπειριες του.Ευχαριστω.
-
Αυτος ο TDI θα τραβαει καθολου ρε παιδια?? η θα θελει σπρωξιμο?
Στις ανηφόρες θέλει λίγο σπρώξιμο αν θες να πας κάπως γρήγορα. Στις κατηφόρες δεν έχει κανένα πρόβλημα, μπορείς να πας όσο πάνε και τα άλλα αυτοκίνητα πάνω κάτω.
Έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας όμως, εσαεί. -
Το εσαει παιζεται...Τα αλλα ειναι απο προσωπικη εμπειρια?
-
Νοίκιασα πριν από λίγο καιρό ένα Φάμπια 1.2 TDi στο εξωτερικό, ένα αμάξι με τον ίδιο κινητήρα, και σερνόταν. Απλά σε πήγαινε οικονομικά από το ένα μέρος στο άλλο.
-
Θα τραβαει λογω ροπης Απο κει κ περα ομως σε επιδοσεις θα ειναι αρκετα πισω απο το βενζινοκινητο. Εκει που σκεφτεσαι να 'κατεβεις να σπρωξεις' θα ειναι μαλλον στον ανοιχτο δρομο οπου πλεον οι ταχυτητες εχουν ανεβει σε σχεση με παλαιοτερα. Για τι χρηση το θες το αυτοκινητο??? Αν ειναι για αστικη-περιαστικη χρηση με ανηφορες δε νομιζω να τιθεται θεμα, μια χαρα θα ειναι, με τη μικρη καταναλωση και τα ανυπαρκτα τελη να αποτελουν δελεαρ. Υπολογισε παντως το ετησιο κοστος κατοχης/χρησης/συντηρησης των 2 αυτοκινητων (ρωτα κοστος/συχνοτητα σερβις!) για να δεις κατα ποσο σε συμφερει το ντιζελ.
-
Καταλαβα...μαλλον για TSI θα παω...τνχ
-
Opel Corsa 1.3cdti 95hp start n stop αν αντεχεις να περιμενεις 2 μηνες
-
Μπα δεν νομιζω... 1ον γιατι πουλαω ενα Golf GTI 07 μεσω της τοπικης αντιπροσωπειας VW(Δειτε εδω http://www.car.gr/classifieds/cars/view/716633/) οποτε παλι VW θα παρω και 2ον (συγνωμη φιλε) αλλα OPEL δεν παιρνω με τιποτα... Θα προτιμουσα ενα Clio 1.5 DCI αν πηγαινα σε αλλη μαρκα.
-
Γιατί οι κάτοχοι VW δεν πάμε με τίποτα σε opel? Γιατί δε μπορούμε να συμβιβαστούμε με κάτι τόσο υποδεέστερο!
manmag από μένα έχεις ποντάκι & εγώ όταν δεν βρήκα κάτι σε vw group, τo 1.5 DCI πήρα!
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Γιατί οι κάτοχοι VW δεν πάμε με τίποτα σε opel? Γιατί δε μπορούμε να συμβιβαστούμε με κάτι τόσο υποδεέστερο!manmag από μένα έχεις ποντάκι & εγώ όταν δεν βρήκα κάτι σε vw group, τo 1.5 DCI πήρα!
Ενταξει ,δεν το βλεπω μονο ετσι αλλα τα OPEL γενικα δεν ειναι τοσο αξιοπιστα οσο τα VW η τα Renault, αυτο πιστευω απο συζητησεις με κατοχους και των τριων εταιρειων. Προσωπικα ειχα κατα σειρα Megane 1.4 μοντ 2000 , Scenic 1.6 μοντ 2004 και τωρα Grand scenic 1.9 dci... Σκυλια ολα τα αυτοκινητα . Θελω παρα πολυ να μου πεις για το Clio σου. Ποσο πραγματικα καιει? Εισαι γενικα ευχαριστημενος?
-
Ο χρήστης manmag έγραψε:
Γιατί οι κάτοχοι VW δεν πάμε με τίποτα σε opel? Γιατί δε μπορούμε να συμβιβαστούμε με κάτι τόσο υποδεέστερο!
manmag από μένα έχεις ποντάκι & εγώ όταν δεν βρήκα κάτι σε vw group, τo 1.5 DCI πήρα!
Ενταξει ,δεν το βλεπω μονο ετσι αλλα τα OPEL γενικα δεν ειναι τοσο αξιοπιστα οσο τα VW η τα Renault, αυτο πιστευω απο συζητησεις με κατοχους και των τριων εταιρειων. Προσωπικα ειχα κατα σειρα Megane 1.4 μοντ 2000 , Scenic 1.6 μοντ 2004 και τωρα Grand scenic 1.9 dci... Σκυλια ολα τα αυτοκινητα . Θελω παρα πολυ να μου πεις για το Clio σου. Ποσο πραγματικα καιει? Εισαι γενικα ευχαριστημενος?
Δεν είναι clio, fluence είναι. Η αρχική επιλογή (για να μεταφέρω τα kayak μου ήθελα sw) ήταν το fabia reflex (6 μήνες αναμονή!) & κατόπιν το megane sw, αλλά το τελευταίο δεν έρχεται στην Ελλάδα diesel.
Αφού δε βρήκα sw, τελικά πήρα το fluence & είμαι ευχαριστημένος από τους χώρους, τον εξοπλισμό (privilege) & την οικονομία, ενώ μειονεκτεί σε ποιότητα κατασκευής και εργονομία (που πάντως συνηθίζεται). To χρησιμοποιώ καθημερινά (200 χλμ) & στην εθνική καίει 6.5λτ/100χλμ με σταθερή ταχύτητα 150 χλμ/ώρα με cruise ctrl. Είχα σκεφτεί το δικό σου, αλλά καίει πιο πολύ & ήταν πιο ακριβό.
Περισσότερα: viewtopic.php?f=15&t=37579&start=150 -
Αν παρω VW θα ειναι πολο 1.2 TSI ... Για το 1.2 TDI κατι δεν μου καθεται καλα... πες απο ενστικτο...τι λες?
Παντως το clio 1.5 dci ειναι μια πολυ τιμια προταση. Εξοπλισμος full extra ( εκδοση DYNAMIC λειπουν μονο τα πισω ηλ παραθυρα μικρο το κακο), κινητηρας διαμαντι (απο πληροφοριες που εχω), ασφαλεια , και renault. Τιμη 14.700.Μονο που ειναι euro4 και δεν ξερω τι μπορει να σημαινει αυτο... το polo tsi ειναι euro5. -
Ο χρήστης manmag έγραψε:
Αν παρω VW θα ειναι πολο 1.2 TSI ... Για το 1.2 TDI κατι δεν μου καθεται καλα... πες απο ενστικτο...τι λες?
Παντως το clio 1.5 dci ειναι μια πολυ τιμια προταση. Εξοπλισμος full extra ( εκδοση DYNAMIC λειπουν μονο τα πισω ηλ παραθυρα μικρο το κακο), κινητηρας διαμαντι (απο πληροφοριες που εχω), ασφαλεια , και renault. Τιμη 14.700.Μονο που ειναι euro4 και δεν ξερω τι μπορει να σημαινει αυτο... το polo tsi ειναι euro5.14.700 βγαίνει τελική τιμή? από 15.750 στον κατάλογο? δεν είναι άσχημη για πετρέλαιο. Αυτό που πάντα λέω στους υποψήφιους αγοραστές diesel είναι να φροντίσουν να έχει 6άρι κιβώτιο γιατί είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. & αν μπορεί κάποιος να οδηγήσει το ίδιο (ή περίπου) αυτοκίνητο με 5 & με 6 ταχύτητες κατανοεί αμέσως τη διαφορά. Η κλειώ έχει 6άρι & μοτέρ δοκιμασμένο στο χρόνο, αν & είναι euro4 (σωστά τα λες), κάτι που σημαίνει πως πρέπει να το πάρεις ως το καλοκαίρι που λήγει η προθεσμία, ενώ κάτι μου λέει πως αν περιμένεις ενδέχεται να πέσει κι άλλο η τιμή του, αν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα. Ο κινητήρας, σε σχέση με τον 1.6 tdi της vw, είναι πιο ενεργοβόρος, αλλά εκτός από το leon με dsg (στην Ελλάδα) τον βρίσκεις μόνο με 5 ταχύτητες & αυτός ήταν ένας από τους λόγους που πήρα το fluence, το οποίο πράγματι είναι μια τίμια πρόταση.
Aγορα diesel αυτοκινητου