-
τρομακτικο το rx7
αλλα γ@ματο
το gtr τα κανει ολα να φαινονται (πολυ πιο) ευκολα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τρομακτικο το rx7αλλα γ@ματο
το gtr τα κανει ολα να φαινονται (πολυ πιο) ευκολα
oτι πρεπει για την Αθηνα...
θα βαζεις 5η και μετα θα ξεκινα -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σε νορμαλ αμαξια (140 αλογα ειναι το δικο μου περιπου) η μεταδωση δεν γαμιεται
Noρμάλ ήμουν και στα 90Κ που έστριψε και η δική μου κορώνα.
Ίσως έχει κάποιο θέμα τελικά με την αντοχή του υλικού στο συγκεκριμένο σημείο. Βέβαια, πέρα από τα δικά μας δεν έχω ακούσει κάποιο άλλο περιστατικό...
μηπως το οδηγικο σου στυλ δεν ειναι με αρκετο φρενο?
Εγω τα καταφερα στα Μεγαρα, που ειχα παει με μισοτελειωμενα φρενα, γυρναγα σε καλους χρονους και δεν ηθελα να σταματησω, φρεναρα με πολυ σασμαν, και οτ αποτελεσμα ηταν αυτο που λέμε....δεν θυμαμαι αν εγινε στα φρενα για την 6 ή για την 8
-
Φιλε RXristo ο φιλος μου δέχεται οτι το 7 δεν εχει την συμπεριφορα του 8 στις στροφες.
Ειναι λογικο να υπαρχει η διαφορα αυτή.
Το 7ρι ειναι πιο σκληρο σε χειρισμό ενω και τα δυο θα τα αγορασει καποιος που δεν τον νοιάζει ουτε ποσο θα καιει το χιλ ουτε καθε ποσο θα κοιτα για λαδια ουτε αν εχει ημερομηνια λήξης οπως οι κονσέρβες.
Δηλ ξεφευγει απο τις απλές ανάγκες ενος απλού αγοραστή που βαζει χαμηλα στανταρτς και λιγο παραπάνω.
Ο βανκελ και τα τελη δεν ειναι ικανα να κρατήσουν τους αγοραστες αυτούς γιατι δεν ακολουθούν τα παραπάνω σε χρήμα.
Δυστιχώς η διαπίστωση καποιων οτι αν ηταν μιας αλλης εταιρίας πχ Lotus θα μιλούσαμε κατω απο αλλη βαση τιμης ,μεταπώλησης και σχεση διαβίωσης ,τιμιότητας ειναι σωστή.Το σηματακι αλλάζει πολλά πραγματα. -
Ποια θεωρειτε λογικη τιμη για cosmo μτχ 04-05? Επειδη ψαχνω αυτες τις μερες εχω δει τιμες απο 11 ως 20 χιλιαρικα!!!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ποια θεωρειτε λογικη τιμη για cosmo μτχ 04-05? Επειδη ψαχνω αυτες τις μερες εχω δει τιμες απο 11 ως 20 χιλιαρικα!!!12-14K ειναι μια λογικη τιμη.
αυτοι που τα δινουν 20Κ θα τα κρατησουν για πολυ καιρο ακομη κοντα τους... -
Πραγματι γυρω στα 14 ειναι μια λογικη τιμη.
Παντως ρε παδια η αληθεια ειναι οτι το RX7 στοιχειωνει κια τα δικα μου παιδικα ονειρα μιλαμε αμαξαρα παρα πολυ μπροστα απο την εποχη του -
μπροστα στην θεωρια πισω ομως στην πραξη.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μπροστα στην θεωρια πισω ομως στην πραξη. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
....
Μαλλον αυτο λες...
Aλλο ενα, ισως λιιιγο πιο γρηγορο...
http://www.youtube.com/watch?v=sr2WPA9s ... re=related
Aπιστευτο αυτο το touge...
Ποσα κιλα χερια θελει για να πας ετσι αυτο το RX7
Kαι ποσο πιο αποστειρωμενο αλλα σιγουρο μοιαζει το GTR -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
....
Μαλλον αυτο λες...
Aλλο ενα, ισως λιιιγο πιο γρηγορο...
http://www.youtube.com/watch?v=sr2WPA9s ... re=related
Αυτό λέω.
Σε λίγο καλύτερη ποιότητα: http://www.youtube.com/watch?v=XcElbVvv ... re=related -
exw akousei tosa polla gia to mazda rx8 pou exw berdeutei?
telika thelei alagh moter?
einai a3iopisto?
h katanalwsh?
an boreite na mou dwsete merikes plhrofories 8a sas eimoun eugnomon -
-
Ο χρήστης chikos έγραψε:
exw akousei tosa polla gia to mazda rx8 pou exw berdeutei?
telika thelei alagh moter?
einai a3iopisto?
h katanalwsh?
an boreite na mou dwsete merikes plhrofories 8a sas eimoun eugnomonΚαλως ηλθες στο φορουμ αλλα γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish[mod]
-
Ο χρήστης chikos έγραψε:
exw akousei tosa polla gia to mazda rx8 pou exw berdeutei?
telika thelei alagh moter?
einai a3iopisto?
h katanalwsh?
an boreite na mou dwsete merikes plhrofories 8a sas eimoun eugnomonΚαλως ηρθες φιλε αλλα δυστυχως περιμενεις με 3 ερωτησεις να διαφωτησεις ατελειωτες συζητησεις αναμεσα σε περιτροφικους και παλινδρομικους. Παρε λοιπον μια απαντηση απο εναν βαρεμενο βανκελακια.
- αμα δουλευει γιατι να θελει αλλαγη μοτερ?
- αμα ενημερωθεις σχετικα με τις ιδιοτροπιες του βανκελ, ναι ειναι αξιοπιστο. Αμα δεν ξερεις θα το καψεις.
- Αμα το πατησεις ειναι υψηλη. Αμα πας νορμαλ ειναι μετρια για τις επιδοσεις του. Χαμηλη παντως δεν ειναι.
Καποιος που δεν γουσταρει τους βανκελ θα σου πει αλλα...
Και 2 τσαμπα συμβουλες: - Με 7-8 χιλιαρικα (μεταχειρα) παιρνεις αμαξι υψηλων επιδοσεων
- Ο βανκελ με κακομεταχειρηση σπαει πιο ευκολα απο εναν εμβολοφορο. Αυτο ειναι αληθεια! Φτιαχνεται ομως και πιο ευκολα και με μικροτερο κοστος. Επισης βελτιωνεται και πολυ ευκολα. Ξερεις ομως τι ειπε ενας guru? Η φλογα που και δυο φορες πιο λαμπερα, κραταει μονο και την μιση διαρκεια.... Τα συμπερασματα δικα σου.
-
Περι μακροζωίας, πόσα χλμ μπορεί να βγάλει ένα μοτέρ Wankel :
α) με σκίσιμο ,παγωμένα κοφτιάσματα κλπα
β) καλό λάδι και συχνή εποπτεία, προσοχή στα service, περιστασιακά 'σκισίματα' με ζεστό μοτέρ κλπα.Απο κατανάλωση μέσα στην πόλη πόσο βλέπεις?
Σε σκίσιμο εκτός?Ευχαριστώ.
-
Θεωρω οτι μιλαμε για μοτερ Rx8 (δηλ Renesis) και οχι για παλαιοτερα 12Α (καρμπυρατερ) ή 13Β (τουρμπο).
Συγκεκριμενη απαντηση δεν υπαρχει.Το κρυο σκισιμο καλο ειναι να αποφευγευεται σε ολα τα αυτοκινητα και ειδικα στα βανκελ.
Σημαντικο ειναι να κοιτας συχνα τα λαδια, γιατι μερος της λειτουργιας του βανκελ ειναι να καιει λαδι, οποτε καποια στιγμη μπορει και να στεγνωσει το μοτερ. Επισης πρεπει να βαζεις μονο λαδια που προβλεπονται για βανκελ (ορυκτελαιο 10-30 στους παλιους ή ημισυνθετικα 5-30 στον Renessis ή οτι αλλο καινουργιο εχει βγει που λεειοτι κανει για βανκελ). Υπαρχει ενας μυθος που λεει οτι αν ξεκινησεις με ορυκτελαιο, δεν κανει να το γυρισεις σε συνθετικο (λογω των επικαθησεων που θα καθαρισουν και θα χασεις συμπιεση). Επισης σε παιλους βανκελ δεν βαζουμε συνθετικα γιατι τρωνε τα O-ring.
To σκισιμο με ζεστο μοτερ δεν μας πειραζει μιας και ο βανκελ αντεχει τις υψηλες στροφες.
Ξερω παιδια με Challenge & Cosmo που εχουν περασει τις 100000 χλμ και πανε για 150000 με το 1ο μοτερ να δουλευει μια χαρα.Η καταναλωση για τα Challenge σε ταξιδι εχω ακουσει ειναι στα 12-14 λιτρα στα 100 χλμ και σε σκισιμο παμε στα 17-18. Για τα Cosmo βαλε κανα 2 λιτρα ακομα. Αμα μιλαμε για βελτιωσεις και τουρμπισματα μπορει να φθασεις και τα 25-30 λιτρα ανετα...
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Θεωρω οτι μιλαμε για μοτερ Rx8 (δηλ Renesis) και οχι για παλαιοτερα 12Α (καρμπυρατερ) ή 13Β (τουρμπο).
Συγκεκριμενη απαντηση δεν υπαρχει.Το κρυο σκισιμο καλο ειναι να αποφευγευεται σε ολα τα αυτοκινητα και ειδικα στα βανκελ.
Σημαντικο ειναι να κοιτας συχνα τα λαδια, γιατι μερος της λειτουργιας του βανκελ ειναι να καιει λαδι, οποτε καποια στιγμη μπορει και να στεγνωσει το μοτερ. Επισης πρεπει να βαζεις μονο λαδια που προβλεπονται για βανκελ (ορυκτελαιο 10-30 στους παλιους ή ημισυνθετικα 5-30 στον Renessis ή οτι αλλο καινουργιο εχει βγει που λεειοτι κανει για βανκελ). Υπαρχει ενας μυθος που λεει οτι αν ξεκινησεις με ορυκτελαιο, δεν κανει να το γυρισεις σε συνθετικο (λογω των επικαθησεων που θα καθαρισουν και θα χασεις συμπιεση). Επισης σε παιλους βανκελ δεν βαζουμε συνθετικα γιατι τρωνε τα O-ring.
To σκισιμο με ζεστο μοτερ δεν μας πειραζει μιας και ο βανκελ αντεχει τις υψηλες στροφες.
Ξερω παιδια με Challenge & Cosmo που εχουν περασει τις 100000 χλμ και πανε για 150000 με το 1ο μοτερ να δουλευει μια χαρα.Η καταναλωση για τα Challenge σε ταξιδι εχω ακουσει ειναι στα 12-14 λιτρα στα 100 χλμ και σε σκισιμο παμε στα 17-18. Για τα Cosmo βαλε κανα 2 λιτρα ακομα. Αμα μιλαμε για βελτιωσεις και τουρμπισματα μπορει να φθασεις και τα 25-30 λιτρα ανετα...
Μιλώ για Renesis ,ναι.
Χρήσιμα τα παραπάνω.
Στο ταξίδι 12-14?
6τάχυτο δεν έχει?
Με 6η και 120-130 πόσες στροφές είσαι και τι περίπου κατανάλωση έχει? -
Με την βενζίνη να έχει σκαρφαλώσει κοντά στο 2€, και τα τέλη του κανούργιου να πλησιάζουν το 1000ρικό.....
r.i.p. rx-8 -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Με την βενζίνη να έχει σκαρφαλώσει κοντά στο 2€, και τα τέλη του κανούργιου να πλησιάζουν το 1000ρικό.....
r.i.p. rx-8Kαινουριο νομιζω δεν πωλειται πλεον....για μτχ ομως με τιμες γυρω στα 10.000€ κ τελη κανα 120αρι μια χαρα ειναι αν δεν κανεις πολλα χλμ...για οποιον θελει φτηνο fun με χωρους κ πρακτικοτητα δεν εχει αλλη επιλογη
Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?