-
ολοι μου το ειχαν πει, μην κανεις καμμια βλακεια και πλυνεις τον κινητηρα σε σιτροεν και πεζω.
εγω ομως ειμαι εξυπνος, τυλιγω με πλαστικα τα ηλεκτρονικα , του ριχνω ειδικο υγρο καθαριστικο και το πλενω με τον σωληνα.
το αφηνω κατοπιν στον ηλιο πεντε ωρες και μετα το φυσαω με τον αερα.
πηρε με την πρωτη και εσβησε ,το ιδιο ξανα, την τριτη του δινω αμεσως γκαζι 2 με 3000 στροφες , δουλευε αλλα οταν αφηνα το γκαζι πηγαινε να σβησει . οταν ζεσταθηκε μετα απο κανα δεκαλεπτο δεν ειχε προβλημα πια. σκεφτομαι οτι λυθηκε το προβημα και το αφηνω να δουλεψει κανα μισαωρο.
ξαναδοκιμαζω μετα μια ωρα και μου κανει τα ιδια , το αφηνω παλι αλλο ενα μισαωρο ανναμενο.
δοκιμαζω μετα απο τρεις ωρες παλι τα ιδια , το κραταω να μην σβησει στις 2000 στροφες, και τοτε ερχετε η εκπληξη, αναβει το ενδεικτικο λαμπακι αυτοδιαγνωσης του κινητηρα , που σημαινει συμφωνα με την εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα η στο συστημα τροφοδοσιας η αναφλεξης και προτεινει επικοινωνιστε με τοσυνεργειο σας.
και τωρα τι κανουμε?
καμμια ιδεα τι τρεχει και πωσ διορθωνεται?
το αμαξι ειναι σιτροεν χαντια 2000 κε 16 βαλβιδο 155 ιππους
ειναι δυνατον : τετοια αλλεργια στο νερο: -
ολοι μου το ειχαν πει, μην κανεις καμμια βλακεια και πλυνεις τον κινητηρα σε σιτροεν και πεζω.
εγω ομως ειμαι εξυπνος, τυλιγω με πλαστικα τα ηλεκτρονικα , του ριχνω ειδικο υγρο καθαριστικο και το πλενω με τον σωληνα.
το αφηνω κατοπιν στον ηλιο πεντε ωρες και μετα το φυσαω με τον αερα.
πηρε με την πρωτη και εσβησε ,το ιδιο ξανα, την τριτη του δινω αμεσως γκαζι 2 με 3000 στροφες , δουλευε αλλα οταν αφηνα το γκαζι πηγαινε να σβησει . οταν ζεσταθηκε μετα απο κανα δεκαλεπτο δεν ειχε προβλημα πια. σκεφτομαι οτι λυθηκε το προβημα και το αφηνω να δουλεψει κανα μισαωρο.
ξαναδοκιμαζω μετα μια ωρα και μου κανει τα ιδια , το αφηνω παλι αλλο ενα μισαωρο ανναμενο.
δοκιμαζω μετα απο τρεις ωρες παλι τα ιδια , το κραταω να μην σβησει στις 2000 στροφες, και τοτε ερχετε η εκπληξη, αναβει το ενδεικτικο λαμπακι αυτοδιαγνωσης του κινητηρα , που σημαινει συμφωνα με την εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα η στο συστημα τροφοδοσιας η αναφλεξης και προτεινει επικοινωνιστε με τοσυνεργειο σας.
και τωρα τι κανουμε?
καμμια ιδεα τι τρεχει και πωσ διορθωνεται?
το αμαξι ειναι σιτροεν χαντια 2000 κε 16 βαλβιδο 155 ιππους
ειναι δυνατον : τετοια αλλεργια στο νερο: -
ολοι μου το ειχαν πει, μην κανεις καμμια βλακεια και πλυνεις τον κινητηρα σε σιτροεν και πεζω.
εγω ομως ειμαι εξυπνος, τυλιγω με πλαστικα τα ηλεκτρονικα , του ριχνω ειδικο υγρο καθαριστικο και το πλενω με τον σωληνα.
το αφηνω κατοπιν στον ηλιο πεντε ωρες και μετα το φυσαω με τον αερα.
πηρε με την πρωτη και εσβησε ,το ιδιο ξανα, την τριτη του δινω αμεσως γκαζι 2 με 3000 στροφες , δουλευε αλλα οταν αφηνα το γκαζι πηγαινε να σβησει . οταν ζεσταθηκε μετα απο κανα δεκαλεπτο δεν ειχε προβλημα πια. σκεφτομαι οτι λυθηκε το προβημα και το αφηνω να δουλεψει κανα μισαωρο.
ξαναδοκιμαζω μετα μια ωρα και μου κανει τα ιδια , το αφηνω παλι αλλο ενα μισαωρο ανναμενο.
δοκιμαζω μετα απο τρεις ωρες παλι τα ιδια , το κραταω να μην σβησει στις 2000 στροφες, και τοτε ερχετε η εκπληξη, αναβει το ενδεικτικο λαμπακι αυτοδιαγνωσης του κινητηρα , που σημαινει συμφωνα με την εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα η στο συστημα τροφοδοσιας η αναφλεξης και προτεινει επικοινωνιστε με τοσυνεργειο σας.
και τωρα τι κανουμε?
καμμια ιδεα τι τρεχει και πωσ διορθωνεται?
το αμαξι ειναι σιτροεν χαντια 2000 κε 16 βαλβιδο 155 ιππους
ειναι δυνατον : τετοια αλλεργια στο νερο: -
Τι χρονολογίας είναι? ¨Εχει ντιτστριμπιτέρ??
Αν δεν έχει βγάλε το κάλυμα που υποθέτω ότι εχει πάνω από τα μπουζί, τράβα προσεκτικά τα μπουζοκαλώδια και φύσα μέσα (υποψιάζομε οτι πρεπει να βγάλεις και κανα ψάρι). Αν τώρα έχει και ντρισιμπιτέρ πρέπει εκτό το παραπάνω να το ανοίξεις και να το φυσήξεις γιατί κι εκεί πάντα πάει νερό στο πλύσιμο. -
ειναι του 94 , δεν εχει ντιστριμπιτερ αλλα μικρους πολλαπλασιαστες? .και βεβαια τα φυσηξα. σημερα ρεταρει συνεχως , και εκανα 50 χλμ τιδιαολο οπου και να ιεχε κρατησει καποια υγρασια πρεπει να εφυγε , φοβαμαι μηπως τα επαιξε η ηλεκτρονικη.
και εχω και ενα φιλο που για να μου την σπασει ριχνει νερο στην μηχανη απο το καρισμα και μετα αμεσως το βαζει μπροστα και γελαει τι να πω. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
ειναι του 94 , δεν εχει ντιστριμπιτερ αλλα μικρους πολλαπλασιαστες? .και βεβαια τα φυσηξα. σημερα ρεταρει συνεχως , και εκανα 50 χλμ τιδιαολο οπου και να ιεχε κρατησει καποια υγρασια πρεπει να εφυγε , φοβαμαι μηπως τα επαιξε η ηλεκτρονικη.
και εχω και ενα φιλο που για να μου την σπασει ριχνει νερο στην μηχανη απο το καρισμα και μετα αμεσως το βαζει μπροστα και γελαει τι να πω.Βάλε αντιυγρασιακό σπρέι στις ηλεκτρικές επαφές(πολλαπλασιαστές,μπουζοκαλώδια οτι έχει) γιατί προφανώς έχει κρατήσει υγρασία
-
σωστος πως κολλαει το μυαλο του ανθρωπου , αφου στο παλιο φιεστα εριχνα και εχω στο γκαραζ , τι να πει κανεις .
τωρα λοιπον εστρωσε , ας ελπισουμε παντοτινα , και ορκιζομαι να μην ξαναπλυνω την μηχανη.ευχαριστω παιδια.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
σωστος πως κολλαει το μυαλο του ανθρωπου , αφου στο παλιο φιεστα εριχνα και εχω στο γκαραζ , τι να πει κανεις .
τωρα λοιπον εστρωσε , ας ελπισουμε παντοτινα , και ορκιζομαι να μην ξαναπλυνω την μηχανη.ευχαριστω παιδια.
Την μηχανή του xantia εννοείς!
-
Την μηχανή του xatnia την έχω πλύνει πολλές φορές αλλα όχι μόνος μου.Μου την πλένει πάντα ο τεχνικός του συνεργείου μου σε διπλανό πλυντήριο
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
σωστος πως κολλαει το μυαλο του ανθρωπου , αφου στο παλιο φιεστα εριχνα και εχω στο γκαραζ , τι να πει κανεις .
τωρα λοιπον εστρωσε , ας ελπισουμε παντοτινα , και ορκιζομαι να μην ξαναπλυνω την μηχανη.ευχαριστω παιδια.
Τελικά αυτό το σπρέι είναι απαραίτητο
προβλημα σε σιτροεν χαντια στο ρελαντι