-
Έχω μπροστά μου το τεύχος του Αυγούστου των 4 Τροχών!
Πραγματικά υπέροχο! Καταρχήν το εξώφυλλο: ποζάρει η νέα Enzo Ferrari, το νέο dream car της Σκουντερία! Πολύ καλή και η γνωριμία με το αμάξι που έχει το τεύχος, αν και ο ΣΧ παρεκτρέπεται λίγο! (Μα δεν μπορεί να είναι όλα τέλεια σε αυτό το αμάξι αγαπητέ ΣΧ!!! Σχεδιαστικά θα μπορούσε να έχει πιό έντονο χαρακτήρα, τεχνολογικά δε, δεν έχει να πει κάτι καινούργιο.Το τιμόνι αυτό θα μπορούσε να το έχει οποιαδήποτε εταιρεία.Τώρα όσον αφορά την συμπεριφορά της στο δρόμο, μόνο εσείς ξέρετε!).
Κλασσικά ο ΚΚ παραπονιέται για την έλλειψη τεχνολογικής πρόοδου στη χώρα μας, και καλά κάνει. Προβάλλει μάλιστα και την προσπάθεια του/και άλλων, για τη δημιουργία εθνικού πρωταθλήματος με μονοθέσια, τη δεκαετία του 70, φαντάζομαι. Γιατί ναυάγησε η ιδέα αυτή μόνο αυτός και αυτοί που έφτιαξαν μερικές Formula Greece ξέρουν...
Επίσης και επειδή είχα καιρό να πάρω το περιοδικό είδα ότι μειώθηκαν αισθητά οι διαφημήστικές καταχωρήσεις, μέσα στις σελίδες του, πράγμα το οποίο ήταν κουραστικό.
Πολύ καλό και το αρθράκι του Σετράιτ, για τους κινητήρες 'πολλών καυσίμων' .
Μόνο μειονέκτιμα η ελλιπής ενημέρωση για τη Φόρμουλα 1. Μόνο οι λεζάντες για τις φωτογραφίες υπάρχουν..Συγκρίνοντας και με παλιότερα τεύχ, πριν δηλαδή η εταιρεία αγοράσει το περιοδικό Formula 1, μπορεί να δει κανείς ότι ουδεμία σχέση έχουν οι εκτενείς αναφορές εκείνης της περιόδου, για τη Φ1, με τις σημερινές. Πρέπει να αγοράζω το Formula 1;
Πάντως:
Συνεχίστε έτσι. Είστε το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με την έννοια ότι δεν εστιάζετε στη μηχανή αυτή καθαυτή...ο νοών νοείτω. -
Έχω μπροστά μου το τεύχος του Αυγούστου των 4 Τροχών!
Πραγματικά υπέροχο! Καταρχήν το εξώφυλλο: ποζάρει η νέα Enzo Ferrari, το νέο dream car της Σκουντερία! Πολύ καλή και η γνωριμία με το αμάξι που έχει το τεύχος, αν και ο ΣΧ παρεκτρέπεται λίγο! (Μα δεν μπορεί να είναι όλα τέλεια σε αυτό το αμάξι αγαπητέ ΣΧ!!! Σχεδιαστικά θα μπορούσε να έχει πιό έντονο χαρακτήρα, τεχνολογικά δε, δεν έχει να πει κάτι καινούργιο.Το τιμόνι αυτό θα μπορούσε να το έχει οποιαδήποτε εταιρεία.Τώρα όσον αφορά την συμπεριφορά της στο δρόμο, μόνο εσείς ξέρετε!).
Κλασσικά ο ΚΚ παραπονιέται για την έλλειψη τεχνολογικής πρόοδου στη χώρα μας, και καλά κάνει. Προβάλλει μάλιστα και την προσπάθεια του/και άλλων, για τη δημιουργία εθνικού πρωταθλήματος με μονοθέσια, τη δεκαετία του 70, φαντάζομαι. Γιατί ναυάγησε η ιδέα αυτή μόνο αυτός και αυτοί που έφτιαξαν μερικές Formula Greece ξέρουν...
Επίσης και επειδή είχα καιρό να πάρω το περιοδικό είδα ότι μειώθηκαν αισθητά οι διαφημήστικές καταχωρήσεις, μέσα στις σελίδες του, πράγμα το οποίο ήταν κουραστικό.
Πολύ καλό και το αρθράκι του Σετράιτ, για τους κινητήρες 'πολλών καυσίμων' .
Μόνο μειονέκτιμα η ελλιπής ενημέρωση για τη Φόρμουλα 1. Μόνο οι λεζάντες για τις φωτογραφίες υπάρχουν..Συγκρίνοντας και με παλιότερα τεύχ, πριν δηλαδή η εταιρεία αγοράσει το περιοδικό Formula 1, μπορεί να δει κανείς ότι ουδεμία σχέση έχουν οι εκτενείς αναφορές εκείνης της περιόδου, για τη Φ1, με τις σημερινές. Πρέπει να αγοράζω το Formula 1;
Πάντως:
Συνεχίστε έτσι. Είστε το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με την έννοια ότι δεν εστιάζετε στη μηχανή αυτή καθαυτή...ο νοών νοείτω. -
Έχω μπροστά μου το τεύχος του Αυγούστου των 4 Τροχών!
Πραγματικά υπέροχο! Καταρχήν το εξώφυλλο: ποζάρει η νέα Enzo Ferrari, το νέο dream car της Σκουντερία! Πολύ καλή και η γνωριμία με το αμάξι που έχει το τεύχος, αν και ο ΣΧ παρεκτρέπεται λίγο! (Μα δεν μπορεί να είναι όλα τέλεια σε αυτό το αμάξι αγαπητέ ΣΧ!!! Σχεδιαστικά θα μπορούσε να έχει πιό έντονο χαρακτήρα, τεχνολογικά δε, δεν έχει να πει κάτι καινούργιο.Το τιμόνι αυτό θα μπορούσε να το έχει οποιαδήποτε εταιρεία.Τώρα όσον αφορά την συμπεριφορά της στο δρόμο, μόνο εσείς ξέρετε!).
Κλασσικά ο ΚΚ παραπονιέται για την έλλειψη τεχνολογικής πρόοδου στη χώρα μας, και καλά κάνει. Προβάλλει μάλιστα και την προσπάθεια του/και άλλων, για τη δημιουργία εθνικού πρωταθλήματος με μονοθέσια, τη δεκαετία του 70, φαντάζομαι. Γιατί ναυάγησε η ιδέα αυτή μόνο αυτός και αυτοί που έφτιαξαν μερικές Formula Greece ξέρουν...
Επίσης και επειδή είχα καιρό να πάρω το περιοδικό είδα ότι μειώθηκαν αισθητά οι διαφημήστικές καταχωρήσεις, μέσα στις σελίδες του, πράγμα το οποίο ήταν κουραστικό.
Πολύ καλό και το αρθράκι του Σετράιτ, για τους κινητήρες 'πολλών καυσίμων' .
Μόνο μειονέκτιμα η ελλιπής ενημέρωση για τη Φόρμουλα 1. Μόνο οι λεζάντες για τις φωτογραφίες υπάρχουν..Συγκρίνοντας και με παλιότερα τεύχ, πριν δηλαδή η εταιρεία αγοράσει το περιοδικό Formula 1, μπορεί να δει κανείς ότι ουδεμία σχέση έχουν οι εκτενείς αναφορές εκείνης της περιόδου, για τη Φ1, με τις σημερινές. Πρέπει να αγοράζω το Formula 1;
Πάντως:
Συνεχίστε έτσι. Είστε το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με την έννοια ότι δεν εστιάζετε στη μηχανή αυτή καθαυτή...ο νοών νοείτω. -
Ολα καλα κι ολα ωραία.
Ομως, έχουν ενα συγκριτικό, 'Jazz, Fiesta & 9 super mini' (polo,clio,yaris,ibiza,klp...)Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν όλα τα 1400άρια, και για το Clio επέλεξαν την έκδοση 1.2. Το clio 1.4/98 θα τα ειχε καταπιεί όλα.
-
Ο χρήστης axel έγραψε:
Ολα καλα κι ολα ωραία.
Ομως, έχουν ενα συγκριτικό, 'Jazz, Fiesta & 9 super mini' (polo,clio,yaris,ibiza,klp...)Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν όλα τα 1400άρια, και για το Clio επέλεξαν την έκδοση 1.2. Το clio 1.4/98 θα τα ειχε καταπιεί όλα.
Οι λόγοι είναι οι εξής: Η ιπποδύναμη του Clio 1.4 των 98 ίππων ξέφευγε κατά πολύ από το μέσο όρο της συγκριτικής δοκιμής που είναι 75 με 80 ίππους. Γι'αυτό τον λόγο επιλέχτηκε το Seat Ibiza των 75 ίππων και το αντίστοιχο VW Polo.
Επίσης το Clio ξεφεύγει οικονομικά από τα υπόλοιπα μοντέλα. -
Ο χρήστης axel έγραψε:
Ολα καλα κι ολα ωραία.
Ομως, έχουν ενα συγκριτικό, 'Jazz, Fiesta & 9 super mini' (polo,clio,yaris,ibiza,klp...)Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν όλα τα 1400άρια, και για το Clio επέλεξαν την έκδοση 1.2. Το clio 1.4/98 θα τα ειχε καταπιεί όλα.
ωραίο το jazz, αλλά λίγο ακριβό για την κατηγορία.. καμία πιο φτηνή έκδοση θα φέρουν;
Αλλά από την άλλη να μπλέξεις και με Σαρακάκη, δεν είναι κι ότι καλύτερο (απ’ ότι ακούω..) -
Ο χρήστης cordis έγραψε:
Ολα καλα κι ολα ωραία.
Ομως, έχουν ενα συγκριτικό, 'Jazz, Fiesta & 9 super mini' (polo,clio,yaris,ibiza,klp...)Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν όλα τα 1400άρια, και για το Clio επέλεξαν την έκδοση 1.2. Το clio 1.4/98 θα τα ειχε καταπιεί όλα.
ωραίο το jazz, αλλά λίγο ακριβό για την κατηγορία.. καμία πιο φτηνή έκδοση θα φέρουν;
Αλλά από την άλλη να μπλέξεις και με Σαρακάκη, δεν είναι κι ότι καλύτερο (απ’ ότι ακούω..)Σχεδιαστικά και μόνο, προτιμώ το Φορντ. ( από αυτά τα δύο, τα καινούργια.).Τώρα όσον αφορά τον κινητήρα και το όλο project, ε είναι φανερό ότι σκίζει το Χόντα!(Γιατί να μην μπλέξεις με Σακαράκη....εεεε Σαρακάκη;;;)
-
Ο χρήστης trakousellis έγραψε:
Οι λόγοι είναι οι εξής: Η ιπποδύναμη του Clio 1.4 των 98 ίππων ξέφευγε κατά πολύ από το μέσο όρο της συγκριτικής δοκιμής που είναι 75 με 80 ίππους. Γι'αυτό τον λόγο επιλέχτηκε το Seat Ibiza των 75 ίππων και το αντίστοιχο VW Polo.
Επίσης το Clio ξεφεύγει οικονομικά από τα υπόλοιπα μοντέλα.Με εξέπληξε η ταχύτατη απάντηση (mail), και ευχαριστώ πολύ.
Εχω ακόμα τις αντιρήσεις μου. Γινεται μια συγκριτική, έστω στα γρήγορα για φιλολογικους λόγους, ή για να πάρει μια ιδεα ενας υποψήφιος αγοραστής 'σουπερ μινι' ?
Ξεκινάει να αγοράσει κανεις ΙΧ με 1ο κριτήριο θέλω 75 με 80 ιππους?Δεν ειναι πολύ πιο πιθανα σαν 1ο κριτήρια το 'θέλω :
-μεχρι 10 φορολογίσιμους / μέχρι 1300 γιατι τόσα με παίρνει',
-οτι καλύτερο μεχρι 12000 Ευρώ',
-5πορτο,με ABS, AC,κλπ, κατω απο Χ εκ, γιατι εχω οικογενεια'
-τους μεγιστους Ιππους/ροπή/επιταχυνση κάτω απο Χ ευρώ για να τρέχω'. ??Εδω έχουμε μερικα απο τα μινι της δοκιμης, με μινιμουμ - μαξιμουμ τιμής (αναλογα εξοπλισμό), και με σειρα καταταξης την μινιμουμ τιμή.
BRAND,MODEL = MINimum - MAXimum Oei?
PEUGEOT 206 1.4 = 10890 - 13170
SEAT Ibiza 1.4 (75HP) = 10990 - 12750
FIAT Punto 80 = 11005 - 12971
SKODA FABIA 1.4 70 = 11090 - 11590
VW Polo 1.4 = 11175 - 12561
FORD FIESTA 1.4 = 11269 - 13169
CITROEN C3 1.4 = 11300 - 13900
RENAULT Clio 1.2 = 11560 - 12715
OPEL Corsa 1.4 = 11856 - 13353
TOYOTA Yaris 1.3 = 11997 - 13670
VW POLO 1.4 / 100hp = 12561
RENAULT Clio 1.4 = 12825 - 13990
SEAT Ibiza 1.4 (101HP) = 13000 - 14350
HONDA Jazz 1.4 / 83HP = 13660Σημ. οτι σε μερικά απο τα μοντέλα η τιμή max αφορά αυτόματο, που λίγους ενδιαφέρει.
To Clio 1.4 φαίνεται να είναι στα ακριβότερα, αλλα ήδη στη φθηνότερη έκδοση των 12.825 Ε, έχει ABS,AC,Ηλ.Παρ,Υδρ.Τιμ, τα οποια αν τα προσθέσουμε σε C3,Corsa,Fiesta,Yaris πάμε στα ίδια και ακριβότερα.
To μόνο που 'ξεφεύγει' ειναι το ibiza 100, στο max.Η γνώμη μου είναι οτι ναί, το Clio 1.4 ειναι ακριβό για όποιον ψάχνει 'Τι παίρνω με 3,5-4 εκ', αλλα τότε το Jazz ειναι σε άλλη κατηγορία, με την οποια ουτε καν ασχολουμαστε.
Προφανώς το συγκριτικο περιστρέφεται γυρω απο τα new kids on the block, Fiesta, Jazz. Αυτα τα δυο απευθυνονται στους αποφασιμένους να κινηθούν σε δαπάνη 11500-13700 Ευρώ. Δεν συμπεριλαμβάνεται εδώ η τιμή των Clio,Polo?
Το Jazz απευθυνεται σε πελάτες που δεν έχουν πρώτο κριτηριο το value for money, αλλα το Brand name (Honda, Toyota, VW), τους χώρους, την τεχνολογία (νεο μοντέλο - νέος κινητηρας),
επειδή ομως υπάρχουν και άλλου είδους οδηγοί/πελάτες, που έχουν σαν προτεραιότητα άλλα, όπως την τιμή (ibiza,punto,206), την εμφάνιση (206,ibiza,c3,clio), την ασφαλεια (polo,fabia), ή τις επιδόσεις/ευρώ (clio 98,polo 100),
νομίζω οτι απο το συγκριτικό έλειπαν 1-2 μοντέλα. -
πάντως αν θέλεις χώρους και κινητήρα διαμάντι μόνο το Honda
και για τι σαρακάκη αφού τώρα εχει 7 χρόνια εγγύηση ότι και να γίνει είσαι ΟΚ
-
Αν θες τη γνωμη μου, πριν αποφασισεις για Χοντα, κανε ενα τηλεφωνο στο Σαρακακη και ρωτα ποσο κανει το σερβις και ποσο κανουν καποια συνηθισμενα ανταλλακτικα (τακακια κτλ). Ισως αλλαξεις γνωμη μετα.....
-
ase φίλε καηκες
να σου πω εγω΄πόσο κάνουν της opel???
Ta ίδια που δίνω για το VOLVO gai servis
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΧΟΝΤΡΑ.
ΤΟΥΟΤΑ CARINA πίσω τρακάρισμα χωρίς να σπάσουν τα φανάρια 400.000 δρχΠροφυλακτήρας ASTRA, 200.000
Ξυπνήσανε όλοι και τα παίρνουν χοντρά.
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αν θες τη γνωμη μου, πριν αποφασισεις για Χοντα, κανε ενα τηλεφωνο στο Σαρακακη και ρωτα ποσο κανει το σερβις και ποσο κανουν καποια συνηθισμενα ανταλλακτικα (τακακια κτλ). Ισως αλλαξεις γνωμη μετα..... -
Τα Γαλλικά αποδεικνύονται αρκετά φθηνά (μόνο τα ιταλικά -βλ. FIAT- είναι φθηνότερα στη συντήρηση).
Βέβαια οι Γάλλοι, ως γνωστόν είναι 'παλαβοί' και κομματάκι απατεωνίσκοι. Προ τετραετίας το φτερό στο Rallye κόστιζε άβαφο 27.000 δρχ. και το πλαστικό 'φρύδι' του, 24.000 δρχ!!!! Ο (πλαστικός) προφυλακτήρας πάνω από 90.000δρχ. και το (μεταλικό) καπώ λιγότερο από 60.000 δρχ.!!!!
Γενικά από ό,τι φαίνεται τα πλαστικά στη Γαλλία κοστίζουν όσο οι... ημιπολίτιμοι λίθοι
-
[quote]Γενικά από ό,τι φαίνεται τα πλαστικά στη Γαλλία κοστίζουν όσο οι... ημιπολίτιμοι λίθοι [/quote]
Μια φίλη μου που ζει στο Παρίσι δεν έχει βρει συνεργείο της προκοπής. Έχει ένα Citroen AX, και συνήθως της λένε 'πέταξέ το να πάρεις άλλο, που να το φτιάχνουμε τώρα'. Τα εργατικά είναι τόσο ακριβά που αν το τρακάρισμα είναι μικρό δεν το φτιάχνεις κι αν είναι μεγάλο ψάχνεις για να αγοράσεις μεταχειρισμένο. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν της έφτιαχναν το τρυπημένο λάστιχο, της έλεγαν να βάλει καινούργιο. Τιμή όσο εδώ, μα και άλλα τόσα εργατικά!
Μάλλον θα πρέπει να έρθει οδικώς στην Ελλάδα για να το επισκευάσει! Να μην γκρινιάζουμε λοιπόν συνέχεια για την ποιότητα των συνεργείων στη χώρα μας.
-
Βασική αρχή για τα πλούσια κράτη της δύσης:
Οι μεν πρώτες ύλες/προϊόντα φθηνές, οι δε υπηρεσίες πανάκριβες.Στην Αγγλία ένα σετ αμορτισέρ-ελατήρια Koni για ΜΧ-5 που έβαλε ένας φίλος κόστισαν περί τις 180.000 δρχ., για τα δε εργατικά πλήρωσε ούτε λίγο ούτε πολύ 120.000δρχ.!!!! (60 λίρες/ώρα εργασία)
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Βασική αρχή για τα πλούσια κράτη της δύσης:
Οι μεν πρώτες ύλες/προϊόντα φθηνές, οι δε υπηρεσίες πανάκριβες.Στην Αγγλία ένα σετ αμορτισέρ-ελατήρια Koni για ΜΧ-5 που έβαλε ένας φίλος κόστισαν περί τις 180.000 δρχ., για τα δε εργατικά πλήρωσε ούτε λίγο ούτε πολύ 120.000δρχ.!!!! (60 λίρες/ώρα εργασία)
Τα ίδια λοιπόν πάνε να τα κάνουν κι εδώ. Εν τέλει δεν μπορείς και να επέμβεις εσύ στο αμάξι, έτσι όπως είναι κλεισμένος ο κινητήρας στα πλαστικά του.
4 ΤΡΟΧΟΙ- Τεύχος Αυγούστου.