-
to loipo παιδια νομιζω ειναι καιρος να αποκτισυμε το δικο μας club
αρχιζοντας ασ γραψει ο καθενας τι μοντελο εχει , τα προβληματα που του εβγαλε , τι βελτιωσεις εκανε και τι σκοπευει να κανει κ.τ.λαρχιζοντας απο μενα εχω ενα punto 1.4 sporting
to αγορασα κυριως γιατι με ενθουσιασε το πακετο κινητηρας , κιβωτιο βαρος , αρα επιδοσεις νομιζω το πιο γρηγορο 1400 ατμοσφαιρικο , το γρηγορο τιμονι η εμφανιση κ.α
σκοπευω να βελτιωσω τα λαστιχα σημ τα p6000 185v, 55 , 15 ειναι χαλια στο στεγνο και παω για 194 45 15 μαλο pzero
μετα αναρτησεις βασικα χαμηλωμα αφου νομιζω ειναι αρκετα ψηλο
φρενα - δισκοφρενα πισω και τα ''κλασικα''......
και κινητηρα λιγα πραγματα .....φυσικα ολα αυτα ειναι σκεψεις αφου το εχω μονα 2-3 μηνες και με εχει ενθουσιασει
σημ κοκκινο με εργοστασιακε ς ποδιες και φτερο . -
to loipo παιδια νομιζω ειναι καιρος να αποκτισυμε το δικο μας club
αρχιζοντας ασ γραψει ο καθενας τι μοντελο εχει , τα προβληματα που του εβγαλε , τι βελτιωσεις εκανε και τι σκοπευει να κανει κ.τ.λαρχιζοντας απο μενα εχω ενα punto 1.4 sporting
to αγορασα κυριως γιατι με ενθουσιασε το πακετο κινητηρας , κιβωτιο βαρος , αρα επιδοσεις νομιζω το πιο γρηγορο 1400 ατμοσφαιρικο , το γρηγορο τιμονι η εμφανιση κ.α
σκοπευω να βελτιωσω τα λαστιχα σημ τα p6000 185v, 55 , 15 ειναι χαλια στο στεγνο και παω για 194 45 15 μαλο pzero
μετα αναρτησεις βασικα χαμηλωμα αφου νομιζω ειναι αρκετα ψηλο
φρενα - δισκοφρενα πισω και τα ''κλασικα''......
και κινητηρα λιγα πραγματα .....φυσικα ολα αυτα ειναι σκεψεις αφου το εχω μονα 2-3 μηνες και με εχει ενθουσιασει
σημ κοκκινο με εργοστασιακε ς ποδιες και φτερο . -
to loipo παιδια νομιζω ειναι καιρος να αποκτισυμε το δικο μας club
αρχιζοντας ασ γραψει ο καθενας τι μοντελο εχει , τα προβληματα που του εβγαλε , τι βελτιωσεις εκανε και τι σκοπευει να κανει κ.τ.λαρχιζοντας απο μενα εχω ενα punto 1.4 sporting
to αγορασα κυριως γιατι με ενθουσιασε το πακετο κινητηρας , κιβωτιο βαρος , αρα επιδοσεις νομιζω το πιο γρηγορο 1400 ατμοσφαιρικο , το γρηγορο τιμονι η εμφανιση κ.α
σκοπευω να βελτιωσω τα λαστιχα σημ τα p6000 185v, 55 , 15 ειναι χαλια στο στεγνο και παω για 194 45 15 μαλο pzero
μετα αναρτησεις βασικα χαμηλωμα αφου νομιζω ειναι αρκετα ψηλο
φρενα - δισκοφρενα πισω και τα ''κλασικα''......
και κινητηρα λιγα πραγματα .....φυσικα ολα αυτα ειναι σκεψεις αφου το εχω μονα 2-3 μηνες και με εχει ενθουσιασει
σημ κοκκινο με εργοστασιακε ς ποδιες και φτερο . -
-
Ο χρήστης DIMITRIS CHRISTOFORIDIS έγραψε:
ΦΙΛΕ ΦΩΤΗ,αφου εχεις πουντο μπορεις να τσεκαρεις αυτο.
Προφανώς όμως ο fotis ενδιαφέρεται για την δημιουργία σχετικής ενότητας σε αυτό το Φόρουμ και όχι σε ένα άλλο!! Σωστά?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Προφανώς όμως ο fotis ενδιαφέρεται για την δημιουργία σχετικής ενότητας σε αυτό το Φόρουμ και όχι σε ένα άλλο!! Σωστά?σωσταααα
φιλε DIMITRIS CHRISTOFORIDIS τσεκαρα και το συγκεκριμενο φορουμ
-
θα σε συμβουλευα να μην βαλεις τα pzero........ δεν ειναι για το δικο σου αμαξι........
-
exeiw κατι να προτινεις ?
γιατι οχι δηλαδη , ιδιος αν βελτιωσω και αναρτηση -
οκ παιδια μην βαρατε να βοηθησω ηθελα.
μετα χαρας να συμμετασχω και εγω.
λοιπον εχω ενα hgt μκ2 (μοντ 2003). αν και με ταλαιπωρησε στην αρχη
τωρα ειναι μια χαρα. δυστυχως ομως δεν παει οσο περιμενα. -
φιλε DIMITRIS CHRISTOFORIDIS ωστε και συ ''πουντακιας'':D
τι προβληματα σου εβγαλε στη αρχη ?δεν παει οσο περιμενα- καλα ρε δε ειναι καικανα καθαροαιμο Gti
nomizv γιατη κατηγορια του ειναι απο τα καλα . -
Ο χρήστης photis έγραψε:
exeiw κατι να προτινεις ?
γιατι οχι δηλαδη , ιδιος αν βελτιωσω και αναρτησηγιατι πολυ απλα μεγαλε μου θα δυσκολευσαι απο την μια πολυ να τα ζεστανεις , θα σου ανεβασουν καταναλωση, θορυβο.......
κοιτα κατι σε Α539(η το καινουργιο το c drive) σε exalto2 η RE720 (αυτα θεωρουνται τα πιο σπορ στην κατηγορια τους που ανηκει και το αυτοκινητο σου)......... ασε που θα δωσεις και ενα καρο λεφτα....... -
Ο χρήστης photis έγραψε:
φιλε DIMITRIS CHRISTOFORIDIS ωστε και συ ''πουντακιας'':D
τι προβληματα σου εβγαλε στη αρχη ?δεν παει οσο περιμενα- καλα ρε δε ειναι καικανα καθαροαιμο Gti
nomizv γιατη κατηγορια του ειναι απο τα καλα .στην αρχη μου αναβε συνεχως η ενδειξη του injection. αφου το πηγα 4 φορες στο συνεργειο οπου αλλαξα και εγκεφαλο τελικα αποδειχτηκε οτι το προβλημα ηταν στα μπουζοκαλωδια το οποιο παρουσιαζαν πολλα μκ2.
ολα αυτα βεβαια εγιναν χωρις επιβαρυνση αφου προλαβα την εγγυηση το 5
ετων αλλα το να εχεις τριων μηνων αμαξι τον ενα μηνα στο συνεργειο ειναι εκνευριστικο.οσο για το οτι δεν ειναι καθαροαιμο gti το γνωριζω αλλα απλως δεν πηγαινει οπως θα επρεπε να πηγαινει ενα αυ/το με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του. εξηγουμαι τραβει αρκετα καλα και απολυτα γραμμικα (κανενα ξεσπασμα) απο 2,000 μεχρι 6,500. απλως συμβαινει το εξης περιεργο, με 5η 150-180κμ ανεβαζει καλα απο τα 180 και πανω απλως αρνειται να επιταχυνει και ανεβαζει με ρυθμους χελωνας . πριν με σταυρωσετε σας λεω οτι δεν ειμαι απο του ινδιανους που πανε μαλλιοκουβαρα στην εθνικη, απλως βρηκα αδειο δρομο μπροστα και αποφασισα να εξακριβωσω τισ μετρησεις του κατ/στη. 205 τελικη? μονο σε κατηφορα....
-
Punto Sporting 95hp, Σεπτέμβρης 2003, 12.000km...
Χωρίς προβλήματα...
Για τα παράπονά μου - για να μην τα ξαναγράφω - και γενικώς για το sporting δείτε και http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=puntoΌποιος θέλει ας γράψει για συνεργεία εξουσιοδοτημένα (ή και μη) που πάει το Fiat του...Όχι μόνο τα άσχημα αλλά και τα καλά...Όπως οι κακοί επαγγελματίες πρέπει να γίνονται βούκινο έτσι και οι καλοί πρέπει να επιβραβεύονται....
-
Ο χρήστης DIMITRIS CHRISTOFORIDIS έγραψε:
απλως συμβαινει το εξης περιεργο, με 5η 150-180κμ ανεβαζει καλα απο τα 180 και πανω απλως αρνειται να επιταχυνει και ανεβαζει με ρυθμους χελωνας . **πριν με σταυρωσετε σας λεω **οτι δεν ειμαι απο του ινδιανους που πανε μαλλιοκουβαρα στην εθνικη, απλως βρηκα αδειο δρομο μπροστα και αποφασισα να εξακριβωσω τισ μετρησεις του κατ/στη. 205 τελικη? μονο σε κατηφορα....
Η υπογραμμισμένη φράση είναι από τις κακές συνήθειες κάποιων στο forum...Μην απολογείσαι, αυτό μας έλειπε τώρα...
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
απλως συμβαινει το εξης περιεργο, με 5η 150-180κμ ανεβαζει καλα απο τα 180 και πανω απλως αρνειται να επιταχυνει και ανεβαζει με ρυθμους χελωνας . **πριν με σταυρωσετε σας λεω **οτι δεν ειμαι απο του ινδιανους που πανε μαλλιοκουβαρα στην εθνικη, απλως βρηκα αδειο δρομο μπροστα και αποφασισα να εξακριβωσω τισ μετρησεις του κατ/στη. 205 τελικη? μονο σε κατηφορα....
Η υπογραμμισμένη φράση είναι από τις κακές συνήθειες κάποιων στο forum...Μην απολογείσαι, αυτό μας έλειπε τώρα...
δυστυχως αυτος ειναι ο λογος που δεν συμμετεχω ενεργα στο φορουμ παρ'ολο που το επισκεπτομαι καθημερινα.
-
Παλαιότερα δέχεστε?Εγώ έχω ένα Cinquecento sporting του '97 με 154000 χλμ. περίπου,το οποίο με συντροφεύει από τα φοιτητικά μου χρόνια,και είναι ακόμη το κύριο αυτοκίνητό μου!
Μέχρι τα 100000 χλμ. σχεδόν μηδέν προβλήματα,από εκεί και πέρα διάφορα μικρά και άλλα λίγο μεγαλύτερα,για τα οποία φταίω εν μέρει και εγώ!
Συνολικά αξιόπιστο μηχανικά και πάρα πολύ ευχάριστο οδηγικά,καμμία σχέση με τους Ιάπωνες και Κορεάτες ανταγωνιστές.Είμαι από τους πολύ ικανοποιημένους ιδιοκτήτες,αν αναλογιστούμε την τιμή του αυτοκινήτου και τη χρήση που κατά καιρούς του έχω κάνει... -
Kαλημέρα.
Έχω ένα Punto GT3 με 157.000χλμ! .......και προτείνω για λάστιχα τα DUNLOP SP SPORT 01 !!
-
επισης ξεχασα να αναφερω οτι στην οικογενεια υπαρχει και ενα πουντο καμπριο s μοντ 1995 με 130,000κμ. το αυτοκινητο ειναι σκυλι, μονο αναλωσιμα και βενζινη.
fiat club