Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat club
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. fiat club
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    17
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      photis last edited by

      to loipo παιδια νομιζω ειναι καιρος να αποκτισυμε το δικο μας club
      αρχιζοντας ασ γραψει ο καθενας τι μοντελο εχει , τα προβληματα που του εβγαλε , τι βελτιωσεις εκανε και τι σκοπευει να κανει κ.τ.λ

      αρχιζοντας απο μενα εχω ενα punto 1.4 sporting
      to αγορασα κυριως γιατι με ενθουσιασε το πακετο κινητηρας , κιβωτιο βαρος , αρα επιδοσεις νομιζω το πιο γρηγορο 1400 ατμοσφαιρικο , το γρηγορο τιμονι η εμφανιση κ.α
      σκοπευω να βελτιωσω τα λαστιχα σημ τα p6000 185v, 55 , 15 ειναι χαλια στο στεγνο και παω για 194 45 15 μαλο pzero
      μετα αναρτησεις βασικα χαμηλωμα αφου νομιζω ειναι αρκετα ψηλο
      φρενα - δισκοφρενα πισω και τα ''κλασικα''......
      και κινητηρα λιγα πραγματα .....

      φυσικα ολα αυτα ειναι σκεψεις αφου το εχω μονα 2-3 μηνες και με εχει ενθουσιασει
      σημ κοκκινο με εργοστασιακε ς ποδιες και φτερο .

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        photis last edited by

        to loipo παιδια νομιζω ειναι καιρος να αποκτισυμε το δικο μας club
        αρχιζοντας ασ γραψει ο καθενας τι μοντελο εχει , τα προβληματα που του εβγαλε , τι βελτιωσεις εκανε και τι σκοπευει να κανει κ.τ.λ

        αρχιζοντας απο μενα εχω ενα punto 1.4 sporting
        to αγορασα κυριως γιατι με ενθουσιασε το πακετο κινητηρας , κιβωτιο βαρος , αρα επιδοσεις νομιζω το πιο γρηγορο 1400 ατμοσφαιρικο , το γρηγορο τιμονι η εμφανιση κ.α
        σκοπευω να βελτιωσω τα λαστιχα σημ τα p6000 185v, 55 , 15 ειναι χαλια στο στεγνο και παω για 194 45 15 μαλο pzero
        μετα αναρτησεις βασικα χαμηλωμα αφου νομιζω ειναι αρκετα ψηλο
        φρενα - δισκοφρενα πισω και τα ''κλασικα''......
        και κινητηρα λιγα πραγματα .....

        φυσικα ολα αυτα ειναι σκεψεις αφου το εχω μονα 2-3 μηνες και με εχει ενθουσιασει
        σημ κοκκινο με εργοστασιακε ς ποδιες και φτερο .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          photis last edited by

          to loipo παιδια νομιζω ειναι καιρος να αποκτισυμε το δικο μας club
          αρχιζοντας ασ γραψει ο καθενας τι μοντελο εχει , τα προβληματα που του εβγαλε , τι βελτιωσεις εκανε και τι σκοπευει να κανει κ.τ.λ

          αρχιζοντας απο μενα εχω ενα punto 1.4 sporting
          to αγορασα κυριως γιατι με ενθουσιασε το πακετο κινητηρας , κιβωτιο βαρος , αρα επιδοσεις νομιζω το πιο γρηγορο 1400 ατμοσφαιρικο , το γρηγορο τιμονι η εμφανιση κ.α
          σκοπευω να βελτιωσω τα λαστιχα σημ τα p6000 185v, 55 , 15 ειναι χαλια στο στεγνο και παω για 194 45 15 μαλο pzero
          μετα αναρτησεις βασικα χαμηλωμα αφου νομιζω ειναι αρκετα ψηλο
          φρενα - δισκοφρενα πισω και τα ''κλασικα''......
          και κινητηρα λιγα πραγματα .....

          φυσικα ολα αυτα ειναι σκεψεις αφου το εχω μονα 2-3 μηνες και με εχει ενθουσιασει
          σημ κοκκινο με εργοστασιακε ς ποδιες και φτερο .

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimitris-christoforidis last edited by

            ΦΙΛΕ ΦΩΤΗ,

            αφου εχεις πουντο μπορεις να τσεκαρεις αυτο.

            http://www.puntoclub.gr

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης DIMITRIS CHRISTOFORIDIS έγραψε:
              ΦΙΛΕ ΦΩΤΗ,

              αφου εχεις πουντο μπορεις να τσεκαρεις αυτο.

              http://www.puntoclub.gr

              Προφανώς όμως ο fotis ενδιαφέρεται για την δημιουργία σχετικής ενότητας σε αυτό το Φόρουμ και όχι σε ένα άλλο!! Σωστά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                photis last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Προφανώς όμως ο fotis ενδιαφέρεται για την δημιουργία σχετικής ενότητας σε αυτό το Φόρουμ και όχι σε ένα άλλο!! Σωστά?

                σωσταααα

                φιλε DIMITRIS CHRISTOFORIDIS τσεκαρα και το συγκεκριμενο φορουμ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  popol-ros last edited by

                  θα σε συμβουλευα να μην βαλεις τα pzero........ δεν ειναι για το δικο σου αμαξι........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    photis last edited by

                    exeiw κατι να προτινεις ?
                    γιατι οχι δηλαδη , ιδιος αν βελτιωσω και αναρτηση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimitris-christoforidis last edited by

                      οκ παιδια μην βαρατε να βοηθησω ηθελα.

                      μετα χαρας να συμμετασχω και εγω.

                      λοιπον εχω ενα hgt μκ2 (μοντ 2003). αν και με ταλαιπωρησε στην αρχη
                      τωρα ειναι μια χαρα. δυστυχως ομως δεν παει οσο περιμενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        photis last edited by

                        φιλε DIMITRIS CHRISTOFORIDIS ωστε και συ ''πουντακιας'':D
                        τι προβληματα σου εβγαλε στη αρχη ?

                        δεν παει οσο περιμενα- καλα ρε δε ειναι καικανα καθαροαιμο Gti
                        nomizv γιατη κατηγορια του ειναι απο τα καλα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης photis έγραψε:
                          exeiw κατι να προτινεις ?
                          γιατι οχι δηλαδη , ιδιος αν βελτιωσω και αναρτηση

                          γιατι πολυ απλα μεγαλε μου θα δυσκολευσαι απο την μια πολυ να τα ζεστανεις , θα σου ανεβασουν καταναλωση, θορυβο.......
                          κοιτα κατι σε Α539(η το καινουργιο το c drive) σε exalto2 η RE720 (αυτα θεωρουνται τα πιο σπορ στην κατηγορια τους που ανηκει και το αυτοκινητο σου)......... ασε που θα δωσεις και ενα καρο λεφτα.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dimitris-christoforidis last edited by

                            Ο χρήστης photis έγραψε:
                            φιλε DIMITRIS CHRISTOFORIDIS ωστε και συ ''πουντακιας'':D
                            τι προβληματα σου εβγαλε στη αρχη ?

                            δεν παει οσο περιμενα- καλα ρε δε ειναι καικανα καθαροαιμο Gti
                            nomizv γιατη κατηγορια του ειναι απο τα καλα .

                            στην αρχη μου αναβε συνεχως η ενδειξη του injection. αφου το πηγα 4 φορες στο συνεργειο οπου αλλαξα και εγκεφαλο τελικα αποδειχτηκε οτι το προβλημα ηταν στα μπουζοκαλωδια το οποιο παρουσιαζαν πολλα μκ2.

                            ολα αυτα βεβαια εγιναν χωρις επιβαρυνση αφου προλαβα την εγγυηση το 5
                            ετων αλλα το να εχεις τριων μηνων αμαξι τον ενα μηνα στο συνεργειο ειναι εκνευριστικο.

                            οσο για το οτι δεν ειναι καθαροαιμο gti το γνωριζω αλλα απλως δεν πηγαινει οπως θα επρεπε να πηγαινει ενα αυ/το με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του. εξηγουμαι τραβει αρκετα καλα και απολυτα γραμμικα (κανενα ξεσπασμα) απο 2,000 μεχρι 6,500. απλως συμβαινει το εξης περιεργο, με 5η 150-180κμ ανεβαζει καλα απο τα 180 και πανω απλως αρνειται να επιταχυνει και ανεβαζει με ρυθμους χελωνας . πριν με σταυρωσετε σας λεω οτι δεν ειμαι απο του ινδιανους που πανε μαλλιοκουβαρα στην εθνικη, απλως βρηκα αδειο δρομο μπροστα και αποφασισα να εξακριβωσω τισ μετρησεις του κατ/στη. 205 τελικη? μονο σε κατηφορα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koutsan last edited by

                              Punto Sporting 95hp, Σεπτέμβρης 2003, 12.000km...
                              Χωρίς προβλήματα...
                              Για τα παράπονά μου - για να μην τα ξαναγράφω - και γενικώς για το sporting δείτε και http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=punto

                              Όποιος θέλει ας γράψει για συνεργεία εξουσιοδοτημένα (ή και μη) που πάει το Fiat του...Όχι μόνο τα άσχημα αλλά και τα καλά...Όπως οι κακοί επαγγελματίες πρέπει να γίνονται βούκινο έτσι και οι καλοί πρέπει να επιβραβεύονται....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                koutsan last edited by

                                Ο χρήστης DIMITRIS CHRISTOFORIDIS έγραψε:

                                απλως συμβαινει το εξης περιεργο, με 5η 150-180κμ ανεβαζει καλα απο τα 180 και πανω απλως αρνειται να επιταχυνει και ανεβαζει με ρυθμους χελωνας . **πριν με σταυρωσετε σας λεω **οτι δεν ειμαι απο του ινδιανους που πανε μαλλιοκουβαρα στην εθνικη, απλως βρηκα αδειο δρομο μπροστα και αποφασισα να εξακριβωσω τισ μετρησεις του κατ/στη. 205 τελικη? μονο σε κατηφορα....

                                Η υπογραμμισμένη φράση είναι από τις κακές συνήθειες κάποιων στο forum...Μην απολογείσαι, αυτό μας έλειπε τώρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dimitris-christoforidis last edited by

                                  Ο χρήστης koutsan έγραψε:

                                  απλως συμβαινει το εξης περιεργο, με 5η 150-180κμ ανεβαζει καλα απο τα 180 και πανω απλως αρνειται να επιταχυνει και ανεβαζει με ρυθμους χελωνας . **πριν με σταυρωσετε σας λεω **οτι δεν ειμαι απο του ινδιανους που πανε μαλλιοκουβαρα στην εθνικη, απλως βρηκα αδειο δρομο μπροστα και αποφασισα να εξακριβωσω τισ μετρησεις του κατ/στη. 205 τελικη? μονο σε κατηφορα....

                                  Η υπογραμμισμένη φράση είναι από τις κακές συνήθειες κάποιων στο forum...Μην απολογείσαι, αυτό μας έλειπε τώρα...

                                  δυστυχως αυτος ειναι ο λογος που δεν συμμετεχω ενεργα στο φορουμ παρ'ολο που το επισκεπτομαι καθημερινα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tsilis last edited by

                                    Παλαιότερα δέχεστε?Εγώ έχω ένα Cinquecento sporting του '97 με 154000 χλμ. περίπου,το οποίο με συντροφεύει από τα φοιτητικά μου χρόνια,και είναι ακόμη το κύριο αυτοκίνητό μου!
                                    Μέχρι τα 100000 χλμ. σχεδόν μηδέν προβλήματα,από εκεί και πέρα διάφορα μικρά και άλλα λίγο μεγαλύτερα,για τα οποία φταίω εν μέρει και εγώ!
                                    Συνολικά αξιόπιστο μηχανικά και πάρα πολύ ευχάριστο οδηγικά,καμμία σχέση με τους Ιάπωνες και Κορεάτες ανταγωνιστές.Είμαι από τους πολύ ικανοποιημένους ιδιοκτήτες,αν αναλογιστούμε την τιμή του αυτοκινήτου και τη χρήση που κατά καιρούς του έχω κάνει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      puntolord last edited by

                                      Kαλημέρα.

                                      Έχω ένα Punto GT3 με 157.000χλμ! .......και προτείνω για λάστιχα τα DUNLOP SP SPORT 01 !!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitris-christoforidis last edited by

                                        επισης ξεχασα να αναφερω οτι στην οικογενεια υπαρχει και ενα πουντο καμπριο s μοντ 1995 με 130,000κμ. το αυτοκινητο ειναι σκυλι, μονο αναλωσιμα και βενζινη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr