-
Μαλιστα!! Πολλες αποψεις και ενδιαφερουσες..
Ερωτηση 2
Ποια ειναι η οικονομική διαφορα (εκτος απο το κοστος αποκτησης φυσικα) αναμεσα πχ. στο MONDEO 2.000cc και MAVERICK 2.3 ή RAV4 2.0;- κοστιζει περισσοτερο το service στα 2 SUV απ' οτι στο MONDEO;
- κοστιζει περισσοτερο η ασφάλεια;
- πόση περισσότερη βενζίνη θα καταναλώνουν τα SUV από το MONDEO;
(Μιλαμε παντα με την προυποθεση να κανεις περιπου την ιδια χρηση και στα 2, ωστε να ειναι εφικτη η συγκριση. Ετσι κι αλλιως ουτε τρεχω με 210 στην εθνικη, ουτε σκαρφαλωνω σε πλαγιες.)
-
Σε άλλη δημοσίευση, που αναφέρεται συγκριτικά στα SUVλακια, ο φίλος tifozif1 εκφράζει σωστά τον ορθό τρόπο επιλογής, σχετικά με το τι θέλει.
Προσωπικά επιλέγω ως εξής:- Χρήση (% χλμ σε χώμα-άσφαλτο), με βάση τα χόμπυ, τις συνήθειες, κλπ.
- Λεφτά.
- Ανάγκη για χώρους ή όχι.
- Οδηγικές προτιμίσεις
Τα παραπάνω, όχι με απόλυτη σειρα.
Τώρα αν πάρεις μεγάλο αυτ/το στην Αθήνα, θες και ένα μικρό, ή μοτοσυκλέτα.
Μη μου πεις ότι παρκάρεις με Α4 και δυσκολεύεσαι με RAV...
Τα έξοδα χρήσης/συντήρησης έχουν να κάνουν με την ίδια τη χρήση!
Ασφαλώς και με τη μάρκα, όχι όμως με την κατηγορία του αυτ/του, όταν μιλάμε για ίδια κυβικά.
Το ύψος της θέσης οδήγησης και κυρίως η αγάπη γι αυτό, μου θυμίζει επιθετικές συμπεριφορες......
Η αγάπη για ύψος από το έδαφος, είναι άλλο πράγμα....
Τέλος πάντων, με 17-19000€ παίρνεις μεταχειρισμένο SUV , σχετικά καινούριο (4ετίας) και σε άριστη κατάσταση.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτούς που προτιμούν OCTAVIA σε σχέση με AUDI. Στο 2ο πληρώνεις μούρη και φίρμα... Καμία σχέση με συνειδητοποιημένο οδηγό-κάτοχο...
Αυτα....
-
Ο χρήστης nikoska έγραψε:
Θα ηθελα
Μ'αρεσει το αμαξι να ειναι πολυ ογκωδες και ψηλο οπως τα SUV, μ'αρεσει να ειναι ευρυχωρο, ανετο, ησυχο (απο αποψη εσωτερικου θορυβου). Μ'αρεσουν τα πολλα φωτακια και τα κολπακια (οθονες και λοιπα). Δε μ'αρεσει η skoda.Δενμοιάζει πουθενά να ενδιαφέρεται ο άνθρωπος για τετρακίνητο αν και απευθύνθηκε στους offroad-άδες!
Ογκώδη και ψηλά και καλοτάξιδα με σειρά μεγέθους μάλλον είναι αυτά της κατηγορίας Ford Fusion, Seat Altea και Toledo. Επίσης τα περισσότερα πολυμορφικά είναι ψηλότερα από τα κοινά επιβατικά.
Με τετρακίνηση ίσως το Skoda Octavia (που μάλλον έχει όλα τα καλά που θέλει εκτός από το όνομα!) καθώς και μεταχειρισμένο Subaru Forester. To Mitsubishi Outlander μάλλον δεν το φτάνει οικονομικά και μεταχειρισμένα δεν πρέπει να είναι αρκετά φτηνά ακόμα.
Τα υπόλοιπα 4χ4 είναι πιο ψηλά και ογκώδη αλλά για αυτό ακριβώς θα πρέπει να κάνει συμβιβασμούς σε άνεση και ταξίδι και λόγω αντιστάσεων και βάρους αυξάνει και η κατανάλωση.
Αν θέλει πραγματικό ύψος πρέπει να πάει στην μεγάλη κατηγορία με τα Toyota LandCruiser, Pajero, Discovery κλπ που δεν τα φτάνει οικονομικά οπότε ας τα ξεχάσει. Αν προσπαθήσει να ψηλώσει άλλο χαμηλότερο για να φτάσει εκεί ψηλά στην εθνική θα σκοτωθεί...
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είτε είναι τερτακίνητα είτε όχι έχουν έξοδα συντήρησης που σχετίζονται περισσότερο με τη μάρκα και την πολιτική της εταιρείας.... μερικές είναι ακριβές ενώ άλλες φτηνές. Αν είναι και σχετικά αξιόπιστο τα έξοδα είναι ακόμα μικρότερα. Μπορεί όμως να συμφέρει να έχεις αξιόπιστο με ακριβό σέρβις παρά αναξιόπιστο με φτηνό....
Αγορά SUV ή επιβατικού;