-
Καταλαβαίνω σκεπτικοί όλοι
Πάντως στους τύπους 1 & 2, πάντα έχεις επιλογή αν θα πάρεις επιβάτη ή αν θα δώσεις το αυτοκίνητο. Αφήνεις βαθμολογίες, μπορείς και να μιλήσεις από πριν με κάποιον και να τον 'κόψεις'. Άν κάτι σου βρωμάει λες όχι.
Άσε βρε Ορέστη , και να σου πετύχει κανένας κλανιάρης - βρωμομασχαλίτσας και μόλις βγεις από εθνική να σου λέει και κόψε και ζαλίζομαι και θέλω τσίσα μου και εσύ να θες να προλάβεις τον Πετρολούκα στο πανυγήρι ... Παλιό κατάσταση .
-
Γιατί να γίνεται όλο αυτό; Για να χάσεις ό,τι ωραίο σου χαρίζει ένα ταξίδι με αυτοκίνητο; Αν θες μόνο τη μετακίνηση: ΜΜΜ!
Σαν επιβάτης: αν έχω καλή διαδρομή ΜΜΜ, τοτε ναι. Αν όμως δε βολεύει (πχ θα χρειαστώ ταξί μετά ή το εισιτήριο είναι απαγορευτικό) τότε το αυτοκίνητο βγάζει νοήμα. Εδώ που τα λέμε, όταν αλλάζεις χώρες βγάζει πιο πολύ νόημα καθώς τα ΜΜΜ εκεί στη Benelux δε μπορούν να συνδέσουν όλες τι πόλεις μεταξύ τους. Αρα εκεί που θα άλλαζες 2-3 μέσα, πας (αν σου κάτσει) με αυτοκίνητο. Αλλά καταλαβαίνω ότι πιθανόν στην Ελλάδα να είναι περιορισμένα τα θετικά.
Σαν οδηγός: α) το χρήμα β) το περιβάλλον. Στην επιλογή του καθένα αν και πόσο βαραίνουν τη ζυγαριά αυτά.
Car sharing