-
Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο 'μειονέκτημα'.
Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.
Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!!
-
Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο 'μειονέκτημα'.
Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.
Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!!
Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα, αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του; όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει, αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα. Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται...
-
Megane98hp wrote:
Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο 'μειονέκτημα'.
Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.
Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!!
Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα, αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του; όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει, αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα. Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται...
Φυσικά και είναι ύποπτο αλλά όχι πάντα. Μπορεί ο μεν να ψάχνει κανένα κορόιδο, μπορεί να βάζει υψηλή τιμή για να το παζαρέψει να το δώσει στην καλύτερη τιμή, μπορεί ο δε να έχει μεγάλη ανάγκη και να θέλει να το πουλήσει το συντομότερο δυνατό οπότε εξηγείται η μικρή διαφορά.
-
Megane98hp wrote:
Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο 'μειονέκτημα'.
Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.
Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!!
Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα, αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του; όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει, αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα. Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται...
Είμαι πρώην κάτοχος τού μοντέλου , βέβαια είχα το twinnair, αλλά θεωρώ ότι εκτός από τις επιδόσεις, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές. Λοιπόν, αν είναι καθαρό το πήρες! Πραγματικά μια κατηγορία επάνω σε συμπεριφορά και σε ποιότητα κύλισης , πιο ποιοτικό από το προηγούμενο μοντέλο και σίγουρα πιο ασφαλές ( βλέπε αερόσακοι , esp, σίγουρα πιο ¨δεμένο¨ αμάξωμα ) Μετά από 6 χρόνια και 110000χλμ, μπορώ να σου πω ότι δεν έκανε τσικ, ούτε ένας τριγμος δεν ακούστηκε ! Απίστευτο για την κατηγορία !
-
autoesios wrote:
Megane98hp wrote:
Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο 'μειονέκτημα'.
Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.
Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!!
Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα, αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του; όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει, αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα. Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται...
Είμαι πρώην κάτοχος τού μοντέλου , βέβαια είχα το twinnair, αλλά θεωρώ ότι εκτός από τις επιδόσεις, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές. Λοιπόν, αν είναι καθαρό το πήρες! Πραγματικά μια κατηγορία επάνω σε συμπεριφορά και σε ποιότητα κύλισης , πιο ποιοτικό από το προηγούμενο μοντέλο και σίγουρα πιο ασφαλές ( βλέπε αερόσακοι , esp, σίγουρα πιο ¨δεμένο¨ αμάξωμα ) Μετά από 6 χρόνια και 110000χλμ, μπορώ να σου πω ότι δεν έκανε τσικ, ούτε ένας τριγμος δεν ακούστηκε ! Απίστευτο για την κατηγορία !
Χαίρομαι που ακούω αυτά από έναν κάτοχο, μιας και το έχεις μπορείς να μου πεις αν παίρνει 2 din οθόνη after market. Γιατί βάση για 2 din δεν βλέπω να υπάρχει. Μιας και πήγε η κουβέντα εκεί, ούτε τούιτερ στα Χερουλιαστις πόρτες όπως το προηγούμενο είδα να εχει, λίγο σημαντικό βέβαια, αλλά το παρατηρησα
-
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί το έχω αποχωριστεί πριν από 2 χρόνια περίπου. 2DIN πάντως, δύσκολα απ´οτι θυμάμαι!
-
Επίσης να νιώθω ήσυχος που το αμάξι θα πάει για έλεγχο σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργείο της Fiat, αλλά με το διαγνωστικό που έχει μπορεί να τα ελέγξει πλήρως. Έτσι μου είπε, η το θεωρείτε απαραίτητο να πάει σε αντιπροσωπεία fiat;
-
Σε μηχανικό δικής σου εμπιστοσύνης να το πάς
-
Κλείσαμε ραντεβού για έλεγχο του αυτοκινήτου, και λόγω του ότι ήμαστε από διαφορετική πόλη, μου ζητάει αριθμό λογαριασμού τράπεζας να μου κάνει κατάθεση ένα ποσό για να του το κάνω επιστροφή για να μπορεί να κόψει τιμολόγιο γιατί το αμάξι είναι στο όνομα της εταιρίας. Μόνο έτσι θα μπει στον δρόμο για να έρθει στο ραντεβού για έλεγχο και για την πώληση. Δεν γνωρίζω, Γίνεται με αυτό τον τρόπο η μήπως κρύβεται κάτι άλλο πίσω; ξαναλέω., το ποσό το κάνει αυτός κατάθεση σε εμένα και εγώ μετά επιστροφή για να κόψει τιμολόγιο για να έρθει σε εμένα. Ανάλογη εμπειρία με πώληση κάνεις;
-
Τελικά αποδείχτηκε απατεώνας, το γύρισε μετά και ζητούσε προκαταβολή πριν τον έλεγχο για κράτηση. Ενημέρωσα για να μην μπει στο κόπο κάποιος να γράψει, Τα μάτια μας ανοιχτά, η αναζήτηση συνεχιζεται
-
Παρα πολύ προσοχή.. Συνέχεια για απάτες με αγοραπωλησίες αυτοκινήτων διαβάζω.
Όταν κάτι μας βρωμάει ή είναι too good to be true καλύτερα να την κάνουμε με ελαφρά..
-
Και το προηγούμενο μοντέλο μια χαρά είναι αν βρεις κανένα!!!
Πάμε παρακάτω!!!
-
Και το προηγούμενο μοντέλο μια χαρά είναι αν βρεις κανένα!!!
Πάμε παρακάτω!!!
Στα χρήματα αυτά για το προηγούμενο μοντέλο πάω αναγκαστικά.
Έχω δει αυτό, φένεται ενδιαφέρον αν και έγινε facelifting το 2010, έχει διάφορες με του 2009;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35925626-fiat-panda
Έχω και το θέμα της μετακίνησης, αν και μπορώ να στείλω τρίτο να το ελέγξει. Αλλά είναι και η μεταβίβαση.
Είναι μια καλή περίπτωση το μοντέλο της αγγελίας; η το facelifting 2010-2012 προσφέρει πολλά περισσότερα;
Ούτε Mercedes να παιρνα
-
Και το προηγούμενο μοντέλο μια χαρά είναι αν βρεις κανένα!!!
Πάμε παρακάτω!!!
Στα χρήματα αυτά για το προηγούμενο μοντέλο πάω αναγκαστικά.
Έχω δει αυτό, φένεται ενδιαφέρον αν και έγινε facelifting το 2010, έχει διάφορες με του 2009;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35925626-fiat-panda
Έχω και το θέμα της μετακίνησης, αν και μπορώ να στείλω τρίτο να το ελέγξει. Αλλά είναι και η μεταβίβαση.
Είναι μια καλή περίπτωση το μοντέλο της αγγελίας; η το facelifting 2010-2012 προσφέρει πολλά περισσότερα;
Ούτε Mercedes να παιρνα
-
Το ίδιο αμάξι είναι. Διαφορές είναι οι εξωτερικοί καθρέφτες που είναι λίγο μεγαλύτεροι και ο πίνακας οργάνων, είναι λίγο διαφορετικός.
edit. Οπτικά από ότι μπορώ να δω φαίνεται ότι είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Τι δεν μου αρέσει? 76000 χλμ? Ναι καααααλάα Υπερβολικά λίγα τα χιλιόμετρα για αυτοκίνητο 12-13 χρονών και μάλιστα, σύμφωνα με την αγγελία, με 2 ιδιοκτήτες. Δεν μου αρέσει επίσης ότι στο μπροστινό προφυλακτήρα λείπει ένα μικρό καπάκι/ πλαστικό της ρυμούλκας που σημαίνει το καλύτερο σενάριο ότι έχει μείνει στο δρόμο και το χειρότερο σενάριο ότι έχει εμπλακεί σε σοβαρό τροχαίο.
Όλα αυτά μαζί, αν ήμουν στη θέση σου, θα ήταν αφορμή να τον πιέσω να κατεβάσει την τιμή. 'Ρε μεγάλε το αμάξι έχει ρυμουλκηθεί αλλά φαίνεται κουφέτο' κάτι δεν πάει καλά.
Θέλει ψάξιμο!!!
-
Το είδα και εγώ ότι λείπει το καπάκι, αλλά δεν έδωσα καθόλου σημασία.
Στο προηγούμενο μου αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας, είχε φύγει χωρίς να έχει ταλαιπωρεί ρυμουλκηθει σε εκείνο το σημείο.
Ναι 2ρο χέρι από ιδιώτη, και επιμένει ότι τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά.
Τιμή είναι απόλυτος και δεν κατεβαίνει.
Αυτό που με προβλημάτισε πιο πολύ από όλα είναι όταν τον ρώτησα ποτέ έχει αλλαξει ιμάντα χρόνισμου. Μου είπε τον είχε αλλάξει ο προηγούμενος, αυτός το εχει από το 2015 στα χέρια του σαν δεύτερο αμάξι εξου και τα λίγα χιλιόμετρα.
Ότι και να λέμε μόνο ένας γενικος έλεγχος μπορεί να δώσει απάντηση, να δω αν καταφέρω να ανέβω επάνω από βδομάδα να το τσεκάρω.
Megane98hp, σωστός στις παρατηρήσεις σου, ευχαριστώ για τον χρόνο σου
-
Megane98hp wrote:
Και το προηγούμενο μοντέλο μια χαρά είναι αν βρεις κανένα!!!
Πάμε παρακάτω!!!
Στα χρήματα αυτά για το προηγούμενο μοντέλο πάω αναγκαστικά.
Έχω δει αυτό, φένεται ενδιαφέρον αν και έγινε facelifting το 2010, έχει διάφορες με του 2009;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35925626-fiat-panda
Έχω και το θέμα της μετακίνησης, αν και μπορώ να στείλω τρίτο να το ελέγξει. Αλλά είναι και η μεταβίβαση.
Είναι μια καλή περίπτωση το μοντέλο της αγγελίας; η το facelifting 2010-2012 προσφέρει πολλά περισσότερα;
Ούτε Mercedes να παιρνα
Το σαλόνι, λεβιέ, τιμόνι κτλ συμβαδίζουν μ´αυτα τα χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ, αν διυλίσουμε τον κώνωπα , η πόρτα του οδηγού φαίνεται βαμμένη, και μπροστά δεξιά αν δεις το φανάρι,μάλλον έχει τρακάρει και δεν έχει επισκευαστεί καλά. Πράγματα βέβαια που μπορεί να μη σημαίνουν και τίποτα, αλλά είναι μια καλή αφορμή για ψαλίδι στην τιμή.
-
Σόρρυ, αριστερά στη φωτό , δηλαδή το δεξί φανάρι!
Μικρο μεταχειρισμενο ως 3000 ταβανι 3500?