-
Δεδομενου οτι τα ηλεκτρικα μοτερ εχουν ολη τους τη ροπη απο το 0, δε χρειαζονται τεραστιοι κινητηρες για ενα καλο οχημα πολης. Ωστοσο και με τα 45 αλογα το παρακαναν. Εδω ειναι το οξυμωρο, οτι εχουμε ακριβα ηλεκτρικα με 136+ ιππους και προς τα κατω το σκαλοπατι ειναι στους 45, ενω ενα με 90-100 ιππους θα πεταγε και θα ηταν πιο προσιτο.
Επισης με τη σημερινη κατασταση του δικτυου, δε χρειαζεται να εχουμε τεραστιες μπαταριες, γιατι καλως η κακως ταξιδι σαν ανυρωπος και χωρις αγχος δε μπορεις να κανεις. 300κμ αυτονομια, 90 αλογακια και να φορτιζει πληρως σε εως 8 ωρες σε προσιτη τιμη θα ηταν το ονειρο καθε κατοικου πολης.
-
Συμφωνώ απόλυτα. Λογικά θα έρθουν κι αυτά σύντομα. Έτσι κι αλλιώς, αν δει κανείς πόσα μοντέλα είχαμε το 2019, πόσα παραπάνω το 2020 και πόσα παραπάνω το 2021, καταλαβαίνεις ότι θα έχουμε πολλά νέα μοντέλα στο προσεχές μέλλον κι ότι θα γεμίσει η γκάμα των μοντέλων. Ας ελπίσουμε ότι θα έρθει από την Dacia, ώστε να είναι προσιτό. Δηλαδή ένα μοντέλο σαν το Sandero, με 90 ίππους και πραγματική αυτονομία στα 17 χιλιάρικα μετά την επιδότηση, θα ήταν λουκούμι.
-
Συμφωνώ απόλυτα. Λογικά θα έρθουν κι αυτά σύντομα. Έτσι κι αλλιώς, αν δει κανείς πόσα μοντέλα είχαμε το 2019, πόσα παραπάνω το 2020 και πόσα παραπάνω το 2021, καταλαβαίνεις ότι θα έχουμε πολλά νέα μοντέλα στο προσεχές μέλλον κι ότι θα γεμίσει η γκάμα των μοντέλων. Ας ελπίσουμε ότι θα έρθει από την Dacia, ώστε να είναι προσιτό. Δηλαδή ένα μοντέλο σαν το Sandero, με 90 ίππους και πραγματική αυτονομία στα 17 χιλιάρικα μετά την επιδότηση, θα ήταν λουκούμι.
Πολλά λες! Σε κάποιες χώρες το Sandero ξεκινάει από 8.500€!! Γιατί να δώσει 17 ο άλλος;!
Πρέπει να πέσει από τα 15, και σύντομα. Στα 14.000 θα ήταν ιδανικά πιστεύω. Τότε θα είναι η ώρα, τώρα κανείς δεν δίνει 17.000 για ένα Sandero, ας καίει και αέρα..
-
Αν το Spring είναι στα 12,5-13, γίνεται το Sandero να είναι στα 14;
-
Επιτέλους μία δοκιμή με αγγλικούς υπότιτλους, να καταλάβουμε κι εμείς το κατιτίς. Πολύ συμπαθητικό όχημα, νομίζω ότι θα πουλήσει πολύ. Προσωπικά, θα το ήθελα λίγο μεγαλύτερο.
-
Επιτέλους μία δοκιμή με αγγλικούς υπότιτλους, να καταλάβουμε κι εμείς το κατιτίς. Πολύ συμπαθητικό όχημα, νομίζω ότι θα πουλήσει πολύ. Προσωπικά, θα το ήθελα λίγο μεγαλύτερο.
Χμ..180χλμ αυτονομία λέει ο τύπος, που ίσα που χωράει μέσα, ξεκάθαρα λέει ότι ενήλικες πίσω δύσκολα, μόλις συνειδητοποίησα ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ σύγχρονο σύστημα ασφαλείας (μόνο ESP νομίζω ανέφερε, δεν ξέρω γιατί, θεωρούσα δεδομένο ότι θα υπάρχουν σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα) και γενικά τίμιο, αλλά πολύ λίγο μου φαίνεται..
Ευτυχώς έχει Eco mode με 31 άλογα...
-
Ο τύπος είναι 2 μέτρα και λέει ότι πάλι καλά που χωράει. Ναι, προφανώς και δεν περιμένεις να κάτσει ένας δίμετρος πίσω από τον εαυτό του σε ένα όχημα 3,73 μέτρα. Τέλος πάντων, αυτό θα το κρίνει ο καθένας που θα το περιεργαστεί σε μια έκθεση και θα το κάνει και μια οδήγηση των 30'. Από συστήματα ασφαλείας δεν έχει, δυστυχώς. Μακάρι να μπαίνει ως έξτρα το ACC, είναι κρίμα να έχεις ηλεκτρικό πόλης και να μην έχεις τέτοιο σύστημα. Είναι λόγος να ακυρώσεις την αγορά. Στα υπόλοιπα, κρατάω την πολύ φυσιολογική αίσθηση των φρένων, δεν το περίμενα από τόσο φθηνό αυτοκίνητο. Από την άλλη, με ξενερώνει ότι δεν υπάρχει οδήγηση με ένα πεντάλ.
Όπως και να έχει, είναι από τα σημαντικά μοντέλα τής χρονιάς.
-
Ο τύπος είναι 2 μέτρα και λέει ότι πάλι καλά που χωράει. Ναι, προφανώς και δεν περιμένεις να κάτσει ένας δίμετρος πίσω από τον εαυτό του σε ένα όχημα 3,73 μέτρα. Τέλος πάντων, αυτό θα το κρίνει ο καθένας που θα το περιεργαστεί σε μια έκθεση και θα το κάνει και μια οδήγηση των 30'. Από συστήματα ασφαλείας δεν έχει, δυστυχώς. Μακάρι να μπαίνει ως έξτρα το ACC, είναι κρίμα να έχεις ηλεκτρικό πόλης και να μην έχεις τέτοιο σύστημα. Είναι λόγος να ακυρώσεις την αγορά. Στα υπόλοιπα, κρατάω την πολύ φυσιολογική αίσθηση των φρένων, δεν το περίμενα από τόσο φθηνό αυτοκίνητο. Από την άλλη, με ξενερώνει ότι δεν υπάρχει οδήγηση με ένα πεντάλ.
Όπως και να έχει, είναι από τα σημαντικά μοντέλα τής χρονιάς.
Προφανώς ο τύπος είναι 2μ, αλλά δεν σχολίασα αυτό, σχολίασα το ότι είπε για πίσω ότι το μόνο που μπορεί να κάνει ένας ενήλικας είναι να δέσει/βάλει τα παιδιά στα καθισματακια τους.
Είπαμε φθηνό - φθηνό, αλλά έχει αρχίσει να έχει πολλές ελλείψεις πλέον, τις μισές δεν της είχατε φανταστεί.
Σίγουρα είναι μεγάλη είδηση, για αυτό το συζητάμε, απλά δεν είναι ανταγωνιστικό 'κανονικών' ηλεκτρικών από ότι φαίνεται, μία μικρή οικογένεια σαν μοναδικό μέσο δεν την καλύπτει με ΤΙΠΟΤΑ, εκτός αν ζουν Ζάππειο και οι μεγαλύτερες εκδρομές που κάνουν είναι στον Εθνικό Κήπο.
Επίσης είπε 16-17.000€; Με 3 ακόμη παίρνεις Corsa/208 και πας και Λάρισα!
-
Αυτή η έκδοση που οδηγούσε είπε ότι ήταν η ποιο γυμνή που προορίζεται για Car sharing ή κάτι τέτοιο γιατί μου διέφυγε!
Λέτε να ξεκινήσουν να δίνουν δίπλωμα οδήγησης από τα 16-17? Θα ήταν ιδανικό αυτοκίνητο και για αυτή την κατηγορία!
-
Ναι αλλα τα 100 χλμ κοστιζουν 1,5 ευρώ. Δηλαδή μέσα σε μια δεκαετία που το έχεις και θα κάνει όλες τις αγγαρείες.... 3008 phev αγοράζεις. Το 208 θα ψάχνεις που θα το δώσεις να το ξεφορτωθείς. Και γενικως γιατί να πάρει peugeot???
Κακα τα ψέματα για την πολη είναι πολύ καλό. Εγώ όπως είπα θα ήθελα αλλά 100-150χλμ περισσότερη αυτονομία για να μην βάζω και βγάζω μπριζες αλλά όποιος μπορεί θα κερδίσει από το κόστος μετακίνησης
-
Η τιμή **μετά την επιδότηση **θα είναι 12-13-14, τη στιγμή που θες τα διπλά για να πάρεις το e-208. Αν ήθελες μόνο 3, τότε εννοείται ότι δε θα κοιτούσε κανείς το Spring. Μα, και μόνο να είχε 50άρα μπαταρία, όπως έχει το 208, το Spring θα τσιμπούσε 3 και βάλε χιλιάρικα.
Η έκδοση που οδηγεί ΔΕΝ είναι η εισαγωγική, εκείνη δεν έχει την οθόνη που μπορείς να συνδέσεις κινητό. Ούτε κάμερα οπισθοπορίας. Εν τω μεταξύ, είναι σφάλμα να το βλέπουμε ως ανταγωνιστικό των υπόλοιπων ηλεκτρικών. Είναι τεράστιο το οικονομικό χάσμα μεταξύ τους. Ανταγωνισμός του είναι τα θερμικά πόλης. Αυτός που θα αγόραζε θερμικό Panda για δεύτερο, τώρα θα πάρει το Spring (αν μπορεί να το φορτίζει). Τα 180 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο είναι μια χαρά, αν κινηθεί μόνο σε αστικό περιβάλλον, τα 180 θα γίνουν 250+. Λάπη, πραγματικά ΔΕ χρειάζεται τίποτα παραπάνω σε μπαταρία. Θα ήταν καταστροφικό για βάρος (παραμένει σούπερ στα 950 κιλά) και κυρίως, στο κόστος. Αλλά και στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σε όχημα που ΔΕ θα ταξιδέψει, είναι κακό για το περιβάλλον να ζητάς μεγαλύτερη μπαταρία επειδή βαριέσαι να φορτίζεις.
-
Δεν έχεις άδικο σε αυτην την σκέψη, αλλά βαριεμαιιιιιι
Εχω πράγματα στο πορτπαγκαζ από το καλοκαίρι και δνε τα έχω πάει στην αποθηκη. Βαριεμαιιιιι
-
Σίγουρα από την Α κατηγορία θα κλέψει πωλήσεις, δεν το αμφισβητώ αυτό, απλά λέω ότι τελικά του λείπουν πολλά, και δεν έχουμε δει τιμή ακόμη (ούτε για το Sandero έχουμε δει).
Έχει σίγουρα πολύ ενδιαφέρον και θα το παρακολουθώ.
Θέλω να δω και το Ami Ελλάδα, να δούμε αν θα το δούμε στους δρόμους! Και αυτό πολύ ενδιαφέρον πρώιμο ηλεκτρικό πείραμα.
-
Ναι, ο πατέρας μου έχει ξετρελαθεί με δαύτο, όταν άκουσε για 6 χιλιάρικα πλημμύρισε το υπόγειο από τα σάλια του. Μετά βέβαια έμαθε για 45 τελική και του πέρασε.
-
Ναι, ο πατέρας μου έχει ξετρελαθεί με δαύτο, όταν άκουσε για 6 χιλιάρικα πλημμύρισε το υπόγειο από τα σάλια του. Μετά βέβαια έμαθε για 45 τελική και του πέρασε.
Χαχα! Χωρίς δίπλωμα όμως, και σίγουρα θα γίνεται κάνα πείραγμα! Μπορεί να του βάζεις μοτεράκι από τηλεκατευθυνόμενα!
-
Ναι αλλα το dacia έχει αερόσακους, abs, πιάνει και καμια 130 χλμ/ωρα σε εθνική οδό. Και τα δυο κοντά στα 1,5 με 2 ευρώ ζητούν ανά 100χλμ μικτής διαδρομής και ίσως και με έμφαση στην αστικη μετακίνηση.
-
Ναι αλλα το dacia έχει αερόσακους, abs, πιάνει και καμια 130 χλμ/ωρα σε εθνική οδό. Και τα δυο κοντά στα 1,5 με 2 ευρώ ζητούν ανά 100χλμ μικτής διαδρομής και ίσως και με έμφαση στην αστικη μετακίνηση.
Αχ.. πάλι δεν διαβάζεις!! Δεν τα συγκρίνω, είπα ότι είναι διαφορετικά και μάλλον πρώιμα πειράματα, αλλά το Ami νομίζω έχει 5.500 στην Ιταλία, το Beverly 350 (το scooter) κάνει 5.490€ Ελλάδα! Και θέλει και δίπλωμα για Α2 τουλάχιστον.
-
Δεν είπα ότι εσυ τα συγκρίνεις, γενικά το αναφερω, ως τα φθηνοτερα ηλεκτρικά μιας και το περιμένετε και οι δύο να έρθει.
Εμενα μ αρεσει πιο πολύ ο σχεδιασμός του ami αλλά το υπόλοιπο πακετακι είναι ελλιπές.
-
Δεν είπα ότι εσυ τα συγκρίνεις, γενικά το αναφερω, ως τα φθηνοτερα ηλεκτρικά μιας και το περιμένετε και οι δύο να έρθει.
Εμενα μ αρεσει πιο πολύ ο σχεδιασμός του ami αλλά το υπόλοιπο πακετακι είναι ελλιπές.
Είναι άλλο πράγμα, είναι ένα όχημα που δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης και οδηγούν 14χρονοι στην Ευρώπη και έχει τιμή scooter.
Το ένα θα έχει 6.000, και το άλλο 16.000.
-
Το ανέκδοτο της χρονιάς ή φέτος η Πρωταπριλιά ήρθε νωρίτερα;
Dacia Spring