Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia ceed 2010
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Kia ceed 2010
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    33
    2106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos703 last edited by

      Γεια σας,

      Είμαι νέος στο φόρουμ κι έχω θέμα με το αυτοκίνητο μου. Το αυτοκίνητο είναι KIA CEED 1.4 ED. Το αυτοκίνητο μου ανάβει check engine και έχω βάλει διαγνωστικό και βγάζει πλούσιο μείγμα και παρ όλα αυτά το LTFT είναι +10%. Έχω δοκιμάσει να το σβήσω αλλά πάλι μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα ξανανάβει. Το αμάξι έχει υγραέριο και εκεί είχα θέματα αρχικά με την ρύθμιση του αερίου. Τώρα το έχω κλειστό από την κεντρική βάνα γιατί απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να έχει θέμα στην βενζίνη. Το αμάξι έχει αλλαγμένο καταλύτη και ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι πριν 30000 χλμ. Έχει κάποιος κάτι στο μυαλό του τι μπορεί να είναι;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos703 last edited by

        Γεια σας,

        Είμαι νέος στο φόρουμ κι έχω θέμα με το αυτοκίνητο μου. Το αυτοκίνητο είναι KIA CEED 1.4 ED. Το αυτοκίνητο μου ανάβει check engine και έχω βάλει διαγνωστικό και βγάζει πλούσιο μείγμα και παρ όλα αυτά το LTFT είναι +10%. Έχω δοκιμάσει να το σβήσω αλλά πάλι μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα ξανανάβει. Το αμάξι έχει υγραέριο και εκεί είχα θέματα αρχικά με την ρύθμιση του αερίου. Τώρα το έχω κλειστό από την κεντρική βάνα γιατί απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να έχει θέμα στην βενζίνη. Το αμάξι έχει αλλαγμένο καταλύτη και ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι πριν 30000 χλμ. Έχει κάποιος κάτι στο μυαλό του τι μπορεί να είναι;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimau last edited by

          αν πάει 25+ στο ρελαντί, και κατεβαίνει γύρω από το +10, αν μαρσάρεις στις 2500 στροφές

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            giorgos703 last edited by

            Πήρα κάποια δεδομένα απο αυτά που ζήτησες. Σ ευχαριστω για τον χρόνο σου

            https://ibb.co/kXhS5Rx

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              giorgos703 last edited by

              Επίσης δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό ακούγεται ένας ήχος από το ρεζερβουάρ της βενζίνης σαν εξαέρωση αέρα η σαν να τραβάει αέρα. Δεν ξέρω πως να το προσομοιάσω και αν έχει κάποια σχέση με το πρόβλημα μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimau last edited by

                φτιάξε στο car scanner ίδιο τριπλό διάγραμμα, αλλά με coolant temp στη θέση του  air temp

                υγ. το αμάξι να έχει ζεσταθεί, - θερμοκρασία πάνω από 80 βαθμούς-

                δες και τον λ αν κολλάει στο πλούσιο συνεχώς, κάτι έγινε εκεί με την αλλαγή καταλύτη- αλλιως θέμα με τα μπεκ

                ξεκινάς από το αν δουλεύει σε closed loop

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  giorgos703 last edited by

                  https://ibb.co/wR32CNS

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    giorgos703 last edited by

                    Ναι σε closed loop δουλεύει. Άπλα εγώ από τα διαγράμματα δεν βγάζω άκρη. Κανονικά αν ήταν απο κακή ρύθμιση αερίου και δεν είχε θέμα στην βενζίνη τα short trims θα έπρεπε να είναι αρνητικά απ οσο ξέρω ώστε να προσπαθεί να επαναφέρει το LTFT στο 0. Έχω κάνει 300χλμ με βενζίνη και αυτό μένει στο +10%. Κι εγώ αυτό λέω, να ξεκινήσω με καθαρισμό μπεκ και αλλαγή μπουζί και μετά αν δεν διορθωθεί αλλαγή του Ο2 πριν τον καταλύτη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giorgos703 last edited by

                      Υπάρχει περίπτωση να είναι ο MAP sensor? Δεν εχει MAF το αυτοκίνητο. Τι μετρησεις πρέπει να παίρνει ο MAP sensor σε Idle και 2500 στροφές? Υπάρχει τροπος να δώ αν διαβάζει σωστά.

                      Μου είπες να δω τα short trims αν πάει 25+ στο ρελαντί, και κατεβαίνει γύρω από το +10, αν μαρσάρεις στις 2500 στροφές

                      Αν προσθέσω το LTFT + STFT στο ρελαντι πηγαινει περίπου +25 % και στο ρελαντί περίπου 10 αφού το STFT μηδενίζεται. Τι μπορεί να σημαινει αυτό

                      Σ ευχαριστώ για τον χρόνο σου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimau last edited by

                        ξεκινάμε από τα απλά τσεκ στα μπεκ μπουζί φίλτρο αέρα, έλεγχο σωληνώσεων  για  αέρα,  μη λες του μηχανικού άλλαξε αυτό άλλαξε κείνο, δεν αλλάζουμε με εικασίες μέχρι  να το πετύχουμε,  τι κωδικό άναψε, πόσα χλμ έχει το αμάξι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • G
                          giorgos703 last edited by

                          190000χλμ έχει. Από κωδικό p0172 βγάζει στις βλαβες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dimau last edited by

                            δεν είναι ο map, πόσα km  έχει με υγραέριο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              giorgos703 last edited by

                              Μεταχειρισμένο το πήρα με αέριο με 130000χλμ και αεριο ειχε απο το 2012. Μετά από 25000 εκανα ρεκτιφιε και άλλαξα καταλύτη. Απ οσο ειδα στο κτεο φετος δεν εχει περιεργα χιλιομετρα αλλα μπορει να εχει και γυρισμενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                giorgos703 last edited by

                                Καλημέρα παιδια,

                                Απ όσο έχω καταλάβει όσο πιο πολύ δουλευει σε ρελαντι η χαμηλες στροφες τόσο πιο πολυ ανεβαινει το LTFT. Τωρα ειναι στο 12%. Διχνει κατι αυτό;

                                Ευχαριστω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                • D
                                  dimau last edited by

                                  νομίζει ότι ειναι φτωχό, και προσθέτει συνεχώς καύσιμο και παραμένει πλούσιο - αυτό θα πεις του μηχανικού

                                  και πες του για τον αέρα που φυσάει από το ρεζερβουάρ, να τσεκάρει την  καρβουνόσκονη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    otokomae last edited by

                                    Αυτό το μοτέρ έχει δισανεξια με το lpg. Πάει 50000 max 70000 με ρύθμιση βαλβίδων με καπελοτα. Επισκευή και πάλι από την αρχή. (Βαλβίδες έδρες). Άλλαξες αισθητήρα L;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      giorgos703 last edited by

                                      Καλησπερα,

                                      Λ οχι δεν εχω αλλαξει δειχνει οτι μετραει. Υπαρχει περιπτωση να μετραει τοσο λαθος? Το θεμα ειναι οτι εχει θεμα στην βενζινη και δεν εχει πολλα χλμ απο το ρεκτιφιε. Επισης ξερω 2 i30 φιλων με ιδιο μοτερ που εχουν φτασει 200000+ με ρυθμιση βαλβιδων ανα 50000χλμ. Το ξερω οτι ειναι ευαισθητα στο αεριο αλλα το θεμα ειναι οτι ουτε 40000 δεν εχει απο την επισκευη. Υπαρχει περιπτωση να φταινε οι αναθυμιασεις να μενει ανοιχτη η purge valve? Δεν βγαζει καποιο σφαλμα αυτο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Τσεκαρε διακενα βαλβιδων και αν ειναι σωστα ξεκινα με αισθητηρα 'λ'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dimau last edited by

                                          φτιάξε 2 τριάδες διαγραμματα με τα fuel trim και τους 2 λ. - να σου πει ο Ηλίας τι φαίνεται σωστό. Παρακάλα να μην έχει κάψει βαλβίδα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            giorgos703 last edited by

                                            https://ibb.co/XzYq97y

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr