-
Δεν θέλω να θίξω το αμάξι σου. Είναι πολύ καλό και το ξέρουμε όλοι . Για το 48v έχω τις αμφιβολίες καθώς τα κατά είναι περισσότερα από τα καλά από αυτά που βλέπω.
Το 115 που το έχει γνωστός μου το απλό στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης μικτή έχει κάτω από 7.5 μου λέει από 6.5 ως 7.
Εσύ περιεγραψες δυσκολίες στην εκκίνηση και ότι σε πέθανε και σου έσβηνε συνέχεια μέχρι να το συνηθίσεις. Αυτό είναι καλό;
Γενικά είμαι της άποψης ότι για να δουλέψει το 48v της κια/ χιουνται και να γίνεται ανάκτηση ενέργειας πρέπει να οδηγείς αντιοικονομικα. Δλδ πρέπει να δίνεις και να κόβεις για να μπαίνει σε λειτουργία κάτι που από μόνο του αυξανει την κατανάλωση.
Τέλος το ότι σε τόσο μεγάλο σασί δεν βρήκαν άλλο χώρο εκτός από τις αποσκευές για να βάλουν την μπαταρία μου δείχνει προχειρότητα. Ο χώρος γίνεται υπερβολικά ρηχος χάνεις λίτρα κρίσιμα και όταν σηκώνεις την πόρτα ο χώρος δεν αντιστοιχεί με το αμάξι του όγκου που βλέπεις από μακριά.
Καλοταξιδο.
-
Δεν θέλω να θίξω το αμάξι σου. Είναι πολύ καλό και το ξέρουμε όλοι . Για το 48v έχω τις αμφιβολίες καθώς τα κατά είναι περισσότερα από τα καλά από αυτά που βλέπω.
Το 115 που το έχει γνωστός μου το απλό στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης μικτή έχει κάτω από 7.5 μου λέει από 6.5 ως 7.
Εσύ περιεγραψες δυσκολίες στην εκκίνηση και ότι σε πέθανε και σου έσβηνε συνέχεια μέχρι να το συνηθίσεις. Αυτό είναι καλό;
Γενικά είμαι της άποψης ότι για να δουλέψει το 48v της κια/ χιουνται και να γίνεται ανάκτηση ενέργειας πρέπει να οδηγείς αντιοικονομικα. Δλδ πρέπει να δίνεις και να κόβεις για να μπαίνει σε λειτουργία κάτι που από μόνο του αυξανει την κατανάλωση.
Τέλος το ότι σε τόσο μεγάλο σασί δεν βρήκαν άλλο χώρο εκτός από τις αποσκευές για να βάλουν την μπαταρία μου δείχνει προχειρότητα. Ο χώρος γίνεται υπερβολικά ρηχος χάνεις λίτρα κρίσιμα και όταν σηκώνεις την πόρτα ο χώρος δεν αντιστοιχεί με το αμάξι του όγκου που βλέπεις από μακριά.
Καλοταξιδο.
Ούτε καν τίθεται θέμα να θιχτώ, αν είναι δυνατόν. Εδώ όλοι εκφράζουμε την άποψη μας.
Η κατανάλωση που ανέφερα είναι για μικτό. Σε ταξίδι είναι περίπου 0.5 λίτρο κάτω. Απλά πρόσεχε τις αναφορές κατανάλωσης, πρέπει να είναι για την ίδια διαδρομή, πήγαινε έλα.
Σχολιάζοντας την περιγραφή του τρόπου οδήγησης που έκανες, τολμώ να πω πως έτσι ακριβώς το περιέγραψα πρόσφατα σε ένα γνωστό μου. Όντως πρέπει να το οδηγείς αντιοικονομικά.
Πάντως όντως βοηθά στην συμπεριφορά. Ο κύριος λόγος πάντως που είναι εκεί είναι μάλλον για να μειωθούν πολύ οι ρύποι. Και επίσης ξέχασα να αναφέρω πως στην άδεια αναγράφεται υβριδικό. Ότι και να συνεπάγεται αυτό...
Ά, για τον χώρο αποσκευών, οκ, μίκρυνε λίγο αλλά όχι τρομακτικά. Τώρα είναι 439 λίτρα από 491. Τα οποία βέβαια βρίσκονταν κάτω από το διπλό πάτο (με ένα κόλπο βέβαια, στο μη υβριδικό, ο πάτος κατεβαίνει. Αλλά αν έχει πράγματα μέσα είναι το ίδιο ή παρόμοιο). Το 439 είναι περισσότερο και από το Qashqai καί το Kadjar.
-
To κατζαρ εχει 472 και το το κασκαι 430 αλλα το κασκαι ειναι και 10 ποντους κοντυτερο.
Γενικα 439λτ για σχεδον 4.50μ είναι λίγα για τον τυπο του.
Σε αυτο μηκος 3008, γκραντλαντ, και καροκ ( καλα αυτό είναι κατω από 4.40μ) έχουν 520 λτ και το c5 aircross 580.
440λτ έχει το scross me 4.30m .
Για του ρύπους το εκαναν για να κατεβουν και φυσικα το οτι γραφει υβριδικο είναι future proof για το μελλον! μέχρι φυσικα να πουν σε ενα φεκ εξαιρουνται τα μικρουβριδικα 48V !!! βεβαια μεχρι τοτε , αν ζουμε , θα εχουν κοπει πρωτα τα euro 5 kai euro 6 τα απλα...μιλαμε για 2028 & 2035 ....το δικο σου παει χαλαρα μεχρι 2038!!!
-
Είναι βαρύ το αυτοκίνητο,φυσιολογικές τιμές. Τώρα τα 0,5 κάτω πάνω είναι φυσιολογικά αφού ΟΛΟΙ κάνουμε διαφορετική οδήγηση σε διαφορετικές διαδρομές. Άσε που το 135 δίνει κ εργοστασιακά ελάχιστα μεγαλύτερες καταναλώσεις από το 116.
Εμένα με χάλασε η έλλειψη ρεζέρβες σε συνδιασμό με το μικρότερο χώρο αποσκευών σε αναλογία μεγέθους κυρίως, και μη ύπαρξη ADAS σε φθηνή έκδοση.
Όλα τα άλλα σούπερ, δεν οδήγησα βέβαια τα 136 άλογα, αλλά το υβριδικό κυρίως σου κατεβάζει τα τέλη κυκλοφορίας, ίσως κάτι ψιλά κατανάλωση (του τύπου 0,2-0,3) και κόβει το τέλος ταξινόμησης στο 50% που είναι επίσης πολύ σημαντικό.
Αυτοκινηταρα.
-
To κατζαρ εχει 472 και το το κασκαι 430 αλλα το κασκαι ειναι και 10 ποντους κοντυτερο.
Γενικα 439λτ για σχεδον 4.50μ είναι λίγα για τον τυπο του.
Σε αυτο μηκος 3008, γκραντλαντ, και καροκ ( καλα αυτό είναι κατω από 4.40μ) έχουν 520 λτ και το c5 aircross 580.
440λτ έχει το scross me 4.30m .
Για του ρύπους το εκαναν για να κατεβουν και φυσικα το οτι γραφει υβριδικο είναι future proof για το μελλον! μέχρι φυσικα να πουν σε ενα φεκ εξαιρουνται τα μικρουβριδικα 48V !!! βεβαια μεχρι τοτε , αν ζουμε , θα εχουν κοπει πρωτα τα euro 5 kai euro 6 τα απλα...μιλαμε για 2028 & 2035 ....το δικο σου παει χαλαρα μεχρι 2038!!!
Ωπ, σωστός. Με πρόδωσε ένα άρθρο.
Πάντως να σου πω την αλήθεια οι τιμές των 3008 και C5 (μου άρεσε πιο πολύ από όλα τα SUV παρεπιπτόντως) είναι πολύ υψηλότερες.
-
Εντάξει το c5 aircross δεν το λες και ακριβότερο απο το σπορτατζ ιδιαίτερα και τα δύο στις καλές τους εκδόσεις ντίζελ παίρνανε τα 30 αρκετά και το Σιτροέν έχει τα πάντα ενώ το κια όχι του λείπουν συστήματα ασφαλείας.
Όσο για το τον χώρο αποσκευών δεν σημαίνει ότι το ακριβότερο έχει και καλύτερους χώρους. Το καροκ με 22000 παίρνεις ντίζελ με 4.39μ μήκος και 520 λτ ( φυσικά δεν είναι ο κανόνας) το καροκ και τα Σκόντα γενικά σε αναλογία μήκους και χώρων αποσκευών και επιβατών είναι τα κορυφαία. Αυτό ισχύει και για το καροκ και για το καμικ και το σκάλα. Και το κοντιακ έχει φοβερούς χώρους παντού αλλά ταυτόχρονα είναι και τεράστιο. Τα άλλα 3 είναι τα κορυφαία στην κατηγορία στο ποσό χώρο δίνουν για τις διαστάσεις που καταλαμβάνουν. Μαθήματα διαχείρισης χώρων από τους Τσέχους.
-
Εντάξει το c5 aircross δεν το λες και ακριβότερο απο το σπορτατζ ιδιαίτερα και τα δύο στις καλές τους εκδόσεις ντίζελ παίρνανε τα 30 αρκετά και το Σιτροέν έχει τα πάντα ενώ το κια όχι του λείπουν συστήματα ασφαλείας.
Όσο για το τον χώρο αποσκευών δεν σημαίνει ότι το ακριβότερο έχει και καλύτερους χώρους. Το καροκ με 22000 παίρνεις ντίζελ με 4.39μ μήκος και 520 λτ ( φυσικά δεν είναι ο κανόνας) το καροκ και τα Σκόντα γενικά σε αναλογία μήκους και χώρων αποσκευών και επιβατών είναι τα κορυφαία. Αυτό ισχύει και για το καροκ και για το καμικ και το σκάλα. Και το κοντιακ έχει φοβερούς χώρους παντού αλλά ταυτόχρονα είναι και τεράστιο. Τα άλλα 3 είναι τα κορυφαία στην κατηγορία στο ποσό χώρο δίνουν για τις διαστάσεις που καταλαμβάνουν. Μαθήματα διαχείρισης χώρων από τους Τσέχους.
Στην τιμή τα συγκρίνω με το hybrid πάντα. Βγαίνει πολύ φθηνότερο από τα diesel. Και είανι κ diesel.
Εσωτερικά το Sportage το βρήκα πιο ευρύχωρο από το Qaroq. Αυτός ήταν κ ο κύριος λόγος που το αγόρασα. Μεδοκιμές παιδικών καθισμάτων, και δύο ατόμων + καθισμα παιδικό. Ο δε χώρος σε μήκος είναι ο καλύτερος μακραν.
Πάντως για να είμαι δίκαιος, το hybrid sportage φαίνεται πως έχει κάποιο θέμα. Εξ'ου και η οδηγία που έχει βγει για σύσφιξη της βίδας του στροφάλου σε μερικά πλαίσια. Αν ψάξετε λίγο στο Διαδύκτιο θα βρείτε πληροφορίες.
-
1.6D 136ps 2wd GTline 48V Hybrid 29590 εχει και λαμβάνει και το 50% ττ και υπολείπεται αρκετα εξοπλιστικα από το c5 aircross shine στα 32250 συνεπώς δεν είναι φθηνοτερο αν συγκρινουμε εξοπλισμους.
Το feel που είναι πιο κοντα για αμεση συγκριση με το gt line έχει 28700.
Aυτα δεν τα εχει η gt line που τα εχει η feel
BSD - Αναγνώριση τυφλών σημείων
RCTA - Σύστημα προειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας
LCA - Σύστημα ελέγχου και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
FCA - Προειδοποίηση μετωπικής συγκρουσης
-
1.6D 136ps 2wd GTline 48V Hybrid 29590 εχει και λαμβάνει και το 50% ττ και υπολείπεται αρκετα εξοπλιστικα από το c5 aircross shine στα 32250 συνεπώς δεν είναι φθηνοτερο αν συγκρινουμε εξοπλισμους.
Το feel που είναι πιο κοντα για αμεση συγκριση με το gt line έχει 28700.
Aυτα δεν τα εχει η gt line που τα εχει η feel
BSD - Αναγνώριση τυφλών σημείων
RCTA - Σύστημα προειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας
LCA - Σύστημα ελέγχου και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
FCA - Προειδοποίηση μετωπικής συγκρουσης
Οκ, αν συγκρίνεις τον εξοπλισμό αλλάζει το πράγμα. Εγώ πάντως μιλάω για την Upgrade. Με λίγα λόγια, το φθηνότερο Hybrid Diesel 115HP έχει 23500 περίπου με το κλειδί στο χέρι. Μέχρι τέλος Ιουλίου είχε 700 ευρώ λιγότερα.
Σαφώς δεν έχει τα πάντα αλλά έχει:
-
Downhill assist
-
Full Αερόσακους κλπ
-
Υπολογιστή ταξιδιού
-
Cruise Control
-
Ζάντες αλουμινίου
-
Κάμερα οπισθοπορίας
-
Πίσω καθίσματα με ρύθμιση πλάτης
-
Media system + Androidauto που λειτουργεί άψογα
-
Και μην ξεχνάμε 7ετή εγγύηση
Ομολογώ πως μου λείπει η αποφυγή συγκρούσεων αλλά τα υπόλοιπα όχι τόσο (είχα ένα Auris πριν που είχε μερικά απο αυτά που ανέφερες.
Το μόνο Diesel που πλησίαζε στην τιμή σε diesel (βασικά φθηνότερο ήταν, 20500) ήταν το Dacia Duster και αυτό Full extra. Δεν το έκανα test drive αλλά ποιοτικά ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα.
Τώρα νομίζω το Qashqai μπορεί να έχει κάποια έκδοση που στην τιμή πλησιάζει.
-
-
εντάξει, Duster με Sportage και C5 Aircross?! τι λέμε τώρα?! Το full extra του Duster είναι σαν να πάρεις τα άλλα μόνο με καθίσματα! δεν είναι καθόλου κοντά.
εμένα τα καλύτερά μου στην κατηγορία ήταν Sportage και C5, τα συστήματα ασφαλείας μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας για κάποιους (εμένα ας πούμε), αλλά όπως και να το κάνουμε και τα 2 αυτοκίνητα προσφέρουν πάρα πολλά.
Μην ξεχνάμε επίσης ότι το C5 βγήκε πέρσυ και το Sportage θα βγει καινούργιο το 21, παίζει και αυτό το ρόλο του.
-
Το 115 48v upgrade στα 23000 είναι όντως εξαιρετικό vfm γιατί παίρνεις σουβ c με πολλαπλούς ωραίο τιμόνι ανάρτηση λεβιέ με κοντές σχέσεις χώρους ποιοτικό εσωτερικό. Φυσικά είναι αρκετά γυμνό εξοπλιστικά αλλάε όλα τα παραπάνω δεν θα περιμέναμε θαύματα σε εξοπλισμό.
Σε αυτά τα λεφτά έπαιρνες και γκραντ λαντ και καροκ ντίζελ όχι 'υβριδικά' όμως.
-
Το 115 Diesel 48V το έχω εδώ και μια εβδομάδα. Η αλήθεια είναι πως κι εμένα τις πρώτες 1-2 μέρες στην εκκίνηση μου έσβησε κανά δυο φορές. Το συνήθισα και πλέον δεν μου είναι πρόβλημα.
Για το θέμα του υβριδικού, νομίζω το λέει ξεκάθαρα και η ίδια η εταιρεία, στις προδιαγραφές του. Εν ολίγοις: α) δεν κουράζεται το ίδιο ο κινητήρας όπως σε ένα απλό diesel, β) η οικονομία καυσίμου μπορεί να φτάσει μέχρι 10%, γ) 50% μειωμένο τέλος ταξινόμησης, δ) μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, ε) μειωμένες εκπομπές ρύπων, στ) προστιθέμενη ροπή εκεί που την χρειάζεσαι (κυρίως κατά την επιτάχυνση). Όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι λίγο-πολύ ένας οδηγός σε βάθος χρόνου θα τα αντιληφθεί.
Επίσης ο κινητήρας ξεκινά ομαλά, χωρίς κραδασμούς. Σε περίπτωση επιβράδυνσης, με ταχύτητα κάτω των 30χλμ, σβήνει αυτόματα ο κινητήρας diesel. Μιλάμε για ένα πραγματικά ήσυχο και αθόρυβο αυτοκίνητο στην λειτουργία του.
Σε χώρους, εμένα προσωπικά δεν μου λείπει κάτι. Τα παιδιά μου είναι στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, δεν έχουμε καρότσια κλπ βρεφικά αξεσουάρ και το πορτ-μπαγκάζ του είναι υπέρ αρκετό. Στην καμπίνα του νιώθω Βασιλιάς, κυριολεκτικά. Πολύ άνετο τόσο για τον οδηγό, όσο και για τους λοιπούς επιβάτες. Συνήθως οδηγούσα με το κάθισμα τέρμα πίσω. Τώρα δεν φτάνω να πατήσω τα πεντάλ. Ο χώρος πίσω για τα παιδιά μου είναι αλάνα, αλλά και για έναν ενήλικο από πίσω μου πολύ άνετος.
Μειονεκτήματα; Ασφαλώς και έχει. Από ηλεκτρονικά βοηθήματα θα ήθελα ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και τις ενδείξεις τυφλού σημείου στους καθρέπτες. Τίποτα περισσότερο. Σίγουρα η έλλειψη ρεζέρβας μου δημιουργούσε ένα άγχος στην αρχή, αλλά πλέον είναι τόσα πολλά τα πλεονεκτήματά του (ποιότητα κύλισης, αθόρυβη λειτουργία κινητήρα, αεραγωγοί στους πίσω επιβάτες, καταπληκτικό μηχανικό κιβώτιο, άνεση στην καμπίνα των επιβατών, ωραίο infotainment αν και δεν είμαι ιδιαίτερα γκατζετάκιας, νιώθεις ότι οδηγείς ένα μεγάλο αυτοκίνητο το οποίο ελέγχεις στον δρόμο με χαρακτηριστική ευκολία κ.α.).
Για κατανάλωση, δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. Ένα μικρό ταξίδι πήγαμε το προηγούμενο Σάββατο, κατανάλωση 5,5lt/100km, με στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες, ευθείες, κλιματισμό, αλλά ακόμη είναι αρχή και δεν το πατάω το γκάζι. Και 7 ή 8 να κάψει το αυτοκίνητο, το αξίζει και σε αποζημιώνει κάθε του χιλιόμετρο.
Προσωπικά είμαι πολύ ικανοποιημένος.
-
Καλοταξιδο!
Κάποιες παρατηρήσεις στα λεγόμενα σου:
α) δεν τίθεται θέμα κούρασης που το σώζει ένας ηλεκτροκίνηρας 48v,
β) ποιο πολύ μάρκετινγκ είναι δεν τεκμηριώνεται από αυτα που διαβάζουμε αυτές οι μειώσεις και οφείλεται στο ότι για να θέσεις σε λειτουργία την ανάκτηση ενέργειας ξοδεύεις περισσότερο καύσιμο. Ένας που ξέρει να ρολαρει έναν ντίζελ και να εκμεταλευται την ροπή του μπορεί να κερδίσει περισσότερα από το να φρενάρει το αμάξι αφού το έχει πρώτα γκαζωσει για να θέση σε κίνηση την διαδικασία ανάκτησης.
Ο θερμικός κινητήρας ΔΕΝ σβήνει ποτέ όσο κινείται το αμάξι αυτές είναι πίπες που λένε οι πωλητές. Το έχεις δει γραμμένο σε επίσημο έγγραφο της κια;
Ως προς τον εξοπλισμό είναι υποκειμενικό το τι λείπει στον καθένα , το αντικειμενικό είναι τι έχει και τι δεν έχει !
Επίσης κάτι σου λείπει αν το έχεις πρώτα και δεις πως δουλεύει.
Και εγώ δεν εκτιμούσα το acc το έλεγα περιττό μέχρι που το οδηγησα στο cx30 και έπαθα πλάκα από το πως ρολαρεις μαζί του!
Η κια θα πρέπει στο επόμενο σπορτατζ να ελαφρύνει δραστικά το σασί όχι σε βάρος της ακαμψίας φυσικά και θα πρέπει να καταφέρει να βάλει μια πλήρη ομπρέλα ασφαλείας χωρίς να εκτοξεύσει την τιμή και χωρίς αρχισει τις εκπτώσεις ποιότητας.
Αν καταφέρει αυτά θα σαρώσει το σπορτατζ γιατί το υπόλοιπο μηχανολογικό πακέτο το έχει.
-
Γενικά συμφωνώ με τον tkin73, ίσως σε ένα αμάξι σαν το swift στα 850 κιλά κάτι να κάνει, αλλά σε ένα με σχεδόν τα διπλάσια;!
Απλά ήθελα να προσθέσω ότι το νέο sportage θα βασίζεται στο Tuscon, άρα θα είναι ένα πιο οδγγοκεντρικο τέτοιο.
-
Συμφωνώ μαζί σου ότι για να κρίνεις εάν κάτι σου λείπει από εξοπλισμό, θα πρέπει πρώτα να τον έχεις, για να έχεις τελικά και μέτρο σύγκρισης. Προφανώς και εξέφρασα την υποκειμενική μου άποψη, οπότε δεν τίθεται θέμα.
Στα των προδιαγραφών ανέφερα τι γράφει ο κατασκευαστής. Ήμουν κι εγώ περίεργος να δω εάν πράγματι σβήνει ο κινητήρας επιβραδύνοντας, κάτω των 30χλμ. Συμβαίνει, εφόσον για παράδειγμα πλησιάζεις σε φανάρι και βάζεις νεκρά στο κιβώτιο, όντως σβήνει ο κινητήρας Diesel. Δεν ξέρω πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί αυτό, απλά ήμουν περίεργος να δω εάν όντως ισχύει.
Στο θέμα της οικονομίας καυσίμου, προσωπικά δεν είμαι ψείρας με τις καταναλώσεις. Προερχόμενος από ατμοσφαιρικό βενζίνης ίδια κυβικά και άλογα, αυτό που με τράβηξε στο Diesel ήταν η άνεση στο ταξίδι σε σύγκριση με το προηγούμενο και αυτό συνεπάγεται αναγκαστικά και με οικονομία στην τσέπη λόγω μικρότερης κατανάλωσης σε καύσιμο και φθηνοτερου καυσίμου εν τέλει.
Στην τελευταία σου παράγραφο προσυπογράφω!
-
Θα ηθελα αν μπορουσε ο κατοχος του sportage με τα 136 ,που οδηγησε και το 115 να μας ελεγε τι διαφορες βρηκε αναμεσα στους δυο κινητηρες .Στο μελλον ισως σκεφτω να κανω μια αναβαθμιση αν αξιζει πραγματικα .Οσον αφορα την εκινηση οντως ειναι λιγο αργη αλλα συνηθιζεται σε εμενα δεν ετυχε να μου σβησει ,αντιθετα οδηγωντας το βενζινοκινητο i10 που εχω για δευτερο εκει μου εσβησε καποιες φορες γιατι δεν εδινα πολυ γκαζι οπως στο sportage.Το καινουργιο που θα βγει παντως δεν πιστευω οτι θα ειναι τοσο vfm οπως αυτο τωρα .Σιγουρα θα εχει ολα αυτα που σημερα του λειπουν και προσφερει ο ανταγωνισμος αλλα θα ανεβει τιμολογιακα .Οι εποχες που τα kia ηταν φθηνα περασαν γιατι πολυ απλα η εταιρια προσφερει κορυφαια προοιοντα εχοντας αναβαθμισει το ονομα της και μπορει να πουλησει πιο ακριβα .
-
Έχοντας οδηγήσει και τις δύο εκδόσεις το 115 σε σπορτατζ και το 136 σε τουσον θα έλεγα ότι στην εκκίνηση δεν υπάρχει κάποια διαφορά. Στις μεσαίες όμως ταχύτητες και ρεπριζ 60-100 80-120 είναι αισθητή η διαφορά τους ο πρώτος βγάζει μια αναιμικοτητα θυμάμαι ότι είχα διαρκώς το πόδι στο πάτωμα του σπορτατζ και ρώτησα μάλιστα τον πωλητή μετά τερματίζει τόσο γρήγορα το γκάζι ( η διαδρομή) και μου είπε ότι ένα ενδιάμεσο τέρμα ,νομίζω για λόγους οικονομίας μου είπε δεν θυμάμαι σίγουρα τον λόγο , και αν το πιέσεις περαιτέρω το ξεπερνά και βυθίζεται και άλλο , φυσικά δεν μπόρεσα να το διαπιστώσω γιατί ήταν μετά το τεστ.
Οι κάτοχοι ας μας βοηθήσουν αν πράγματι είναι έτσι.
Στο 115 συνεπώς ένιωθα ότι ήθελα και άλλο φκαζι. Στο 136 όχι . Ήταν αρκετά σβέλτο στις ρεπριζ όπως οφείλει να είναι ένα ντίζελ της κατηγορίας.
Συγκριτικά τελικά θα έλεγα έχοντας οδηγήσει δεύτερο το 136 ποιος ο λόγος ύπαρξης του 115. Φυσικά ξέρουμε όλοι ποιος είναι. Το οικονομικό.
Τα κια δεν είναι πλέον φθηνά καθώς η ποιότητα των σαλονιών τους δεν υστερεί ποιοτικά από τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού σε υλικά. Υστερεί σε μουνταδα είναι όλα σκούρα μονότονα αλλά όχι σε ποιότητα.
Επίσης δεν είναι φθηνά γιατι έχουν 7ετη εγγύηση η οποία δεν είναι τζάμπα φορτώνεται στην τιμή αγοράς.
Το νέο σπορτατζ θα πρέπει να βάλει υποχρεωτικά όλα τα συστήματα ασφαλείας μαζί με το περιβόητο acc και blind spot rear cross traffic από την βασική έκδοση όπως έκανε και η Μάζντα με το cx30 (έκοψε όμως και αυτή την οπισθοπορειας και το αυτόματο κλίμα) και να ελαφρύνει κάνα 80αρι κιλά το τελικό προϊόν ώστε οι κινητήρες της να γίνουν πιο αποδοτικοί.
Και ας το ξεκινά στα 25000 το βασικό αλλά να έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας αυτόματο κλίμα και οπισθοπορειας;;. Και μετά ας έχει μια πλούσια έκδοση με 19αρες δέρματα μασάζ και ηλιοροφες και αυτόματο παρκάρισμα στα 35000 για όποιον γουστάρει και μπορεί.
Και να βρει τρόπο εφόσον συνεχίζει το 48v να το πάρει από τις αποσκευές να το βάλει κατω από το καθίσματα και να κάνει τον χώρο αποσκευών +500 λτ όπως ο ανταγωνισμός.
-
Οντως υπαρχει ενα σκαλι στο γκαζι που βυθιζεται λιγο παραπανω και δινει λιγο ακομα .οσον αφορα την δυναμη του κινητηρα ειναι επαρκης αλλα κανεις δεν θα ελεγε οχι σε παραπανω.Προσπερασεις παντως κανω πολυ ανετα και εκει που βλεπω οτι χρειαζεται λιγο δυναμη παραπανω ειναι μετα τα 140 150 .Αν μπορουσα να παρω τον πιο δυνατο κινητηρα θα ηθελα να τον συδυασω και με το αυτοματο που πιστευω θα ηταν πολυ πιο αναβαθμισμενο.
-
Καλά μετά τα 140-150 δύναμη από 1.5 , 1.6 ντίζελ το ξεχνάς πρέπει να πας σε δίλιτρο για να έχεις γραμμικότητα και καλές επιταχύνσεις από εκεί και πάνω.
-
ναι, όριο τα 155-160, φτάνεις 175 ή δεν ξέρω πόσα πάει, αλλά στα 150 και κάτι ψιλά είσαι πλέον στα όριά του και μετά καις πάρα πολύ για να ξεζουμίσεις αυτά τα τελευταία 10-15 χιλιόμετρα, άσε, ξέρω, συνέχεια το κάνω!
Το μισό σκαλί στο γκάζι το έχουν σχεδόν όλα πλέον νομίζω, ή τα περισσότερα.
Kia Sportage IV