- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 piliourits wrote: Lap wrote: Φυσικα θα παρει αυτο που θελει, ειναι διακαιώμα του, αλλα και δικο μου να τους κρινω για τις επιλογες τους.Σπιτια δεν εχουν, χρωστουν δεξια και αριστερα, δηλωνουν κατω απο 12.000 € το ετος και τρεχουν να παρουν ακριβα αυτοκινητα.Για αυτο λεω πως η Κουλα ειναι το ρεαλιστικότερο αυτοκινητο του μεσου Ελληνα. είναι σημαδιακό πάντως πως το **ρεαλιστικότερο **αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα, **δεν εισάγεται **καν στη χώρα !  Ούτε καν στην Ευρώπη δεν εισάγεται πια. Τα παραπάνω σχόλια τα λένε όλα νομίζω, σε πολλαπλά επίπεδα! 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
- 
				
				
				
				
 Μωρέ άδικο δεν του δίνω του Λάπη, απλά η Ελλάς είναι ένας θρύλος, υπερ άνω λογικής ερμηνείας, έτσι αντί η Κούλα να είναι πρώτο όχημα σε πωλήσεις στη χώρα, παρατηρούμε καταστάσεις με 35άρηδες να ζουν με τους γονείς τους στο παιδικό δωμάτιο αλλά να αγοράζουν 'κάμπριο' ή 3ο χέρι καγκούρικο μεταχειρισμένο, και οικογενειάρχες που είναι στο νοίκι να βάζουν 5 χρόνια δόσεις το 1/3 του μισθού για 'γερμανικό', και η Κούλα να μην εισάγεται καν πλέον... 
		
		Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
		
	

