Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 118
    • 119
    • 107 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2377
    31032
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

      Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

        Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

          Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits @vespas last edited by

            Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

            Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits @vespas last edited by

              Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

              Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • piliourits
                piliourits @lap last edited by

                Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits @lap last edited by

                  Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                  Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • piliourits
                    piliourits @lap last edited by

                    Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                    Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits @lap last edited by

                      Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                      Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits @lap last edited by

                        Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                        Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @lap last edited by

                          Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                          Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @lap last edited by

                            Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                            Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits @nickthetrib last edited by

                              Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                              Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits @nickthetrib last edited by

                                Τα περί μαύρης οικονομίας σωστά. Αλλά και η μαύρη οικονομία έχει περικοπεί στο μισό, μετά τα δισ. ΑΕΠ που έχουν χαθεί, για να μη πω ότι κυρίως θίχτηκε η μαύρη οικονομία από την 10ετή καθίζιση. Ως επιχείρημα αναφέρω πως και πολλοί 'γιατροί, ηλεκτρολόγοι, κλπ' πήραν των οματιών τους και έγιναν εταιροδημότες Ολλανδίας και Εμιράτων αλλά και απ' αυτούς που έμειναν, κανένας δεν ευελπιστεί να εισπράττει φακελάκι με το πάχος και τη συχνότητα που είχε συνηθίσει, ούτε ο ηλεκτρολόγος να δίνει υπεργολαβίες και να βγάζει απ' τα υλικά όπως είχε συνθηθίσει και ούτω καθ εξής...

                                Πάντως η ύπαρξη της μαύρης κι άραχνης οικονομίας, δεν ακυρώνει τις διαστάσεις του ξεβλαχέματος, το οποίο παραμένει το ρούτ κοζ της κατάστασης που δικαίως περιγράφει ο Λάπης στα αυτοκίνητα... έχω πολλά συγκεκριμένα παραδείγματα με ονοματεπώνυμο να δείξω, αλλά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμο. Μπορώ να γεμίσω σελίδες με ανθρώπους κυριολεκτικά 'χωρίς στον ήλιο μοίρα' που είχαν κληρονομήσει ένα  autobianci απ' τον πατέρα τους με χαλασμένους καθαριστήρες, που όταν με το ζόρι πήγαν στην αντιπροσωπεία, τους έπεισαν οι πωλητές να φύγουν με 308cc... με 2 γιους τώρα 40αρηδες που ζουν ακόμη σε 3αρι με τους ανάπηρους γονείς και με τη πρώτη δουλειά αγοράστηκε το αντίστοιχο του 308cc της Opel. Συνταξιούχους 40άρηδες που λαμβάνοντας εφάπαξ, μετά τη μεζονέτα πήραν ένα Pathfinder 2μισάλιτρο για το σκι και μια μεταχειρισμένη porsche πολλά-λιτρη convertible για τις καλοκαιρινές βόλτες, άλλο αν η μαιζονέτα έπρεπε να πληρωθεί κιόλας και η γερμανική τεχνολογία να συντηρηθεί, με βλάβες στο σασμάν των 6 χιλιάδων ευρώ... και και και... και πολλά είπα, θα εκτεθούν άνθρωποι κι εγώ μαζί, για τις λάθος αποφάσεις...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by

                                  πολυ κουβεντα και αναλυσις για ενα καρο που εχει καταργηθει, ποτες δεν ηταν κεντρο ενδιαφεροντος ή κουκλα. οκ, εξυπηρετουσε, οπως τα μπλουμπερντ που τα κανανε ταξια. αλλα μονο αυτο.

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @piliourits last edited by

                                    πολυ κουβεντα και αναλυσις για ενα καρο που εχει καταργηθει, ποτες δεν ηταν κεντρο ενδιαφεροντος ή κουκλα. οκ, εξυπηρετουσε, οπως τα μπλουμπερντ που τα κανανε ταξια. αλλα μονο αυτο.

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @piliourits last edited by

                                      πολυ κουβεντα και αναλυσις για ενα καρο που εχει καταργηθει, ποτες δεν ηταν κεντρο ενδιαφεροντος ή κουκλα. οκ, εξυπηρετουσε, οπως τα μπλουμπερντ που τα κανανε ταξια. αλλα μονο αυτο.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • gatoz
                                        gatoz @piliourits last edited by

                                        πολυ κουβεντα και αναλυσις για ενα καρο που εχει καταργηθει, ποτες δεν ηταν κεντρο ενδιαφεροντος ή κουκλα. οκ, εξυπηρετουσε, οπως τα μπλουμπερντ που τα κανανε ταξια. αλλα μονο αυτο.

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @piliourits last edited by

                                          πολυ κουβεντα και αναλυσις για ενα καρο που εχει καταργηθει, ποτες δεν ηταν κεντρο ενδιαφεροντος ή κουκλα. οκ, εξυπηρετουσε, οπως τα μπλουμπερντ που τα κανανε ταξια. αλλα μονο αυτο.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @piliourits last edited by

                                            πολυ κουβεντα και αναλυσις για ενα καρο που εχει καταργηθει, ποτες δεν ηταν κεντρο ενδιαφεροντος ή κουκλα. οκ, εξυπηρετουσε, οπως τα μπλουμπερντ που τα κανανε ταξια. αλλα μονο αυτο.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 107 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr