-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Συμφωνώ με τον @Mastoras78, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, είναι προσωπική επιλογή/προτίμηση στο πώς διαλέγει ο καθένας να διαθέσει το εισόδημά του. Για κάποιους μπορεί να είναι προτεραιότητα η οδηγική απόλαυση και για άλλους η ομορφιά/μούρη. Τα βρίσκω εξίσου αποδεκτά και θεωρώ λογικό να διαθέσουν το εισόδημά τους-ποσό δανεισμού με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.
Κάτι ανάλογο ισχύει και με τα ρούχα και με πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά, γενικά σε τέτοιες συζητήσεις όταν αρχίζουν να γίνονται αξιολογικές κρίσεις το παιχνίδι χάνεται και όλοι έχουν 'δίκαιο' υπό την οπτική τους, οπότε δεν έχει νόημα για εμένα το τί είναι σωστό ή λάθος.
-
Πρωτον εχεις λαθος. Δεν βγαζω απο το μυαλο μου το 5%. Δες τα διαγραμματα.
Δευτερον εχεις λαθος για τις πωλησεις , μπερδευεις τον κλαδο σου γενικα με τον ορο προϊον.
Το πρωτο πραγμα στις πωλησεις ειναι η γνωση του προϊοντος και της πραγματικης του ελαστικοτητας. Η ελαστικοτητα δειχνει τον βαθμο ικανοποιησης αναλογως της τιμης, ικανοποιηση ναι ειναι και το κυρος.
Οχι το κυρος δεν ειναι πρωτος λογος αγορας ενος προϊοντος, το κυρος ειναι πρωτος λογος σε ενα προϊον με μεγαλη ελαστικοτητα. Δηλαδη σε ενα προϊον πολυτελειας εκ προϊμιου.
Αρα αναλογως το προιον ολοι περνουν παρομοιες ικανοποιησεις. Τωρα το θεμα μου εινσι γιατι να εχεις αναγκη κυρους, αυτο θελω να πω.....οταν δεν εχεις κυρος στα αληθεια απο κατι φοβερο που εισαι εσυ ο ιδιος.
Φυσικα και ειμαστε διαφορετικοι, καμια αντιρρηση, απλα καινεγω ως διαφορετικος κρινω την διαφορετικοτητα τους. Εγω π.χ ειμαι μιζερος μπροστα σε αυτους. Το γνωριζω δεν ειμαι χαζος.
-
Πρωτον εχεις λαθος. Δεν βγαζω απο το μυαλο μου το 5%. Δες τα διαγραμματα.
Δευτερον εχεις λαθος για τις πωλησεις , μπερδευεις τον κλαδο σου γενικα με τον ορο προϊον.
Το πρωτο πραγμα στις πωλησεις ειναι η γνωση του προϊοντος και της πραγματικης του ελαστικοτητας. Η ελαστικοτητα δειχνει τον βαθμο ικανοποιησης αναλογως της τιμης, ικανοποιηση ναι ειναι και το κυρος.
Οχι το κυρος δεν ειναι πρωτος λογος αγορας ενος προϊοντος, το κυρος ειναι πρωτος λογος σε ενα προϊον με μεγαλη ελαστικοτητα. Δηλαδη σε ενα προϊον πολυτελειας εκ προϊμιου.
Αρα αναλογως το προιον ολοι περνουν παρομοιες ικανοποιησεις. Τωρα το θεμα μου εινσι γιατι να εχεις αναγκη κυρους, αυτο θελω να πω.....οταν δεν εχεις κυρος στα αληθεια απο κατι φοβερο που εισαι εσυ ο ιδιος.
Φυσικα και ειμαστε διαφορετικοι, καμια αντιρρηση, απλα καινεγω ως διαφορετικος κρινω την διαφορετικοτητα τους. Εγω π.χ ειμαι μιζερος μπροστα σε αυτους. Το γνωριζω δεν ειμαι χαζος.
-
Πρωτον εχεις λαθος. Δεν βγαζω απο το μυαλο μου το 5%. Δες τα διαγραμματα.
Δευτερον εχεις λαθος για τις πωλησεις , μπερδευεις τον κλαδο σου γενικα με τον ορο προϊον.
Το πρωτο πραγμα στις πωλησεις ειναι η γνωση του προϊοντος και της πραγματικης του ελαστικοτητας. Η ελαστικοτητα δειχνει τον βαθμο ικανοποιησης αναλογως της τιμης, ικανοποιηση ναι ειναι και το κυρος.
Οχι το κυρος δεν ειναι πρωτος λογος αγορας ενος προϊοντος, το κυρος ειναι πρωτος λογος σε ενα προϊον με μεγαλη ελαστικοτητα. Δηλαδη σε ενα προϊον πολυτελειας εκ προϊμιου.
Αρα αναλογως το προιον ολοι περνουν παρομοιες ικανοποιησεις. Τωρα το θεμα μου εινσι γιατι να εχεις αναγκη κυρους, αυτο θελω να πω.....οταν δεν εχεις κυρος στα αληθεια απο κατι φοβερο που εισαι εσυ ο ιδιος.
Φυσικα και ειμαστε διαφορετικοι, καμια αντιρρηση, απλα καινεγω ως διαφορετικος κρινω την διαφορετικοτητα τους. Εγω π.χ ειμαι μιζερος μπροστα σε αυτους. Το γνωριζω δεν ειμαι χαζος.
-
Πρωτον εχεις λαθος. Δεν βγαζω απο το μυαλο μου το 5%. Δες τα διαγραμματα.
Δευτερον εχεις λαθος για τις πωλησεις , μπερδευεις τον κλαδο σου γενικα με τον ορο προϊον.
Το πρωτο πραγμα στις πωλησεις ειναι η γνωση του προϊοντος και της πραγματικης του ελαστικοτητας. Η ελαστικοτητα δειχνει τον βαθμο ικανοποιησης αναλογως της τιμης, ικανοποιηση ναι ειναι και το κυρος.
Οχι το κυρος δεν ειναι πρωτος λογος αγορας ενος προϊοντος, το κυρος ειναι πρωτος λογος σε ενα προϊον με μεγαλη ελαστικοτητα. Δηλαδη σε ενα προϊον πολυτελειας εκ προϊμιου.
Αρα αναλογως το προιον ολοι περνουν παρομοιες ικανοποιησεις. Τωρα το θεμα μου εινσι γιατι να εχεις αναγκη κυρους, αυτο θελω να πω.....οταν δεν εχεις κυρος στα αληθεια απο κατι φοβερο που εισαι εσυ ο ιδιος.
Φυσικα και ειμαστε διαφορετικοι, καμια αντιρρηση, απλα καινεγω ως διαφορετικος κρινω την διαφορετικοτητα τους. Εγω π.χ ειμαι μιζερος μπροστα σε αυτους. Το γνωριζω δεν ειμαι χαζος.
-
Πρωτον εχεις λαθος. Δεν βγαζω απο το μυαλο μου το 5%. Δες τα διαγραμματα.
Δευτερον εχεις λαθος για τις πωλησεις , μπερδευεις τον κλαδο σου γενικα με τον ορο προϊον.
Το πρωτο πραγμα στις πωλησεις ειναι η γνωση του προϊοντος και της πραγματικης του ελαστικοτητας. Η ελαστικοτητα δειχνει τον βαθμο ικανοποιησης αναλογως της τιμης, ικανοποιηση ναι ειναι και το κυρος.
Οχι το κυρος δεν ειναι πρωτος λογος αγορας ενος προϊοντος, το κυρος ειναι πρωτος λογος σε ενα προϊον με μεγαλη ελαστικοτητα. Δηλαδη σε ενα προϊον πολυτελειας εκ προϊμιου.
Αρα αναλογως το προιον ολοι περνουν παρομοιες ικανοποιησεις. Τωρα το θεμα μου εινσι γιατι να εχεις αναγκη κυρους, αυτο θελω να πω.....οταν δεν εχεις κυρος στα αληθεια απο κατι φοβερο που εισαι εσυ ο ιδιος.
Φυσικα και ειμαστε διαφορετικοι, καμια αντιρρηση, απλα καινεγω ως διαφορετικος κρινω την διαφορετικοτητα τους. Εγω π.χ ειμαι μιζερος μπροστα σε αυτους. Το γνωριζω δεν ειμαι χαζος.
Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές