-
Καλησπέρα σε όλους σας,
Καινούριο μέλος στο Forum μιας και δεν έχω πολύ καιρό που ψάχνω για καινούριο αυτοκίνητο.
Η οικογένεια αναμένεται να μεγαλώσει σύντομα οπότε λεώ να αφήσω το Golf Tsi 2007 140ps μου και να πάω σε ένα καινούριο SUV.
Μέχρι στιγμής η έρευνα μου είναι online και δεν έχω ξεκινήσει να βλέπω τίποτα απο κοντά.
Τα χρήματα σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο στις μέρες μας , οπότε κοιτάω η επιλογή μου να είναι value for money. Το budget μας είναι μέχρι 30Κ. Τονίζω το ΜΕΧΡΙ διότι αν βρω μια επιλογή στα 20Κ που να με ικανοποιεί προφανώς και δεν θα πω οχι.
Προσανατολίζομαι σε diesel κινητήρα για λόγους οικονομίας , κάνω γύρω στα 18.000χλμ το χρόνο.
Μου έχουν αρέσει μέχρι στιγμής τα εξής μοντέλα:
Suzuki Vitara
Hyunday tucson
Skoda Karoq
Skoda Kodiaq
Ford Kuga
Ξέρω οτι σας αναφέρω αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας , μεγέθους και τιμής. Θέλω τις γνώμες σας αρχικά αν αξίζουν τα λεφτά τους, τι θα επιλέγατε εσείς για οικογενειακό απο αυτά τα μοντέλα, και ποιά έκδοση τους.
Sorry για το μακροσεκλες του πράγματος και σας ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε απάντηση σας.
-
Καλησπέρα σε όλους σας,
Καινούριο μέλος στο Forum μιας και δεν έχω πολύ καιρό που ψάχνω για καινούριο αυτοκίνητο.
Η οικογένεια αναμένεται να μεγαλώσει σύντομα οπότε λεώ να αφήσω το Golf Tsi 2007 140ps μου και να πάω σε ένα καινούριο SUV.
Μέχρι στιγμής η έρευνα μου είναι online και δεν έχω ξεκινήσει να βλέπω τίποτα απο κοντά.
Τα χρήματα σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο στις μέρες μας , οπότε κοιτάω η επιλογή μου να είναι value for money. Το budget μας είναι μέχρι 30Κ. Τονίζω το ΜΕΧΡΙ διότι αν βρω μια επιλογή στα 20Κ που να με ικανοποιεί προφανώς και δεν θα πω οχι.
Προσανατολίζομαι σε diesel κινητήρα για λόγους οικονομίας , κάνω γύρω στα 18.000χλμ το χρόνο.
Μου έχουν αρέσει μέχρι στιγμής τα εξής μοντέλα:
Suzuki Vitara
Hyunday tucson
Skoda Karoq
Skoda Kodiaq
Ford Kuga
Ξέρω οτι σας αναφέρω αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας , μεγέθους και τιμής. Θέλω τις γνώμες σας αρχικά αν αξίζουν τα λεφτά τους, τι θα επιλέγατε εσείς για οικογενειακό απο αυτά τα μοντέλα, και ποιά έκδοση τους.
Sorry για το μακροσεκλες του πράγματος και σας ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε απάντηση σας.
-
Καλησπέρα και καλώς ήρθες αρχικά.
Για να πάρεις εμπεριστατωμένες απόψεις καλό θα ήταν να πεις να ξέρει ο κόσμος που κανείς τα χιλιόμετρα (κυρίως αν περιλαμβάνονται μακρινές διαδρομές και ταξίδια), τις συνθήκες πάρκιν στο σπίτι και στην δουλειά σου και πόσα μέλη με το καλό θα γίνει η οικογένεια σου.
Επίσης καλό θα ήταν να πεις πόσο βιάζεσαι αν βιάζεσαι την αγορά καθώς σύντομα αναμένεται μείωση τελών ταξινόμησης (μπορεί να πέσει τιμή οχήματος και πάνω στο 1000€). Επιπλέον από το μοντέλα που δήλωσες πχ το Tuscon αλλάζει (νέο όχι facelift) το Α' εξάμηνο του 2021.
Τέλος μια καλύτερη τακτική που θα σε βοηθήσει με την 'εις άτοπον απαγωγή' οχημάτων είναι να πεις αν έχεις κάτι που σε ενοχλεί ιδιαίτερα σε ένα όχημα. Ή αντίστοιχα τι θεωρείς 'εκ των ων ουκ άνευ'! Πχ πόσα λίτρα αποσκευών θεωρείς απαραίτητα σε σχέση με τα όσα έχεις στο Golf. Αν είσαι θετικός ή όχι στην ιδέα των ήπιων υβριδικών. Αν έχεις τεκμήριο και διάθεση να πατήσεις στα 2L κλπ...
-
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Χιλιόμετρα γίνονται εκτός πόλης κατά κύριο λόγο, και λόγω δουλείας (περίπου 30χλμ καθημερινά) και για ταξίδια.
Πάρκινγκ και στο σπίτι και στην δουλειά υπάρχει, οπότε δεν με δυσκολεύει αυτό και ενδιαφέρομαι για 4 μέλη οικογένεια.
Προγραμματίζω την αγορά προς το τέλος του 2020 δεδομένου πως όλα θα κυλήσουν ομαλά με την κατάσταση που ζούμε. Δεν γνώριζα για την μείωση των τελών κυκλοφορίας, θα μπορούσα να περιμένω λίγο ακόμη.
Δεν έχω κάτι που να με ενοχλεί πολύ σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από το να το πηγαίνω συνεχώς συνεργείο! (χεχεχε). Προέχει για εμένα η ασφάλεια και η αξιοπιστία καθώς και η άνεση και οι χωρητικότητες.
Έχω διαβάσει για τα mild hybrid και δεν είμαι αρνητικός εφόσον συνδυάζονται με μια καλή εγγύηση (όχι 2 χρόνια κτλ).
-
Αν δεν θέλεις να πηγαίνεις συνέχεια συνεργεία τότε τα αυτοκίνητα του γκρουπ στη θέση σου δεν θα τα κοίταζα.
Βέβαια για να μην είμαι άδικος, δεν γνωρίζω αν τα Skoda πάνε τόσο συχνά συνεργείο όσο τα VW και επίσης τα περισσότερα VW αρχίζουν να βγάζουν τα μεγάλα και πολυέξοδα προβλήματα μετά το πέρας της 7ετιας, χωρίς όμως βέβαια αυτό να αποτελεί απόλυτο κανόνα.
Το Tucson απ' όσο ξέρω πληρώνει πολλά τέλη λόγω ρύπων.
-
508!
Σωστη επιλογη το ντιζελ imo. Σε παρομοια κατασταση με σενα, πηγαινε ελα 30χλμ + ταξιδια ++. 4μελης. Ο 1,5 της peugeot συα λιγα χλμ που εχω κανει δειχνει καλο μοτορι.
Απι αυτα που εγραψες το tuscon ειναι vfm σιγουρα και μπιρει να γινει ακομα πιο πολυ οταν θα ξεστοκαρουν για το facelift, βγαζοντας προσφορα για ετοιμοπαραδοτα. Χωροι αρκετοι, αξιοπιστο λενε, σερβις καθε 2 χρονια(!).. προσοχη γτ με το hybrid μειωνεται αρκετα ο χωρος αποσκευων. Στα πλην, αρκετο πλαστικο μεσα και ψιλοαδιαφορο.
Τα αλλα δν τα εχω ψαξει πολυ, το κουγκα ειναι στο ανω ακρο του μπατζετ σου με καποιον εξοπλισμο.
Sportage επισης vfm οπως και tarraco λογικα.
-
Εγώ θα σου προτείνω πρώτα απ' όλα πετρελαίο για την χρήση σου αφού είναι κυρίως εκτός πόλης και πολλά χμ.
Από εκει και πέρα αφού θες ξεκάθαρα μόνο suv θα σου έλεγα να πας να οδηγήσεις τα Kuga, Sportage και ως οικονομικό outsider το Duster!
-
Αν θες να μείνεις στο γκρουπ τοτε VW Tiguan 1.6 tdi και καθάρισες! Μια από τις πιο ολοκληρωμενες προτασεις σε ποιότητα εξοπλισμό και χώρους.
Βέβαια το μοντέλο αλλάζει σε λιγους μηνες με τα καλά (εκπτώσεις) και τα κακά (χειρότερη μεταπωλητικη αξία κ.α)
-
ο Tucson απ' όσο ξέρω πληρώνει πολλά τέλη λόγω ρύπων.
Το βενζίνης 450€ νομίζω. Γι'αυτό του είπα για diesel αν θέλει. Το hybrid diesel κάτω από 150€.
ΥΓ: Η Skoda τα ίδια σκ@τ@ είναι...
-
Σόρρυ για το οφτόπικ και χωρίς διάθεση να ξεκινήσω πόλεμο...
Αλλά, σύμφωνα με κάποιους, το Leon μου 1.8 TSI (BZB μοτέρ) 2008, με πρόγραμμα και με κάφρικη οδήγηση (όλη την ώρα οβερμπουστ), που δεν έχει κάνει κιχ (μια καμμένη λάμπα στοπ) και καίει 100ml κάθε 7500χλμ είναι σπάνιο πουλί.
Το ίδιο και οι δυο Octavia (πεθερού και κουνιάδου) 1.6 FSI (2006) & 1.6 TDI (2010), που επίσης δεν έβγαλαν τίποτα...καίει και 95άρα ο πεθερός (λάθος)
Μόνο τα συνεργεία VAG δουλεύουν, οι άλλοι μόνο λάδια αλλάζουν...σοβαρά τώρα?
όλα τα συνεργεία έχουν δουλίτσα παιδιά, δυστυχώς για όλους μας. 'αλεξίσφαιρα' αυτοκίνητα δεν υπάρχουν πια.
όλοι ξέρουμε κάποιον που το μη vag του τον ταλαιπωρεί.
στατιστικό είναι το θέμα, αν πουλάς 1000 αυτοκίνητα θα είναι πιο πολλά αυτά με βλάβες από ένα μοντέλο που πούλησε 20.
Υ.Γ. δεν είμαι fanboy κανενός! είχα γαλλικό, έχω ισπανικό, της συζύγου κορεατικό. είχαμε γενικά στην οικογένεια ιαπωνικά, σουηδικά, γερμανικά, γαλλικά, κορεάτικα, ιταλικά. κάθε μοντέλο είχε τις παθογένειες του. άλλα σοβαρά, άλλα ψιλολόγια. προσωπικά, προτιμάω να αλλάξω πολλαπλασιαστή από το να μην ανοίξει ο αερόσακος...
-
Μπορεί να παθαίνουν όλα από κάτι αλλά άλλο να σου χαλάσει ένας διακόπτης πχ και άλλο να καίει λάδια το μοτέρ.
Σίγουρα υπάρχουν και κάποια που δεν παθαίνουν τίποτα στη ζωή τους.
Επίσης άλλο 2 χρόνια εγγύηση και άλλο 6+. Ακόμα και κάτι σοβαρό να πάθει στην εγγύηση, τα καλύπτει η εταιρία. Πρέπει να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα προϊόντα τους για να τους εμπιστεύεται και ο κόσμος. Τι 2 χρόνια εγγύηση, κινητό παίρνεις ή αυτοκίνητο;
-
Υπάρχει νόμος της ΕΕ που λέει πως σε περίπτωση προβλήματος, δίνεις δικαίωμα στην εταιρία να το διορθώσει (νομίζω 2 φορές). Αν δεν τα καταφέρουν δικαιούσαι πλήρη αντικατάσταση. Γι αυτό αγοράζουμε καινούρια για να είμαστε καλυμμένοι.
Δεν ψάχτηκε αρκετά μάλλον ο φίλος σου. Κρίμα.
-
Εγώ θα σου προτείνω πρώτα απ' όλα πετρελαίο για την χρήση σου αφού είναι κυρίως εκτός πόλης και πολλά χμ.
Από εκει και πέρα αφού θες ξεκάθαρα μόνο suv θα σου έλεγα να πας να οδηγήσεις τα Kuga, Sportage και ως οικονομικό outsider το Duster!
Καλημέρα,
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάω για diesel, είναι τρελή αιμορραγία η βενζίνη για την καθημερινότητα μου.
Το Kuga είναι μέσα στην must λίστα μου για test drive και προσφορά από αντιπροσωπεία.
Το δίλημμα μου είναι αν πχ αξίζει να πάρω μια απλή έκδοση του Kuga 1,5 Ecoblue 120ps στα 27.500€ (πόσο γυμνό το θεωρείτε?) ή ένα tucson premium diesel mild hybrid 1,6 136ps στα ίδια λεφτά??
Έχω ψάξει όλες τις εκδόσεις απο τα μοντέλα που έχω στείλει παραπάνω και που είναι μέσα στο Budget που έχω γράψει και έχω μπερδευτεί για το ποιο απο όλα αυτά αξίζει πραγματικά τα λεφτά του.
Για την Kia έχω πολύ άσχημη εμπειρία εξυπηρέτησης after sales από τον αδερφό μου και πραγματικά με αποθαρυνε να κοιταξω μοντελα της εντελως.
-
Μπορεί να παθαίνουν όλα από κάτι αλλά άλλο να σου χαλάσει ένας διακόπτης πχ και άλλο να καίει λάδια το μοτέρ.
Σίγουρα υπάρχουν και κάποια που δεν παθαίνουν τίποτα στη ζωή τους.
Επίσης άλλο 2 χρόνια εγγύηση και άλλο 6+. Ακόμα και κάτι σοβαρό να πάθει στην εγγύηση, τα καλύπτει η εταιρία. Πρέπει να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα προϊόντα τους για να τους εμπιστεύεται και ο κόσμος. Τι 2 χρόνια εγγύηση, κινητό παίρνεις ή αυτοκίνητο;
Και η εγγύηση σχετική είναι. Ξάδελφος με ds3 1.6 thp (από τα πρώτα που ήρθαν), έχει μάθει με το μικρό τους όνομα όλους τους οδηγούς οδικής βοήθειας. πολλές βδομάδες χωρίς αμάξι. καμία λύση από τη citroen. έψαχναν και δεν έβρισκαν γιατί έμπαινε σε safe miode και ζητούσε ακινητοποίηση. βγήκε από την εγγύησή, πλήρωσε σε επισκευές γύρω στα €6000 αλλάζοντας τα πάντα μπας και το βρουν και τζίφος τόσα χρόνια μετά. Ντρέπεται να το πουλήσει σε άνθρωπο...
Γλυκοκοίταζα το kia proceed gt 1.6 tgdi και διαβάζω ότι βγάζει σφάλμα https://www.youtube.com/watch?v=RPurPTrWWL4
Λύση που διαβάζω στο ξένο φόρουμ της ΚΙΑ, δεν είχαν δώσει (δεν ξέρω αν λύθηκε τώρα). Τι να τα κάνω τα 7 χρόνια αν δεν μπορούν να το φτιάξουν?
Στο Leon είχα κάνει την επέκταση εγγύησης (+3 χρόνια) και πέταξα τα λεφτά (θα τα ξαναέδινα βέβαια)
-
Εφόσον έφτασες να είσαι ανάμεσα από δύο τα οδηγείς και αποφασίζεις με την καρδιά. Το Kuga είναι λίγο πιο ογκώδες αλλά η λογική λέει ότι θα είναι καλύτερο οδηγική...
-
Ο στάνταρ εξοπλισμός στα σύγχρονα Ford είναι αρκετά πλούσιος. Είναι απλά θέμα του πόσες ανέσεις θέλεις εσύ επιπλέον. Πήγαινε να το δεις, τσέκαρε αναλυτικά και τον εξοπλισμό και αν σου κάνει καλώς. Αν είναι κάτι που θέλεις όπωσδήποτε μπορείς να κάνεις και ειδική παραγγελία με τα έξτρα που θέλεις απλά θα καθυστερήσει κάποιους μήνες.
Μεταξύ Tuscon και Kuga, θα πήγαινα κατευθείαν στο Kuga λόγω του ότι είναι ολοκαίνουριο μοντέλο και αρκετά καλά εξοπλισμένο. Απλά έχε στο μυαλό σου πως είναι αρκετά ογκώδες.
Μη ξεγράφεις και το Duster που σου πρότεινα. Με 20-21 χιλιάρικα στην full extra έκδοση ΚΑΙ με 4κίνηση αν την χρειάζεσαι (φθηνότερα χωρίς) είναι ένα πολύ καλό σύνολο (χαμηλότερο ποιοτικά από τα υπόλοιπα) που σου αφήνει αρκετά 'ρέστα'. Αν σε καλύπτει είναι πολύ καλή περίπτωση.
Επίσης γιατί κοιτάς συγκεκριμένα μόνο SUV; Κάνεις κάποια συγκεκριμένη χρήση που το απαιτεί ή απλά αυτά σου γεμίζουν το μάτι;
-
dimitriscsd wrote:
Μπορεί να παθαίνουν όλα από κάτι αλλά άλλο να σου χαλάσει ένας διακόπτης πχ και άλλο να καίει λάδια το μοτέρ.
Σίγουρα υπάρχουν και κάποια που δεν παθαίνουν τίποτα στη ζωή τους.
Επίσης άλλο 2 χρόνια εγγύηση και άλλο 6+. Ακόμα και κάτι σοβαρό να πάθει στην εγγύηση, τα καλύπτει η εταιρία. Πρέπει να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα προϊόντα τους για να τους εμπιστεύεται και ο κόσμος. Τι 2 χρόνια εγγύηση, κινητό παίρνεις ή αυτοκίνητο;
Και η εγγύηση σχετική είναι. Ξάδελφος με ds3 1.6 thp (από τα πρώτα που ήρθαν), έχει μάθει με το μικρό τους όνομα όλους τους οδηγούς οδικής βοήθειας. πολλές βδομάδες χωρίς αμάξι. καμία λύση από τη citroen. έψαχναν και δεν έβρισκαν γιατί έμπαινε σε safe miode και ζητούσε ακινητοποίηση. βγήκε από την εγγύησή, πλήρωσε σε επισκευές γύρω στα €6000 αλλάζοντας τα πάντα μπας και το βρουν και τζίφος τόσα χρόνια μετά. Ντρέπεται να το πουλήσει σε άνθρωπο...
Γλυκοκοίταζα το kia proceed gt 1.6 tgdi και διαβάζω ότι βγάζει σφάλμα https://www.youtube.com/watch?v=RPurPTrWWL4
Λύση που διαβάζω στο ξένο φόρουμ της ΚΙΑ, δεν είχαν δώσει (δεν ξέρω αν λύθηκε τώρα). Τι να τα κάνω τα 7 χρόνια αν δεν μπορούν να το φτιάξουν?
Απο οτι ξερω, καθως το ειχα ψαξει το αυγκεκριμενο μοτερι, το εχουν φτιαξει, ηταν θεμα στον εγκεφαλο. Ισχυει οτι το ψαχναν το θεμα κανενα χρονο...
Αμαξαρα απο τα λιγα imho, ειδικα το 1,6. Το σιγουρο ειναι οτι βγαζει θεμα θορυβου/τριβης στα πορτ μπαγκαζ, δν κλεινει σωστα, κατι τετοιο. Γενικα η ηχομονωση ειναι μετρια.
Τον καταργουν κιολας τον κινητηρα, θα μεινει μονο στο xceed..
-
'Τον καταργουν κιολας τον κινητηρα, θα μεινει μονο στο xceed..'
είναι σίγουρο αυτό?
αυτό με το πορτ μπαγκάζ το κάνει και το i10 1a 2014 της συζύγου
-
Δες το Ford kuga!!
-
'Τον καταργουν κιολας τον κινητηρα, θα μεινει μονο στο xceed..'
είναι σίγουρο αυτό?
αυτό με το πορτ μπαγκάζ το κάνει και το i10 1a 2014 της συζύγου
Εψαξα τωρα, δεν μπορω να βρω που το ειχα διαβασει..μπορει να ηταν και παπατζα, μην σε παρω στο λαιμο μου.
Επιλογή SUV