Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 224
    • 225
    • 179 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4500
    92874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos11 last edited by

      Μετά από 30.000 χλμ με το 1.5 TSI 130PS, η πρώτη σοβαρή βλάβη: διαρροή λαδιού στις βίδες του σφονδύλου που θα επισκευαστεί στα πλαίσια της εγγύησης. Προς τιμή του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, το παρατήρησαν μόνοι τους στο προγραμματισμένο σέρβις. Δεν είχα παρατηρήσει λάδι να στάζει, λογικά η διαρροή είναι μικρή..

      Θα περιμένω να γίνει η επισκευή και θα ενημερώσω για την εξέλιξη..

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • A
        anapofasistos @neos11 last edited by

        Μετά από 30.000 χλμ με το 1.5 TSI 130PS, η πρώτη σοβαρή βλάβη: διαρροή λαδιού στις βίδες του σφονδύλου που θα επισκευαστεί στα πλαίσια της εγγύησης. Προς τιμή του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, το παρατήρησαν μόνοι τους στο προγραμματισμένο σέρβις. Δεν είχα παρατηρήσει λάδι να στάζει, λογικά η διαρροή είναι μικρή..

        Θα περιμένω να γίνει η επισκευή και θα ενημερώσω για την εξέλιξη..

        Είχες κανένα νέο από τι μπορεί να προήλθε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • N
          neos11 last edited by

          Περιμένω να το ανοίξουν και θα σας ενημερώσω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • C
            costasbab last edited by

            Να επανελθω στο θεμα της καταναλωσης.....

            Βαζω elin crystal με 0,998 και κανω 770χλμ  συνολικα για το Λαρισα -Αθηνα και πισω + 100 χλμ μεσα στην αθηνα....

            Πεφτει ο δεικτης λιγο κατω απο τη πρωτη γραμμη.46 λιτρα το γεμιζω.αρα εχει αλλα 12 μεσα κανονικα,επομενως βγαζω αλλα 200χλμ για να αδειασω ρεζερβουαρ.

            Εχει ακουσει καποιος για πρατηριο που κανει εξαερισμο του ρεζερβουαρ????

            Μου βγαζει μεσο ορο 6λ/100χλμ.

            Μια απορια ωστοσο....

            Το adblue στην αρχη εγραφε 7500χλμ τωρα εχω κανει 7000χλμ αλλα το adblue λεει μεν οτι θελει αναπληρωση αλλα μου γραφει οτι επαρκει για 4000χλμ.

            Εχει να κανει με την καταπόνηση και με τις διαδρομες που κανω παρα με τα χλμ.

            Αλλο να κανω 10 χλμ σε πυκνή κίνηση με 30-50 χλμ την ωρα και αλλο με 80-100 χλμ....

            Σωστα???

            Επισης,στη διαδρομη κανω διαφορα tests, με τα συστηματα του αμαξιου.

            Το acc,το lane assist, κτλ.

            θα επανελθω αναλυτικα για να μοιραστω καποια πραγματα μαζι σας και να επιβεβαιωσω καποια συμπερασματα που εχω βγαλει.

            Ευχαριστω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              costasbab last edited by

              Καλησπερα σας.

              Εχοντας διανυσει  8000 χλμ συνολικα, το τριημερο που μας περασε μου εβγαλε δυο θεματακια.

              1.Ενω οδηγουσα στα ξαφνικα μου εβγαλε προειδοποιητικο μηνυμα  και την σχετικη ενδειξη:

              Front Assist : Ο αισθητηρας δεν εχει ορατοτητα.

              Η ενδειξη στην οθονη εσβησε μετα απο ενα τεταρτο περιπου...

              Δεν ειχε συμβει κατι  πριν π.χ. λακουβα,βροχη,κτλ.

              2.Χτες, παλι ενω οδηγουσα και ειχα και το κινητο συνδεμενο με android auto, η οθονη αφης στο infontainment αποκρινοταν με καθυστερηση(30-40 sec)  η και καθολου. Το εβγαλα το κινητο  και εκανε παλι τα ιδια.Πειραχτηκε η  ωρα και προσπαθουσα να τ φτιαξω και εκανε οτι ναναι αλλαζε η ωρα μονη της....

              Επισης ενεργοποιουταν ο αισθητηρας κινησης,καταλαβαινετε τι λεω,αυτο  με το χερι οταν το περνας μπροστα απο την οθονη αναιτια ομως.Δεν εκανα κατι εγω.

              Το θεμα λυθηκε με το κλασικο,OFF και ΟΝ ξανά.

              Εσβησα το αμαξι και εβαλα μπρος μετα.

              Συνηλθε μετα απο αυτο.

              Γεμισα και adblue και μου εβγαλε ενδειξη για 14000 χλμ εμβελεια. οταν το πηρα ειχε για 7500χλμ.

              Αυτα τα ολιγα...οποιος θελει να μοιραστει σκεψεις η κατι παρομοιο ευπροσδευκτος........

              Για τα συστηματα ασφαλειας και τα βοηθητικα συστηματα οδηγησης θα μιλησω σε αλλο ποστ.

              Ευχαριστω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dettol @costasbab last edited by

                Καλησπερα σας.

                Εχοντας διανυσει  8000 χλμ συνολικα, το τριημερο που μας περασε μου εβγαλε δυο θεματακια.

                1.Ενω οδηγουσα στα ξαφνικα μου εβγαλε προειδοποιητικο μηνυμα  και την σχετικη ενδειξη:

                Front Assist : Ο αισθητηρας δεν εχει ορατοτητα.

                Η ενδειξη στην οθονη εσβησε μετα απο ενα τεταρτο περιπου...

                Δεν ειχε συμβει κατι  πριν π.χ. λακουβα,βροχη,κτλ.

                2.Χτες, παλι ενω οδηγουσα και ειχα και το κινητο συνδεμενο με android auto, η οθονη αφης στο infontainment αποκρινοταν με καθυστερηση(30-40 sec)  η και καθολου. Το εβγαλα το κινητο  και εκανε παλι τα ιδια.Πειραχτηκε η  ωρα και προσπαθουσα να τ φτιαξω και εκανε οτι ναναι αλλαζε η ωρα μονη της....

                Επισης ενεργοποιουταν ο αισθητηρας κινησης,καταλαβαινετε τι λεω,αυτο  με το χερι οταν το περνας μπροστα απο την οθονη αναιτια ομως.Δεν εκανα κατι εγω.

                Το θεμα λυθηκε με το κλασικο,OFF και ΟΝ ξανά.

                Εσβησα το αμαξι και εβαλα μπρος μετα.

                Συνηλθε μετα απο αυτο.

                Εχω παθει και τα δυο που αναφερεις. Μαλιστα, αυτο με το front assist το παθαινει αρκετα συχνα (π.χ. 1-2 φορες την εβδομαδα) σε ενα πολυ συγκεκριμενο κομματι δρομου μηκους 500μετρων. Δεν ξερω τι το πειραζει εκει; ειναι συνδυασμος αντανακλασεων και φωτισμου; δεν εχω ιδεα. Μετα απο 10-15' οντως σβηνει το λαμπακι και δουλευουν ολα κανονικα. Τους 18 μηνες που εχω το αμαξι, μου εχει συμβει μονο μια φορα εκτος αυτου του συγκεκριμενου δρομου. Αν θελεις να το κανεις reset χειροκινητα, μπορεις να σβησεις την μηχανη και να την ξανα αναψεις.

                Το αλλο με το infotainment το εχω παθει και εγω μια φορα. Επισης με σβησε/αναψε επανηλθε.

                Κανενα απο τα δυο δεν θεωρω οτι ειναι σημαντικα. Μου εχει κανει φοβερη εντυπωση αυτο με το front assist ομως, διοτι δεν καταλαβαινω τι στο καλο το ενοχλει στο συγκεκριμενο σημειο. Υποψιν οτι οταν δεν δουλευει το front assist, σταματαει να δουλευει και το adaptive cruise control.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • N
                  neos11 last edited by

                  Τα δυο πρώτα τα κάνει και σε μένα επίσης, δεν είναι τίποτα..

                  Το front assist επίσης σε ένα συγκεκριμένο σημείο, μετά από καιρό συνειδητοποίησα ότι υπάρχει στα πενήντα μέτρα κεραία κινητής, προφανώς παρεμβολή..

                  Το CarPlay επίσης κολλάει κάποιες στιγμές, χρειάζεται restart ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dettol @neos11 last edited by

                    Το front assist επίσης σε ένα συγκεκριμένο σημείο, μετά από καιρό συνειδητοποίησα ότι υπάρχει στα πενήντα μέτρα κεραία κινητής, προφανώς παρεμβολή..

                    αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον! Εχεις παρατηρησει δηλαδη οτι οταν περνας απο το συγκεκριμενο σημειο, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να σου βγαλει error;

                    Θα ψαξω και εγω να δω αν υπαρχει κεραια σε εκεινο το σημειο που εχω προβλημα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • N
                      neos11 last edited by

                      Ναι το κάνει σε ένα συγκεκριμένο δρόμο, σε συγκεκριμένο σημείο, ραντάρ είναι, θεωρώ λογικό να δέχεται παρεμβολές...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • N
                        neos11 last edited by

                        Το μπροστά μου αρέσει πολύ, το πίσω με τις ψευδοαπολήξεις εξάτμισης έτσι κι έτσι...Δε ξέρουμε και πως θα είναι τα πίσω φωτιστικά της βασικής έκδοσης, δείχνουν μόνο τα LED..

                        Στο εσωτερικό, αν και δε μας δείχνουν βασική έκδοση,  δε φαίνεται καμία αλλαγή πλήν του τιμονιού, των ρυθμιστικών κλιματισμού και του digital πίνακα οργάνων (ο οποίος υπήρχε σαν προαιρετικός αλλά φαίνεται ότι μπαίνει πλέον στο βασικό εξοπλισμό),  λογικά θα υπάρχει αλλαγή υφάσματος καθισμάτων και θυρών..

                        Αρνητικό σημείο και δυνητικά επικίνδυνο, η κατάργηση των περιστροφικών ρυθμιστικών του κλιματισμού και η αντικατάσταση με τα sliders, αποκλείεται να έχουν την ακρίβεια και την αίσθηση του φυσικού διακόπτη για μικρορυθμίσεις κι αυτό με τη σειρά του μπορεί να αποσπά την προσοχή του οδηγού..

                        Επίσης capacitive buttons και στο τιμόνι αντί για φυσικούς διακόπτες? Μήπως το παρακάνει η VW?

                        Κατάργηση βλέπω και για τα τραπεζάκια για τους πίσω επιβάτες, πολύ cost cutting έπεσε, ίσως έπρεπε να αντισταθμιστεί το κόστος του digital display..

                        Πολύ ενδιαφέρουσα η ημι-αυτόνομη λειτουργία οδήγησης, αλλά φαίνεται ότι θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • katafractos17
                          katafractos17 last edited by

                          [youtube]-E8n81wB2n8[/youtube]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by

                            Δεν με τρέλαινε ποτέ η εξωτερική του εμφάνιση αλλά τουλάχιστον διορθώθηκε λίγο το μπροστινό χάλι.

                            Εντάξει μιλάμε για ένα ευρύχωρο, άνετο, στιβαρό, με καλή οδηγική συμπεριφορά SUV και με ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο, αλλά στις πλούσιες εκδόσεις του (R Line και με τα συστήματα ασφαλείας στον εξοπλισμό), όταν υπάρχουν τα 3008, XC40, η καινούργια GLA και η Χ1, τότε δεν το συζητάω διότι σε παρόμοια κατηγορία τιμής θα διάλεγα ένα από αυτά.

                            Ωραία αυτοκίνητα τα VW να τα οδηγείς και προσφέρουν αρκετά πράγματα σε πολλούς τομείς, αλλά ως κάτοχος δύο VW (Golf 4 και Golf 6) τα τελευταία 20 χρόνια, γνωρίζω από πρώτο χέρι το πόσο επιρρεπείς μπορεί να είναι σε προβλήματα αν αποφασίσεις να τα κρατήσεις για αρκετά χρόνια και δεν τα αλλάξεις στην 5ετία / 7ετία.

                            Πρέπει να είσαι με το χέρι στην τσέπη.

                            Τώρα θα μου πείτε στα άλλα μοντέλα που αναφέρω δεν υπάρχουν προβλήματα; Δεν ξέρω. Θα προτιμούσα να το ανακαλύψω μιας και μου αρέσουν περισσότερο. 

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              anapofasistos @katafractos17 last edited by

                              Εντάξει μιλάμε για ένα ευρύχωρο, άνετο, στιβαρό, με καλή οδηγική συμπεριφορά SUV και με ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο, αλλά στις πλούσιες εκδόσεις του (R Line και με τα συστήματα ασφαλείας στον εξοπλισμό), όταν υπάρχουν τα 3008, XC40, η καινούργια GLA και η Χ1, τότε δεν το συζητάω διότι σε παρόμοια κατηγορία τιμής θα διάλεγα ένα  από αυτά .

                              Με τη διαφορά ότι για να πάρεις ίδιο  εξοπλισμό  σε gla, x1  ακόμη  και Volvo ( που προσωπικά  δεν με είχε ικανοποιήσει) θες μερικά  χιλιάρικα  παραπανω.

                              Αν δεν είναι πρόβλημα  το οικονομικό  τότε  προφανώς και πας εκεί

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • katafractos17
                                katafractos17 @anapofasistos last edited by

                                Katafractos17 wrote:

                                Εντάξει μιλάμε για ένα ευρύχωρο, άνετο, στιβαρό, με καλή οδηγική συμπεριφορά SUV και με ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο, αλλά στις πλούσιες εκδόσεις του (R Line και με τα συστήματα ασφαλείας στον εξοπλισμό), όταν υπάρχουν τα 3008, XC40, η καινούργια GLA και η Χ1, τότε δεν το συζητάω διότι σε παρόμοια κατηγορία τιμής θα διάλεγα ένα  από αυτά .

                                Με τη διαφορά ότι για να πάρεις ίδιο  εξοπλισμό  σε gla, x1  ακόμη  και Volvo ( που προσωπικά  δεν με είχε ικανοποιήσει) θες μερικά  χιλιάρικα  παραπανω.

                                Αν δεν είναι πρόβλημα  το οικονομικό  τότε  προφανώς και πας εκεί

                                Χωρίς να είμαι γνώστης απόλυτα, νομίζω ότι κοντά στα 35 με 37 χιλιάρικα, παίρνεις μια χαρά εξοπλισμένα με τα κύρια συστήματα ασφαλείας και το XC40 και τη Χ1 και τη νέα GLA.

                                Τώρα βέβαια, σίγουρα αν θέλεις να προσθέσεις μεγάλες οθόνες, navigation, 360° κάμερα, ημιαυτόνομη οδήγηση, active cruise control, κτλ, τότε ναι, σίγουρα θέλεις κάποια χιλιάρικα παραπάνω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  neos11 last edited by

                                  Αν μου επιτρέπεις, δε βρίσκεται στην ίδια κατηγορία το Tiguan με την X1 (τουλάχιστον 10,000 παραπάνω χρειάζεσαι για να πάρεις την X1 με συγκρίσιμο εξοπλισμό) και την GLA.

                                  Το 3008 που βρίσκεται περίπου στην ίδια κατηγορία, έχει τα δικά του μειονεκτήματα (π.χ. ημιάκαμπτο πίσω)..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 @neos11 last edited by

                                    Αν μου επιτρέπεις, δε βρίσκεται στην ίδια κατηγορία το Tiguan με την X1 (τουλάχιστον 10,000 παραπάνω χρειάζεσαι για να πάρεις την X1 με συγκρίσιμο εξοπλισμό) και την GLA.

                                    Το 3008 που βρίσκεται περίπου στην ίδια κατηγορία, έχει τα δικά του μειονεκτήματα (π.χ. ημιάκαμπτο πίσω)..

                                    Δεν ξέρω πόσο λάθος μπορεί να κάνω.

                                    Από Configurator πάντα (Τα link οδηγούν στις διαμορφώσεις):

                                    1. Tiguan R-Line 1.5 TSI ACT EVO 150 PS DSG 7 : 35.471€

                                    2α) BMW X1 18i sDrive xLine Advanced Steptronic 140 PS : 37.585€ (Σε ετοιμαπαράδοτα μοντέλα)

                                    2β) BMW X1 18i sDrive Advantage Steptronic 140 PS : 42.478€ (Για μοντέλα με παραγγελία)

                                    1. Mercedes new GLA 200 Style 1.3 7G-DCT (163 PS) : 37.376€

                                    2. Volvo XC40 Momentum T3 Auto (163PS) : 36.825€

                                    Όλα φρόντισα να έχουν:

                                    1. Παρόμοιες ιπποδυνάμεις και κινητήρες βενζίνης.

                                    2. Αυτόματο κιβώτιο.

                                    3. Σύστημα εμπρόσθιας σύγκρουσης, πεζών, υποβοήθηση λωρίδας, κτλ

                                    4. Αυτόματο κλιματισμό.

                                    5. Αισθητήρες παρκαρίσματος τουλάχιστον πίσω.

                                    6. Cruise Control.

                                    7. Σύνδεση τηλεφώνου και είτε πλοήγηση μέσω αυτού είτε με ενσωματωμένο navigation.

                                    Κάποια στις συγκεκριμένες εκδόσεις προσφέρουν και επιπλέον εξοπλισμούς όπως αυτόματο άνοιγμα πίσω πόρτας, κάμερα, κτλ.

                                    Σίγουρα Mercedes, BMW και Volvo είναι πιο premium και σίγουρα το Tiguan μπορείς να το πάρεις με λιγότερα χρήματα αν πας σε φτηνότερες εκδόσεις αλλά εγώ έτσι κι αλλιώς στη σύγκριση μου μίλησα εξ αρχής συγκεκριμένα για την R Line έκδοση και όχι για τις άλλες.

                                    Δεν συζητάμε καν βέβαια για το Peugeot 3008 το οποίο στα 36 χιλιάρικα παίρνεις το GT Line full εξοπλισμένο και είναι και αμαξάρα. 

                                    Επίσης δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει πουθενά άσχημη κριτική στην οδική συμπεριφορά λόγω του ημιάκαμπτου.

                                    Η πλειοψηφία αναφέρει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • N
                                      neos11 last edited by

                                      Καλημέρα και πάλι φίλε, το R-line, εκτός από τις αισθητικές παρεμβάσεις και τις τεράστιες ζάντες 19'', περιλαμβάνει driving profile, progressive steering και το tech pack με επιπλέον επιλογές συνδεσιμότητας, ενώ στη διαμόρφωση που παραθέτεις έχει και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

                                      Η έκδοση advanced (που νομίζω είναι σωστότερο να συγκριθεί με την X1 σε παραγγελία που παραθέτεις και όχι με τα ετοιμοπαράδοτα που είναι σε προσφορά), με DSG και κινητήρα 150 PS βγαίνει γύρω στα 32 χιλιάρικα, με όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που αναφέρεις ως επιθυμητά συν adaptive cruise control και μπροστινούς αισθητήρες παρκαρίσματος..

                                      Δε διαφωνώ ότι πρόκειται για σαφώς ανώτερης ποιότητας αυτοκίνητο, η διαφορά τιμής είναι λογική..

                                      Για τον ημιάκαμπτο του Peugeot όμως θα διαφωνήσω, καθώς οδήγησα και τα δύο, η ποιότητα κύλισης του Tiguan και η συμπεριφορά της ανάρτησης πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες είναι σε άλλο επίπεδο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        οι bmw παντως εχω την εντυπωση οτι ειναι σε αεναη προσφορα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • N
                                          neos11 last edited by

                                          Προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα υπάρχουν και σε VW, έτσι πήρα και το δικό μου..

                                          Σχετικά με το facelift, φαίνεται ότι η VW άλλαξε και τις θύρες USB στη μπροστινή κονσόλα (ίσως και στην πίσω?), οι οποίες είναι φωτιζόμενες και USB-C, επίσης ίσως και ο ambient φωτισμός να είναι πολυχρωματικός..

                                          https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-tiguan-r-lands-alongside-plug-ehybrid

                                          Οι τιμές αναμένονται ελαφρώς τσιμπημένες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dettol @katafractos17 last edited by

                                            Δεν ξέρω πόσο λάθος μπορεί να κάνω.

                                            Από Configurator πάντα (Τα link οδηγούν στις διαμορφώσεις):

                                            1. Tiguan R-Line 1.5 TSI ACT EVO 150 PS DSG 7 : 35.471€

                                            2α) BMW X1 18i sDrive xLine Advanced Steptronic 140 PS : 37.585€ (Σε ετοιμαπαράδοτα μοντέλα)

                                            2β) BMW X1 18i sDrive Advantage Steptronic 140 PS : 42.478€ (Για μοντέλα με παραγγελία)

                                            1. Mercedes new GLA 200 Style 1.3 7G-DCT (163 PS) : 37.376€

                                            1. Volvo XC40 Momentum T3 Auto (163PS) : 36.825€

                                            Όλα φρόντισα να έχουν:

                                            1. Παρόμοιες ιπποδυνάμεις και κινητήρες βενζίνης.

                                            1. Αυτόματο κιβώτιο.

                                            1. Σύστημα εμπρόσθιας σύγκρουσης, πεζών, υποβοήθηση λωρίδας, κτλ

                                            1. Αυτόματο κλιματισμό.

                                            1. Αισθητήρες παρκαρίσματος τουλάχιστον πίσω.

                                            1. Cruise Control.

                                            1. Σύνδεση τηλεφώνου και είτε πλοήγηση μέσω αυτού είτε με ενσωματωμένο navigation.

                                            Ενδιαφερον! Η τιμη του tiguan παντως νομιζω οτι μπορει να πεσει 1-1.5χιλιαρικο αν δεν παρεις το r-line πακετο, το οποιο ειναι κυριως αισθητικες φυσεως (νομιζω προσθετει και το progressive steering).  Επισης η Χ1 δεν εχει android auto/apple carplay, το οποιο ειναι σημαντικο διοτι δεν εχεις navigation (αν πας να βαλεις το μαμα, θα σε χρεωσουν γυρω στο χιλιαρικο ισως και παραπανω).

                                            Η GLA εχω την εντυπωση οτι ειναι μικροτερο αυτοκινητο απο το tiguan/x1/xc40. Η προηγουμενη ηταν πολυ μικροτερη, αλλα νομιζω οτι και η καινουρια ειναι μικροτερη.

                                            Το tiguan ειναι το μονο απο τα 4 το οποιο εχει σιγουρα adaptive cruise control και οχι απλο cruise control. Ισως μου διεφυγε, αλλα δεν ειδα πουθενα αναφορα για adaptive στα αλλα 3 αυτοκινητα.

                                            Εχω αγορασει tiguan εδω και 1.5 χρονο και βασει των τιμων που βλεπω, το xc40 θα με δελεαζε αρκετα. Η GLB ηταν μια επισης ενδιαφερουσα προταση αλλα στα 35-37 πρεπει να την παρεις γυμνη και για να στηθει σωστα θελει +10 χιλιαρικα.

                                            Απο την αλλη ομως, το tiguan ειναι πλεον αυτοκινητο σχεδον 5ετιας (για τη Χ1 δεν το συζηταμε καν οτι ειναι παλιο αμαξι). Αυτο που θα εχει ενδιαφερον ισως ειναι η PHEV εκδοση του, διοτι εχει κινητηρα 1.4 (το οποιο σημαινει οτι δεν μπλεκουμε με φορολογικες χαζομαρες και φορους πολυτελειας). Δυστυχως ομως, οι phev σηνηθως χρεωνονται περιπου +10 χιλιαρικα απο την τιμη του 'κανονικου' μοντελου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 179 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr