-
Ψάχνει φίλος μτχ σε μάντρες. Μια απορία, αν ένααυτοκίνητό είναι εισαγωγής και δεν έχει ούτε παλιό κτεο ούτε βιβλίο με σέρβις πού έκανε στο παρελθόν μπορούμε να μάθουμε με ακρίβεια τα χιλιόμετρα? Αποκλείω και το σενάριο μέσω αριθμό κινητήρα η πλαισίου να βρεθεί από αντιπροσωπεία ιστορικό σέρβις σε αντιπροσωπεία άλλης ευρωπαϊκής χώρας.
Αυτό που λένε μερικοί ότι αν μπει σε εγκέφαλο διαβάζει χιλιόμετρα ισχύει? Αν ναι σε οποιοδήποτε συνεργείου η μόνο στης αντιπροσωπείας τον εγκέφαλο??
Και επίσης ισχύει για αυτοκίνητα μέχρι ηλεκτρονικό καντράν χιλιομέτρων τα αναλογικά αποκλείονται σωστά?
-
Ψάχνει φίλος μτχ σε μάντρες. Μια απορία, αν ένααυτοκίνητό είναι εισαγωγής και δεν έχει ούτε παλιό κτεο ούτε βιβλίο με σέρβις πού έκανε στο παρελθόν μπορούμε να μάθουμε με ακρίβεια τα χιλιόμετρα? Αποκλείω και το σενάριο μέσω αριθμό κινητήρα η πλαισίου να βρεθεί από αντιπροσωπεία ιστορικό σέρβις σε αντιπροσωπεία άλλης ευρωπαϊκής χώρας.
Αυτό που λένε μερικοί ότι αν μπει σε εγκέφαλο διαβάζει χιλιόμετρα ισχύει? Αν ναι σε οποιοδήποτε συνεργείου η μόνο στης αντιπροσωπείας τον εγκέφαλο??
Και επίσης ισχύει για αυτοκίνητα μέχρι ηλεκτρονικό καντράν χιλιομέτρων τα αναλογικά αποκλείονται σωστά?
-
Λοιπόν:
-
Εαν είναι εισαγωγής από 'μάντρα' κατά 95% έχει γυρισμένα χιλιόμετρα, τόσο απλά. Ελάχιστοι έμποροι δεν τα γυρίζουν και αυτό αντανακλάται και στις τιμές. Με μια έρευνα στις τιμές στην ΕΕ το καταλαβαίνει κάποιος. Όταν ένα αυτοκίνητο πωλείται στην Γεμανία π.χ. €5.000 με 80.000χλμ και 3.000 με 170.000χλμ, τότε μάλλον είναι περίεργο να πωλείται στην Ελλάδα (που έχει ΕΤΤ, μεταφορικά, πινακίδες και κέρδος εμπόρου) €6.000 με 60-100.000χλμ. Οι πιθανότητες λένε ότι είναι ένα 150αρι με γυρισμένα χιλιόμετρα. Και πλέον είναι τόσο εύκολο και χωρίς ουσιαστική επίπτωση στον έμπορο, που δυστυχώς γίνεται κατά κόρων.
-
Το εαν μπορούν να φανούν κάπου έχει σχέση με το αυτοκίνητο, το διαγνωστικό, τον μηχανικό και τον τρόπο που γύρισαν (προφανώς δεν γράφω παραπάνω λεπτομέρειες), μπορεί να φανούν μπορεί και όχι.
-
Τα γυρισμένα χιλιόμετρα μπορούν να φανούν και από φθορές σε άλλα τμήματα του αυτοκινήτου, ένας έμπειρος μηχανικός έχει αρκετές πιθανότητες να εντοπίσει τέτοια σημεία.
-
-
Συμφωνώ απόλυτα με την προσέγγιση σου στο 1 και γω με την ίδια σκέψη και επιφύλαξη βλέπω το τρυπακι της μάντρας όσο για το 3 φυσικά και ισχύει είτε από έμπειρο μάτι μηχανικού είτε φανοποιου αλλά εμείς δεν είμαστε άρα πάμε στο 2 δεν είμαι σίγουρος για την απάντηση είναι λίγο ασαφή τελικά αν πάω με το αυτοκίνητο στη toyota η τη Honda η οποία άλλη μάρκα είναι μπορεί να το διαβάσει το επίσημο διαγνωστικό αναλόγως πως κατέβασαν τα χιλιόμετρα?? Δηλ τα κατεβάζουν με διάφορετικους τρόπους??
-
Για το 3, όταν το δει ένας έμπειρος μηχανικός, ακόμα και να μην μπορεί να δει ότι έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα, μπορεί να καταλάβει από τα υπόλοιπα όπως ειπα. Εσυ και εγώ φυσικά και όχι!
Τα χιλιόμετρα, ανάλογα με το αυτοκίνητο αποθηκεύονται σε πολλά σημεία, οπότε εξαρτάται το αυτοκίνητο και το πως έχουν γυρίσει. Όπως κταλαβάινεις, α) δεν μπορώ να πώ λεπτομέρειες γιατί δεν ξέρουμε ποιος διαβάζει και β) δεν ξέρω για όλα τα αυτοκίνητα ώστε να σου πω π.χ. το κάθε μοντέλο Toyota or Honda πόσο έυκολο ή δύσκολο είναι. Αυτό που ξέρω είναι οτι υπάρχει μεγάλη περίπτωση ακόμα και το διαγνωστικό επίσημου σέρβις να μην μπορέσει να διαβάσει το ότι έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα.
-
Αχα. Αυτό είχα απορία. Άρα δεν υπάρχει αυτή η ορολογία θα μπει σε διαγνωστικό και θα σου πει ακριβή χιλιόμετρα
-
Αχα. Αυτό είχα απορία. Άρα δεν υπάρχει αυτή η ορολογία θα μπει σε διαγνωστικό και θα σου πει ακριβή χιλιόμετρα
Ακριβώς! Ακόμα και στο διαγνωστικό να μπεί, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην μπορεί να διαβάσει τα πραγματικά χιλιόμετρα.
-
Φίλος αγόρασε Ford Ka εισαγωγής με κάπου 100k χλμ.ντίζελ,μοτέρ Fiat.Όταν άρχισε να μαζεύει τα (πολλά) προβλήματα που βγήκαν στην επιφάνεια,σε συνεργείο για Fiat βάλανε το αμάξι στο διαγνωστικό και διάβασαν στη μνήμη ROM στην οποία μόνα διαβάζεις χωρίς να μπορείς να επέμβεις,οτι τα χιλιόμετρα ήταν κάπου 200k.
-
Για επιβατικά που έχουν εισαχθεί από χώρα Ε.Ε. από 12/02/2020 και μετά, τα χλμ είναι γνωστά: Πλέον, για να ταξινομηθεί στην Ελλάδα, απαιτείται το ξένο ΚΤΕΟ (του προηγούμενου ιδιοκτήτη στη χώρα προέλευσης), στο οποίο υποχρεωτικά φαίνονται τα χλμ πριν την πώληση και την εισαγωγή στην Ελλάδα, άρα και πριν τα πειράξει ο Έλληνας εισαγωγέας. Η Διεύθυνση Μεταφορών πριν δώσει άδεια-πινακίδες είναι υποχρεωμένη να ελέγξει οτι τα χλμ που αναγράφονται στα παρακάτω δικαιολογητικά αυξάνονται με τη σειρά: ξένο ΚΤΕΟ, τιμολόγιο αγοράς του εισαγωγέα, πιστοποιητικό τελωνείου, ελληνικό ΚΤΕΟ. Εάν κάπου μειώνονται δεν δίνει άδεια-πινακίδες και ο εισαγωγές τρώει πρόστιμο.
Οπότε πολύ απλά όταν πηγαίνεις σε μία μάντρα να δεις ένα αυτοκίνητο ζητάς από τον εισαγωγέα να σου δείξει τουλάχιστον το ξένο ΚΤΕΟ (που είναι υποχρεωμένος να το έχει) και συγκρίνεις τα χλμ που γράφει με αυτά που γράφει το κοντερ.
Βλέπε ΦΕΚ Α'30/2020 άρθρο 53. (Για περισσότερες λεπτομέρειες Διαύγεια ΑΔΑ: ΩΥΗ4465ΧΘΞ-ΤΒ3, ΨΑ34465ΧΘΞ-Δ18, 68ΒΥ465ΧΘΞ-ΣΦΜ)
-
Με 20-50€ περνάς ότι θέλεις από τα ΙΚΤΕΟ, συνεργεία και έμποροι έχουν αγαστή συνεργασία προσωπικά με τους ελεγκτές, τα χαρτιά και οι νόμοι ισχύουν μόνο για την τηλεόραση, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τι και πως γίνεται, Στα μεγάλα ΙΚΤΕΟ το μεροκάματο των ελεγκτών είναι 100-300€ την ημέρα ανάλογα με την ημέρα και τον αριθμό ελέγχων αυτοκινήτων που δεν θα περνούσαν σε κανονικό έλεγχο, ώρες - ώρες κάνουμε πως ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε.
-
Με 20-50€ περνάς ότι θέλεις από τα ΙΚΤΕΟ, συνεργεία και έμποροι έχουν αγαστή συνεργασία προσωπικά με τους ελεγκτές, τα χαρτιά και οι νόμοι ισχύουν μόνο για την τηλεόραση, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τι και πως γίνεται, Στα μεγάλα ΙΚΤΕΟ το μεροκάματο των ελεγκτών είναι 100-300€ την ημέρα ανάλογα με την ημέρα και τον αριθμό ελέγχων αυτοκινήτων που δεν θα περνούσαν σε κανονικό έλεγχο, ώρες - ώρες κάνουμε πως ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Δεκτές οι επιφυλάξεις σου γενικότερα, στην προκειμένη όμως (επιβατικά με εισαγωγή από 12/02/2020) υπάρχει το ξένο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη (χώρα προέλευσης) που γράφει τα χλμ που είχε πριν το πουλήσει. Οπότε κανένας Έλληνας ελεγκτής, κανένα ελληνικό ΚΤΕΟ και κανένα τελωνείο δεν μπορεί να 'καλύψει' το λαμόγιο εισαγωγέα. Εάν το κοντερ έχει πειραχτεί (όποτε κι αν έχει πειραχτεί), το βλέπεις μόλις το συγκρίνεις (όποτε κι αν το συγκρίνεις) με το ξένο ΚΤΕΟ.
-
Για επιβατικά που έχουν εισαχθεί από χώρα Ε.Ε. από 12/02/2020 και μετά, τα χλμ είναι γνωστά: Πλέον, για να ταξινομηθεί στην Ελλάδα, απαιτείται το ξένο ΚΤΕΟ (του προηγούμενου ιδιοκτήτη στη χώρα προέλευσης), στο οποίο υποχρεωτικά φαίνονται τα χλμ πριν την πώληση και την εισαγωγή στην Ελλάδα, άρα και πριν τα πειράξει ο Έλληνας εισαγωγέας. Η Διεύθυνση Μεταφορών πριν δώσει άδεια-πινακίδες είναι υποχρεωμένη να ελέγξει οτι τα χλμ που αναγράφονται στα παρακάτω δικαιολογητικά αυξάνονται με τη σειρά: ξένο ΚΤΕΟ, τιμολόγιο αγοράς του εισαγωγέα, πιστοποιητικό τελωνείου, ελληνικό ΚΤΕΟ. Εάν κάπου μειώνονται δεν δίνει άδεια-πινακίδες και ο εισαγωγές τρώει πρόστιμο.
Οπότε πολύ απλά όταν πηγαίνεις σε μία μάντρα να δεις ένα αυτοκίνητο ζητάς από τον εισαγωγέα να σου δείξει τουλάχιστον το ξένο ΚΤΕΟ (που είναι υποχρεωμένος να το έχει) και συγκρίνεις τα χλμ που γράφει με αυτά που γράφει το κοντερ.
Πολύ σωστά. Απλά θα πώ, χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες, ότι οι Έλληνες μαντράδες έχουν βρει τρόπο και το ξεπερνάνε και αυτό, πανέυκολα και με μικρό κόστος. Από την στιγμή που δυστυχώς κανείς δεν διώκεται ποινικά (και να διωχτεί ο νόμος είναι σαθρός και αθωώνονται όλοι), δεν υπάρχει σωτηρία.
-
Πολύ σωστά. Απλά θα πώ, χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες, ότι οι Έλληνες μαντράδες έχουν βρει τρόπο και το ξεπερνάνε και αυτό, πανέυκολα και με μικρό κόστος. Από την στιγμή που δυστυχώς κανείς δεν διώκεται ποινικά (και να διωχτεί ο νόμος είναι σαθρός και αθωώνονται όλοι), δεν υπάρχει σωτηρία.
Απ' όσο γνωρίζω, όχι πλέον.
Το ένα κόλπο ήταν οτι πείραζαν τα κοντερ μετά την αγορά αλλά πριν περάσουν τα σύνορα. Πλέον δεν μπορούν γιατί φαίνεται από τα χλμ του ξένου δελτίου ΚΤΕΟ.Το άλλο ήταν οτι μετά την αγορά (π.χ. από Γερμανία) και πριν την εισαγωγή στην Ελλάδα, τα 'περνούσαν μια βόλτα' (τιμολόγιο) από Βουλγαρία. Πλέον όμως, για να πάρεις άδεια-πινακίδες στην Ελλάδα πρέπει το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ να είναι από τη χώρα τελευταίας ταξινόμησης (Γερμανία) και όχι από τη χώρα προέλευσης (Βουλγαρία).
-
Το άλλο ήταν οτι μετά την αγορά (π.χ. από Γερμανία) και πριν την εισαγωγή στην Ελλάδα, τα 'περνούσαν μια βόλτα' (τιμολόγιο) από Βουλγαρία. Πλέον όμως, για να πάρεις άδεια-πινακίδες στην Ελλάδα πρέπει το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ να είναι από τη χώρα τελευταίας ταξινόμησης (Γερμανία) και όχι από τη χώρα προέλευσης (Βουλγαρία).
Υπάρχει και άλλος τρόπος.
Και είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα που είναι εισαγωγή από Ιταλία (και δεν είναι τυχαίο ότι το 80% των εισαγόμενων στις μάντρες είναι Ιταλικά). Τώρα, εαν κάποια στιγμή καταφέρουν και το 'πιάσουν' και αυτό και σταματήσει μακάρι, αλλά σήμερα που μιλάμε γίνεται. Για αυτό έχω γράψει σε διάφορα ποστ, μακριά από τα εισαγόμενα από Ιταλία.
-
Αμα ειναι του group VAG και ειναι και diesel,φαινονται μεσω vag com...
Επισης και στα βενζινοκινητα μετα μο 2015...
-
21 Quadra wrote:
Με 20-50€ περνάς ότι θέλεις από τα ΙΚΤΕΟ, συνεργεία και έμποροι έχουν αγαστή συνεργασία προσωπικά με τους ελεγκτές, τα χαρτιά και οι νόμοι ισχύουν μόνο για την τηλεόραση, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τι και πως γίνεται, Στα μεγάλα ΙΚΤΕΟ το μεροκάματο των ελεγκτών είναι 100-300€ την ημέρα ανάλογα με την ημέρα και τον αριθμό ελέγχων αυτοκινήτων που δεν θα περνούσαν σε κανονικό έλεγχο, ώρες - ώρες κάνουμε πως ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Δεκτές οι επιφυλάξεις σου γενικότερα, στην προκειμένη όμως (επιβατικά με εισαγωγή από 12/02/2020) υπάρχει το ξένο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη (χώρα προέλευσης) που γράφει τα χλμ που είχε πριν το πουλήσει. Οπότε κανένας Έλληνας ελεγκτής, κανένα ελληνικό ΚΤΕΟ και κανένα τελωνείο δεν μπορεί να 'καλύψει' το λαμόγιο εισαγωγέα. Εάν το κοντερ έχει πειραχτεί (όποτε κι αν έχει πειραχτεί), το βλέπεις μόλις το συγκρίνεις (όποτε κι αν το συγκρίνεις) με το ξένο ΚΤΕΟ.
Φιλέ δεν υπάρχει αυτό. Το ζητάνε στο κτεο αλλά αν για κάποιο λόγο δεν υπάρχει (που φυσικά δεν υπάρχει) τα αυτοκίνητα ξαναβαφτιζονται με τα νέα χιλιόμετρα. Αυτό μου είπε υπάλληλος κτεο. Αν βρούν κάποιον στο μηχανολογικό νά τούς κάνει τη δουλειά το περνανε κανονικά ΚΤΕΟ όπως παλιά καί τελείωσε
-
Προσωπικά έχω πετύχει μάντρα της περιοχής μου που εμπορεύεται αποκλειστικά αυτοκίνητα εισαγωγής στο τοπικό ΙΚΤΕΟ με ένα ds5 το οποίο δεν είχε καν πινακίδες....οι υπάλληλοι μόνο κόκκινο χαλί.δεν του έστρωσαν πήραν το αυτοκίνητο χωρίς να ζητήσουν οποιοδήποτε χαρτί , το πέρασαν σε χρόνo ρεκόρ και τέλος...να διευκρινίσω ότι.μιλαμε.για το Νοέμβριο που.ειχε.εφαρομοστει.ο καινούργιος νόμος
-
σε Alfa Romeo, Fiat, Lancia & Suzuki Sx4 υπαρχει προγραμμα και διαβαζει τα πραγματικα χιλιομετρα αυτα που εχει καταγραψει ο εγκεφαλος και ας εχει πειραχτει ή αλλαχτεί το ταμπλό του αυτοκινήτου, σε 2 μεταχειρισμενα που αγοραστηκαν το πρωτο ειχε 35.000χλμ λιγοτερα το ταμπλο, ενω το δεύτερο είχε 73.000χλμ λιγότερα.
https://www.car.gr/parts/view/29424061-diagnwstiko-kalwdio-fiat-alfa-romeo-lancia-suzuki
-
kteatzis wrote:
21 Quadra wrote:
Με 20-50€ περνάς ότι θέλεις από τα ΙΚΤΕΟ, συνεργεία και έμποροι έχουν αγαστή συνεργασία προσωπικά με τους ελεγκτές, τα χαρτιά και οι νόμοι ισχύουν μόνο για την τηλεόραση, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν τι και πως γίνεται, Στα μεγάλα ΙΚΤΕΟ το μεροκάματο των ελεγκτών είναι 100-300€ την ημέρα ανάλογα με την ημέρα και τον αριθμό ελέγχων αυτοκινήτων που δεν θα περνούσαν σε κανονικό έλεγχο, ώρες - ώρες κάνουμε πως ξεχνάμε σε ποιά χώρα ζούμε.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Δεκτές οι επιφυλάξεις σου γενικότερα, στην προκειμένη όμως (επιβατικά με εισαγωγή από 12/02/2020) υπάρχει το ξένο ΚΤΕΟ του προηγούμενου ιδιοκτήτη (χώρα προέλευσης) που γράφει τα χλμ που είχε πριν το πουλήσει. Οπότε κανένας Έλληνας ελεγκτής, κανένα ελληνικό ΚΤΕΟ και κανένα τελωνείο δεν μπορεί να 'καλύψει' το λαμόγιο εισαγωγέα. Εάν το κοντερ έχει πειραχτεί (όποτε κι αν έχει πειραχτεί), το βλέπεις μόλις το συγκρίνεις (όποτε κι αν το συγκρίνεις) με το ξένο ΚΤΕΟ.
Φιλέ δεν υπάρχει αυτό. Το ζητάνε στο κτεο αλλά αν για κάποιο λόγο δεν υπάρχει (που φυσικά δεν υπάρχει) τα αυτοκίνητα ξαναβαφτιζονται με τα νέα χιλιόμετρα. Αυτό μου είπε υπάλληλος κτεο. Αν βρούν κάποιον στο μηχανολογικό νά τούς κάνει τη δουλειά το περνανε κανονικά ΚΤΕΟ όπως παλιά καί τελείωσε
Και πάλι διαφωνώ. Υπάρχει εγκύκλιος του Υπ. Μεταφορών (κοινοποιήθηκε και στα ΚΤΕΟ, και στα 'μηχανολογικά', και στον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων) που λέει ότι εφόσον το αυτοκίνητο είχε υποχρέωση να περάσει ΚΤΕΟ στη χώρα του πριν περάσει τα σύνορα, δεν γίνεται δεκτό για ταξινόμηση στην Ελλάδα χωρίς το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ, και ορίζει ρητά ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχει το ξένο δελτίο, τότε δεν επιτρέπεται να περάσει από Ελληνικό ΚΤΕΟ, δηλαδή δεν μπορεί να 'ξαναβαφτιστεί' όπως λες με τα νέα χλμ.
-
Προσωπικά έχω πετύχει μάντρα της περιοχής μου που εμπορεύεται αποκλειστικά αυτοκίνητα εισαγωγής στο τοπικό ΙΚΤΕΟ με ένα ds5 το οποίο δεν είχε καν πινακίδες....οι υπάλληλοι μόνο κόκκινο χαλί.δεν του έστρωσαν πήραν το αυτοκίνητο χωρίς να ζητήσουν οποιοδήποτε χαρτί , το πέρασαν σε χρόνo ρεκόρ και τέλος...να διευκρινίσω ότι.μιλαμε.για το Νοέμβριο που.ειχε.εφαρομοστει.ο καινούργιος νόμος
Φίλε μου το Νοέμβριο δεν είχε εφαρμοστεί ο καινούριος νόμος. Ξεκίνησε 12/02/2020. Μέχρι τότε περνούσαν ΚΤΕΟ και ταξινομούνταν χωρίς το ξένο δελτίο ΚΤΕΟ.
Απορία. Μπορώ να μάθω ακριβή αριθμό χιλιομέτρων σε μτχ που