-
Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα απο τα ferodo premier που φοραω, κατέβαινα απο Στροπωνες προς Στενη σε ρυθμους βολτας μετα απο off road που ειχα παει στη Διρφυ.
Μου εμπαινε μεσα μυρωδια καμμενου απο το παραθυρο στα πεταλα , δεν σταματησα να κατεβω κατω απλα το ειχα εννοια , φρενο ειχα αριστο χωρις το παραμικρο σημαδι μειωμενης αποδοσης. Συνεχισα ετσι για 5 χλμ ακομη. Κατεβαινα με 2α ή 3η μεσα και γκαζι δεν ακουμπησα, φρεναρα πριν τη στροφη με οσα ειχε μαζεψει απο τη κατωφερεια.
Εκανα μια σταση μετα στο χωριο και οταν βγηκα εξω μυριζαν τα μπροστα φρενα εντονα, καπνο δεν ειδα, αλλα το χερι δεν το πλησιαζες απο τη ζεστη. Το αφησα μιση ωρα και συνεχισα κανονικα.
Δεν ειχα καμια μεταβολη στο φρεναρισμα ουτε μετα που κρυωσαν και συνεχισα, ειχα σε καθε περιπτωση πολυ καλο φρενο.
Το εχω ξανα ζορισει σε βουνο το αμαξι αλλα δεν μυρισε. Υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να ψηνοταν η πουδρα απο το χωμα που ειχε μαζεψει στις ζαντες απο το off -road κομματι. Θα το παρακολουθησω ξανα.
-
Τα premier δεν είναι για πολλά - πολλά, και η κατάβαση από βουνό είναι κάπως. Ένα DS2500 θα ήταν καταλληλότερο, αυτό που μύριζε ήταν τα υλικά του filler της πάστας, αν συνεχίσουν να σου μυρίζουν μετά από κάποιες διαδρομές όταν έρθει η ώρα να τα βγάλεις θα παρατηρήσεις ότι έχουν ραγίσματα στην πάστα.
-
Εγω με μονους δισκους ειχα φθασει τους δισκους μεχρι να κοκκινησουν(οχι πως βλεπουμε σε αγωνιστικα,ελαφρυ κοκκινο) με τα premier και φρενο εχασα οταν σταματησα χωρις δυνατο φρενο ,αλλα ξεχαστηκα στο φρενο για να σταματησω.
Στην αλλαγη οντως ειχαν γινει σαν καμμενα με ραγισματα,ειδικα γυρω απο το δεικτη φθορας.
Τα νορμαλ τακακια πιανουν γυαλαδα?Κατεβαινα βουνο απο ακαθαριστο αγροτικο δρομο με τρειλορ και γυρω στα 1200κιλα εξτρα βαρος και αναγκαστηκα με φρενο πολυ και στα 4-5km .Ολη την ωρα εβαζα πολυ δυναμη στο πενταλ αλλα και οταν ξεφορτωσα τα φρενα χαλια.Μετα απο δυο δυνατα φρεναρισματα ολα καλα.
-
Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα απο τα ferodo premier που φοραω, κατέβαινα απο Στροπωνες προς Στενη σε ρυθμους βολτας μετα απο off road που ειχα παει στη Διρφυ.
Μου εμπαινε μεσα μυρωδια καμμενου απο το παραθυρο στα πεταλα , δεν σταματησα να κατεβω κατω απλα το ειχα εννοια , φρενο ειχα αριστο χωρις το παραμικρο σημαδι μειωμενης αποδοσης. Συνεχισα ετσι για 5 χλμ ακομη. Κατεβαινα με 2α ή 3η μεσα και γκαζι δεν ακουμπησα, φρεναρα πριν τη στροφη με οσα ειχε μαζεψει απο τη κατωφερεια.
Εκανα μια σταση μετα στο χωριο και οταν βγηκα εξω μυριζαν τα μπροστα φρενα εντονα, καπνο δεν ειδα, αλλα το χερι δεν το πλησιαζες απο τη ζεστη. Το αφησα μιση ωρα και συνεχισα κανονικα.
Δεν ειχα καμια μεταβολη στο φρεναρισμα ουτε μετα που κρυωσαν και συνεχισα, ειχα σε καθε περιπτωση πολυ καλο φρενο.
Το εχω ξανα ζορισει σε βουνο το αμαξι αλλα δεν μυρισε. Υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να ψηνοταν η πουδρα απο το χωμα που ειχε μαζεψει στις ζαντες απο το off -road κομματι. Θα το παρακολουθησω ξανα.
Σε τις αυτοκίνητο?
-
cson wrote:
Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα απο τα ferodo premier που φοραω, κατέβαινα απο Στροπωνες προς Στενη σε ρυθμους βολτας μετα απο off road που ειχα παει στη Διρφυ.
Μου εμπαινε μεσα μυρωδια καμμενου απο το παραθυρο στα πεταλα , δεν σταματησα να κατεβω κατω απλα το ειχα εννοια , φρενο ειχα αριστο χωρις το παραμικρο σημαδι μειωμενης αποδοσης. Συνεχισα ετσι για 5 χλμ ακομη. Κατεβαινα με 2α ή 3η μεσα και γκαζι δεν ακουμπησα, φρεναρα πριν τη στροφη με οσα ειχε μαζεψει απο τη κατωφερεια.
Εκανα μια σταση μετα στο χωριο και οταν βγηκα εξω μυριζαν τα μπροστα φρενα εντονα, καπνο δεν ειδα, αλλα το χερι δεν το πλησιαζες απο τη ζεστη. Το αφησα μιση ωρα και συνεχισα κανονικα.
Δεν ειχα καμια μεταβολη στο φρεναρισμα ουτε μετα που κρυωσαν και συνεχισα, ειχα σε καθε περιπτωση πολυ καλο φρενο.
Το εχω ξανα ζορισει σε βουνο το αμαξι αλλα δεν μυρισε. Υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να ψηνοταν η πουδρα απο το χωμα που ειχε μαζεψει στις ζαντες απο το off -road κομματι. Θα το παρακολουθησω ξανα.
Σε τις αυτοκίνητο?
Tucson 2006 μοντελο
-
Τα premier δεν είναι για πολλά - πολλά, και η κατάβαση από βουνό είναι κάπως. Ένα DS2500 θα ήταν καταλληλότερο, αυτό που μύριζε ήταν τα υλικά του filler της πάστας, αν συνεχίσουν να σου μυρίζουν μετά από κάποιες διαδρομές όταν έρθει η ώρα να τα βγάλεις θα παρατηρήσεις ότι έχουν ραγίσματα στην πάστα.
Δεν βγαζει καμια εταιρια παστα τυπου ds2500 για αυτο το αμαξι, μονο οργανικα.
Μονο η carbotech βγαζει τα 1521, AX6, XP8, XP10, XP12, XP20, XP24, και RP2, απιστευτοι πραγματικα.
-
Bάλε ΑΧ6
-
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
-
Bάλε ΑΧ6
Μιλάμε βέβαια για 220 ευρώ κόστος μόνο τα μπροστά. Έιναι κάτι ασύμφορο για μένα και για τη χρήση μου.
Τα ax6 να υποθέσω ότι είναι αντίστοιχη πάστα του ds2500?
-
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
Δεν γνωρίζω, όλοι τα φέρνουν από την Αγγλία, επίσης να πω ότι η αντιπροσωπεία της Αγγλίας δέχεται να στείλεις παλιά τακάκια και πέρνουν τις μεταλλικές πλάτες και βάζουν την πάστα που θέλεις.
-
spiderTF160 wrote:
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
Δεν γνωρίζω, όλοι τα φέρνουν από την Αγγλία, επίσης να πω ότι η αντιπροσωπεία της Αγγλίας δέχεται να στείλεις παλιά τακάκια και πέρνουν τις μεταλλικές πλάτες και βάζουν την πάστα που θέλεις.
Δηλαδή αν στείλω 4 παλιά τακάκια μου τα κάνουν carbotech?
Ενδιαφέρον! -
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
Τι χρειάζεσαι?
Μην ασχοληθείς με Ελλάδα, θα χάσεις το χρόνο σου. Μίλα με Ian από carbotech κατευθείαν. Θα σου στείλω με μέιλ το μέιλ του.
-
21 Quadra wrote:
spiderTF160 wrote:
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
Δεν γνωρίζω, όλοι τα φέρνουν από την Αγγλία, επίσης να πω ότι η αντιπροσωπεία της Αγγλίας δέχεται να στείλεις παλιά τακάκια και πέρνουν τις μεταλλικές πλάτες και βάζουν την πάστα που θέλεις.
Δηλαδή αν στείλω 4 παλιά τακάκια μου τα κάνουν carbotech?
Ενδιαφέρον!Έφτιαξα πριν 2 χρόνια σε Peugeot 206 RC εμπρός - πίσω φρένα με καμπάνες αλουμινίου και το παλικάροι είχε στείλει τα τακάκια του και του έβαλαν την πάστε που είχε διαλέξει, νομίζω είναι προτιμήσει την ΑΧ6, ακόμα δεν έχει αλλάξει τακάκια ούτε δίσκους.
Aυτοί εδώ είναι οι δίσκοι, δεξιά είναι ο πίσω και φαίνονται τα τακάκια
-
spiderTF160 wrote:
21 Quadra wrote:
spiderTF160 wrote:
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
Δεν γνωρίζω, όλοι τα φέρνουν από την Αγγλία, επίσης να πω ότι η αντιπροσωπεία της Αγγλίας δέχεται να στείλεις παλιά τακάκια και πέρνουν τις μεταλλικές πλάτες και βάζουν την πάστα που θέλεις.
Δηλαδή αν στείλω 4 παλιά τακάκια μου τα κάνουν carbotech?
Ενδιαφέρον!Έφτιαξα πριν 2 χρόνια σε Peugeot 206 RC εμπρός - πίσω φρένα με καμπάνες αλουμινίου και το παλικάροι είχε στείλει τα τακάκια του και του έβαλαν την πάστε που είχε διαλέξει, νομίζω είναι προτιμήσει την ΑΧ6, ακόμα δεν έχει αλλάξει τακάκια ούτε δίσκους.
Aυτοί εδώ είναι οι δίσκοι, δεξιά είναι ο πίσω και φαίνονται τα τακάκια
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την απάντηση.
Να ρωτήσω και κάτι ακόμη? Επειδή ακούω συχνά για τα Carbtech, χωρίς όμως να γνωρίζω περισσότερα,τα ΑΧ6 κάνουν για ....καθημερινή (τρόπος του λέγειν) χρήση? Θέλουν ζέσταμα, σφυρίζουν,έχουν κάποια ιδιαιτερότητα που θα πρέπει να γνωρίζω πριν τα παραγγείλω. Να παραγγείλω μόνο για εμπρός ή και για πίσω? Αξίζει τον κόπο η επένδυση? -
Αν η πάστα τους είναι ανάλογη των ds2500 ναι θέλουν ένα υποτυπωδη ζέσταμα.
Έβαλα πρόσφατα τα νέα ds2500 σε type r , τα οποία σύμφωνα με τα λεγόμενα του Πάνου δεν χρειάζονται ζέσταμα σαν τη παλιά παστα(λογικά έτσι ανακοίνωσε η ferodo), όμως η πράξη λέει αλλα. Φυσικά και θέλουν ζέσταμα για να έχεις δυνατό φρένο . Δεν έχει εξαλειφθεί το φαινόμενο του μετριου φρένου όταν είναι κρύα.
Στο type r (δεν είναι πολύ δυνατό , 235hp ) τα ευχαριστιεμαι όταν το κυνηγάω, επιτέλους σταματάει δυνατα από τα πολλά χ.α.ω χωρις κανένα πρόβλημα.
Όλα είναι θέμα χρήσης. Εγώ δεν θα τα έβαζα σε αμάξι που βολταρω ή πάω στη δουλειά μου . Στο tucson πχ δεν θα τα έβαζα , το αμάξι είναι θεοβαρο 1700kg ζυγισμένο , και οποιαδήποτε αδράνεια με κρύο φρένο θα είναι ατύχημα. Με τα οργανικά premier είμαι τέλεια. Θέλει όμως προσοχή και σύνεση στις παρατεταμενες καταβάσεις.
-
Αυτά που έβαλες τι ημερομηνία παραγωγής είχαν, γιατί αν ήταν 3ετίας+ στο ράφι είναι παλαιότερης γενιάς, οπότε μην πυροβολείται τον αγγελιοφόρο θα έλεγα.
-
21 Quadra wrote:
spiderTF160 wrote:
21 Quadra wrote:
spiderTF160 wrote:
Έχουμε κάποιο Λίνκ ή υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα που τα έχει;( τα carbotech)
Δηλαδή αν στείλω 4 παλιά τακάκια μου τα κάνουν carbotech?
Ενδιαφέρον!Έφτιαξα πριν 2 χρόνια σε Peugeot 206 RC εμπρός - πίσω φρένα με καμπάνες αλουμινίου και το παλικάροι είχε στείλει τα τακάκια του και του έβαλαν την πάστε που είχε διαλέξει, νομίζω είναι προτιμήσει την ΑΧ6, ακόμα δεν έχει αλλάξει τακάκια ούτε δίσκους.
Aυτοί εδώ είναι οι δίσκοι, δεξιά είναι ο πίσω και φαίνονται τα τακάκιαhost image online free
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την απάντηση.
Να ρωτήσω και κάτι ακόμη? Επειδή ακούω συχνά για τα Carbtech, χωρίς όμως να γνωρίζω περισσότερα,τα ΑΧ6 κάνουν για ....καθημερινή (τρόπος του λέγειν) χρήση? Θέλουν ζέσταμα, σφυρίζουν,έχουν κάποια ιδιαιτερότητα που θα πρέπει να γνωρίζω πριν τα παραγγείλω. Να παραγγείλω μόνο για εμπρός ή και για πίσω? Αξίζει τον κόπο η επένδυση?Eδώ μπορείς να δείς και να κρίνεις μόνος σου τι χρειάζεσαι, ναι η ΑΧ6 θεωρείται καθημερινή πάστα, επίσης να πω ότι τακάκι αθόρυβο με προδιαγραφές για αντοχή σε καταβάσεις, κυνηγητά και πίστες δεν φτιάχτηκε ακόμα, όπως και τακάκι αθόρυβο που να τα κάνει όλα και να συμφέρει επίσης δεν φτιάχτηκε ακόμα, τα τακάκια τα βάζουμε σύμφωνα με τις ανάγκες μας και δεχόμαστε τους συμβιβασμούς τους, είτε είναι ο θόρυβος, το κόστος, η μαυρίλα στις ζάντες κλπ, κλπ.
-
Αυτά που έβαλες τι ημερομηνία παραγωγής είχαν, γιατί αν ήταν 3ετίας+ στο ράφι είναι παλαιότερης γενιάς, οπότε μην πυροβολείται τον αγγελιοφόρο θα έλεγα.
O Μάνος μου τα έβαλε. Δεν ξέρω τι ημερομηνία είχαν. Λογικα τα νέα ήταν με τοση κίνηση που έχει αυτό το μαγαζί (και κατ επέκταση ο προμηθευτής του). Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο άλλο μαγαζί που να εχει φρεσκο πράγμα στο ράφι.
-
Ο προμηθευτής του είναι η Elltrac χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι όσον αφορά την ημερομηνία παραγωγής, υπάρχουν και παλιά στόκ ειδικά σε αυτοκίνητα που δεν είναι πολύ κινήσημα
-
Πάντως δεν αναγράφει και πουθενά επάνω τους ημερομηνία κατασκευής . Οπότε όλα βασίζονται στα λεγόμενα του κάθε εμπόρου και σε δικές μας εικασίες.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις