-
Καλησπέρα, τις τελευταίες ημέρες το αυτοκίνητο (ξανα)κάνει ενα σαν χτυπημα στο εμπρός μέρος (τακ τακ τακ) οταν περναω τα 60 χιλιόμετρα παραμενει σταθερος ενω κατω απο τα 55 σταματαει.
Αρχικα Όταν το πήγα στο μάστορα το κάναμε μια βόλτα και ως διαμαγειας ο θόρυβος δεν ακουγόταν καθολου.Αφου το έλεγξε μου ειπε πως πιθανον ειναι απο το αντιβαρο του ρουλεμαν του δεξιού εμπρος τροχού που το βρηκε μετακινημένο. Το λιπανε και ολα καλα. Ειχα μερες να το ακουσω.
Ύστερα από ένα ταξίδι και περίπου 300χιλιόμετρα άρχισε λοιπόν πάλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να ειναι στο ρουλεμαν το προβλημα ή να ειναι κατι αλλο?
-
Καλησπέρα, τις τελευταίες ημέρες το αυτοκίνητο (ξανα)κάνει ενα σαν χτυπημα στο εμπρός μέρος (τακ τακ τακ) οταν περναω τα 60 χιλιόμετρα παραμενει σταθερος ενω κατω απο τα 55 σταματαει.
Αρχικα Όταν το πήγα στο μάστορα το κάναμε μια βόλτα και ως διαμαγειας ο θόρυβος δεν ακουγόταν καθολου.Αφου το έλεγξε μου ειπε πως πιθανον ειναι απο το αντιβαρο του ρουλεμαν του δεξιού εμπρος τροχού που το βρηκε μετακινημένο. Το λιπανε και ολα καλα. Ειχα μερες να το ακουσω.
Ύστερα από ένα ταξίδι και περίπου 300χιλιόμετρα άρχισε λοιπόν πάλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να ειναι στο ρουλεμαν το προβλημα ή να ειναι κατι αλλο?
-
Καλησπέρα, τις τελευταίες ημέρες το αυτοκίνητο (ξανα)κάνει ενα σαν χτυπημα στο εμπρός μέρος (τακ τακ τακ) οταν περναω τα 60 χιλιόμετρα παραμενει σταθερος ενω κατω απο τα 55 σταματαει.
Αρχικα Όταν το πήγα στο μάστορα το κάναμε μια βόλτα και ως διαμαγειας ο θόρυβος δεν ακουγόταν καθολου.Αφου το έλεγξε μου ειπε πως πιθανον ειναι απο το αντιβαρο του ρουλεμαν του δεξιού εμπρος τροχού που το βρηκε μετακινημένο. Το λιπανε και ολα καλα. Ειχα μερες να το ακουσω.
Ύστερα από ένα ταξίδι και περίπου 300χιλιόμετρα άρχισε λοιπόν πάλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να ειναι στο ρουλεμαν το προβλημα ή να ειναι κατι αλλο?
Πάνε να το ξαναδείς, και αν ξαναδείς το ρουλεμάν μετακινημένο, ψάξε και την αιτία για την οποία μετακινήθηκε.
-
Αντίβαρο ρουλεμάν;Τι είναι αυτό;
-
Δεν είναι αντίβαρο ρουλεμάν, είναι ένα αντίβαρο που μπαίνει στο μακρύτερο ημιαξόνιο των προσθιοκίνητων αυτοκινήτων τα οποία έχουν ημιαξόνια άνισου μήκους λόγω του σαζμάν / διαφορικού, αποσβένοντας τους κραδασμούς που έχει λόγο μήκους το μακρύτερο,, οι κραδασμοί προέρχονται από το άκρο του τροχού και προκαλούνται από τον σύνδεσμο ( μπιλιοφόρο ) τύπου RZEPPA, στα παλαιότερα με μπιλιοφόρο τύπου τρίποδο λόγω των 3 ρουλεμάν δεν υπήρχαν αυτού του είδους οι κραδασμοί που έχουν οι RZEPPA, οι οποίοι έχουν στα δύο ολισθαίνοντα τμήματα χαραγμένες αύλακες και εκεί κινούνται μπίλιες που συνδέουν αυτά τα τμήματα μεταδίδοντας την κίνηση η οποία δεν είναι προφανώς ευθύγραμμη γιατί οι τροχοί πρέπει και να στρίβουν.
-
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα μιας και είναι καπως σχετικό με του φίλου μας . Στο δικό μου αμάξι ford fiesta courier 1,8 di μετά τα 90-100 έτρεμε το σύμπαν μόνο όταν πατούσα γκάζι (ρολαροντας όχι) άλλαξα αρηστερο μπιλιοφορο τροχού και οκ ... Μετά από 2000 χλμ άκουγα βουητό και αλλάξαμε τα εμπρός ρουλεμάν των τροχών από τότε ομως ξανά μετά τα 100 πατοντας γκάζι τρέμουν τα πάντα μπροστά κόσκινο. Τι να είναι ; να είναι ο δεξιός μπιλιοφορο; να είναι το αντίβαρο από δεξιά; (μακρύ ιμηαξονιο) το μακρύ ιμηαξονιο στο μέσον του έχει ένα ακόμη ρουλεμάν δεμενο με κουζινετο για να δένει κατά κάποιο τρόπο το μακρύ ιμηαξονιο
-
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα μιας και είναι καπως σχετικό με του φίλου μας . Στο δικό μου αμάξι ford fiesta courier 1,8 di μετά τα 90-100 έτρεμε το σύμπαν μόνο όταν πατούσα γκάζι (ρολαροντας όχι) άλλαξα αρηστερο μπιλιοφορο τροχού και οκ ... Μετά από 2000 χλμ άκουγα βουητό και αλλάξαμε τα εμπρός ρουλεμάν των τροχών από τότε ομως ξανά μετά τα 100 πατοντας γκάζι τρέμουν τα πάντα μπροστά κόσκινο. Τι να είναι ; να είναι ο δεξιός μπιλιοφορο; να είναι το αντίβαρο από δεξιά; (μακρύ ιμηαξονιο) το μακρύ ιμηαξονιο στο μέσον του έχει ένα ακόμη ρουλεμάν δεμενο με κουζινετο για να δένει κατά κάποιο τρόπο το μακρύ ιμηαξονιο
Μπορεί να θέλουν και τα μπροστινά ελαστικά ζυγοστάθμιση
-
ptsiaggas wrote:
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα μιας και είναι καπως σχετικό με του φίλου μας . Στο δικό μου αμάξι ford fiesta courier 1,8 di μετά τα 90-100 έτρεμε το σύμπαν μόνο όταν πατούσα γκάζι (ρολαροντας όχι) άλλαξα αρηστερο μπιλιοφορο τροχού και οκ ... Μετά από 2000 χλμ άκουγα βουητό και αλλάξαμε τα εμπρός ρουλεμάν των τροχών από τότε ομως ξανά μετά τα 100 πατοντας γκάζι τρέμουν τα πάντα μπροστά κόσκινο. Τι να είναι ; να είναι ο δεξιός μπιλιοφορο; να είναι το αντίβαρο από δεξιά; (μακρύ ιμηαξονιο) το μακρύ ιμηαξονιο στο μέσον του έχει ένα ακόμη ρουλεμάν δεμενο με κουζινετο για να δένει κατά κάποιο τρόπο το μακρύ ιμηαξονιο
Μπορεί να θέλουν και τα μπροστινά ελαστικά ζυγοστάθμιση
ξανα θέλουν τα ελαστικά ζυγοσταθμιση εν καιρό εκτός από την αρχηκη τοποθέτηση; ;
Μου το κάνει νομίζω και με τα χειμερινά που έβαλα
-
Mάλλον εννοείς αυτό εδώ.
Όλα τα προσθιοκίνητα έχουν δύο μπιλιοφόρους, τον εξωτερικό του τροχού και τον εσωτερικό που βρίσκεται κοντά στο εξωτερικό μέρος του σαζμάν, το δεξί ημιαξόνιο του αυτοκινήτου σου είναι πολύ μακρύ και ο εσωτερικός μπιλιοφόρος αντί να βρίσκεται στην άκρη του ημιαξονίου βρίσκεται στη μέση του, άρα αυτό που βλέπεις και το λες ρουλεμάν, είναι ο εσωτερικός μπιλιοφόρος που λόγω του μεγέθους τοτυ παίζει και τον ρόλο του αντίβαρου, αν και έχει δική του στήριξη με ρουλεμάν,
ϊσως αυτό να θέλει αλλαγή, ή το ρουλεμάν στήριξης ή ο εσωτερικός μπιλιοφόρος, ίσως να έχει πρόβλημα η στήριξη του ρουλεμάν, κλωτσημ΄λενες βίδες κλπ.
-
Mάλλον εννοείς αυτό εδώ.
Όλα τα προσθιοκίνητα έχουν δύο μπιλιοφόρους, τον εξωτερικό του τροχού και τον εσωτερικό που βρίσκεται κοντά στο εξωτερικό μέρος του σαζμάν, το δεξί ημιαξόνιο του αυτοκινήτου σου είναι πολύ μακρύ και ο εσωτερικός μπιλιοφόρος αντί να βρίσκεται στην άκρη του ημιαξονίου βρίσκεται στη μέση του, άρα αυτό που βλέπεις και το λες ρουλεμάν, είναι ο εσωτερικός μπιλιοφόρος που λόγω του μεγέθους τοτυ παίζει και τον ρόλο του αντίβαρου, αν και έχει δική του στήριξη με ρουλεμάν,
ϊσως αυτό να θέλει αλλαγή, ή το ρουλεμάν στήριξης ή ο εσωτερικός μπιλιοφόρος, ίσως να έχει πρόβλημα η στήριξη του ρουλεμάν, κλωτσημ΄λενες βίδες κλπ.
Ναι αυτό ακριβός λέω έχει ένα ρουλεμάν που κρατά το μήκος του άξονα και μετά είναι ο εσωτερικός μπιλιοφορος.
Δεν ξέρω αν είναι αυτό το πρόβλημα , το ρουλεμάν του ιμηαξονιο αυτού το άλλαξα πριν από 50Κ χιλιόμετρα τον μπιλιοφορο του όμως όχι μόνο τον αριστερό άλλαξα πριν 5000 χιλιόμετρα γιατί χτύπαγε στην στροφή και έτρεμε σε μεγάλη ταχύτητα όπως είπα ποιο πάνω , μετά την αλλαγή του σταματισε το πρόβλημα για αρκετό καιρό και ξανά άρχισε μετά την αλλαγή των εμπρός ρουλεμάν των τροχών , ίσως από το λύσε δεσε να έχει τώρα θέμα ο δεξιός έξω μπιλιοφορο του τροχού μεριά λόγο του ότι δουλεύουν υπογωνιες ποιο πολύ από ότι οι εσωτερικοί μπιλιοφοριμπιλιοφορι . Παντός πιστεύεις πως το τρέμουλο σε μεγάλη ταχύτητα είναι από κάποιο μπιλιοφορο ή το ρουλεμάν του μακρύ ιμηαξονιο;
-
To ρουλεμάν παράγει θόρυβο και ο μπιλιοφόρος τρέμουλο και θόρυβο. 50.000 χλμ δεν είναι λίγα αν το ρουλεμάν ήταν κανένα Κινέζικο όχι καλής ποιότητας.
-
To ρουλεμάν παράγει θόρυβο και ο μπιλιοφόρος τρέμουλο και θόρυβο. 50.000 χλμ δεν είναι λίγα αν το ρουλεμάν ήταν κανένα Κινέζικο όχι καλής ποιότητας.
21 Quadra με βοηθισαν πολύ τα γραφόμενα σου,
Θα πετάξω σε πρώτη φάση τον παλιό μπιλιοφορο τροχού (370Κ χιλμ) και θα βάλω νέο μαζί με νέα φούσκα και βλεπωβλεπω πως πάει,
Πιστεύω πως θα σταματιζουν τα τρεμούλα
Θόρυβος στο μπροστινό μερος hyundai accent