-
Βγαίνει το Corsa σε κουπέ έκδοση;
Εγώ δεν βλέπω ούτε την παραδοσιακή Sport έκδοση ή την GSI.Πάντως κοιτώντας το i20 5θυρο και το 3θυρο είδα αρκετές διαφορές τελικά.
Και προσωπικά με παραπέμπει σε μοντέλο τύπου ProCeed και γιατί όχι, ας βάλουν και λογότυπο coupe. -
Απλά καλό και τίποτα παραπάνω...
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 125735.asp
υ.γ. καιρός να φύγει και από τα 'Μελλοντικά'...
-
Πιο πανω απο το καλο ειναι το πολυ καλο και ακομα περαπανω το αριστο.Κατα την γνωμη σου,ποια αυτοκινητα βρισκωνται εκει?
-
Παραπάνω έγραψα αυτό που κατάλαβα από το test του περιοδικού, που δεν ενθουσιάζεται ιδιαίτερα από το i20 και σε όλους τους τομείς γράφει και κάτι αρνητικό. Θα βγουν και άλλες δοκιμές, οπότε θα καταλάβουμε περισσότερα.
Η δική μου άποψη απλά δεν υπάρχει για αυτό το αυτοκίνητο γιατί δεν το έχω δοκιμάσει και ούτε το έχω δει από κοντά.
-
Σωστα.Παντως πιστευω οτι αριστο στην κατηγορια αυτη δεν υπαρχει και περα απο το υποκειμενικο,(εμφανιση),τον τιτλο του καλυτερου απο το καλο,θα τον κερδισει καποιο ασφαλες και με καλη σχεση τιμης προς αξια.
-
Συμφωνώ.
-
Όμορφο φαίνεται. Ευτυχώς δεν έχει μέσα το καφέ χρώμα. Να δούμε τον 1000αρη turbo.
-
Συμπαθητικό φαίνεται χωρίς να με τρελένει ο κώλος του
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... s-opos-8es
πού είναι ο 1000αρης τούρμπο;;;; -
Καλησπερα .Ειμαι στην διαδικασια για αγορα αυτοκινητου .Πολλοι οι προβληματισμοι .Ενας ειναι diesel η βενζινη μονο απο θεμα που ολοι ξεκινουν και λενε τερμα τα diesel στο μελλον θα εχει θεμα ρυποι κτλ .Αλλα το βασικοτερο εχει να κανει με την αξιοπιστια ενοσ κινητηρα σε βαθος χρονου μικρου κυβισμου και τουρμπο οπως το i20 στα 1000 κυβικα με τα 100 αλογα .Βεβαια υπαρχουν και καθαρα ατμοσφαιρικες επιλογες με τα 84 αλογα στα 1200 κυβικα αλλα εστω αυτο το λιγο παραπανω στα 100 αλογα νομιζω θα παιξουν ρολο ,οποτε μας μενει αν αυτος ο κινητηρας και γενικα τοσο μικρος θα αντεξει το τουρμπο στο μελλον ?? το να μην αντεξει η τουρμπινα μετα απο 10 χρονια δεν ειναι κατι που με φοβιζει αλλα ο κινητηρας ειναι ενα μεγαλο θεμα
-
Καλησπερα .Ειμαι στην διαδικασια για αγορα αυτοκινητου .Πολλοι οι προβληματισμοι .Ενας ειναι diesel η βενζινη μονο απο θεμα που ολοι ξεκινουν και λενε τερμα τα diesel στο μελλον θα εχει θεμα ρυποι κτλ .Αλλα το βασικοτερο εχει να κανει με την αξιοπιστια ενοσ κινητηρα σε βαθος χρονου μικρου κυβισμου και τουρμπο οπως το i20 στα 1000 κυβικα με τα 100 αλογα .Βεβαια υπαρχουν και καθαρα ατμοσφαιρικες επιλογες με τα 84 αλογα στα 1200 κυβικα αλλα εστω αυτο το λιγο παραπανω στα 100 αλογα νομιζω θα παιξουν ρολο ,οποτε μας μενει αν αυτος ο κινητηρας και γενικα τοσο μικρος θα αντεξει το τουρμπο στο μελλον ?? το να μην αντεξει η τουρμπινα μετα απο 10 χρονια δεν ειναι κατι που με φοβιζει αλλα ο κινητηρας ειναι ενα μεγαλο θεμα
Πόσα χλμ κάνεις ετησίως; Τι διαδρομές; Αν κάνεις πάνω από 15.000 χλμ και κινείσαι σε ανοιχτό δρόμο, ταξίδια κλπ, diesel. Για λιγότερα χλμ και κίνηση σε πόλη, σε συνθήκες κίνησης σταμάτα-ξεκίνα κλπ, βενζίνη ή υβριδικό (σε άλλη εταιρία).
-
Χιλιομετρα το χρονο περιπου στις 12000.Λιγα και δρομος με κοντινες αποστασεις επαρχια Καρπενησι.Ναι ξερω ειμαι για βενζινη κανονικα καθως με ενα οχημα θα κινουμαι στο 90% εντος πολης.Οποτε για να αποφυγουμε προβληματα φιλτρων dpf θελουμε βενζινη.Το θεμα ειναι εχω και ενα αλλο οχημα ενα focus 2006 με αεριο 1600cc και το εχω για πωληση αλλα επειδη δεν θελω να το σκοτωσω λεω να το κρατησω και να παρω ενα δευτερο και σε βαθος χρονου θα δουμε αν θα φυγει.Τωρα ειπαμε εχω ανασφαλειες με τα οχηματα με προσθηκη τουρμπο μικρου κυβισμου και βλεπω το i20 ,yaris 1500cc και χτες σκεφτηκα και το swift το οποιο εχει καλη τιμη 7 χρονια ολικη εγγυηση made in japan αλλα δεν εχει χωρους οπως το βλεπω στον δρομο απο αλλους καθως χτες προεκυψε η σκεψη για το αυτοκινητο αυτο .Κοιταζω καταναλωσεις με ενα ρεζερβουαρ και μου λενε το i20 1000cc 100hp εχει καπου στα 850 χιλ το yaris πολυ λιγοτερο απο οτι μου λενε το swift δεν ξερω αλλα 1200cc λογικα θα βγαζει και αυτο πολλα χιλ.Οδηγηση οικογενειακη εθνικη οχι πανω απο 120χιλ αλλα σε μια προσπεραση το θες το γκαζι για ασφαλεια για να μην λες με παιρνει δεν με παιρνει .Και γω μπερδεμενος ειμαι γιαι θα ειναι μια επιλογη για πολλα χρονια δεν με βλεπω να αλλαζω παλι οχημα θα ειναι αυτο λογικα που ισως θα δωσω στον γιο μου μετα απο 7 χρονια .Τελος παντων αν εχετε κατι σχετικα με την αξιοπιστια πανω σε κινητηρες μικρου κυβισμου με τουρμπο μου το λετε .Ευχαριστω
-
Τσίμπα το βενζινοκίνητο turbo και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα (γνώμη μου).
-
Τελος παντων αν εχετε κατι σχετικα με την αξιοπιστια πανω σε κινητηρες μικρου κυβισμου με τουρμπο μου το λετε .Ευχαριστω
Δεν υπάρχει λόγος φόβου.
Α, και το ντίζελ τούρμπο έχει...
2015 Hyundai i20