-
Κοιτα αποτι φενεσαι το 1.4τσι ειναι για τις αναγκες σου .Απλα με το 1.8τ πληρωνεις κατι παραπανω και εχεις γκαζια για Fun οδηγηση , πορωση και λαλητερες προσπερασεις και ταξιδια .Αλλα να θυμασαι οτι κατι τετοια γκαζιαρικα αμαξια σε μπρηζωνουν να τρεχεις , να κανεις μαμακιες και κοντρες.Το γκαζι ειναι αδρεναληνη και η αδρεναληνη εθισμος και δεν υπαρχει περιπτωση να μην πεσεις στην παγιδα του.Εγω παντως θα επερνα το κατι παραπανω το 1.8τ δηλαδη γιατι εχω πεσει στην παγιδα και θελω κατι αρκετα παραπανω αποτι μου χρειαζεται.
-
Ασυζιτί τον 1.4 TSI με τα 140...
-
με τα 122 εννοείς
-
Δεν υπαρχει βρε αυτο!!
122 ο 1,4 160 ο 1,8
Επι του θεματος φιλε μου το θεμα ειναι τι χρηση θα κανεις στο αυτοκινητο κι οχι τοσο η διαφορα στην αρχικη τιμη. Αν δηλαδη η χρηση θα ειναι πανω απο 50% στην πολη, τοτε καλυτερα να πας στο 'μικρο' θα πονανε λιγοτερο οι επισκεψεις στο βενζιναδικο...
Παιζει ρολο βεβαια και η ταχυτητα ταξιδιου που επιθυμεις, αν θες να πηγαινεις με περισσοτερα απο 180χαω λογικα θα προτιμησεις το 1,8 αν δεν εχεις τετοιες βλεψεις μια χαρα θα ειναι κι ο 1400αρης -
Ε η χρήση είναι και μέσα στην πόλη αρέτά αλλα κάνω και ταξιδάκια που και που! Τώρα με 180 δεν πηγαίνω (τπυλάχιστον όχι συνέχεια!). Τωρα εχω ενα αστρα οπελ με 101 αλογα (1600). Χθές οδήγησα ενα yeti με τον 1.8 και πραγματικά το μοτέρ πυροβολάει! Τί να πώ, είμαι σε σκέψη, βασανίζομαι!!!
-
Αν είχα το (οικονομικό) δίλημμα 1,4 με DSG ή 1,8 χωρίς, θα διάλεγα το πρώτο. Το κιβώτιο κάνει μεγάλη διαφορά.
-
Αυτό ειναι ένα άλλο θέμα! Το αυτόματο δεν το πάω γενικώς ποτέ δε μου άρεσαν. Δεν εχω οδηγήσει βέβαια το dgs αλλα γενικώς είμαι του χειροκίνητου!
-
Προς τον Ορίτζιναλ Πόστερ: αν έχεις δίλημμα μεταξύ κινητήρων, προτίμησε τον δυνατότερο. Η ύπαρξη του διλήμματος υποδηλώνει την 'αρρώστια' (έστω, σε κάποιο βαθμό) και αν πάρεις το αδύναμο θα το μετανιώνεις κάθε φορά που το αυτοκίνητο δεν θα πηγαίνει όσο γρήγορα θέλεις. Αν πάρεις το δυνατότερο, απλά θα μπαίνουν 'πονηρές' σκέψεις στο μυαλό σου, ή θα λες στον εαυτό σου ότι το επόμενο θα είναι δυνατότερο.
Μιλάω από προσωπική εμπειρία. Το τι είχε ακούσει το κακόμοιρο το C4 δεν περιγράφεται..
-
Αυτό ειναι και που φοβάμαι! Χθές οδήγησα το yeti βεβαια με τον ίδιο κινητήρα που εχει και το octavia τον 1.8 και σκέφτομαι πως αν τελικά το πάρω με 1800 θα φάει τέτοιο σκήσιμο που δεν αρμόζει σε καινούργιο αυτοκίνητο!
-
Ρε παιδια να ρωτήσω και κάτι άσχετο αλλα χρήσιμο στη φάση μου? Εγω θα κάνω χρήση της απόσυρσης, τώρα εχω ενα opel astra 1600 μοντέλο του '91. Το κέρδος που έχεις απο την απόσυρση εχει σχέση με το τί αμάξι αποσύρεις ή δεν παίζει ρόλο? Το ρωτάω γιατί ο πατέρας μου έχει ενα σαράβαλο τελείως (σεατ του 1979 περίπου!) και έλεγα αν μας συμφέρει να κάνουμε μεταβιβάσεις ο ένας στον άλλον και να αποσύρω τελικά εγώ το σεατ και αυτός να κρατήσει το δικό μου.
Οπότε μας ενδιαφέρει 1)αν ότι και να αποσύρεις κερδίζεις τα ίδια χρήματα και 2)πόσο μπορεί να κοστίσουν 2 μεταβιβάσεις (μή μας βγεί και παραπάνω!!!)
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Ρε παιδια να ρωτήσω και κάτι άσχετο αλλα χρήσιμο στη φάση μου? Εγω θα κάνω χρήση της απόσυρσης, τώρα εχω ενα opel astra 1600 μοντέλο του '91. Το κέρδος που έχεις απο την απόσυρση εχει σχέση με το τί αμάξι αποσύρεις ή δεν παίζει ρόλο? Το ρωτάω γιατί ο πατέρας μου έχει ενα σαράβαλο τελείως (σεατ του 1979 περίπου!) και έλεγα αν μας συμφέρει να κάνουμε μεταβιβάσεις ο ένας στον άλλον και να αποσύρω τελικά εγώ το σεατ και αυτός να κρατήσει το δικό μου.Οπότε μας ενδιαφέρει 1)αν ότι και να αποσύρεις κερδίζεις τα ίδια χρήματα και 2)πόσο μπορεί να κοστίσουν 2 μεταβιβάσεις (μή μας βγεί και παραπάνω!!!)
Ευχαριστώ
Το κερδος απο την αποσυρση συναρταται απο το κυβισμο του κινητηρα του καινουριου αυτοκινητου, καθως αν αποσυρεις αυτοκινητο εχεις μειωση στα τελη ταξινομησης του καινουριου.
Δυο μεταβιβασεις γιατι να κανεις??
Μια θα κανεις (σε αυτο με τη μικροτερη εμπορικη αξια) απο το πατερα σου σε εσενα. -
Σ ευχαριστω πολύ, άρα δεν τους νοιάζει αν το προς απόσυρση είναι χρέπι! Γιατί για χρέπι μιλάμε το σεατ! Ε άρα έτσι θα το κάνω ! Να κρατήσω και το αστράκι μου λίγο ακόμα!!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Δεν υπαρχει βρε αυτο!!122 ο 1,4 160 ο 1,8
Ωχ...Σορρυ! My bad! Εστω λοιπον τον 1.4 με τα 122!Γιατι απ' οτι ακουω με 2 ευρω βενζινη θα καταριεται ο ανθρωπος την ωρα και τη στιγμη που πηρε το αμαξι (1.8 ) !
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Ρε παιδια να ρωτήσω και κάτι άσχετο αλλα χρήσιμο στη φάση μου? Εγω θα κάνω χρήση της απόσυρσης, τώρα εχω ενα opel astra 1600 μοντέλο του '91. Το κέρδος που έχεις απο την απόσυρση εχει σχέση με το τί αμάξι αποσύρεις ή δεν παίζει ρόλο? Το ρωτάω γιατί ο πατέρας μου έχει ενα σαράβαλο τελείως (σεατ του 1979 περίπου!) και έλεγα αν μας συμφέρει να κάνουμε μεταβιβάσεις ο ένας στον άλλον και να αποσύρω τελικά εγώ το σεατ και αυτός να κρατήσει το δικό μου.Οπότε μας ενδιαφέρει 1)αν ότι και να αποσύρεις κερδίζεις τα ίδια χρήματα και 2)πόσο μπορεί να κοστίσουν 2 μεταβιβάσεις (μή μας βγεί και παραπάνω!!!)
Ευχαριστώ
Και καλα θα κανεις...!Δινεις το κλασσεις ανωτερο αστρα στον πατερα σου και αποσσυρεις το Σεατ!
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Ρε παιδια να ρωτήσω και κάτι άσχετο αλλα χρήσιμο στη φάση μου? Εγω θα κάνω χρήση της απόσυρσης, τώρα εχω ενα opel astra 1600 μοντέλο του '91. Το κέρδος που έχεις απο την απόσυρση εχει σχέση με το τί αμάξι αποσύρεις ή δεν παίζει ρόλο? Το ρωτάω γιατί ο πατέρας μου έχει ενα σαράβαλο τελείως (σεατ του 1979 περίπου!) και έλεγα αν μας συμφέρει να κάνουμε μεταβιβάσεις ο ένας στον άλλον και να αποσύρω τελικά εγώ το σεατ και αυτός να κρατήσει το δικό μου.Οπότε μας ενδιαφέρει 1)αν ότι και να αποσύρεις κερδίζεις τα ίδια χρήματα και 2)πόσο μπορεί να κοστίσουν 2 μεταβιβάσεις (μή μας βγεί και παραπάνω!!!)
Ευχαριστώ
Αν έχει ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας πληρωμένα το σέατ δεν έχεις κανένα πρόβλημα , κοίτα και το volvo s60 με απόσυρση βγαίνει κάπου στα 23κ το 1,6 .
-
Απο Κτέο έχει κάτι θεματάκια! Αλλα συνενοήθηκα θα κανονιστεί αν είναι. Θα το πάει τώρα θα πληρώσει τα πρόστιμα και θα το περάσει, ε λογικά θα είναι οκ τότε.
Ευχαριστω
-
Τα πραγματα ειναι απλα το 1.4τ ειναι μια χαρα για σενα , αλλα αμα σου περισευει κανα φραγκο υπολογισε και θα δεις.
Ας υποθεσουμε οτι κανεις 10.000κλμ το χρονο , με 3 λτ/100κλμ παραπανω το 1.8τ καταναλωση. ========== 3λτ=5ε ==================== θες 500 ε περισοτερα για βενζινες καθε 10.000κλμ το χρονο για το 1.8τ + 100 αφαλεια + 100ε για σημα ============= περιπου 650ε παραπανω το χρονο σου παει το 1.8τ με 35 αλογα παραπανω. Το δινεις φιλε το μισθο η δε το δινεις η θα το ετερο σου ημιση και θα σε κανει μαυρο .Προσεχε τα 650ε, το χρονο ειναι τα παραπανησια απο το 1.4τ και απο το γενικο συνολο συντηρησης ενος απλου τουτου το χρονο.
Εγω παντως ειχα τρελα με τον 1.8τ ωσπου 2 γνωστοι μου με αρκετα φραγκα τους φανηκε οτι καταναλωνει πολυ βενζινα στην πολη , εκει την ψιλιαστικα και αλλοι το εχουν για δευτερο αυτοκινητο και ταξιδια μονο.............
Παρε 1.4τ και αν καποτε σου φανει λιγο, που δε νομιζω με 800ε βαζεις εγγυημενο προγραμα απο αντιπροσωπεια και περνει πολλα αλογα και ροπη. -
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Τα τέλη που πλήρωσα για το 2011 ήταν 235 € , μια χαρά νομίζω , το αυτ/το είναι σε φάση στρωσίματος για να πω περισσότερα..
Καλά σε όλα εχεις απολυτο δίκιο, δεν εχουν σχέση οι 2 κινητήρες δε θα μπορούσαν άλλωστε!
Τα τέλη αν το παρεις τώρα το αμάξι όμως επειδή τα εχουν αλλάξει και επειδή τώρα πάει με το πόσο ρυπαίνει ειναι 326 και οχι 235! (Δυστυχώς!)Απο ασλάλεια πόσο πληρώνεις φίλε? Γιατι αυτο δεν το ξέρω πόσο διαφέρει και με ενδιαφέρει
Σ ευχαριστώ
οι ρύποι για το 1.8 είναι 158 co2 , οπότε τέλη = 158Χ1,5
-
Δεν είναι τόσο τα τέλη και η ασφάλεια, όσο η αυξημένη μέσα στη πόλη κατανάλωση. Εκεί είναι τα τζάμπα λεφτά, και στη τιμή που έχει φτάσει η βενζίνη, τα 1 ή 2 λίτρα διαφορά στα 100 είναι χρήματα.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παρε 1.4τ και αν καποτε σου φανει λιγο, που δε νομιζω με 800ε βαζεις εγγυημενο προγραμα απο αντιπροσωπεια και περνει πολλα αλογα και ροπη.Γίνε πιο σαφής σε παρακαλώ !
Skoda Octavia 5, 1.4 ή 1.8