-
Καρβουνιάρης και πολύ του είναι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στην φτωχη Ελλαδα με τον μεσο μισθο στα 700ε, πρεπει να δινουμε 40 ευρω διοδια για ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσ. που ειναι 500χμ αποσταση..... Η βλακεια τελικα ειναι ανικητη για τον Νεοελληνα
Δηλαδή αφήνεις να εννοηθεί ότι κάποιος με μισθό 700 ευρώ (δηλαδή επίσημα φτωχός με 9000 το χρόνο!) έχει αυτοκίνητο (δύσκολα να το αγόρασε, το είχε από πριν ή το κληρονόμησε) το διατηρεί (σήμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΚΕΚ),το συντηρεί (λάδια, φίλτρα, τακάκια, λάστιχα κλπ) και το χρησιμοποιεί (βενζίνη) και μάλιστα εκτός από όπου αλλού πάει, ταξιδεύει και Αθήνα Θεσσαλονίκη (1000χλμ= 80λτ=125€) και μάλιστα συχνά ώστε να τον απασχολήσουν τα διόδια. Και αυτός ο άνθρωπος δε θα προτιμήσει να πάει με άλλο μέσο αλλά θα πληρώνει σε βενζίνη μόνο 125 ευρώ τη φορά.... Και δηλαδή πόσες φορές το μήνα θα το κάνει;;;!! Μία ακόμα προσπάθεια εντυπωσιασμού;;
Ναι, μας φαίνονται ακριβά τα διόδια αλλά στην προσπάθειά μας να το πολεμήσουμε δεν είναι ανάγκη να πέφτουμε τόσο χαμηλά... Και όσο πέφτουν οι μισθοί πολλά άλλα είναι πολύ ακριβά ειδικά για αυτούς των 700 και τα περισσότερα είναι πολύ λιγότερο ελαστικά από την αυτοκίνηση για συχνά ταξίδια στην ΠΑΘΕ. Και μάλλον δεν τους απασχολεί καν το θέμα γιατί απλά δεν τους αφορά. Αντίθετα τους αφορά η αύξηση στα ΜΜΜ, στο ΦΠΑ βασικών αγαθών και άλλα πολλά αλλά όχι τα διόδια....αν και σε αρκετα με βρισκω συμφωνο μαζι σου, στο συγκεκριμενο ποστ να μου επιτρεψεις οτι εκανες ενα πολυ μεγαλο λαθος στα γραφομενα σου. (δηλαδή επίσημα φτωχός με 9000 το χρόνο!) η παρεα μου και εγω που τωρα ξεκιναμε τοσα παιρνουμε (οσοι δουλευουν γιατι ειναι κι αυτο ). και ειμαστε απο τει-αει (γεωπονοι, ηλεκτρολογοι, βιολογοι κτλ). επισης δεν το ξερα οτι δεν επρεπε να εχουμε αυτοκινητο. γιατι υπαρχουν αυτοκινητα των 3000,5000,8000ευρω και αυτα εχουμε.
και μια ιστορια απο τα παλια. οταν τραγουδουσε ο ζαμπετας στην πατησιων τα χρονια εκεινα τα 'δικα τους' τι ελεγε στους ανθρωπους που καθοντουσαν πρωτο τραπεζι πιστα (σς το πουμε ετσι)?
στην υγεια σας κοροιδα....!!! (και αυτοι χειροκροτουσαν) -
** Edit mod**
-
Έχει κανείς πρόσφατη λίστα των διοδίων που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες για να χρηματοδοτήσουν έργα που κάνουν σε διάφορα σημεία της χώρας? Με ή χωρίς τιμές....
-
Πρεπει να τους κοψουμε το κολο τωρα , γιατι καπιοι τα εφαγαν τα χρηματα και καπιοι σκοτωθηκαν στους δρομους καρμανιολες και θα σκοτωθουν.Καλα τα ειπε καο ο Ιαβερης.Ασε που ολοι αυτοι οι θανατοι , τραυματισμοι , αναπηριες εχουν στοιχισει στο κρατος περισσοτερα αποτι κλεβουν , αλλα ουτε αυτο το καταλαβαινουν.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Έχει κανείς πρόσφατη λίστα των διοδίων που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες για να χρηματοδοτήσουν έργα που κάνουν σε διάφορα σημεία της χώρας? Με ή χωρίς τιμές....http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=88809
Όλα ιδιωτικά είναι εκτός απο Πρέβεζα, Μάλγαρα, Πολύμυλος.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στην φτωχη Ελλαδα με τον μεσο μισθο στα 700ε, πρεπει να δινουμε 40 ευρω διοδια για ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσ. που ειναι 500χμ αποσταση..... Η βλακεια τελικα ειναι ανικητη για τον Νεοελληνα
Δηλαδή αφήνεις να εννοηθεί ότι κάποιος με μισθό 700 ευρώ (δηλαδή επίσημα φτωχός με 9000 το χρόνο!) έχει αυτοκίνητο (δύσκολα να το αγόρασε, το είχε από πριν ή το κληρονόμησε) το διατηρεί (σήμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΚΕΚ),το συντηρεί (λάδια, φίλτρα, τακάκια, λάστιχα κλπ) και το χρησιμοποιεί (βενζίνη) και μάλιστα εκτός από όπου αλλού πάει, ταξιδεύει και Αθήνα Θεσσαλονίκη (1000χλμ= 80λτ=125€) και μάλιστα συχνά ώστε να τον απασχολήσουν τα διόδια. Και αυτός ο άνθρωπος δε θα προτιμήσει να πάει με άλλο μέσο αλλά θα πληρώνει σε βενζίνη μόνο 125 ευρώ τη φορά.... Και δηλαδή πόσες φορές το μήνα θα το κάνει;;;!! Μία ακόμα προσπάθεια εντυπωσιασμού;;
Ναι, μας φαίνονται ακριβά τα διόδια αλλά στην προσπάθειά μας να το πολεμήσουμε δεν είναι ανάγκη να πέφτουμε τόσο χαμηλά... Και όσο πέφτουν οι μισθοί πολλά άλλα είναι πολύ ακριβά ειδικά για αυτούς των 700 και τα περισσότερα είναι πολύ λιγότερο ελαστικά από την αυτοκίνηση για συχνά ταξίδια στην ΠΑΘΕ. Και μάλλον δεν τους απασχολεί καν το θέμα γιατί απλά δεν τους αφορά. Αντίθετα τους αφορά η αύξηση στα ΜΜΜ, στο ΦΠΑ βασικών αγαθών και άλλα πολλά αλλά όχι τα διόδια....δε ξερω αν το σκεφτηκες αλλα πολλοι ανθρωποι ταξιδευουν και για ιατρικους λογους
να βαλουμε και τεκμηριο στα χλμ που διανυουμε το χρονο
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Η αυτοκίνηση δεν είναι γι αυτόν. Να πάει με ΟΣΕ ή με τα πόδια. Ο πληβείος...Ακριβώς και πολύ σωστά. Η αυτοκίνηση δεν είναι γι' αυτόν.
Ας μην ξεχνάμε ότι η αυτοκίνηση έγινε λαϊκό σπορ στην Ελλάδα εδώ και περίπου 25-30 χρόνια, όταν δηλαδή αρχίσαμε να δανειζόμαστε σαν κράτος για να πληρώνουμε εκατομμύρια μισθωτούς.
Ε, λοιπόν η αυτοκίνηση και η οδοποιία κοστίζουν σε χώρες σαν και τη δική μας ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ. -
Ο χρήστης imago έγραψε:
Ακριβώς και πολύ σωστά. Η αυτοκίνηση δεν είναι γι' αυτόν.
Ας μην ξεχνάμε ότι η αυτοκίνηση έγινε λαϊκό σπορ στην Ελλάδα εδώ και περίπου 25-30 χρόνια,
όταν δηλαδή αρχίσαμε να δανειζόμαστε σαν κράτος για να πληρώνουμε εκατομμύρια μισθωτούς.
Ε, λοιπόν η αυτοκίνηση και η οδοποιία κοστίζουν σε χώρες σαν και τη δική μας ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.Νεα κοινωνιολογική προσέγγιση των αρχών που διέπουν την ιδέα της Αυτοκίνησης
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Η αυτοκίνηση δεν είναι γι αυτόν. Να πάει με ΟΣΕ ή με τα πόδια. Ο πληβείος...
Ακριβώς και πολύ σωστά. Η αυτοκίνηση δεν είναι γι' αυτόν.
Ας μην ξεχνάμε ότι η αυτοκίνηση έγινε λαϊκό σπορ στην Ελλάδα εδώ και περίπου 25-30 χρόνια, όταν δηλαδή αρχίσαμε να δανειζόμαστε σαν κράτος για να πληρώνουμε εκατομμύρια μισθωτούς.
Ε, λοιπόν η αυτοκίνηση και η οδοποιία κοστίζουν σε χώρες σαν και τη δική μας ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.εχεις απολυτο δικιο.
πρεπει να οδηγουν μονο οσοι αποδεδειγμενα ΠΑΡΑΓΟΥΝ κατι.
εσυ πχ, τι παραγεις? -
Ρε παιδιά με συγχωρείτε που χαλάω την ωραία ατμόσφαιρα αλλά λίγο κατάντησε βαρετή η πλάκα.
Έχει γίνει ένας διαχωρισμός μαχητές-πατριώται-ήρωαι vs υπέρμαχοι διοδίων και κατασκευαστικών-χίται-ταγματασφαλίται.
Για χαλαρώστε λίγο και διαβάστε τι γράφει ο άλλος. Κανένας δεν είναι υπερ των διοδίων. Απλά είναι άλλο πράγμα να απαιτούμε μειωμένα διόδια και περισσότερα (απαραίτητα) έργα από τις εταιρείες παρά να πούμε τζάμπα επειδή δεν βγαίνω να πηγαινοέρχομαι Αθήνα.
Όταν πήγες να χτίσεις στα εξοχάς δεν υπήρχαν διόδια μεγάλε; Πώς περιμένεις ξαφνικά η Ε.Ο (που δεν είναι εκεί για να εξυπηρετεί την αφεντιά σου) να χαρακτηρισθεί Βεΐκου ή Λαυρίου επειδή έτσι γουστάρεις;
Διαβάστε λίγο καλύτερα τι ζητάει καθένας και μετά κρίνετε. Αν χτιστήκαν παραπάνω σταθμοί βάλε το Γκλέτσο και τη Παπαχαραλάμπους να τους γκρεμίσουν.
Προσωπικά, πίστευα ότι αυτά που διάβασα περί ξηλώματος διοδίων στην Αττική (+Α.Ο από το πουθενά) ήταν ψιλοπαλιά αιτήματα, ένα βράδυ που βρεχε, μας έπεσε και το κρασί βαρύ και δεν ξέραμε τι γράφαμε και ότι απλά είχαν μείνει σε ένα site. Χτες οι άνθρωποι εκτέθηκαν κανονικά γιατί ενώ είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν δημόσια κάποια σοβαρά αιτήματα προτίμησαν να προβάλουν τα μικροσυμφέροντα τους. Ειδικά αυτό το γιατί να πληρώνουμε την Ιονία Οδό που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε που πέταξε η τύπισα ήταν όλα τα λεφτά.
Επιχειρήματα του τύπου 'πωπω δεν βγαίνω να πηγαίνω μονοήμερες στο Πήλιο' είναι το λιγότερο αστεία. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Έχει κανείς πρόσφατη λίστα των διοδίων που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες για να χρηματοδοτήσουν έργα που κάνουν σε διάφορα σημεία της χώρας? Με ή χωρίς τιμές....
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=88809
Όλα ιδιωτικά είναι εκτός απο Πρέβεζα, Μάλγαρα, Πολύμυλος.
Ευχαριστώ.
Βρήκα και αυτό: http://i712.photobucket.com/albums/ww12 ... diodia.jpg
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στην φτωχη Ελλαδα με τον μεσο μισθο στα 700ε, πρεπει να δινουμε 40 ευρω διοδια για ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσ. που ειναι 500χμ αποσταση..... Η βλακεια τελικα ειναι ανικητη για τον Νεοελληνα
Δηλαδή αφήνεις να εννοηθεί ότι κάποιος με μισθό 700 ευρώ (δηλαδή επίσημα φτωχός με 9000 το χρόνο!) έχει αυτοκίνητο (δύσκολα να το αγόρασε, το είχε από πριν ή το κληρονόμησε) το διατηρεί (σήμα, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΚΕΚ),το συντηρεί (λάδια, φίλτρα, τακάκια, λάστιχα κλπ) και το χρησιμοποιεί (βενζίνη) και μάλιστα εκτός από όπου αλλού πάει, ταξιδεύει και Αθήνα Θεσσαλονίκη (1000χλμ= 80λτ=125€) και μάλιστα συχνά ώστε να τον απασχολήσουν τα διόδια. Και αυτός ο άνθρωπος δε θα προτιμήσει να πάει με άλλο μέσο αλλά θα πληρώνει σε βενζίνη μόνο 125 ευρώ τη φορά.... Και δηλαδή πόσες φορές το μήνα θα το κάνει;;;!! Μία ακόμα προσπάθεια εντυπωσιασμού;;
Ναι, μας φαίνονται ακριβά τα διόδια αλλά στην προσπάθειά μας να το πολεμήσουμε δεν είναι ανάγκη να πέφτουμε τόσο χαμηλά... Και όσο πέφτουν οι μισθοί πολλά άλλα είναι πολύ ακριβά ειδικά για αυτούς των 700 και τα περισσότερα είναι πολύ λιγότερο ελαστικά από την αυτοκίνηση για συχνά ταξίδια στην ΠΑΘΕ. Και μάλλον δεν τους απασχολεί καν το θέμα γιατί απλά δεν τους αφορά. Αντίθετα τους αφορά η αύξηση στα ΜΜΜ, στο ΦΠΑ βασικών αγαθών και άλλα πολλά αλλά όχι τα διόδια....΄Ετος 1994, περνάω γενικές. Δίνω εξετάσεις κερδίζω υποτροφία. 1995 περνάω σε άλλη σχολή και ξεκινάω, ευτυχώς, από τηναρχή με την υποτροφία. ΄Ετος 2000 έχω μαζέψει περίπου 2.500.000 δρχ και μαζί με κάποιες δουλειές 5.000.000 δρχ. Τα δίνω και αγοράζω το αυτοκίνητο σε άλλο όνομα φυσικά γιατί υπήρχαν και τεκμήρια και άντε να δικαιολογήσεις μετά. 2004 έχω τελειώσει με στρατό και δουλεύω, παράλληλα με σπουδές και συντηρώ το αμάξι μια χαρά. 2007-2008 αποκορύφωμα με τρελλούς μισθούς. Από τότε κατρακύλα μέχρι φέτος που ξαφνικά έγινα άχρηστος (όταν αλλάζει κυβέρνηση συμβαίνει αυτό, πραγματικά περίεργο) και ζω με 500€ το μήνα (υπόψη ότι το ακαδημαϊκό έτος ξεκινάει Οκτώβρη και τελειώνει Ιούνη, άρα μιλάμε για 9 μήνες μισθοί = 4.500 €). Να ένας τρόπος να έχεις ΙΧ και μάλιστα 1ο χέρι και να το συντηρείς με 500€ / μήνα. Τα 2-3 ταξίδια με την οικογένεια γίνονται με λεφτά άλλων. Μόνος μου βάζω 70€ βενζίνη / μήνα, όσο μου χρειάζεται δηλαδή και τη συντήρηση όχι σε αντιπροσωπείες πλέον, αλλά σε σωστούς και φίλους μάστορες (55€ service 15.000 Km).
Λυπάμαι πραγματικά για αυτές τις απόψεις που έχεις. Πραγματικά, δεν υπάρχει κανένα νόημα να ασχοληθεί κανείς με αυτό το forum. Σήμερα, έχασα πάσα ιδέα και για εσένα, αν και σε έβλεπα πολύ θετικά τόσο καιρό. Τα γράφεις λες και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα όλοι εμείς οι φτωχοί. Λες και φταίμε που μπήκαν τα βύσματα και μας πήραν τη δουλειά, όπως το 2004. Τι σας κάνει εσάς τους υπολοίπους καλύτερους και με περισσότερα δικαιώμα;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Η αυτοκίνηση δεν είναι γι αυτόν. Να πάει με ΟΣΕ ή με τα πόδια. Ο πληβείος...
Ακριβώς και πολύ σωστά. Η αυτοκίνηση δεν είναι γι' αυτόν.
Ας μην ξεχνάμε ότι η αυτοκίνηση έγινε λαϊκό σπορ στην Ελλάδα εδώ και περίπου 25-30 χρόνια, όταν δηλαδή αρχίσαμε να δανειζόμαστε σαν κράτος για να πληρώνουμε εκατομμύρια μισθωτούς.
Ε, λοιπόν η αυτοκίνηση και η οδοποιία κοστίζουν σε χώρες σαν και τη δική μας ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.Δεν περιγράφω άλλο!
-
Το θέμα είναι πολύ πιο απλό από το να αρπάζουμε μια δήλωση και να την τραβάμε μέχρι να ξεχειλώσει.
Ο δρόμος έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ έξοδα συντήρησης και συνεχείς ανάγκες βελτίωσης που πρέπει να προσαρμόζονται στον ολοένα αυξανόμενο κυκλοφοριακό φόρτο. Αυτά τα έξοδα το κράτος είτε αδυνατούσε να τα πληρώσει, είτε τα εισέπραττε από τους χρήστες ΧΩΡΙΣ να τα επενδύει στον σκοπό για τον οποίο τα εισέπραξε. Και αυτό συνεχιζόταν επί δεκαετίες. Όλοι οι δρόμοι μας- ήταν σε τραγική κατάσταση. Και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως ξέρουμε ότι δεν είναι φαινόμενο περιορισμένο στους δρόμους. Το Ελληνικό κράτος έχει θαυμαστή συνέπεια όσον αφορά την κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος σε όλους τους τομείς που συσχετίζονται με την τσέπη του φορολογούμενου, κανείς δεν μπορεί να το κατηγορήσει για αλλαγή τακτικής σε αυτό τον τομέα.
Ερχόμαστε τώρα στο σήμερα. Οι αστικοί και υπεραστικοί δρόμοι την συντήρηση των οποίων εξακολουθεί να έχει το κράτος... εξακολουθούν να είναι σε τραγική κατάσταση. Τίποτα απολύτως δεν άλλαξε, αν μη τι άλλο, είναι σε ακόμα χειρότερα χάλια. Από την άλλη μεριά, οι αυτοκινητόδρομοι έχουν δοθεί σε ιδιώτες. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μπορούμε να δούμε με τα μάτια μας τις βελτιώσεις που γίνονται, ότι στα κομμάτια που έχουν παραδοθεί υπάρχει συντήρηση και επιμέλεια, ότι ο ασφαλτοτάπητας, η σήμανση και οι διαγραμμίσεις δεν αφήνονται στην μοίρα τους, ότι σιγά σιγά τοποθετούνται τηλέφωνα και τουαλέτες, ότι υπάρχουν νούμερα έκτακτης ανάγκης που μπορείς να καλέσεις για βοήθεια. Η διαφορά με το παρελθόν για οποιονδήποτε οδηγούσε στην Ελλάδα πριν από 4-5 χρόνια είναι τεράστια.
Μαγικές λύσεις του στυλ λεφτά υπάρχουν... απλά δεν υπάρχουν. Τέτοιοι καλοί δρόμοι έχουν έξοδα. Δυστυχώς έτσι είναι. Το 'τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@#$%ς' ισχύει και εδώ. Δεν είναι θέμα δημοκρατίας, ή ελλείμματος της, αλλά ρεαλισμού. Θέλεις ασφαλείς δρόμους, εφάμιλλους με τους Ευρωπαϊκούς; Πολύ όμορφα. Θα πρέπει να τους πληρώσεις. Χωρίς μα και μου. Αυτά τα πράγματα στοιχίζουν.
Και εδώ τώρα μπαίνει το ερώτημα: ΠΟΙΟΣ θα πληρώσει για τα τεράστια αυτά έργα που πράγματι θα έπρεπε να υπάρχουν εδώ και δεκαετίες; ΠΟΙΟΣ θα επωμιστεί το βάρος για τα έξοδα μελέτης, συντήρησης, βελτίωσης και επιμέλειας που έχει ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος; ΠΟΙΟΣ θα αναλάβει τα έξοδα από την εργοδοσία των εργαζόμενων που πρέπει να είναι εκεί 24/7 για να είναι οι χρήστες του δρόμου ασφαλείς; ΠΟΙΟΣ θα πληρώνει τα έξοδα από τον ηλεκτροφωτισμό -όπου υπάρχει; Από ποιανού τσέπη θα πληρωθούν τα έξοδα για τον καθαρισμό του οδοστρώματος ώστε να μην σπάνε οι χρήστες του δρόμου τα παρμπρίζ τους; Τα έξοδα από τα συνεργεία που είναι εκεί για να φτιάχνουν την άσφαλτο όπου και όποτε χρειάζεται ώστε να μην καταστρέφουν οι χρήστες του δρόμου τις αναρτήσεις, τα λάστιχα και τις ζάντες τους; Τα έξοδα από τα συνεργεία που επιδιορθώνουν άμεσα τις μπαριέρες όπου καταστρέφονται;
Αυτά τα πολύ πραγματικά έξοδα θα πρέπει να τα πληρώνει ο κάθε φορολογούμενος, ή μήπως είναι πιο δίκαιο να τα πληρώνει κυρίως ο χρήστης, αυτός δηλαδή που απολαμβάνει και ωφελείται από το έργο; Η θεία Λένα στο χωριό που δεν έχει καν αυτοκίνητο, ή ο Ντίνος που χρησιμοποιεί τον δρόμο ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και απολαμβάνει την καλύτερη άσφαλτο, την μεγαλύτερη ασφάλεια, την καλύτερη σήμανση; Ο Νίκος Παπαδόπουλος που δουλεύει στο κέντρο και πηγαίνει με το λεωφορείο, ή ο Χρήστος Παπαδόπουλος που δουλεύει στο Σχηματάρι και περνάει από τον αυτοκινητόδρομο 25 φορές τον μήνα φθείροντας τις διαγραμμίσεις, ταλαιπωρώντας την άσφαλτο και απασχολώντας το προσωπικό ασφαλείας του αυτοκινητόδρομου που οφείλει να είναι εκεί για να τον βοηθήσει αν του συμβεί κάτι; Ο Χρήστος Λάππας που δεν περνάει από τον αυτοκινητόδρομο ποτέ, ή ο Πέτρος Λάππας που περνά κάθε μέρα και είναι αυτός που θα χρειαστεί τα τηλέφωνα και τις τουαλέτες στο πάρκινγκ, και τις μπαριέρες επιδιορθωμένες μέσα σε λίγες μέρες και όχι σε λίγους μήνες;
Θέλετε να μιλήσουμε για πιο λογικές χρεώσεις, για κατάργηση (ή δραστική μείωση) των μετωπικών σταθμών ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις, για ενοποιημένο σύστημα ηλεκτρονικής πληρωμής ανάμεσα στις εταιρίες, για δημιουργία πολύ καλύτερων χρεώσεων για συχνούς χρήστες; Το βρίσκω απόλυτα λογικό και δίκαιο. Θέλετε να απαιτήσετε πλήρη κατάργηση των διοδίων, πράγμα που συνεπάγεται ότι το κόστος θα το επωμιστούν ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι; Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Δεν είναι μόνο παράλογο, είναι απόλυτα άδικο για όλους τους υπόλοιπους.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Θέλετε να μιλήσουμε για πιο λογικές χρεώσεις, για **κατάργηση **(ή δραστική μείωση) **των μετωπικών σταθμών **ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις, για ενοποιημένο σύστημα ηλεκτρονικής πληρωμής ανάμεσα στις εταιρίες, για δημιουργία πολύ καλύτερων χρεώσεων για συχνούς χρήστες; Το βρίσκω απόλυτα λογικό και δίκαιο. Θέλετε να απαιτήσετε πλήρη κατάργηση των διοδίων, πράγμα που συνεπάγεται ότι το κόστος θα το επωμιστούν ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι; Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Δεν είναι μόνο παράλογο, είναι απόλυτα άδικο για όλους τους υπόλοιπους.
+οο σε όλα, επειδή δε βρίσκω emoticon να βαράει παλαμάκια, βάζω αυτό
-
οι τρεις φορές που έχουν στρώσει τη Μαλακάσα μέχρι να την πετύχουν(και πάλι όχι όπως ήταν 'πριν') ίσως εξηγούν γιατί είναι υπέρογκα τα διόδια.
με ξένο χρήμα κάνω όσες 'βελτιώσεις' θέλεις. -
Χρήστο για να μην κάνω reply όλο σου το κείμενο(γιατί ειναι μεγάλο!) πρεπει να πώ ως σε ότι είπες δεν εχεις καθόλου άδικο με 2 υποσημειώσεις!
1)Το οτι είναι κακο και άρχηστο το κράτος δεν υποχρεώνει όλους μας να είμαστε με το χέρι στην τσεπη συνέχεια. Πόσα χρόνια ακουγες για την Εγνατία? Χρονια και χρόνια ακούγαμε ξεκίνησε, σταμάτησε, ξαναξεκίνησε αντε ξανασταμάτησε και πάει λέγοντας. Γίνανε υπερκοστολογήσεις φαγωθήκανε λεφτα κ.τ.λ. Αυτα τα λεφτά κάποιος τα είχε πληρώσει (όλοι μας) και τώρα που θα μπούν και διόδια σιγά σιγά θα τα ξαναπληρώσουμε. Αν ειναι αχρηστοι αυτοι δεν είναι δικαιολογία για να συνεχίζουμε να πληρώνουμε εμείς, να τους πάρουμε με τις νοτμάτες πρεπει.
2)Αν η σύμβαση της Αττικής οδού (που έχει μια χαρα συντηρηση) ήταν αφού αποπληρωθούν τα έξοδα+κερδος να ξαναγυρίσουν τα διόδια στο κράτος και αυτά παρόλο που έχει γίνει αυτό είναι ακόμα σε ίδιώτες (για να τα τρώνε όλοι μαζί πλαγίως) δε φταίει κανένας μας γι αυτό (ίσως να φταίμε και όλοι μας γιατι οταν παμε στην κάλπη μας πιανει η λαλακια μας!!)
3)Κι όσο γι αυτο που είπες στην τελευταία παράγραφο (δικαιώτερες χρεώσεις κ.τ.λ) ούτε αυτό γίνεται φίλε μου. Αλλα κάποιοι εδώ μέσα μάλλον βρίσκουν λογικές τις τιμές των διοδίων ειδικά αφού πιστευουν πως δεν είναι για τους φτωχούς το να πηγαίνουν κάπου με το αυτοκίνητο τους. (ειδικά αν δεν είναι απο Merc και πάνω που δε τους πολυνοιάζει και για το πόσο είναι τα διόδια!)
Πανου στον κόσμο υπάρχουν διόδια το θέμα είναι πόσα πληρώνουν οι πολίτες και τί υπηρεσίες έχουν και τί δρομους έχουν.Βλέπεις να εχουμε καμια σχέση με αυτους? Και τα πιο πολλά πλήρώνουμε και τι τί παίρνουμε γι αυτό να μην πώ καλύτερα γιατί θα μας κόψουνε!
Πρεπει να γίνει κάτι για όλα αυτά. Και το να λέμε απλά οτι έτσι είναι δυστυχώς δεν βοηθάει. Αυτο το δε με νοιάζει και το δεν ειναι για τον φτωχό αυτό συγνώμη αλλα είναι αυτό που μας έχει κανει οικο ανοχής σαν χώρα. Γιατι ποτέ κανείς δεν τον νοιάζει οτι δεν τον αφορά. Απλα πρέπει και λίγο να σκεφτούμε πως η διαφορά του πλούσιου (όχι του μεγιστάνα αλλα αυτού που άνετα σήμερα πληρώνει και του φαίνονται λογικά οι τιμες των διοδίων) και του φτωχού δεν ειναι και τοσο μεγάλη και ετσι όπως είναι οι καιροί εύκολα περνάς απο το ενα στο άλλο! Και θα ήθελα να δώ πως θα σκέφτονται τότε αυτοι που εύκολα λένε πως κάτι δεν είναι για τους φτωχούς (ειδικά όταν αυτό το κάτι είναι η μετακίνηση, δε μιλάμε για σκάφος και ferrari αυτά δεν είναι όντως!). Το θέμα δεν είναι επειδή εσύ τώρα μπορείς ανετα να τα πληρώνεις αυτό να σημαίνει και το ότι όλα γίνονται σωστα και δίκαια και δεν πρεπει κανεις να κάνει τίποτα για να διορθωθούν.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θέλετε να απαιτήσετε πλήρη κατάργηση των διοδίων, πράγμα που συνεπάγεται ότι το κόστος θα το επωμιστούν ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι; Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Δεν είναι μόνο παράλογο, είναι απόλυτα άδικο για όλους τους υπόλοιπους.Και αυτό μην το βλέπεις απολυτα. Κι εγώ ας πουμε δεν εχω παιδί να πάει σχολείο οπότε δεν θέλω να φορολογούμε για να φτιαχτουν σχολεία. Θελω να φορολογηθώ γι αυτό μόνο όταν γράψω το παιδι που θα κάνω στο σχολείο. Κι αυτό δεν εχει λογική.Μπορεί να μην εχω παιδί αλλα μπορεί η γυναίκα μου να είναι δασκάλα πχ σ αυτο το σχολείο άρα και που υπάρχει το σχολείο και εγώ δεν το χρησιμοποιώ άμεσα δεν σημαίνει πως δεν μου προσφέρει τίποτα!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θέλετε να μιλήσουμε για πιο λογικές χρεώσεις, για κατάργηση (ή δραστική μείωση) των μετωπικών σταθμών ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις, για ενοποιημένο σύστημα ηλεκτρονικής πληρωμής ανάμεσα στις εταιρίες, για δημιουργία πολύ καλύτερων χρεώσεων για συχνούς χρήστες; Το βρίσκω απόλυτα λογικό και δίκαιο. Θέλετε να απαιτήσετε πλήρη κατάργηση των διοδίων, πράγμα που συνεπάγεται ότι το κόστος θα το επωμιστούν ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι; Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Δεν είναι μόνο παράλογο, είναι απόλυτα άδικο για όλους τους υπόλοιπους.
ποσες φορες εχεις χρησιμοποιησει ΟΣΕ; τον πληρωνεις ομως (η μηπως τα τεραστια δις χασουρα και τα βυσματα ΔΥ που τα τσεπωνουν τα πληρωνει καποιος αλλος)
ποσες φορες εχεις χρησιμοποιησει ΜΜΜ; τα πληρωνεις (δεν ειναι τζαμπα η επιδοτηση εισιτηριου)
ποσες φορες εχεις παει καστελοριζο; (λαστιχο το κανατε) τον πληρωνεις τον κατοικο μεσω επιδοτησης αγονων γραμμων (διαφορετικα δεν θα πηγαινε πλοιο ουτε μια φορα το μηνα)
και ποσες φορες πληρωνεις για πραγματα που δεν θα χρησιμοποιησεις ποτε;
διαφορετικα, οποιος θελεινα κανει δρομο να πληρωνει και απαλλοτριωσεις
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Θέλετε να μιλήσουμε για πιο λογικές χρεώσεις, για **κατάργηση **(ή δραστική μείωση) **των μετωπικών σταθμών **ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις, για ενοποιημένο σύστημα ηλεκτρονικής πληρωμής ανάμεσα στις εταιρίες, για δημιουργία πολύ καλύτερων χρεώσεων για συχνούς χρήστες; Το βρίσκω απόλυτα λογικό και δίκαιο. Θέλετε να απαιτήσετε πλήρη κατάργηση των διοδίων, πράγμα που συνεπάγεται ότι το κόστος θα το επωμιστούν ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι; Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Δεν είναι μόνο παράλογο, είναι απόλυτα άδικο για όλους τους υπόλοιπους.
+οο σε όλα, επειδή δε βρίσκω emoticon να βαράει παλαμάκια, βάζω αυτό
συμφωνω μαζι σου.
να βαλουμε ομως και την διπλωματια στο παιχνιδι? το θεμα δεν ειναι τι λεει το κινημα και τι λενε οι εταιριες. το θεμα ειναι τι λενε οι νομοι. αυτη την στιγμη το κινημα το πηγαινει στα ακρα και ζηταει καταργηση και καλα κανει. αν ειναι να κατσει στο τραπεζι να διαπραγματευτει τα αιτηματα του θα παιξει με καλυτερους ορους.
επισης και το 0,04 λεπτα το χιλιομετρο δεν ειναι λογικο κοστος.
απλα για την συγκεκριμενη στιγμη τα αιτηματα σου μου φαινονται πολυ αγαθιαρικα οταν εχεις ανθρωπους ανεργους, με μειωμενους μισθους, φτωχους και βρηκαν μια αφορμη για να αντιδρασουν.μην ξεχνατε οτι ο παπακωνσταντινου ειπε πριν κατι μηνες. 'βαλαμε φορολογια 9,5 δις για να μπορεσουμε να βαλουμε στα ταμεια 6 δις'.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!