-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα, αλλά για τα bold σε αρκετές χώρες του εξωτερικού συμβαίνει αυτό ακριβώς. Αααν θες να δεις τηλεόραση πληρώνεις, αλλιως τη βγαζεις με playstation και dvd και αααν θες να είσαι ασφαλισμένος σε ιδιωτικό τομέα, πληρώνεις εκεί. Απλά τα πράγματα.
- Πόσους πχ πομπούς χρειάζεσαι για να καλύψεις την επίπεδη Ολανδία και πόσους για το Ελληνικό Νησιωτικό σύμπλεγμα? Προφανώς και 2-3 από τα κρατικά κανάλια είναι πλεονασματικά και πρέπει να βάλουν λουκέτο ... σε μία όμως αγορά με το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά της Ελληνικής δεν είναι οικονομικά εφικτή η επιβίωση της δημόσιας τηλεόρασης χωρίς κάποιου είδους κρατική επιδότηση ('τέλος' ή φορολογία).
Αν δεν είναι οικονομικά εφικτή, να πάψει να υπάρχει . και -
Τα ιδιωτικά κανάλια πώς είναι οικονομικά ανεξάρτητα δηλαδή?Θ' αστειεύεσαι βέβαια!
Ποια ανεξαρτησία; Που αν δεν έπαιρναν κρατική διαφήμιση, ή δεν έκαναν άλλες μπίζνες με το δημόσιο, θα είχαμε το πολύ 2-3 ιδιωτικά κανάλια και όχι όσα έχουμε!
Πολλά από τα ιδιωτικά κανάλια τα έχουν οι ίδιοι που έχουν και τους δρόμους...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για παράδειγμα στο ευφυολόγημα με τα σουβλάκια, το αντίστοιχο είναι να κλέβεις το σουβλάκι και μετά να καλείσαι να πληρώσεις 20χ το σουβλάκι λόγω κλοπής. Ο πολλαπλασιαστής δεν δικαιολογείται, αν κλέψεις πληρώνεις αυτό που έκλεψες, πληρώνεις πιθανώς κάποιες άλλες βλάβες (ηθικές κλπ. δεν ξέρω γω τι) αλλά δεν νομίζω ότι πληρώνεις πλαφόν πρόστιμο επί του κλοπιμαίου..
Αν κλέψεις και σε πιάσουνε ποτέ δεν πληρώνεις μόνο αυτό που έκλεψες..... συνήθως πολύ παραπάνω. Γιατί κινδυνεύεις να πας δικαστήριο (έξοδα δικηγόρου και δικαστηρίου) από όπου μπορείς να οικονομήσεις πρόστιμο ή και φυλακή εκτός από το μαύρισμα του ποινικού σου μητρώου. Αν υπάρξει και επιπλέον βλάβη πχ διαφυγόντα κέρδη αφού τον ανάγκασες σε αθέτηση συμφωνίας που δεν μπόρεσε να πουλήσει τα σουβλάκια σε άλλον που του είχε παραγγείλει 100 σουβλάκια κι εσύ του πήρες τα 3. Το να εισπράξεις απλά ένα πρόστιμο ανάλογο της κλεψιάς διευκολύνει τις διαδικασίες και το χ20 σίγουρα σου έρχεται πιο φτηνά όπως και να το δεις, οικονομικά, ηθικά, ψυχικά κλπ.
Ναι, απλά αυτό είναι στην κρίση της δικαστικής εξουσίας και όχι στην κρίση των βουλευτών που έχουν συνάψει συμφωνία με τις εταιρίες. Άλλο κινδυνεύεις (που σημαίνει ότι μπορεί και να αθωωθείς) και άλλο defacto x20.
Επίσης, δεν νομίζω ότι είναι ποινικό αδίκημα να μην πληρώνεις διόδια, σύμφωνα με τους νομικούς που έχω ακούσει, και κυρίως, όχι κλοπή. Το ότι ο καθένας κάνει τις υπεραπλουστεύσεις που πιστεύει για να δικαιολογήσει τη θέση του, δε σημαίνει ότι αυτή είναι και η πραγματικότητα.
Το παράδειγμα της κλοπής είναι λίγο άκυρο κατά τη γνώμη μου, δεν κλέβεις όταν δεν πληρώνεις στα διόδια, απλά δεν πληρώνεις.
Αν πας π.χ. στο γκισέ και κλέψεις την οθόνη που έχουν, ναι, αυτό είναι κλοπή. Το να μην πληρώσεις διόδια, όχι.Επίσης, για όσους λέτε για ανταποδοτικότητα στις άλλες περιοχές, δεν πιστεύω (και πολλοί άλλοι) ότι μπορεί να επιτευχθεί ανταποδοτικότητα όταν εμπλέκονται εταιρίες = μεγιστοποίηση κέρδους, διότι ΚΑΙ θα στηρίζονται στο δημόσιο (=φορολογία πολιτών) ΚΑΙ θα τα παίρνουν από τα διόδια για να τα πάνε όπου έχουν τρύπα (στην περίπτωση που δεν μιλάμε για υπερκέρδη).
Αν θα πρέπει να προπληρώνονται σε ιδιώτες διόδια, θα πρέπει να υπάρχει αναφορά ισολογισμών και αναφορά προόδου των έργων.
Δεν είναι δυνατόν δηλαδή μέσω των διοδίων να χρηματοδοτώ την Cayenne του εκάστοτε φεουδάρχη των δρόμων. -
Αν η μη πληρωμή διοδίων δεν είναι κλοπή, τότε φαντάζομαι αν έρθω να παρκάρω στην θέση πάρκινγκ που έχεις αγοράσει, επίσης δεν είναι κλοπή.
-Ξαναλέω, αν κανείς δεν πληρώνει διόδια, οι δρόμοι πως θα φτιαχτούν - συντηρηθούν κλπ κλπ;
-Δεν συζητάω για δημόσια ή ιδιωτικά διόδια, μιλώ γενικώς: θα πρέπει να πληρώνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό να υποθέσω;Από στην στιγμή που θέλουμε δρόμους, κάποιος πρέπει να τους φτιάξει, κάποιος θα πληρώσει. Αν αύριο καταργούσαν τα πάντα και βάζαν μια έκτακτη εισφορά ΣΕ ΟΛΟΥΣ, θα το προτιμούσατε δηλαδή;
Πιστεύει κάποιος πως μπορεί να γίνει δωρεάν κάτι τόσο ακριβό;
Φυσικά, δεν δίνω άφεση αμαρτιών σε κανέναν, απλά προσπαθώ να καταλάβω την συλλογιστική κάποιων...
-
Πριν λίγο πήρε το μάτι μου ένα συνδικαλοφορτηγατζή ο οποίος αφού τράβηξε τα βυζιά του για το ποσό που πληρώνουν για ένα απλό πηγαινέλα για Θεσσαλονίκη (μίλησε και για τα τέλη και ένα ποσό που υποτίθεται πάει στο ταμείο οδοποιίας), ανέφερε ως βασικό αίτημα την χρέωση ανά χλμ με κάρτα κλπ. Δείτε λίγο τι ζητάει ο άνθρωπος που είναι επαγγελματίας και στην τελική το θέμα διόδια επηρεάζει το τι βγάζει προς το ζειν.
Το τζάμπα το ζητάνε μόνο κάτοικοι της περιοχής οι οποίοι όπως το εκφράζουν βάζουν μέσα και την Α.Ο ανεπίτρεπτα και πλέον εκτίθενται ανοιχτά.
Επειδή δεν έχω επαφή με το δρομολόγιο για Τέμπη κλπ, απέκτησα μια εικόνα απ' όσα είδα χτες στον Ταρζάν. Η κατάσταση είναι τραγική όντως σε κάποιες περιπτώσεις. Πέρα από κάποια σημεία που δεν έχει διάζωμα, υπάρχουν περιπτώσεις που πληρώνεις διόδια και μετά περνάς από περιοχή με φανάρια, διαβάσεις πεζών κλπ
**Εκεί χρειάζεται διαμαρτυρία για να γίνουν έργα και όχι απαίτηση του τζάμπα για να συνεχίσουν να μην υπάρχουν έργα.**Ελπίζω οι τζαμπατζίστας να περιθωριοποιηθούν και να βγούν προς τα έξω ρεαλιστικά και σοβαρά αιτήματα. Αυτοί ακόμα και αν έχουν δίκιο και νόημα να ζητήσουν μείωση των σταθμών πχ στην περιοχή τους ή μια κάρτα με πολύ χαμηλότερη χρέωση, με τη 'χίππικη' άποψη του 'δεν πληρώνω γιατί έτσι' χάνουν κάθε δίκιο. -
Για μας καθάρισε ο Γκλέτσος
http://www.lamiastar.gr/index.php?optio ... &Itemid=82 -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πριν λίγο πήρε το μάτι μου ένα συνδικαλοφορτηγατζή ο οποίος αφού τράβηξε τα βυζιά του για το ποσό που πληρώνουν για ένα απλό πηγαινέλα για Θεσσαλονίκη (μίλησε και για τα τέλη και ένα ποσό που υποτίθεται πάει στο ταμείο οδοποιίας), ανέφερε ως βασικό αίτημα την χρέωση ανά χλμ με κάρτα κλπ. Δείτε λίγο τι ζητάει ο άνθρωπος που είναι επαγγελματίας και στην τελική το θέμα διόδια επηρεάζει το τι βγάζει προς το ζειν.
Το τζάμπα το ζητάνε μόνο κάτοικοι της περιοχής οι οποίοι όπως το εκφράζουν βάζουν μέσα και την Α.Ο ανεπίτρεπτα και πλέον εκτίθενται ανοιχτά.
Επειδή δεν έχω επαφή με το δρομολόγιο για Τέμπη κλπ, απέκτησα μια εικόνα απ' όσα είδα χτες στον Ταρζάν. Η κατάσταση είναι τραγική όντως σε κάποιες περιπτώσεις. Πέρα από κάποια σημεία που δεν έχει διάζωμα, υπάρχουν περιπτώσεις που πληρώνεις διόδια και μετά περνάς από περιοχή με φανάρια, διαβάσεις πεζών κλπ
**Εκεί χρειάζεται διαμαρτυρία για να γίνουν έργα και όχι απαίτηση του τζάμπα για να συνεχίσουν να μην υπάρχουν έργα.**Ελπίζω οι τζαμπατζίστας να περιθωριοποιηθούν και να βγούν προς τα έξω ρεαλιστικά και σοβαρά αιτήματα. Αυτοί ακόμα και αν έχουν δίκιο και νόημα να ζητήσουν μείωση των σταθμών πχ στην περιοχή τους ή μια κάρτα με πολύ χαμηλότερη χρέωση, με τη 'χίππικη' άποψη του 'δεν πληρώνω γιατί έτσι' χάνουν κάθε δίκιο.θες να μας πεις πως θα οργανωνες εσυ μια διαμαρτυρια, οπως λες? ευλογα ερωτηματα που απαιτουν απαντηση.
εδω ο γκλετσος σε δραση
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για μας καθάρισε ο Γκλέτσος
http://www.lamiastar.gr/index.php?optio ... &Itemid=82Μαγκιες ο Γκλέτσος.
Αντι να κοιταξει να φτιαξει τους δρομους στο δήμο του για να μετακινούνται οι δημότες, ρίχνει τις μπαρες (και μαλιστα με τις καμερες κοντα)
Βεβαια είναι Δήμαρχος και ακολουθείται 'ειδική δωσιδικία', αλλιώς αυτόφωρο και μεσα...Για να μην παρεξηγηθώ, αυτα περι δρόμων στους δήμους τα λέω για όλους τους δημους που (λένε) οτι τους 'κοβει' η ΕΟ
-
θες να μας πεις πως θα οργανωνες εσυ μια διαμαρτυρια, οπως λες? ευλογα ερωτηματα που απαιτουν απαντηση
Έλα εσύ να διαμαρτυρηθείς για να φτιάξουν αποχέτευση στα μεσόγεια και εγώ θα ανέβω Λαμία πχ για τα διόδια. Deal;
-
Έχει κορυφαία νομική υποστήριξη ο δήμαρχος.
-
ο Γκλετσος (που δε τον συμπαθω καθολου!) ειναι ο μαλακας, οχι αυτος που βαζει τον κοσμο να πληρωσει διοδια για να παει στα χωραφια του, μεσα στον ιδιο δημο
-
Φίλτατοι δεν κατανοώ τι δεν καταλαβαίνουν και δεν μπορούν να διαβάσουν κάποιοι εδώ μέσα. Είμαι κάτοικος Ελλάδας και Ελβετός στην εθνικότητα γιαυτό συγχωρέστε κάποια ορθογραφικά. Είναι ηλίου φαηνότερο ότι το Ελληνικό κράτος έχει επιτρέψει την αισχροκέρδια σε δρόμους όπως και η Αττική οδός. Ο δρόμος αυτός που πολλοί υπερασπίζεστε με πάθος, έχει πληρωθεί από όλους εμάς στο πολλαπλάσιο. Τοποθετώ και εγώ τον εαυτό μου, διότι πληρώνω του φόρους μου κανονικότατα και είμαι κάτοικος Αθηνών πάνω από 7 μήνες το χρόνο εδώ και 30 χρόνια. Το έργο έπρεπε να έχει παραδοθεί στο κράτος και τους πολίτες εδώ και 2 χρόνια περίπου, όπου και αποπληρώθηκε όπως όριζαν οι συμβάσεις. Αφού όμως οι πολίτες δεν γνωρίζουν, γιατί όχι για την εταιρία (και όσους μάλλον λαδώνει), να μην συνεχίσει να εισπράτει. Ακούω που λένε πολλοί για αναγκαιότητα να υπάρχουν εταιρίες, που φτιάνουν δρόμους. Υπάρχουν τέτοιες εταιρίες και σε άλλες χώρες, αλλά τα κεφάλαια που χρησιμοποιούν δεν είναι κρατικά όπως εδώ. Πρέπει να αντιληφθούμε πως η Αττική οδός έγινε με κρατικό κεφάλαιο κατά 85%, (40% κεφάλαιο + 45% δάνειο της τραπέζης Ελλάδος). Η εταιρία όφειλε να έχει παραδόσει το έργο στους φορολογούμενους πολίτες εδώ και πάρα πολύ καιρό, αλλά αυτοί ακόμα πληρώνουν διόδια. έχει αναφερθεί πολλές φορές ισως, αλλά θα σας πω ότι στη Ελβετία πληρώνουμε ένα πάγιο αναλόγως κυβισμού για τη συντήριση των δρόμων, χωρίς διόδια. Το αντίτιμο αυτού για ένα Honda 2000cc που έχω, είναι 36 περίπου Ευρώ το χρόνο. Με αυτά και όχι τα υπερκέρδη του κράτους, μαζί με τη φορολογία μας συντηρούντε οι δρόμοι. Εδώ με μέσο όρο 250Ε το χρόνο για περίπου 5εκ νόμιμα οχήματα, λέτε να μην είναι αρκετά για το μικρό οδικό δύκτιο μιας χώρας όπως η Ελλάδα; Ως οικονομολόγος σε μεγάλη πολυεθνική, θα σας πώ σίγουρα ναι. Προσθέστε φόρους από καύσιμα, ασφάλιστρα, έμεση φορολογία. Αλήθεια ξέρετε τι πληρώνετε?
Με σεβασμό σε όλους,
Alan -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ο Γκλετσος (που δε τον συμπαθω καθολου!) ειναι ο μαλακας, οχι αυτος που βαζει τον κοσμο να πληρωσει διοδια για να παει στα χωραφια του, μεσα στον ιδιο δημοΣυγνώμη, ξέρεις κανεναν που 'παει στο χωραφι του' απο την ΕΟ;
εσένα σαν χρηστη θα σου αρεσε να βρισκεις τρακτερ και αγροτικα μηχανήματα ενω ταξιδεύεις στην ΕΟ;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ο Γκλετσος (που δε τον συμπαθω καθολου!) ειναι ο μαλακας, οχι αυτος που βαζει τον κοσμο να πληρωσει διοδια για να παει στα χωραφια του, μεσα στον ιδιο δημο
Συγνώμη, ξέρεις κανεναν που 'παει στο χωραφι του' απο την ΕΟ;
εσένα σαν χρηστη θα σου αρεσε να βρισκεις τρακτερ και αγροτικα μηχανήματα ενω ταξιδεύεις στην ΕΟ;
απαγορευονται τα αγροτικα μηχανηματα στις ΕΟ.
απο την αλλη πλευρα εσυ θεωρεις λογικο να πληρωσει διοδια ο αγροτης για να παει στο χωραφι του? Ποια ειναι η εναλλακτικη που εχει ή μηπως δεν εχει? -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
θες να μας πεις πως θα οργανωνες εσυ μια διαμαρτυρια, οπως λες? ευλογα ερωτηματα που απαιτουν απαντηση
Έλα εσύ να διαμαρτυρηθείς για να φτιάξουν αποχέτευση στα μεσόγεια και εγώ θα ανέβω Λαμία πχ για τα διόδια. Deal;
οκ.απαντηθηκε η ερωτηση.
closed. -
Ακούω που λένε πολλοί για αναγκαιότητα να υπάρχουν εταιρίες, που φτιάνουν δρόμους
Η όποια αναγκαιότητα προκύπτει από την ανικανότητα της εκάστοτε κυβέρνησης να φτιάξει ένα έργο.
όπως και η Αττική οδός
Η Α.Ο πληρώνεται για να συντηρείται και για τις υπηρεσίες που παρέχει το προσωπικό της. Το δε αντίτιμο (αν το συγκρίνουμε με το πόσο γλιτώνουμε σε βενζίνη) είναι υπερ το δέον λογικό και θα ήταν ακόμα πιο λογικό αν έβαζαν χρέωση ανά έξοδο ή χλμ.
Πιστεύεις ότι αν έκλεινε η εταιρία και σταματούσαμε να πληρώνουμε, θα παρέμενε σε αυτή την κατάσταση; Not...στη Ελβετία πληρώνουμε
Μη συγκρίνεις μύδια με φρύδια. Δυστυχώς που το λέω αλλά έτσι είναι...
Αλήθεια ξέρετε τι πληρώνετε?
Ξέρουμε τι πληρώνουμε αλλά δεν ξέρουμε που πάνε. Και δυστυχώς τα κερατιάτικα είναι απείρως περισσότερα από το 2φραγκο των διοδίων.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ο Γκλετσος (που δε τον συμπαθω καθολου!) ειναι ο μαλακας, οχι αυτος που βαζει τον κοσμο να πληρωσει διοδια για να παει στα χωραφια του, μεσα στον ιδιο δημο
Συγνώμη, ξέρεις κανεναν που 'παει στο χωραφι του' απο την ΕΟ;
εσένα σαν χρηστη θα σου αρεσε να βρισκεις τρακτερ και αγροτικα μηχανήματα ενω ταξιδεύεις στην ΕΟ;
απαγορευονται τα αγροτικα μηχανηματα στις ΕΟ.
απο την αλλη πλευρα εσυ θεωρεις λογικο να πληρωσει διοδια ο αγροτης για να παει στο χωραφι του? Ποια ειναι η εναλλακτικη που εχει ή μηπως δεν εχει?Επειδή το έχω ζήσει το σενάριο και απο τις δυο πλευρες, εχω να πω οτι σίγουρα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ο αγρότης να χρησιμοποιεί οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μπορεί να σκοτώσει τον διερχόμενο, αλλα θα σκοτωθεί κι αυτόςΜπορεί τα διόδια να μπήκαν τωρα τελευταια, αλλα ο δρόμος υπήρχε.
Θέλουν λοιπον να μας πείσουν οτι ολοι αυτοι οι ανθρωποι, τόσα χρόνια πήγαιναν στο χωραφι τους χρησιμοποιώντας ή διασχίζοντας την ΕΟ;
-
Υπήρχαν παράλληλοι δρόμοι στην περιοχή που η ιδιωτική εταιρία τους έκλεισε .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Υπήρχαν παράλληλοι δρόμοι στην περιοχή που η ιδιωτική εταιρία τους έκλεισε .Εκεί ακριβώς πρεπει να επικεντρωθει η διαμαρτυρία.
Να ξαναγίνουν οι δρόμοι που υπηρχαν κι ας κλεισουν την πρόσβαση προς τον 'κλειστο' αυτοκινητόδρομο.Το ίδιο έγινε και στην περιοχή του Πυργετου.
Η εταιρία έκλεισε καποια μερη του παραλληλου με την ΕΟ δρόμου.
Ο Δήμος άνοιξε οσα χρειαζόταν και έφτιαξε και ενα κομμάτι επιπλέον για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι (εκει που μπηκαν αργότερα τα περίφηνα 'Π' )
Δεν πηγε ο δήμαρχος να ρίξει τις μπαρες για να περνανε οι κατοικοι απέναντι... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Υπήρχαν παράλληλοι δρόμοι στην περιοχή που η ιδιωτική εταιρία τους έκλεισε .
Εκεί ακριβώς πρεπει να επικεντρωθει η διαμαρτυρία.
Να ξαναγίνουν οι δρόμοι που υπηρχαν κι ας κλεισουν την πρόσβαση προς τον 'κλειστο' αυτοκινητόδρομο.Το ίδιο έγινε και στην περιοχή του Πυργετου.
Η εταιρία έκλεισε καποια μερη του παραλληλου με την ΕΟ δρόμου.
Ο Δήμος άνοιξε οσα χρειαζόταν και έφτιαξε και ενα κομμάτι επιπλέον για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι (εκει που μπηκαν αργότερα τα περίφηνα 'Π' )
Δεν πηγε ο δήμαρχος να ρίξει τις μπαρες για να περνανε οι κατοικοι απέναντι...σε ποια χωρα ζεις?
τα παραπανω που περιγραφεις, μπορει να απαιτησουν απο 6μηνες εως 15 χρονια μεχρι να γινουν! Μεχρι τοτε θα πρεπει να πληρωνουν διοδια?και στην τελικη, δε καταλαβαινω γιατι δεν επιλεχθηκε η λυση αυτη εξ αρχης
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Από στην στιγμή που θέλουμε δρόμους, κάποιος πρέπει να τους φτιάξει, κάποιος θα πληρώσει. Αν αύριο καταργούσαν τα πάντα και βάζαν μια έκτακτη εισφορά ΣΕ ΟΛΟΥΣ, θα το προτιμούσατε δηλαδή;Το ξαναλέω: Το ερώτημα είναι αφενώς γιατί τους νέους δρόμους να να τους φτιάξουν [προπληρώνοντας τους] οι συγκεκριμένοι που περνούν από άσχετα διόδια, και όχι όλοι, ή όλοι όσοι καίνε βενζίνη και πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, και αφετέρου γιατί, όταν το ζητούμενο είναι να βρεθούν ΔΑΝΕΙΚΑ να γίνουν οι δρόμοι [αν δεν έχει ή δε μπορεί να τα βρει ο κατασκευαστής], και το δικαιότερο όλων είναι να τους πληρώσουν αυτοί που θα τους χρησιμοποιούν, δε φροντίζει το κράτος τα ΔΑΝΕΙΚΑ να επιστρέφονται σε αυτούς που [μέσω διέλευσης από άσχετα διόδια] τα δάνεισαν!
Το αν θα προτιμούσαμε 'έκτακτη εισφορά' ΔΕΝ αποτελεί σοβαρή εναλλακτική, είναι σαν να μου λες 'θα προτιμούσες να μου δώσεις 5 ευρώ εδώ και τώρα, ή να σου βουτήξω τα ρούχα που φοράς?'
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!