-
mia fora βρεθηκε ενα κινημα που ζητα τα αυτονοητα εστω και σε υπερβολικο βαθμο και μερικοι καλοθελητες σπευσατε να το σπηλωσετε...
-
Το αυτονόητο είναι να ξηλωθούν τα διόδια στα Κιούρκα ή να μειωθούν οι τιμές και να αποδίδουν περισσότερα έργα οι εταιρείες; Για διάβασε λίγο τα αυτονόητα που ζητάει το κίνημα...
-
To μονο σιγουρο ειναι οτι η αρνηση πληρωμης διοδιων δεν διακυβευει την συνεχιση των εργων,ουτε την εννομη ταξη,ουτε τη δημοκρατια,μη στρουθοκαμηλιζουμε αλλο,ουτε να αναμασαμε την ιδια καραμελα για την δημοκρατια
και το μέτρο για την απαγορευση του καπνισματος εχει ναυαγησει 2 φορες μεχρι τωρα, αλλα τοσος ντορος δεν εχει γινει.Εκει δεν υπαρχει κινδυνος για την δημοκρατια?
ενα κινημα ειναι,οσοι θελουν συμμετεχουν, οσοι διαφωνουν πανε ταμειο
Σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα θα δουμε την επιτυχια η οχι του κινηματος
Η κυβερνηση εχει 2 επιλογες.
-Η θα υποκυψει στις πιεσεις των εταιρειων και θα δωσει το πρασινο φως να διωκουν οσους αρνουνται να πληρωσουν και θα παψουμε ολοι να διαμαρτυρομαστε
-Η θα παραμεινει η κατασταση ως εχει
Το σιγουρο ειναι οτι θα συντομα θα ξερουμε -
ενα κινημα ειναι,οσοι θελουν συμμετεχουν οσοι διαφωνουν πανε ταμειο
Καμμία αντίρρηση, απλά όσοι συμμετέχουν να ξέρουν τι ακριβώς υποστηρίζουν. Είναι σαν να πας στην Τούμπα και να λες ότι επειδή φωνάζουν 'γ@μώ τον Πειραιά' μπορεί... ίσως... να είναι βάζελοι.
Σοβαρά τώρα διαβάστε λίγο τις βασικές θέσεις του κινήματος. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το αυτονόητο είναι να ξηλωθούν τα διόδια στα Κιούρκα ή να μειωθούν οι τιμές και να αποδίδουν περισσότερα έργα οι εταιρείες; Για διάβασε λίγο τα αυτονόητα που ζητάει το κίνημα...τα μισα απο αυτα που ζηταει να πετυχει θα κερδισουμε ολοι!δηλαδη τι? να μειωθουν τα διοδια και να φτηνηνουν!και επειδη ειναι γνωστο στην ελλαδα οτι για να παρεις τα 5 πρπει να απαιτησεις 10....εχει κανεις αντιρηση σε αυτο>?
Εγω ειμαι υπερμαχος γιατι τετοια συλογικη κινηση που ειναι και η μεγαλυτερη ever που εχει γινει και δειχνει οτι ο Ελληνς ξυπναει σιγα σιγα,τωρα που το μαχαιρι εφτασε στο κοκαλο μπας και ξεκινησουν οι μεγαλοι και μας υπολογιζουν καποια στιγμη... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Θα με ενδιέφερε η επιχειρηματολογία όσων θεωρούν λογικό και δίκαιο το να προ-πληρώνει το δρόμο Α [μέσω διοδίων] ο χρήστης του δρόμου Β, ο οποίος μπορεί το δρόμο Α να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ [ενώ αντιθέτως θα μπορεί να τον χρησιμοποιεί οποιοσδήποτε δεν προ-πλήρωσε ούτε 1 ευρώ για να κατασκευαστεί].
Εχεις ένα δίκιο. Αλλά:
- Είναι σαφώς δικαιότερο από το να πληρώνουν και για το δρόμο Α και για το δρόμο Β όλοι οι κάτοικοι της χώρας, ακόμα και όσοι δεν τους χρησιμοποιούν καθόλου
- Είναι σαφώς δικαιότερο από το παλιό καθεστώς, όπου πληρώναμε στο ΤΕΟ και πήγαιναν όλα στη μαύρη τρύπα του δημοσίου
Σίγουρα αποτελούν τροφή για σκέψη τα παραπάνω. Από την άλλη δε νομίζω ότι μπορούν να θεωρηθούν επιχειρήματα υπέρ του μοντέλου 'θα προπληρώσει το Α όποιος χρησιμοποιεί το Β, ασχέτως αν το Α δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει ποτέ, ενώ δεν θα το προπληρώσει όποιος χρησιμοποιεί το Γ, ασχέτως αν αυτός θα το χρησιμοποιεί το Β'.
Όσον αφορά το (1) δε βλέπω γιατί πρέπει να θεωρήσουμε ως εναλλακτική το 'να πληρώνουν όλοι οι κάτοικοι της χώρας και το Α και το Β' (ακόμα και όσοι δεν τα χρησιμοποιούν, όπως λες) κι όχι π.χ. το να πληρώνουν μόνο οι οδηγοί (όλοι, όχι μόνο όσοι έχουν την 'τύχη' να περνούν από συγκερκιμένα σημεία 'παγίδες') μέσα από τους τεράστιους φόρους που έχει μέσα της η βενζίνη που βάζουν - κάτι που νομίζω έχεις προτείνει κι εσύ ως δικαιότερο.
Όσον αφορά το (2) δε θα έλεγα ότι είναι 'σαφώς δικαιότερο', αλλά ότι είναι 'πιο αποτελεσματικό' (εκ των πραγμάτων).
Anyway, από τη στιγμή που τα πράγματα έχουν ως έχουν, και οι οδηγοί που περνούν από το δρόμο Β γίνονται θέλοντας και μη 'σπόνσορες' του δρόμου Α, κάνω την εξής σκέψη:
Τι είναι πιο δίκαιο? Να πληρώνουν για ένα έργο αυτοί που τελικά θα το χρησιμοποιούν, ναι? Αν υποθέσουμε ότι έτσι είναι, τότε τα χρήματα που θα πάρει η εκάστοτε κατασκευαστική κοινοπραξία από τους οδηγούς τους οποίους μέσω διοδίων σε άσχετους δρόμους έχει ορίσει με τις ευλογίες του κράτους ως 'σπόνσορες' του νέου έργου, δε θα πρέπει να είναι παρά ΔΑΝΕΙΚΑ (αναμφίβολα, κάποιοι θα σκεφτούν ότι είμαι εξωγήινος διαβάζοντας την προηγούμενη πρόταση ). Άρα λοιπόν, κανονικά, αφού ολοκληρωθεί το έργο και δοθεί στην κυκλοφορία, ένα μεγάλο μέρος από τα χρήματα που θα συγκεντρώνονται από τα διόδια που θα έχει ο νέος δρόμος θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να ξεπληρώσει αυτά τα δανεικά. Θα πρέπει δηλαδή, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, να μπορείς να πας με τις αποδείξεις που θα έχεις μαζέψει από το δρόμο Β, οι οποίες θα αναγράφουν 'διόδια υπερ κατασκευής δρόμου Α' (ή κάπως έτσι) και να σου δίνουν τα χρήματά σου (ή ένα μεγάλο μέρος από αυτά) πίσω. Ναι ή όχι? Ή, αν θες, να μπορείς να δίνεις τις αποδείξεις αυτές αντί χρημάτων όταν περνάς κι εσύ από τα διόδια του δρόμου Α, για να 'πατσίσεις'.
Θα ήταν, αλήθεια, τόοοοοσο δύσκολο να γίνει (αν υπήρχε ο στοιχειώδης σεβασμός προς τον πολίτη/οδηγό)?
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
To μονο σιγουρο ειναι οτι η αρνηση πληρωμης διοδιων δεν διακυβευει την συνεχιση των εργων,ουτε την εννομη ταξη,ουτε τη δημοκρατια,μη στρουθοκαμηλιζουμε αλλο,ουτε να αναμασαμε την ιδια καραμελα για την δημοκρατιακαι το μέτρο για την απαγορευση του καπνισματος εχει ναυαγησει 2 φορες μεχρι τωρα, αλλα τοσος ντορος δεν εχει γινει.Εκει δεν υπαρχει κινδυνος για την δημοκρατια?
ενα κινημα ειναι,οσοι θελουν συμμετεχουν, οσοι διαφωνουν πανε ταμειο
Σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα θα δουμε την επιτυχια του η οχι,αυτο ειναι σιγουροασε μην θυγεις το καπνισμα τωρα γιατι εκει χανουμε κατα κρατος οι αντικαπνιστες !!! επειδη αυτοι που καπνισουν ειναι η συντριπτικη πλοιοψηφια δεν μιλαει κανεις σε ολα τα νυχτερινα κεντρα...η ιστορια εχει δειξει λοιπον οτι η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΟΙΟΨΗΦΙΑ ΝΙΚΑ!
-
Καποια μελη του κινηματος σας ειναι φανατικοι αντικαπνιστες αν θες να ξερεις (διαβασε και το σχετικο τοπικο)
-
Κι'αλλη αυξηση στα διοδια
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/1 ... ta-diodia/ -
Άντε καλωφόρετα! Μιά χαρά είναι τί παραπονιόμαστε? Αφού εχουμε δρόμους άψογους τα υψηλά διόδια μας πείραξαν?
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
mia fora βρεθηκε ενα κινημα που ζητα τα αυτονοητα εστω και σε υπερβολικο βαθμο και μερικοι καλοθελητες σπευσατε να το σπηλωσετε...Απο τη στιγμή που στους 9 μήνες του το κίνημα το μόνο που πέτυχε είναι αύξηση των σταθμών διοδίων και αύξηση των τιμών μπορεί να θεωρείται αποτυχημένο.
-
Δηλαδή το κίνημα φταίει που ανέβηκαν οι τιμές? Απο που προκύπτει αυτό? Γιατί μάλλον ανέβηκαν γιατί ήταν κανονισμένο απο τη σύμβαση αλλα μια χαρα το περνάνε πως φταίει το κίνημα!
Μια χαρά, να σταματήσει το κίνημα να πέσουν οι τιμές τώρα (κίνημα τροπος του λέγειν!) -
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Δηλαδή το κίνημα φταίει που ανέβηκαν οι τιμές? Απο που προκύπτει αυτό? Γιατί μάλλον ανέβηκαν γιατί ήταν κανονισμένο απο τη σύμβαση αλλα μια χαρα το περνάνε πως φταίει το κίνημα!
Μια χαρά, να σταματήσει το κίνημα να πέσουν οι τιμές τώρα (κίνημα τροπος του λέγειν!)Το αποτέλεσμα μετά τους 9 μήνες ύπαρξης του 'κινήματος' περιγράφω.
Δεν ξέρω ποιός φταίει για τις αυξήσεις και για την αύξηση των σταθμών. -
Το οτι κάποιος ή κάποιοι δεν κατάφεραν κατι δε σημαίνει πως φταίνε για την αυξηση! Δηλαδή αν σου κόψουν το δώρο Χριστουγέννων στην δοουλειά σου και κάνεις μια βδομάδα απεργία αλλα αυτοι σε γράψουν κανονικά, φταίει η απεργία που σου κοψανε το δώρο?
Προσπαθω να καταλάβω πώς βγαίνει
-
Το ότι γίνονται κοκορομαχίες εδώ μέσα (σε θέμα για... διόδια ), έχει καταντήσει σχεδόν εξίσου ενοχλητικό με το ίδιο το φαινόμενο των διοδίων τον τελευταίο καιρό... Όπως έχει συμβεί πολλάκις στο παρελθόν, το ότι το moderating σε αυτό το φόρουμ είναι ΕΛΑΣΤΙΚΟ, έχει παρεξηγηθεί από κάποιους που νομίζουν ότι μπορούν να γράφουν ό,τι γουστάρουν, προσβάλλοντας ακόμη και τους moderators. Για μαζευτείτε
Κατά τα άλλα, κι εμένα μου τη σπάει που χρειάστηκε να πληρώσω συνολικά δεκαοκτώ (18) φορές διόδια, για τη διαδρομή Αθήνα - Καστοριά - Αθήνα που έκανα πρόσφατα, όταν μάλιστα χρησιμοποίησα αποκλειστικά αυτοκινητόδρομο ΜΟΝΟ στην επιστοφή (το 'πήγαινε' έγινε από Καλαμπάκα).
Στην επιστροφή πλήρωσα 10 φορές για 640 χιλιόμετρα, ήτοι σταματούσα κατά μέσο όρο κάθε 64 χλμ. ή κάθε μισή ώρα (πήγα κάπως... σβέλτα ). Βέβαια, η διαδρομή διανύθηκε στον αξιοπρεπέστατο χρόνο των 5 ωρών και 10 λεπτών (κέντρο Καστοριάς ως Άγιο Στέφανο), με στάση για βενζίνη στη Λαμία.
Τα παράλογα τώρα:
-
Η Εγνατία Οδός από Καστοριά - Θεσσαλονίκη έχει ρίξει το χρόνο στη μιάμιση ώρα με χαλαρό ρυθμό... καλό. Διόδια, πλήρωσα μια φορά μόνο, ενώ...
-
Στην Θεσσαλονίκης - Αθηνών με σκίζουν κάθε φορά. ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να πληρώνω διόδια για τον κωλόδρομο των Τεμπών, ούτε...
-
Στο Καπανδρίτι, μισή ώρα από το κέντρο της Αθήνας, όπου η ουρά σε καθυστερεί αναίτια, την ώρα που έχεις σχεδόν φτάσει.
-
Η Εγνατία όντως ΔΕΝ έχει πάρκιν... αν πάθω λάστιχο, μου ξύνουν την πλάτη οι νταλίκες την ώρα που βάζω το γρύλο
Στο δια ταύτα, τώρα:
Εύχομαι να έχει κακό ψόφο το καθίκι με το Hyundai Getz που ΔΕΝ πληρώνει διόδια και σφηνώθηκε με φόρα και τσαμπουκά ανάμεσα σε μένα και τα τσιμέντα για να περάσει, την ώρα που μόλις είχα πληρώσει και ξεκινούσα, παρακάμπτοντας ΟΛΗ την ουρά. Για ένα κλάσμα δευτερολέπτου θα τον είχα κάνει αφίσα-κάρτα-κορνίζα... Πλήρωσε ή μην πληρώνεις, στα τέτοια μου. Δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα όμως να παρακάμπτεις την ουρά, ούτε να θέτεις σε κίνδυνο το κορόιδο που ακόμα δεν έχει αποφασίσει να μην πληρώνει.
-
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
mia fora βρεθηκε ενα κινημα που ζητα τα αυτονοητα εστω και σε υπερβολικο βαθμο και μερικοι καλοθελητες σπευσατε να το σπηλωσετε...
Απο τη στιγμή που στους 9 μήνες του το κίνημα το μόνο που πέτυχε είναι αύξηση των σταθμών διοδίων και αύξηση των τιμών μπορεί να θεωρείται αποτυχημένο.
βαλτο στο δελτιο τυπου της εταιριας.
για να ξερουμε και τον λογο των αυξησεων αυτων των αδηφαγων εταιριων.Δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα όμως να παρακάμπτεις την ουρά, ούτε να θέτεις σε κίνδυνο το κορόιδο που ακόμα δεν έχει αποφασίσει να μην πληρώνει.
αυτο ειναι το θεμα. μεχρι ποιου βαθμου εξαντλειται η κοροιδια του καθενος. εμενα εχει εξαντληθει προ πολλου
παντως το οτι ειναι κοροιδια να πληρωνεις τοσα διοδια ειναι. πως να το κανουμε. μας υποβιβαζουν την νοημοσυνη. -
Εύχομαι να έχει κακό ψόφο το καθίκι με το Hyundai Getz που ΔΕΝ πληρώνει διόδια και σφηνώθηκε με φόρα και τσαμπουκά ανάμεσα σε μένα και τα τσιμέντα για να περάσει
Εσύ σήμερα τον βρίζεις ως ζώο, η ιστορία όμως θα τον ονομάσει πατριώτη...
-
Είναι θέμα χρόνου μέχρι να γίνουν τα πρώτα ατυχήματα.
-
Ο χρήστης Μητσοτάκης έγραψε:
Είναι θέμα χρόνου μέχρι να γίνουν τα πρώτα ατυχήματα.Το κρατάμε αυτό.
-
Για να καταλάβεις την αναλογία:
'Χτες οδηγούσα ωραία ωραία με το παπάκι μου στο πεζοδρόμιο, κυριλέ αργά και προσεχτικά, ούτε σούζες ούτε τίποτις, και ξαφνικά πέφτει πάνω μου ένας @#$%πεζός.
Ο Λάππας φταίει που το γκαντέμιασε τις προάλλες με το βίντεο.'
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!