-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Εγώ
Άλλοι έχουν σύμπλεγμα κατωτερότητας που δεν είναι premium (αστεροφέροντες)...Σε λιγες μερες που θα ερθω πανω θα δεις εσυ.....................
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Εγώ
Άλλοι έχουν σύμπλεγμα κατωτερότητας που δεν είναι premium (αστεροφέροντες)...Σε λιγες μερες που θα ερθω πανω θα δεις εσυ.....................
Να έχουμε το νου μας μόνο , μην μας πέσει ουρανοκατέβατος ο Velissarios...
-
-
-
Αγαπητέ Ιωάννη ,
λάβαμε την επιστολή σου και είδαμε ότι είσαι καλά , το ίδιο επιθυμούμε και για εσένα.
Σου ευχόμαστε ολόψυχα Χρόνια Πολλά , να χαίρεσαι το όνομά σου , την κυρά και το όχημά σου.
Σου αφιερώνουμε από βάθος καρδίας το παρακάτω τραγούδι , να χαρείς τη λεβεντιά σου -
Ευχαριστω πολυ ρε Κωστα.Να 'σαι καλα!
Χρωσταω κερασμα! -
Αργεί , αργεί ο dickdick....(λόγω ομίχλης όπως λέει)
Εχει και τα καλά του αυτό βέβαια. Ελιωσε ο πάγος απ το παρμπρίζ και σκούπισα λίγο το ταμπλώ
-
- Περνώντας έξω από λάρισα πριν από μισή ώρα, είχε πολλλλύ ομίχλη. Ταχύτητες: ~50km/h αναγκαστικά
-
145 χιλιόμετρα σήμερα ( χ 2 Bravo ) με μέση κατανάλωση 10,4l/100km , 43 και 40 χιλιόμετρα ΜΩΤ αντίστοιχα , για περίπου 2 1/2 ώρες οδήγησης (περιλαμβανομένου και του χρόνου των στάσεων για το κρύωμα της τουρμπίνας ).
Η διαδρομή περιελάμβανε αναγνωριστική βόλτα με ανταλλαγή αυτοκινήτων για να διαπιστώσουμε πόσο και αν 'τρίζουν' , μήκους περίπου 10 χιλιομέτρων , όπου έψαχνα να βρω ανωμαλίες στο οδόστρωμα (οχι πως δυσκολεύτηκα δηλαδή ).
Γεγονός είναι οτι το Bravo του dickdick έχει αυξημένο ποσοστό τριγμών έναντι του δικού μου , γεγονός που επιβεβαιώνει την ανωτερότητα του ... λευκού.
Οι τριγμοί εστιάζονται κυρίως στο χώρο του ταμπλώ και κυρίως στο δεξί τμήμα του.
Ερμηνεία φυσικά για το γεγονός δεν μπορώ να δώσω (πέραν του τυχαίου που εγώ είμαι οπαδός!).
Εκείνο που διαπίστωσα πρωτίστως είναι , οτι τα ελαστικά του είναι πολύ πιο σκληρά έναντι αυτών που φορώ εγώ (Bridgestone /Goodyear ) στοιχείο που πιθανόν να επιβαρύνει την καταπόνηση του οχήματος.
Εφ οσον ο αγαπητός Ιωάννης διαπίστωσε οτι το δικό μου **δεν **τρίζει (ή έστω τρίζει τελείως διακριτικά ) ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την μέγιστη ταχύτητα που θα μπορούσαμε να επιτύχουμε. Ευθεία δοκιμών η ΕΟ Τ-Κ (γνωρίζουμε ποια) και το κομμάτι της μεταξύ 6ου και 10ου χιλιομέτρου.
Με ενεργοποιημένο το Sport και το GPS είδαμε και μέτρησε (ως καλοί μαλ@κες και εμείς φυσικά) 220=207km/h.Τόσο τα προπορευόμενα οχήματα , όσο και οι σηματοδότες που υπήρχαν μπροστά μας στα 350 μέτρα περίπου , ανέστειλαν την επίτευξη του αριθμού του Κινήματος 212
Το 220/207 επιβεβαιώθηκε και στην αντίστροφη διαδρομή. Επιβεβαιώσαμε πάντως οτι ακόμα και σ αυτές τις ταχύτητες η σταθερότητα και η καλή κατευθυντικότητα του οχήματος είναι υπαρκτό φαινόμενο.
Επιστροφή στη βάση (σπίτι) , μηδενισμός trip computer και αναχώρηση με κατεύθυνση το βουνό του Κόζιακα (Κερκέτιον όρος).Η κίνηση που συναντήσαμε , συν ένα μπλόκο με ραντάρ,έως την Πύλη , με έβαλε σε υποψίες οτι δεν θα μπορέσουμε να κινηθούμε σε 'καλούς' ρυθμούς.
Στάση ανασυγκρότησης στο γεφύρι της Πύλης και εγκατάσταση 2 συσκευών καταγραφής κίνησης (κοινώς φωτογραφικές μηχανές ).Μια στο προσκέφαλο του καθίσματος του συνοδηγού στο Bravo του dickdick με μέτωπο προς τα πίσω και μια αντίστοιχα στο δικό μου με μέτωπο προς τα εμπρός.
Οk , 'Πόντιοι' δεν είμαστε οπότε ξεκινήσαμε με τη σωστή σειρά (εγώ πίσω δηλαδή).
Πολύ κίνηση προς τα επάνω (Ελάτη) και σε όλα τα σκιερά σημεία νερά (μάλιστα ο πάγος το πρωί στο παρμπρίζ έλυωσε με τη χρήση του καλοριφέρ στις 09:15).Mε το πρώτο γλύστρημα ενημερώνω (ως καλός οικοδεσπότης) οτι 'Προσοχή γλυστράει'.
Ο 'μικρός' όμως (με την μεγάλη κατανάλωση) συνεχίζει ακάθεκτος να προσπερνά προπορευόμενα οχήματα , έως ότου πραγματοποιεί ένα ωραίο γλυστρηματάκι σε μια δεξιά ανοικτή σχετικά στροφή και έρχεται στα ίσια του με την επέμβαση του esp και των δεξιοτήτων του στο ανάποδο.
Βρε σύ (dickdick)! .... μήπως στο 04:24 περνούσε η πτήση του Βελισσάριου από πάνωMini στάση στην Ελάτη , μήπως και πιούμε καφέ , αλλά αλλαγή απόφασης και αναχώρηση με κατεύθυνση το Περτούλι.
Στην Ελάτη φωτογραφηθήκαμε με την παρέα της πολυθρύλητης (εδω στο forum τουλάχιστον) 147
Η κατανάλωσή μας , στην φάση της ανόδου ήταν : dickdick 14,6l/100km - εγω 13,3l/100km
Σήμερα πιστεύω πως κατάλαβα γιατί ο Γιάννης εμφανίζει αυξημένη κατανάλωση.Πιστεύω πως οφείλεται στην επιμονή του να πατάει παρατεταμένα φρένα πριν την είσοδο στη στροφή με αποτέλεσμα να πέφτουν πολύ οι στροφές του και στη συνέχεια βυθίζει απότομα το πεντάλ του γκαζιού ανεβάζοντας πολύ ψηλά τις στροφές στην προσπάθεια να ανακτήσει τη χαμένη ταχύτητα.
Δυστυχώς ένα τουριστικό λεωφορείο και το κομβόι που είχε δημιουργηθεί από πίσω του (περί τα 6-7 αυτοκίνητα) μας πήγαν τρενάκι έως την κατηφορική ευθεία του δρόμου πριν τα Περτουλιώτικα λιβάδεια.
Στάση για καφέ στο σαλέ του χιονοδρομικού και ανασκόπηση της πολτικοοικονομικοκοινωνικής κατάστασης της χώρας.
Τώρα που ο dickdick έχασε το πάθος του για το Bravo (δικαιολογημένα?) και βλεφαριάζει προς AR QV , χώνει τη Μonica στα χώματα ανερυθρίαστα
Στην ερώτηση αν 'συνεχίζουμε' η απάντησή μου φυσικά είναι καταφατική και ξεκινούμε με προορισμό το Περτούλι-Νεραιδοχώρι-Δέση.
...Τζίφος!
Κατακρημνίσεις , κατολισθήσεις , ατύχημα (ευτυχώς χωρίς ανθρώπινο τραυματισμό , με θύμα τον πίσω αριστερό τροχό ενός ημιφορτηγού) και οι άπειρες πέτρες στο οδόστρωμα έριξαν το ρυθμό μας και τη διάθεση , οδηγώντας μας στην απόφαση να επιστρέψουμε και να κατευθυνθούμε στο Κοτρώνι για φαγητό.
Στάση για φωτογράφηση , με φόντο τα έλατα και τις χιονισμένες κορυφές.
Στην επιστροφή και στο κομάτι από Περτούλι έως πριν την Ελάτη συναντούμε μπροστά μας κάτοχο Rx8 με περίεργες διαθέσεις.Κινούμενος με ταχύτητα που δεν μπορεί κανείς να τη χαρακτηρίσει ως αργή ή ως γρήγορη , μόλις βγήκα αριστερά του για να προσπεράσω και φθάνοντας ακριβώς πόρτα-πόρτα άρχισε να επιταχύνει.
3η-4η...στις 6000στροφές και τον προσπερνώ , τον χάνω από το οπτικό πεδίο των καθρεπτών μου , αλλά δεν βλέπω πουθενά τον dickdick να ακολουθεί.Περίεργος κάνω στάση στην Ελάτη , όπου ο συνταξιδιώτης μου , μου ξεφούρνισε τι αντίποινο εφήρμοσε....
Εφαρμογή της διπλής βιντεοσκόπησης από Ελάτη έως Κοτρώνι (όπου απέτυχα στην 'οπίσθια' λήψη).Πολύ καλό φαγητό (χόρτα,σαγανάκι,κοκορέτσι,παιδάκια,αρνί στο φούρνο, 3 αναψυκτικά...29,50€)και αναχώρηση με κατεύθυνση την Πύλη.Κάθοδος στην οποία είχαμε επανάληψη του φαινομένου του γλυστρήματος μια-δυο φορές.
Τελειώσαμε με καφεδάκι και κουβεντούλα στο σπίτι , όπου η συμβία προσπαθούσε να καταλάβει τι είναι το esp.
Hταν μια καλή Κυριακή. -
Και μετα απ αυτη τη Κυριακη ποιος παει αυριο για δουλεια; χαχα
Και μετα το βιντεο νομιζω οτι θα πρεπει να προσεχουμε ιδιαιτερα οταν πετυχαινουμε bravo στο δρομο! -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Και μετα απ αυτη τη Κυριακη ποιος παει αυριο για δουλεια; χαχα
Και μετα το βιντεο νομιζω οτι θα πρεπει να προσεχουμε ιδιαιτερα οταν πετυχαινουμε bravo στο δρομο!Για δουλειά εμείς (άσε που καιροφυλακτεί το ΔΝΤ , η Τρόικα , ο Παπακωνσταντίνου κλπ)....
Είναι λες (τα Bravo) επικίνδυνα ?.... -
Τα bravo απο μονα τους μια χαρα ειναι χεχε
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Τα bravo απο μονα τους μια χαρα ειναι χεχεΠαρκαρισμένα?
-
@κωνσταντινος
με τι ταχυτητες πηγαινατε πανω κατω στις ευθειες κ στις στροφες?? -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Hταν μια καλή Κυριακή.Το σημαντικοτερο!!
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
@κωνσταντινος
με τι ταχυτητες πηγαινατε πανω κατω στις ευθειες κ στις στροφες??Ελπίζω να μην είσαι της...Τροχαίας
120/130 για τις ευθείες (maximum)
Στις στροφές , επειδή έχει ποικιλία στροφών τα νούμερα ποικίλουν αρκετά. -
-
Κωνσταντίνε δεν μας είπες το αντίποινο που εφήρμοσε ο dickdick στον με το Rx8 ή μήπως να μας έλεγε ο ίδιος ο dickdick?
-
Βασικα Ορεστη με εκνευρισε παρα πολυ αυτο που εκανε και αφου τελειωσε την προσπεραση ο Κωστας και ημουν σιγουρος οτι ηταν ασφαλης τον πηγα κωλοφερατζα γυρω στο 5λεπτο εως 10 λεπτο (αποσταση δεν ξερω,το ρολοϊ κοιταξα εκεινη τη στιγμη).
Καποια στιγμη ειδα το κυριο που καθοταν στη θεση του συνοδηγου να κραταει το κεφαλι του απο τη ζαλουρα (λογω των φρεναρισματων που εκανε ο ) και τον οδηγο να με κοιταει περιεργα-εντρομος απο το καθρεφτη!
Εκτος απο ολα τα αλλα ειμαι και λιγο κωλοπαιδο ωρες-ωρες! -
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Βασικα Ορεστη με εκνευρισε παρα πολυ αυτο που εκανε και αφου τελειωσε την προσπεραση ο Κωστας και ημουν σιγουρος οτι ηταν ασφαλης τον πηγα κωλοφερατζα γυρω στο 5λεπτο εως 10 λεπτο (αποσταση δεν ξερω,το ρολοϊ κοιταξα εκεινη τη στιγμη).
Καποια στιγμη ειδα το κυριο που καθοταν στη θεση του συνοδηγου να κραταει το κεφαλι του απο τη ζαλουρα (λογω των φρεναρισματων που εκανε ο ) και τον οδηγο να με κοιταει περιεργα-εντρομος απο το καθρεφτη!
Εκτος απο ολα τα αλλα ειμαι και λιγο κωλοπαιδο ωρες-ωρες!Βασικά κάτι τέτοιοι είναι για φάπες.Και καλά εσείς έχετε και αυτοκίνητο που όσο να το κάνεις έχει την δύναμη να φύγει άντε όμως να στο κάνουν και να έχεις αυτοκίνητο που δεν(όπως το έκαναν καλή ώρα σ' εμένα με τo laguna ακόμα στην Κορίνθου-Πατρών)τότε πράγματι τον σκοτώνεις τον άλλο.
Fiat Bravο 2007