-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συμπαθητικό πάντως το μπεζ χρώμα του.Εσας από τη Σαλονίκη σας αρέσουν αυτά τα χρώματα !!!!!! Εγώ μόνο μαύρο!!!
-
έχει οδηγήσει κανείς το Qashqai και το Qashqai+2 με τον ίδιο κινητήρα?
αν ναι, για τη διαφορά στις επιδόσεις μιλάμε? διαφορά στη κατανάλωση? -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Ti σας εκανε να το προτιμησετε εναντι του Υετι, ASX , h μεταχειρα TIGUAN .
Υετι δε μου αρέσει
ΑSX δε βλέπω να κυκλοφορούν
μεταχειρισμένα άστο καλύτερα μπλέξιμο είναι....
τι μένει;;;;; qq!!!!!!!!!!!!σε αυτό υπερβάλεις, υπάρχει και το Dodge Caliber 1.8 (που αγόρασα) ή 2.0, ενώ κοιτούσα το QQ.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
σε αυτό υπερβάλεις, υπάρχει και το Dodge Caliber 1.8 (που αγόρασα) ή 2.0, ενώ κοιτούσα το QQ.Σωστά!
Το ξέχασα το Caliber και ήταν το πρώτο από τα Crossover που έχω δει. Όμορφη εμφάνιση και ικανό μηχανικά το 1,8.
Δεν ήθελα να περιοριστώ στην μία και μοναδική αντιπροσωπία της πόλης μου.Το θεμα του after sales δεν το καταλαβα που ειπες ουτε εχω εμπειρια απο αυτες τις εταιριες , παντως της peugeot δεν μου αρεσε.
Τι ακριβώς δεν έγινε κατανοητό?
Aftersales εννοώ αριθμό αντιπροσώπων/εξουσιοδοτημένων και όχι ένα μόνο μαγαζί που σε αναγκάζει να πας μόνο εκεί, ποιοτητα εργασιών, τιμές ανταλλακτικών/εργασίας, ανθρώπινες σχέσεις και συμπεριφορά στα σέρβις, κλπ.
Και η εμπειρία υπάρχει από τα προηγούμενα αμάξια.Εμενα μου αρεσει το Υετι και οι διαστασεις του, το μονο προβλημα μου ειναι ο TSI , μη μου κανει τιποτα περιεργα.
Από τους TSi ο 1,4 122ΗΡ και ο 1,8 160ΗΡ έχουν δοκιμαστεί πλέον και έχουν δείξει την αξία τους. Τους θεωρώ εξίσου αξιόπιστους σε σχέση με τον 1,6 του QQ πχ που και αυτός κυκλοφορεί πολλά χρόνια. (Φυσικά θέματα μπορεί να έχει οποιοδήποτε αμάξι διότι είναι ... μηχανή και όλο και κάτι μπορεί να πάθει. Γι' αυτό υπάρχουν και οι εγγυήσεις.)
Το Quasqai ... αλλα ανησυχω μην φαω πακετο με τις μεγαλες του διαστασεις.
Αυτό θα πρέπει να προσδιοριστεί εξαρχής. Γι' αυτό το λόγο απέριψα (και με στενοχώρησε) το Octavia Scout (πολύ καλύτερο σε πολλά από το Yeti). Δεν χωρούσε στην θέση παρκαρίσματος ενώ και η διαδικασία παρκαρίσματος δεν θα μου ήταν καθόλου εύκολη.
Το QQ για το γκαράζ μου έφτασε στο ανώτερο όριο του μήκους και του πλάτους. Εχει και το ύψος και ... γεμισε ο χώρος. -
4.24 το μηκος του yeti kai 4.33 του qashqai αρα η διαφορα ειναι ασημαντη. Απο εκει και περα ειναι θεμα γουστου πιστευω και εμπιστοσυνης στους σχετικα νεους tsi. Το qashqai το ζαχαρωνω και εγω, σκεφτομαι να το ανταλλαξω με το note που εχω τωρα. Το προβλημα με το κοπανημα των πισω αμορτισερ λυθηκε με το f/l του qashqai, τι λενε οι νεοι κατοχοι; Ειναι πλεον ανετο; Παντως το note πασχει πολυ στους τομεις αναρτηση-τιμονι...
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
4.24 το μηκος του yeti kai 4.33 του qashqai αρα η διαφορα ειναι ασημαντη.Περισσότερη οπτική η διαφορά που ξεγελάνε οι όγκοι. Το QQ δείχνει θηρίο (πρέπει να είναι και αρκετά ψηλότερο) ενώ το Yeti πιο συμ-μαζεμένο.
Το προβλημα με το κοπανημα των πισω αμορτισερ λυθηκε με το f/l του qashqai, τι λενε οι νεοι κατοχοι; Ειναι πλεον ανετο; Παντως το note πασχει πολυ στους τομεις αναρτηση-τιμονι...
Τα έντυπα και τα reviews λένε ότι το f/l το 'μαλάκωσαν' λίγο σε αναρτήσεις για χάρη της άνεσης.
Να σου πω τι συμπέρασμα έχω βγάλει εγώ για το οποίο όμως δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος. Εχοντας οδηγήσει και το παλιό αλλά και το καινούριο σε 2 εκδόσεις βρήκα μια μικρή διαφορά αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου. Το δικό μου με τις 17άρες ζάντες μου φάνηκε κάπως πιο απότομο σε αντιδράσεις (και μπροστά και πίσω) σε σχέση με το ίδιο με 16άρες που όμως μου φάνηκε πιο μαλακό από το παλιό που και αυτό είχε 16άρες. Απ' αυτούς που έχουν κάτσει πίσω πάντως δεν έχω ακούσει παραπονα ενώ και σε μένα από την θέση του οδηγού μου δίνει την αίσθηση σταθερότητας παρα οποιασδήποτε ενοχλησης.
Και συγκριτικά και με το Yeti νομίζω το QQ είναι κάπως πιο άνετο.
Καλύτερα να το έβλεπες και εσύ σε ένα test drive. -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Ti σας εκανε να το προτιμησετε εναντι του Υετι, ASX , h μεταχειρα TIGUAN .
Υετι δε μου αρέσει
ΑSX δε βλέπω να κυκλοφορούν
μεταχειρισμένα άστο καλύτερα μπλέξιμο είναι....
τι μένει;;;;; qq!!!!!!!!!!!!σε αυτό υπερβάλεις, υπάρχει και το Dodge Caliber 1.8 (που αγόρασα) ή 2.0, ενώ κοιτούσα το QQ.
Το Dodge Caliber 1.8 δε το ξέρω ενώ το κασκάι είναι γνωστό για την αξιοπιστία του την ασφάλεια του και την ομορφιά του!!!!! Μπορεί να είναι τέλειο αλλά δε μου λέει κάτι !!!!!!
-
Το Caliber έχει τουλάχιστον σαν ιδέα και σαν ύπαρξη ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το QQ. Ένα μοντέρνο Crossover που αντικατέστησε μια κούρσα το Neon όπως έγινε με το Primera.
Εχει πολλά καλά και ένα κακό.
Στα καλά: είναι προιόν συνεργασίας Chrysler/Mitsubishi με ότι σημαίνει αυτό σε μηχανική/τεχνική αξιοπιστία. Και απ' όσο ξέρω για την αξιοπιστία του 1,8 μόνο θετικά έχω ακούσει/διαβάσει. Τα 150 άλογα όπως και να είναι δημιουργούν καλή εντύπωση. Σε εμφάνιση είναι αρκετά μπροστά που ξεχωρίζει. Για κάτι που δεν του συγχωρέθηκε είναι τα εσωτερικά πλαστικά του ξεχνόντας πως είναι στα Auris, Lancer κλπ αφού οι Ιάπωνες (εκτός της Nissan ... ίσως λόγω παρέας με την Renault) δεν έχουν 'ανακαλύψει' ακόμα τα μαλακά πλαστικά.
Το κακό: Δεν έχει σχέση με το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά με την ελληνική εκπροσώπιση του που σε θέμα προώθησης/διαφήμισης κλπ είναι επιεικώς ανύπαρκτη. Αγνωστο και ανύπαρκτο ακόμα και στα αυτοκινητιστικά περιοδικά. Σαν όνομα Dodge σχεδόν άγνωστο στους σύγχρονους Έλληνες. Ας το έβγαζαν με τα σήματα της Jeep. Σίγουρα καλύτερη θα ήταν η θέση του.Σε ένα άρθρο βρήκα αυτό: 'The Caliber is an international and multibrand vehicle, with one series of engine designed in at least three nations by three different companies; a Mercedes variable valve system, Nissan-subsidiary-supplied transmission (JATCO is almost entirely owned by Nissan), and Chrysler vehicle platform and general design - albeit based on a Mitsubishi platform that we'd assume uses Mercedes stability control systems'.
Με αυτές τις συνεργασίες θα μπορούσε κάλλιστα να ειπωθεί και ως μακρινός συγγενής, ... τριτοξάδερφος, του QQ. -
Δεν είναι εποχές για πειράματα για νέες γνωριμίες , πειραματισμούς κ.λ.π., το Κασκάι γνωστό και άψογο !!!!
Αντιπροσωπείες και σέρβις παντού τώρα για το ... άλλο αμάξι που αναφέρθηκε θα το πάω εδώ για σέρβις και θα κοιτάνε με απορία τα .... μαστοράκια !!!!!! Ασε που δε ξέρω κ'ατι για τιμές.... σέρβις , ανταλλακτικά...... δε πιστεύω ότι θάναι πιό φθηνά από το κασκάι!!!!!!! -
Εδώ πάνω πάντως -μαζί με τα χαρούμενα χρώματα στο QQ - αγαπάμε και το Caliber.
Aσπρα και μαυρα σχεδόν όλα. -
Viper, RAM, Charger είναι 3 απο τα μοντέλα της Dodge, που νομιζω δεν ειναι αγνωστα οχι μονο σε Ελληνες, αλλά και ξένους. Το Caliber, όπως είπε και ο cosneo πιο πάνω είναι σαν το QQ. Στο 'κακό' που αναφέρεις θα συμφωνήσω 100%. Απαράδεκτο που δεν τον προώθησαν, όχι λίγο αλλά καθόλου. Δε μας ενοχλεί (όσους το αγοράσαμε), περνάμε καλά κι έτσι
Η φιλοσοφία είναι ίδια πάντως. Επιλογές που δεν τις αλλάζουμε πια
-
Cosneo, το Caliber κυκλοφορει νομιζω 4 χρονια στην Ελλαδα... Μπορει στα εντυπα να μην επαιξε πολυ (αν και θυμαμαι 2 δοκιμες, στην μια εκ των οποιων ειχε αποσπασει πολυ καλη κριτικη) αλλα στην tv εβλεπα αρκετα συχνα διαφημισεις (μια με διασκευη του smoke on the water) Θεωρω οτι προωθηθηκε καπως στην Ελληνικη και αποδειξη ειναι οτι εγω τοσο στην Κομοτηνη οσο και στην Αθηνα βλεπω 2,3 την ημερα
(Πριν αγορασω το Fiesta κοιταζα και κατι σαν Caliber και QQ αλλα μετα ειπα οτι σαν πρωτο αυτοκινητο κατι σαν αυτα μαλλον υπερβολη θα ειναι!!)
Βγηκα
-
Παντως στην Ελλαδα το Caliber ηταν απο τα πρωτα SUV 2wd .Πολυ μουρη οπως ολα τα Αμερηκανικα , παντως στην Ελλαδα δεν πουλανε τα αμερηκανικα , εχω ακουσει οτι εχουν απλους και αξιοπιστους κινητηρες αλλα πολλοι δεν ξερουν να τους φτιαξουν αλλα τα πλαστικα τους ειναι χαλια σε υφη και οχι σε εμφανηση μεχρι και σε οχημα των 35κ ε που εχω δει.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
........αλλα πολλοι δεν ξερουν.........Από παλαιά έπαιρνα αμάξια δοκιμασμένα , αμάξια που τα ήξερα και κυκλοφορούν χρόνια στην Ελλάδα!!! π.χ σουζούκι αλτο εγγύηση νοικιαζόμενα στα νησιά χωρίς βλάβες !!! Τώρα το νισσάν , εγγύηση μόνο από το όνομα πόσα ντάτσουν κυκλοφορούν ακόμα πολλά εδώ που είμαι , χτες με προσπέρασε ένα δίπορτο άσπρο χωρίς πινακίδες!!!!! Κόρσα αμάξι θρύλος!!!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Caliber έχει τουλάχιστον σαν ιδέα και σαν ύπαρξη ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το QQ. Ένα μοντέρνο Crossover που αντικατέστησε μια κούρσα το Neon όπως έγινε με το Primera.
Εχει πολλά καλά και ένα κακό.
Στα καλά: είναι προιόν συνεργασίας Chrysler/Mitsubishi με ότι σημαίνει αυτό σε μηχανική/τεχνική αξιοπιστία. Και απ' όσο ξέρω για την αξιοπιστία του 1,8 μόνο θετικά έχω ακούσει/διαβάσει. Τα 150 άλογα όπως και να είναι δημιουργούν καλή εντύπωση. Σε εμφάνιση είναι αρκετά μπροστά που ξεχωρίζει. Για κάτι που δεν του συγχωρέθηκε είναι τα εσωτερικά πλαστικά του ξεχνόντας πως είναι στα Auris, Lancer κλπ αφού οι Ιάπωνες (εκτός της Nissan ... ίσως λόγω παρέας με την Renault) δεν έχουν 'ανακαλύψει' ακόμα τα μαλακά πλαστικά.
Το κακό: Δεν έχει σχέση με το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά με την ελληνική εκπροσώπιση του που σε θέμα προώθησης/διαφήμισης κλπ είναι επιεικώς ανύπαρκτη. Αγνωστο και ανύπαρκτο ακόμα και στα αυτοκινητιστικά περιοδικά. Σαν όνομα Dodge σχεδόν άγνωστο στους σύγχρονους Έλληνες. Ας το έβγαζαν με τα σήματα της Jeep. Σίγουρα καλύτερη θα ήταν η θέση του.Σε ένα άρθρο βρήκα αυτό: 'The Caliber is an international and multibrand vehicle, with one series of engine designed in at least three nations by three different companies; a Mercedes variable valve system, Nissan-subsidiary-supplied transmission (JATCO is almost entirely owned by Nissan), and Chrysler vehicle platform and general design - albeit based on a Mitsubishi platform that we'd assume uses Mercedes stability control systems'.
Με αυτές τις συνεργασίες θα μπορούσε κάλλιστα να ειπωθεί και ως μακρινός συγγενής, ... τριτοξάδερφος, του QQ.Διατέθηκε και ως Jeep και στην Ελλάδα
-
Παντως απο οτι εχω καταλαβει τα Nissan ειναι μετρια αυτοκινητα , συνηθως και ολα τα ανατολικης προελευσης με κακες λαμαρινες και οδηγικη συμπεριφορα , δεν εχουν πολυ τεχνολογια πανω τους με μετριες επιδοσεις και γιαυτο δεν βγαζουν πολλες ζημιες , για μενα ομως το οτι ειναι μετρια ειναι σαν μονημη καθημερηνη ζημια.Αυτα πιστευω αλλα ισως να ειμαι και λαθος. Π.χ η Toyota εχει ονομα αλλα πολλοι τραβανε τα μαλια τους που εδωσαν 20.000ε για το Auris που ειναι καβουρδηστηρι και το πηραν λογο ονοματος και αξιοπιστιας.Εγω πιστευω στο καθε ΜΟΝΤΕΛΟ αυτοκινητου ξεχωριστα στο ποια εταιρια ανηκει.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παντως απο οτι εχω καταλαβει τα Nissan ειναι μετρια αυτοκινητα , συνηθως και ολα τα ανατολικης προελευσης με κακες λαμαρινες και οδηγικη συμπεριφορα , δεν εχουν πολυ τεχνολογια πανω τους με μετριες επιδοσεις και γιαυτο δεν βγαζουν πολλες ζημιες , για μενα ομως το οτι ειναι μετρια ειναι σαν μονημη καθημερηνη ζημια.Αυτα πιστευω αλλα ισως να ειμαι και λαθος. Π.χ η Toyota εχει ονομα αλλα πολλοι τραβανε τα μαλια τους που εδωσαν 20.000ε για το Auris που ειναι καβουρδηστηρι και το πηραν λογο ονοματος και αξιοπιστιας.Εγω πιστευω στο καθε ΜΟΝΤΕΛΟ αυτοκινητου ξεχωριστα στο ποια εταιρια ανηκει. -
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παντως απο οτι εχω καταλαβει τα Nissan ειναι μετρια αυτοκινητα , συνηθως και ολα τα ανατολικης προελευσης με κακες λαμαρινες και οδηγικη συμπεριφορα , δεν εχουν πολυ τεχνολογια πανω τους με μετριες επιδοσεις και γιαυτο δεν βγαζουν πολλες ζημιες , για μενα ομως το οτι ειναι μετρια ειναι σαν μονημη καθημερηνη ζημια.Αυτα πιστευω αλλα ισως να ειμαι και λαθος. Π.χ η Toyota εχει ονομα αλλα πολλοι τραβανε τα μαλια τους που εδωσαν 20.000ε για το Auris που ειναι καβουρδηστηρι και το πηραν λογο ονοματος και αξιοπιστιας.Εγω πιστευω στο καθε ΜΟΝΤΕΛΟ αυτοκινητου ξεχωριστα στο ποια εταιρια ανηκει.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου όλοι όσοι έχουμε πάρει Νισσάν τραβάμε τα μαλλιά μας ......
βέβαια ο πατέρας μου που έχει το Πριμέρα 18 χρόνια από το 1993 ,που δεν του έχει βγάλει καμμιά ζημιά όλα αυτά τα χρόνια που δεν έχει δώσει τίποτα για συντήρηση και που του καίει γύρω στα 7 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα δεν έχει πολλά μαλλιά να τραβήξει αλλά κάτι τραβάει......
εγώ κλαίω τα 20.000 ευρώ που έδωσα για το κασκάι και θα τα κλαίω για πολλά χρόνια ακόμα (πάνω από 10 με 15)γιατί δε πιστεύω να δώσω και άλλα....
Αυτοί με τα τουότα έχουν πολλά προβλήματα , μετά τα 25 χρόνια ξεθωριάζει λίγο βέβαια αλλά ξεθωριάζει το χρώμα του ονόματος ΤΟΥΟΤΑ (στα αγροτικά που βλέπω το πρωί καθώς πάω στο γραφείο), και στα 30 χρόνια καλό είναι να γίνεται και μια βαφή στο αμάξωμα διότι δεν είναι και απαραίτητο αλλά καλό είναι ένα φρεσκάρισμα....... -
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παντως απο οτι εχω καταλαβει τα Nissan ειναι μετρια αυτοκινητα ....
Αυτα πιστευω αλλα ισως να ειμαι και λαθος.To ισως θεωρησε το βεβαιο, κατα την γνωμη μου κανεις λαθος,
μετα απο 27 συνεχομενα χρονια κατοχος ΝISSAN αλλα και παραλληλα καποιων Ευρωπαικων
ποτε δεν τεθηκε ζητημα να συγκριθει η αξιοπιστια των ΝISSAN με τα Ευρωπαικα , και παντα τα κραταγα για πανω απο 10 χρονια και τα αποχωριζομουν σε αριστη κατασταση χωρις να εχουν επισκευτει συνεργειο ουτε για service παρα μονο για καποια αναλωσιμα που χρειαζοντουσαν εξοπλισμο συνεργειου.
Αλλα επειδη ποτε δεν πρεπει να λεμε ποτε, σιγουρα τα νεα μοντελα Ευρωπαικης συναρμολογησης απεχουν πολυ απο τα παλαιωτερα Ιαπωνικης.
Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω ειναι εντελως αστοχη η κριτικη που εκανες. -
Το κασκαι είναι και γενικότερα η Νισσαν είναι η φθηνή μερσέντες!!!!! Νισσαν τσέρυ αθάνατο 1000άρι, νισσάν σάννι τέλειο, αλμέρα, πριμέρα ,μικρα ,κάθε αμάξι και ένας θρύλος!!!!!!
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)