-
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Έχω συμβουλευτεί και στο παρελθόν το forum για ερωτήσεις περί αυτοκίνησης και όλα τα μέλη ήταν κατατοπιστικότατα και φιλικότατα. Επιστρέφω λοιπόν με τις ακόλουθες απορίες:
Εδώ και (αρκετούς) μήνες φλερτάρω με την ιδέα της αγοράς ενός δεύτερου αυτοκινήτου για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους. Έχω ήδη ένα αμάξι για καθημερινή χρήση (Golf 6 TSI 122). Ποιά η γνώμη σας για την Alfa Romeo GTV; (την coupe οχι την spider). Ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα για περίπου 11 χρόνια και θεωρώ πως μαζί με ορισμένα 'ημίθεα' Ferrari, Maserati και Lotus, προκειται για ένα απο τα ομορφότερα σχήματα που μας έχει χαρίσει η παγκόσμια αυτοκίνηση. Θα με πείτε υπερβολικό, απλα τυχαίνει να 'κόβω φλέβες' για το εν λόγω αμάξι. Αξίζει όμως σήμερα η αγορά του? Προσωπικά προτιμώ το facelift που είχε βγεί τελευταία κατά το 2003 με τον δίλιτρο JTS. Πως είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας? Είναι καλύτερος απο τον Twin Spark? Ποιά έιναι λογική τιμή για ένα τέτοιο αμάξι? Βέβαια το συγκεκριμένο είναι και λίγο πιο σπάνιο καθότι παρήχθη και για περιορισμένο διάστημα. Και τέλος επαναλαμβάνω ξανά: ΑΞΙΖΕΙ σαν αγορά ή απλά θα κλαίω τα λεφτά μου? Πολύ καλός μου φίλος (ο οποίος και με έχει επηρεάσει) έχει ένα 2λιτρο V6 Turbo του 1998, το οποίο αν και σε πολύ καλή κατάσταση τον έχει πσιλο-ταλαιπωρήσει κατά καιρούς. Πάντως (επειδή έχω μπεί μέσα και το έχω οδηγήσει για λίγο) η οδηγική αίσθηση, η συμπεριφορά και το όλο feel του αμαξιού ήταν το κάτι άλλο (πείτε με υπερβολικό αλλά σε 'αίσθηση' - όχι σε γκάζι- μου θύμιζε μια 355 F1 Berlinetta που είχα οδηγήσει σε πίστα κάποια στιγμή στην Αγγλία. Και έχω μπεί και σε Carrera και σε διάφορα BMW, Mercedes και δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι δεν ένοιωσα!!!
Αναμένω απόψεις και γόνιμο διάλογο!!!
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Έχω συμβουλευτεί και στο παρελθόν το forum για ερωτήσεις περί αυτοκίνησης και όλα τα μέλη ήταν κατατοπιστικότατα και φιλικότατα. Επιστρέφω λοιπόν με τις ακόλουθες απορίες:
Εδώ και (αρκετούς) μήνες φλερτάρω με την ιδέα της αγοράς ενός δεύτερου αυτοκινήτου για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους. Έχω ήδη ένα αμάξι για καθημερινή χρήση (Golf 6 TSI 122). Ποιά η γνώμη σας για την Alfa Romeo GTV; (την coupe οχι την spider). Ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα για περίπου 11 χρόνια και θεωρώ πως μαζί με ορισμένα 'ημίθεα' Ferrari, Maserati και Lotus, προκειται για ένα απο τα ομορφότερα σχήματα που μας έχει χαρίσει η παγκόσμια αυτοκίνηση. Θα με πείτε υπερβολικό, απλα τυχαίνει να 'κόβω φλέβες' για το εν λόγω αμάξι. Αξίζει όμως σήμερα η αγορά του? Προσωπικά προτιμώ το facelift που είχε βγεί τελευταία κατά το 2003 με τον δίλιτρο JTS. Πως είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας? Είναι καλύτερος απο τον Twin Spark? Ποιά έιναι λογική τιμή για ένα τέτοιο αμάξι? Βέβαια το συγκεκριμένο είναι και λίγο πιο σπάνιο καθότι παρήχθη και για περιορισμένο διάστημα. Και τέλος επαναλαμβάνω ξανά: ΑΞΙΖΕΙ σαν αγορά ή απλά θα κλαίω τα λεφτά μου? Πολύ καλός μου φίλος (ο οποίος και με έχει επηρεάσει) έχει ένα 2λιτρο V6 Turbo του 1998, το οποίο αν και σε πολύ καλή κατάσταση τον έχει πσιλο-ταλαιπωρήσει κατά καιρούς. Πάντως (επειδή έχω μπεί μέσα και το έχω οδηγήσει για λίγο) η οδηγική αίσθηση, η συμπεριφορά και το όλο feel του αμαξιού ήταν το κάτι άλλο (πείτε με υπερβολικό αλλά σε 'αίσθηση' - όχι σε γκάζι- μου θύμιζε μια 355 F1 Berlinetta που είχα οδηγήσει σε πίστα κάποια στιγμή στην Αγγλία. Και έχω μπεί και σε Carrera και σε διάφορα BMW, Mercedes και δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι δεν ένοιωσα!!!
Αναμένω απόψεις και γόνιμο διάλογο!!!
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Έχω συμβουλευτεί και στο παρελθόν το forum για ερωτήσεις περί αυτοκίνησης και όλα τα μέλη ήταν κατατοπιστικότατα και φιλικότατα. Επιστρέφω λοιπόν με τις ακόλουθες απορίες:
Εδώ και (αρκετούς) μήνες φλερτάρω με την ιδέα της αγοράς ενός δεύτερου αυτοκινήτου για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους. Έχω ήδη ένα αμάξι για καθημερινή χρήση (Golf 6 TSI 122). Ποιά η γνώμη σας για την Alfa Romeo GTV; (την coupe οχι την spider). Ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα για περίπου 11 χρόνια και θεωρώ πως μαζί με ορισμένα 'ημίθεα' Ferrari, Maserati και Lotus, προκειται για ένα απο τα ομορφότερα σχήματα που μας έχει χαρίσει η παγκόσμια αυτοκίνηση. Θα με πείτε υπερβολικό, απλα τυχαίνει να 'κόβω φλέβες' για το εν λόγω αμάξι. Αξίζει όμως σήμερα η αγορά του? Προσωπικά προτιμώ το facelift που είχε βγεί τελευταία κατά το 2003 με τον δίλιτρο JTS. Πως είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας? Είναι καλύτερος απο τον Twin Spark? Ποιά έιναι λογική τιμή για ένα τέτοιο αμάξι? Βέβαια το συγκεκριμένο είναι και λίγο πιο σπάνιο καθότι παρήχθη και για περιορισμένο διάστημα. Και τέλος επαναλαμβάνω ξανά: ΑΞΙΖΕΙ σαν αγορά ή απλά θα κλαίω τα λεφτά μου? Πολύ καλός μου φίλος (ο οποίος και με έχει επηρεάσει) έχει ένα 2λιτρο V6 Turbo του 1998, το οποίο αν και σε πολύ καλή κατάσταση τον έχει πσιλο-ταλαιπωρήσει κατά καιρούς. Πάντως (επειδή έχω μπεί μέσα και το έχω οδηγήσει για λίγο) η οδηγική αίσθηση, η συμπεριφορά και το όλο feel του αμαξιού ήταν το κάτι άλλο (πείτε με υπερβολικό αλλά σε 'αίσθηση' - όχι σε γκάζι- μου θύμιζε μια 355 F1 Berlinetta που είχα οδηγήσει σε πίστα κάποια στιγμή στην Αγγλία. Και έχω μπεί και σε Carrera και σε διάφορα BMW, Mercedes και δεν ξέρω ρε παιδιά έτσι δεν ένοιωσα!!!
Αναμένω απόψεις και γόνιμο διάλογο!!!
-
φίλος έχει την v6 tb...
και αυτόν τον έχει ταλαιοωρήσει με προβληματάκια... όλο και κάτι ζητάει...αν την γουστάρεις όπως λες και την θες αποκλειστικά για ξεκ@υλωμα-βολτάμαξο νομίζω θα μείνεις πλήρως ευχαριστημένος...
-
Οι twin spark ήταν πιό νευρικοί κινητήρες οι jts ήταν πιό οικονομικοί , βρές ένα με πλήρες ιστορικό και αφού το ελέγξεις προχωράς , φίλος μου είχε πάρει spider του 99 μτχ το 06 και πέραν από κάτι χαζές ηλεκτρικές βλάβες όλα καλά .
-
Kάτι σαν αυτό δηλ.http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1108690/ θα ήθελες.
-
Ακριβώς...Αλλά δεν ξέρω, πολλά χιλιόμετρα. Βέβαια μπορεί τα χιλιόμετρα να μην λένε και πολλά αλλά όσο να'ναι σε πιάνει ένας φόβος. Και την spider θα σκεφτόμουν, δεν είμαι τόσο κατηγορηματικός, απλά το coupe θα είναι λογικά πιο δεμένο, και θα αναδεικνύει και το σχήμα καλύτερα.
-
Ο χρήστης paulm1982 έγραψε:
Ακριβώς...Αλλά δεν ξέρω, πολλά χιλιόμετρα. Βέβαια μπορεί τα χιλιόμετρα να μην λένε και πολλά αλλά όσο να'ναι σε πιάνει ένας φόβος. Και την spider θα σκεφτόμουν, δεν είμαι τόσο κατηγορηματικός, απλά το coupe θα είναι λογικά πιο δεμένο, και θα αναδεικνύει και το σχήμα καλύτερα.Απο την στιγμη που εχεις και αλλο αμαξι θα προτεινα την ανοιχτη,να εχεις και κατι διαφορετικο .
-
Ο TS είναι λίγο πιο νευρικός και ίσως λίγο πιο γρήγορος , ο άλλος πιο οικονομικός. Ο ΤΒ ειναι μιά χαρά αρκεί να μην έχει γαργαληθεί για παραπάνω δύναμη. Συνηθως αυτοι που το κάνουν αγνοουν βασικά πράγματα με αποτέλεσμα ή να πάει χειρότερα ή να έχει προβλήματα.
Σε ότικαι να πάς , κοίτα αν έχει γίνει αλλαγή ιμάντων στ απροβεπόμενα χιλιόμετρα καθώς και μπουζί γιατί ειναι και τα πιο ακριβά σερβις , ειδικά οι ιμάντες αν σπάσουν πάει το μοτερ.Όσο για τα μπουζί , στην αγορά είναι στην λιγότερη απο την μιση τιμή οταν δεν έχουν το logo της Alfaromeo πάνω τους.
-
Ο χρήστης paulm1982 έγραψε:
ΑΞΙΖΕΙ σαν αγορά ή απλά θα κλαίω τα λεφτά μου?Βασικά κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το όχημα που θα πάρεις αξιόπιστο ή όχι. Εφόσον μιλάμε για φαν καρ και όχι όχημα που καλύπτει χρηστικές ανάγκες, οδηγείς ένα μτχ που ενδιαφέρεσαι, βάζεις κάτω αγορά/τέλη/ασφάλειες/βενζίνες/σέρβις/πιθανές βλάβες και εάν βγαίνεις στην δύσκολη εποχή μας το παίρνεις...
+1 για κουπέ
-
Βρες V6TB για να κάνεις τρελό κέφι...
Μεταξύ TwinSpark(155ps) και JetThrustStoichiometric(JTS 165ps) θα επέλεγα την 1η.
Να ακούσεις ήχο ο TS με την μεταλλική εισαγωγή...όλα τα λεφτά.
Το τούρμπο όμως έχει δύναμη. Έχει όμως και αυξημένη συντήρηση. 6 κύλινδροι γαρ σε διάταξη V....
Πέρνα από το alfisti.gr να δεις περιποιημένα GTV παιδιών και να πάρεις συμβουλές.
Γνώμη μου εφόσον πας σε 2λιτρο πάρε το ΤΒ να γουστάρεις. -
Ο ήχος του v6 είναι απλά απολαυστικος ...
Ειδικά Όταν περνάς Απο τούνελ ... Μπόνους το σφύριγμα του τουρμπο...
Ο ήχος προέρχεται Απο το μελωδικό μοτέρ , και Όχι τεχνητά Απο την εξάτμιση
Αγορά Alfa Romeo GTV