-
περιπου οπως οι καρτες στα χιονοδρομικα, αν καταλαβα καλα...
κι αν για καποιο λόγο απομαγνητιστεί, εκει θα εχουμε ...γελια
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
περιπου οπως οι καρτες στα χιονοδρομικα, αν καταλαβα καλα...κι αν για καποιο λόγο απομαγνητιστεί, εκει θα εχουμε ...γελια
Δεν είναι σαν αυτές με τη μαγνητική τανία.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oyster_card
Στο technology θα βρεις πολλές πληροφορίες. -
ετσι ειναι και οι αλλες, τις εχεις στην τσεπη και περνας
μονο σε μενα ετυχε 2 φορες να παω για επαναπρογραμματισμο
γι'αυτο τις φοβαμαι... -
Όχι και απο την τσέπη. 2-3 εκατοστά.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
πολλες γραμμες παρα πολλες συγκεκριμμενα μπηκαν εξαιτειας των τσιφλικαδων (δημαρχων) οποτε δεν εξυπηρετουν κανεναν.... Ποιες περιοχες να πρωτοαναφερω, Τοπικα Γλυφαδας,Χαιδαρι που εχει καποια λιγα, Μαρουσι, Β.Π, Α.Λιοσια, Ελευσινα, ΑσπροπυργοΣου εχει τυχει ποτε να περιμενεις μιση ωρα στη σταση για να περασει ενα ρημαδιασμενο αστικο?? Εμενα πολλες φορες. Αλλα χ$σε με εμενα, ξερεις ποσα εργοστασια υπαρχουν στη Δυτικη αττικη ή ποσος κοσμος κανει 'ταξιδι' απο εδω μεχρι το κεντρο ή τον Πειραια καθημερινα?? Βασιζομενοι μαλιστα μονο στα λεωφορεια (γιατι εδω τα σταθερης τροχιας ειναι πολυτελεια )
Πρεπει να δοθει περισσοτερη προσοχη στις περιοχες που δεν εχουν αμεση συνδεση με το μετρο, οχι να κοπουν κιολας!!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Οταν παρει ιδιωτης την ΕΘΕΛ (μακαρι ) εχει να αφησει το μισο λεκανοπεδιο χωρις λεωφορεια μιας και πολλες γραμμες παρα πολλες συγκεκριμμενα μπηκαν εξαιτειας των τσιφλικαδων (δημαρχων) οποτε δεν εξυπηρετουν κανεναν.... Ελευσινα, Ασπροπυργο,Ποιες γραμμές είναι αυτές;
Έχεις κάποια στοιχεία που να το δείχνουν;
-
Ευθυμη εχω κατσει να περιμενω και μιαμιση ωρα το λεωφορειο και αυτο επειδη μπηκα στο τρυπακι οτι περασε η μιση ωρα οποτε ελεγα λιγο ακομα και λιγο ακομα και δεν συμμαζευεται ωσπου τελικα περναει η μια ωρα και λες μετα ε ας κατσω να δω ποτε θα περασει το γ@μ@μενο να δω. Ενταξει η Ελευσινα εξυπηρετητε και απο το ΚΤΕΛ Αττικης οποτε εχεις εναλλακτικη να ανεβεις Αθηνα . Το προβλημα ειναι οτι αμα κολλησει κανα λεωφορειο επειδη καποιος εχει παρκαρει σε μια στροφη τιναζονται ολα στον αερα και για να κερδιθει χρονος ο σταθμαρχης θα στελνει κενα οχηματα να κοβουν βολτες πανω κατω μπας και συμμαζεψει τα ασυμαζευτα. Απο οτι γνωριζω τα περισσοτερα εργοστασια βαζουν πουλμαν μεταφορας προσωπικου για τα εργοστασια.
EDIT: επειδη εκανα καποιο λαθακι, συγκεκριμμενα παρασυρθηκα ποιο πανω και συγγνωμη Ελευσινα, Ασπροπυργο ο ιδιος ο ΟΑΣΑ τα εχei αφημενα στην τυχη τους και υπαρχει η κακιστη εξυπηρετηση....ετσι ειναι βασικα το μεγαλυτερο μερος του συγκοινωνιακου εργου.
Τωρα θα μεπι στον ΟΑΣΑ και το Κτελ Αττικης, να σουμε τι θα δουμε παλι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πάντως και το φοιτητικό εισητήριο νομίζω ότι σηκώνει διαχωρισμό. Αυτή τη στιγμή το κράτος χρεώνει κανονικά τον άνεργο, άπορο κλπ και χρεώνει το μισό τον γιο του χ ευκατάστατου, εύπορου, ζάμπλουτου, Βαρδινοτέτοιου κλπ επειδή είναι φοιτητής.
Συμφωνώ, δωρεάν παιδεία μεν αλλά μέχρι εκεί. Διαμονή, εισιτήρια, διατροφή θα πρέπει να πληρώνεται ανάλογα με τα έσοδα της οικογένειας. Φοιτητές που τρώνε τζάμπα και μένουν σε εστία και κυκλοφοράνε με Audi TT δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά.... όταν υπάρχουν άλλοι που έχουν πραγματικό πρόβλημα αλλά δεν δικαιούνται διαμονή σε εστία κλπ.
Το αν μένεις/τρως κλπ δωρεάν εξαρτάται ήδη από το εισόδημα των γονιών. Τώρα αν αυτό το εισόδημα δείχνει ότι να ναι στα χαρτιά...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
πολλες γραμμες παρα πολλες συγκεκριμμενα μπηκαν εξαιτειας των τσιφλικαδων (δημαρχων) οποτε δεν εξυπηρετουν κανεναν.... Ποιες περιοχες να πρωτοαναφερω, Τοπικα Γλυφαδας,Χαιδαρι που εχει καποια λιγα, Μαρουσι, Β.Π, Α.Λιοσια, Ελευσινα, Ασπροπυργο
Σου εχει τυχει ποτε να περιμενεις μιση ωρα στη σταση για να περασει ενα ρημαδιασμενο αστικο?? Εμενα πολλες φορες. Αλλα χ$σε με εμενα, ξερεις ποσα εργοστασια υπαρχουν στη Δυτικη αττικη ή ποσος κοσμος κανει 'ταξιδι' απο εδω μεχρι το κεντρο ή τον Πειραια καθημερινα?? Βασιζομενοι μαλιστα μονο στα λεωφορεια (γιατι εδω τα σταθερης τροχιας ειναι πολυτελεια )
Πρεπει να δοθει περισσοτερη προσοχη στις περιοχες που δεν εχουν αμεση συνδεση με το μετρο, οχι να κοπουν κιολας!!
κατευθείαν αυτό μου έφερες στο μυαλό
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Πάντως και το φοιτητικό εισητήριο νομίζω ότι σηκώνει διαχωρισμό. Αυτή τη στιγμή το κράτος χρεώνει κανονικά τον άνεργο, άπορο κλπ και χρεώνει το μισό τον γιο του χ ευκατάστατου, εύπορου, ζάμπλουτου, Βαρδινοτέτοιου κλπ επειδή είναι φοιτητής.
Συμφωνώ, δωρεάν παιδεία μεν αλλά μέχρι εκεί. Διαμονή, εισιτήρια, διατροφή θα πρέπει να πληρώνεται ανάλογα με τα έσοδα της οικογένειας. Φοιτητές που τρώνε τζάμπα και μένουν σε εστία και κυκλοφοράνε με Audi TT δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά.... όταν υπάρχουν άλλοι που έχουν πραγματικό πρόβλημα αλλά δεν δικαιούνται διαμονή σε εστία κλπ.
Το αν μένεις/τρως κλπ δωρεάν εξαρτάται ήδη από το εισόδημα των γονιών. Τώρα αν αυτό το εισόδημα δείχνει ότι να ναι στα χαρτιά...
xene εγώ ως φοιτητής (τους λίγους μήνες που έκατσα επαρχία) είδα γιο εργοστασιάρχη (κυριολεκτώ) να μένει στην εστία (προφανώς γιατί ήταν καλύτερη φάση) και άτομο που με το ζόρι τα φερνε βόλτα να έχει κατασκηνώσει σχεδόν σε ένα δώμα πολυκατοικίας ελεεινό. Για αυτά όμως οι κατακτήσεις του φοιτητικού κινήματος κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο.
Από την άλλη βγάζουν πάσο σε κανά 5ο-6ο-7ο-χασαμε το λογαριασμό κλπ ετή φοιτητή για να πληρώνει φοιτητικό ναύλο στις διακοπές. -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ευθυμη εχω κατσει να περιμενω και μιαμιση ωρα το λεωφορειο και αυτο επειδη μπηκα στο τρυπακι οτι περασε η μιση ωρα οποτε ελεγα λιγο ακομα και λιγο ακομα και δεν συμμαζευεται ωσπου τελικα περναει η μια ωρα και λες μετα ε ας κατσω να δω ποτε θα περασει το γ@μ@μενο να δω. Ενταξει η Ελευσινα εξυπηρετητε και απο το ΚΤΕΛ Αττικης οποτε εχεις εναλλακτικη να ανεβεις Αθηνα . Το προβλημα ειναι οτι αμα κολλησει κανα λεωφορειο επειδη καποιος εχει παρκαρει σε μια στροφη τιναζονται ολα στον αερα και για να κερδιθει χρονος ο σταθμαρχης θα στελνει κενα οχηματα να κοβουν βολτες πανω κατω μπας και συμμαζεψει τα ασυμαζευτα. Απο οτι γνωριζω τα περισσοτερα εργοστασια βαζουν πουλμαν μεταφορας προσωπικου για τα εργοστασια.EDIT: επειδη εκανα καποιο λαθακι, συγκεκριμμενα παρασυρθηκα ποιο πανω και συγγνωμη Ελευσινα, Ασπροπυργο ο ιδιος ο ΟΑΣΑ τα εχei αφημενα στην τυχη τους και υπαρχει η κακιστη εξυπηρετηση....ετσι ειναι βασικα το μεγαλυτερο μερος του συγκοινωνιακου εργου.
Τωρα θα μεπι στον ΟΑΣΑ και το Κτελ Αττικης, να σουμε τι θα δουμε παλι.
Αυτο που λες οτι τα εχουν στην τυχη τους ισχυει, κι οταν λεω μιση ωρα αναμονη, εννοω βαση προγραμματος, χωρια τις οποιες καθυστερησεις
κατευθείαν αυτό μου έφερες στο μυαλό
Τι ειν'τουτο ωρε???!!
-
Να σας ενημερωσω οτι στην Κομοτηνη η μετακινηση με τα λεωφορεια προς τις σχολες που ειναι εκτος πολης, ειναι δωρεαν.. (Βεβαια τα λεωφορεια εχουν τα χαλια τους ενω και τα δρομολογια χργζουν βελτιωσης αλλα τουλαχιστον την κανουν τη δουλεια τους
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Να σας ενημερωσω οτι στην Κομοτηνη η μετακινηση με τα λεωφορεια προς τις σχολες που ειναι εκτος πολης, ειναι δωρεαν.. (Βεβαια τα λεωφορεια εχουν τα χαλια τους ενω και τα δρομολογια χργζουν βελτιωσης αλλα τουλαχιστον την κανουν τη δουλεια τουςΔωρεάν είναι για τους φοιτητές. Το πανεπιστήμιο πληρώνει κάθε χρόνο στο Αστικό ΚΤΕΛ της Κομοτηνής (και της Ξάνθης) ενα αρκετά σεβαστό ποσό για τις μετακινήσεις.
Σε ότι αφορά αυτό που λέει ο EDDIE_147xene εγώ ως φοιτητής (τους λίγους μήνες που έκατσα επαρχία) είδα γιο εργοστασιάρχη (κυριολεκτώ) να μένει στην εστία (προφανώς γιατί ήταν καλύτερη φάση) και άτομο που με το ζόρι τα φερνε βόλτα να έχει κατασκηνώσει σχεδόν σε ένα δώμα πολυκατοικίας ελεεινό. Για αυτά όμως οι κατακτήσεις του φοιτητικού κινήματος κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο.
Τα πάρκινγκ των φοιτητικών εστιών στην Ξάνθη (για να μιλήσω μόνο για περίπτωση που γνωρίζω καλά), πλέον δεν επαρκούν για τη στάθμευση αυτοκινήτων των φοιτητών που 'δικαιούνται' στέγαση.
-
Και στην Αλεξανδρούπολη οι φοιτητές και τα μέλη του πανεπιστημίου δεν πληρώνουν για το λεωφορείο που σε πάει στην πανεπιστημιούπολη 8χλ περίπου από την πόλη. Φτωχοί πλούσιοι τζάμπα για όλους!
-
Να επιβαρύνουμε τους φοιτητές με κανα 40 ευρω το μήνα (το λιγότερο) για να πηγαίνουν στη σχολή τους, στην οποία δεν μπορούν να πάνε με άλλον τρόπο, καθώς είναι χτισμένη στου διαολου τη μάνα. γιατί όχι;
και μετά να αρχίσουν να πληρώνουν και τα βιβλία τους. -
Δηλαδή σε όλες τις άλλες πόλεις με πανεπιστήμια που επίσης δεν μπορούν να πάνε με τα πόδια τους γιατί πληρώνουν το φοιτητικό (μισό);; Μήπως να τους το κάνουμε παντού τζάμπα;;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
xene εγώ ως φοιτητής (τους λίγους μήνες που έκατσα επαρχία) είδα γιο εργοστασιάρχη (κυριολεκτώ) να μένει στην εστία (προφανώς γιατί ήταν καλύτερη φάση).
Kαι εγώ το έχω δει...
Από την άλλη βγάζουν πάσο σε κανά 5ο-6ο-7ο-χασαμε το λογαριασμό κλπ ετή φοιτητή για να πληρώνει φοιτητικό ναύλο στις διακοπές.
Νομίζω πάσο βγάζεις για τα χρόνια της σχολής +1?
-
+2...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δηλαδή σε όλες τις άλλες πόλεις με πανεπιστήμια που επίσης δεν μπορούν να πάνε με τα πόδια τους γιατί πληρώνουν το φοιτητικό (μισό);;Το μισό στην Αλεξ/πολη είναι πάλι 1 ευρώ. Απαράδεκτα υψηλό ποσό. Να πέσει σε τιμές Θεσ/νίκης (0,4-05 ευρώ), καμία αντίρρηση.
Το θέμα είναι να μην αρχίσουμε τον διαχωρισμό 'ο δικός σου ο μπαμπάς έχει, ο δικός σου όχι'. Τα όποια προνόμια τα δικαιούσαι επειδή είσαι φοιτητής, όχι γιός του φούφουτου. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το μισό στην Αλεξ/πολη είναι πάλι 1 ευρώ. Απαράδεκτα υψηλό ποσό. Να πέσει σε τιμές Θεσ/νίκης (0,4-05 ευρώ), καμία αντίρρηση.
Το θέμα είναι να μην αρχίσουμε τον διαχωρισμό 'ο δικός σου ο μπαμπάς έχει, ο δικός σου όχι'. Τα όποια προνόμια τα δικαιούσαι επειδή είσαι φοιτητής, όχι γιός του φούφουτου.Κατά τη γνώμη μου όπως δεν δικαιούνται όλοι δωρεάν διαμονή έτσι θα έπρεπε και με τα εισιτήρια κοκ.Το κανονικό (για πανεπιστήμιο) είναι 1,1 και το μισό 0,7 νομίζω. Και πάλι ψηλό ακούγεται θα συμφωνήσω μαζί σου. Και παρατηρώ ότι το 1,1 για 8 εύκολα χλμ είναι πολύ ακριβά όταν στην Αθήνα με ένα απλό εισιτήριο 1 ευρώ πας πολύ περισσότερα χλμ σε όσα λεωφορεία ή μέσα θέλεις μέσα σε πάνω από μιάμιση ώρα....
Το θέμα μας όμως νομίζω ότι θα έπρεπε να εστιάσει περισσότερο στις κανονικές τιμές και λιγότερο στις μειωμένες.
Περι εισιτηρίων λεωφορείων