-
Τρεμει το τιμονι εντονα κατα το φρεναρισμα απο 80 και ανω χλμ..απο κει και κατω δεν παρατηρω κατι...ειναι σιγουρα στραβες δισκοπλακες?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τρεμει το τιμονι εντονα κατα το φρεναρισμα απο 80 και ανω χλμ..απο κει και κατω δεν παρατηρω κατι...ειναι σιγουρα στραβες δισκοπλακες?Πολύ πιθανό.
Πρώτα να δείς αν είναι ΟΚ όλα τα μπαλάκια, μετά δες τις δισκόπλακες, αν τα μπαλάκια είναι ΟΚ και έχεις στραβές δισκόπλακες θα καταστρέψεις πολύ σύντομα και τα μπαλάκια. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εχει δοκιμασει κανεις τα EBC Ultimax?
Αυτά είναι τα απλά τακάκια (μαύρα). Δεν θα ήταν λογικό να περιμένεις σπουδαία πράματα, είναι αντίστοιχα των κοινών με προτεραιότητα την οικονομία.....
Για κάτι σαφώς καλύτερο από το εντελώς απλό θα πρέπει να πας στα έγχρωμα.... με το διπλό κόστος...
Τα πράσινα που έβαλα εγώ πάντως μου έχουν κάνει πολύ καλή εντύπωση (αλλάχτηκαν όμως ταυτόχρονα με δίσκους της EBC, τους USR με διακεκομένο χάραγμα). Διάρκεια, βρώμα, φρενάρισμα, ζέσταμα με ένα μείον ότι πότε πότε σφυρίζουν.Αυτο σκεφτομαι κι εγω,απλα ρωταω μην ειναι κατω του μετριου,σοβαρη εταιρια ειναι,του π@υστη...
Ευχαριστω! -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τρεμει το τιμονι εντονα κατα το φρεναρισμα απο 80 και ανω χλμ..απο κει και κατω δεν παρατηρω κατι...ειναι σιγουρα στραβες δισκοπλακες?
Πολύ πιθανό.
Πρώτα να δείς αν είναι ΟΚ όλα τα μπαλάκια, μετά δες τις δισκόπλακες, αν τα μπαλάκια είναι ΟΚ και έχεις στραβές δισκόπλακες θα καταστρέψεις πολύ σύντομα και τα μπαλάκια.Μπαλακια ψαλιδιων & ακρομπαρα ειναι αλλαγμενα πολυ προσφατα..
Πρεπει να καταπονει και την κρεμαγιερα οταν τρεμει, σωστα? -
Σωστά, όλα τα ταλαιπωρεί, και τα ρουλεμάν τροχών, και τους μπιλιοφόρους, και τα top mount, και, και, και, το τρέμουλο δεν κάνει καλό πουθενά.
-
Παράγγειλα σήμερα τα μεταλλικά σωληνάκια για την 120i, από ebay και κόστος 118€ με την αποστολή. Goodridge φυσικά, για να είμαι πιο σίγουρος.
Θυμήθηκα πως είχα αγοράσει και για την καημένη την Lancia ένα σετάκι, αλλά το έχω και κάθεται! Θα το βάλω πάντως κι αυτό, γιατί πρέπει να έχει πάνω τα μαμά μαρκουτσια και σίγουρα έχει έρθει η ώρα της αλλαγής τους.
-
για ρίξε κάνα λινκ (αν είναι από ebay shop φυσικά)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
για ρίξε κάνα λινκ (αν είναι από ebay shop φυσικά)Μάλλον αυτό εδώ θέλεις.
Εννοείται, ν' αλλάξεις και υγρά με πιο ανθεκτικά σε θερμοκρασίες. Εγώ έχω τα ΑΤΕ Blue Racing γιατί είναι Dot 4, άρα συμβατά με τα απλά και σε μπλε χρώμα για να βεβαιώνεσαι πως στα άλλαξαν και δεν συμπλήρωσαν απλώς!
Τα υγρά έκαναν 10€/λιτρο από Λαμπριανίδη.
-
Kαι τα DOT 5.1 είναι συμβατά με τα απλά, αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες, παραμένουν για περισσότερο χρόνο στο κύκλωμα, και είναι περισσότερο λεπτόρευστα ειδικά σχεδιασμένα για τις μικροβαλβίδες του ABS στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Προσοχή όχι τα DOT 5.0, μόνο τα DOT 5.1 είναι συμβατά.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σίγουρα θα διορθωθεί. Το έχω ξαναπει, τα μεταλλικά είναι η best-value-for-money βελτίωση που μπορεί να κανει κάποιος στο αυτοκίνητό του και μου κάνει εντύπωση που δεν τα υιοθετούν όλοι οι κατασκευαστές σε όλα τα μοντέλα, με δεδομένο το σχετικά χαμηλό τους κόστος. Θα μου πεις, αυτά δε δίνουν αστεράκια στην παθητική ασφάλεια, ενώ ο βομβητής για τις ζώνες δίνει.Όταν άλλαξα σε μεταλικά, δεν κατάλαβα καμία διαφορά στην αίσθηση.
-
Αν μιλάς για Στάρλετ, λογικό.
-
Χώρια που για να καταλάβεις πρέπει να τα ζορίσεις πχ καμμια Κατάβαση Πάρνηθα .....
-
Έχω βάλει ακριβά μαρκούτσια, αυτά που δεν παραμορφώνονται σε υψηλή πίεση (ήγουν τσαρουχιά), και θα τα αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία. Πολύ καλύτερος έλεγχος και προοδευτικότητα στο φρενάρισμα με τα ελαστικά σωληνάκια της μάνας του, τα 'καλά' έχουν το μείον ότι το πεντάλ τερματίζει απότομα και το ABS δουλεύει υπερωρίες. Είναι για άλλο στυλ οδήγησης από το δικό μου.
-
Mια ιδέα είναι όλα και μια συνήθεια. Στο δικό μου φρενάρω κανονικότατα και με το αριστερό, παρότι έχει αεροπορικού τύπου. Δε μου φαίνονται απότομα ή άτσαλα.
Δεν το συζητάμε σε περιπτωσεις πίεσης (πχ κατεβασιά ένα βουνό ή πίστα), έχω πιει νερό στ' όνομά τους.
Όπως είπες όμως, ο καθένας έχει το στυλ του.
-
Το ζητούμενο είναι να μην κουράζονται τα φρένα, το πόση πίεση θα ασκείς στο πεντάλ για να φρενάρεις και το τι διαδρομή θα σου δίνει τι είδους επιβράδυνση είναι και θέμα γούστου.
Εμένα με ξενερώνουν τα φρένα που απαιτούν ελάχιστη δύναμη και μου αρέσει να πρέπει να 'ανέβω επάνω στο πεντάλ' - αν και πιο κουραστικό σε νορμάλ οδήγηση, στη γρήγορη σου δίνει καλύτερο έλεγχο (ειδικά με το αριστερό, για όσους το φέρνουμε επάνω απ' το φρένο μετά το κατέβασμα πριν τη στροφή, που γενικά είναι λίγο πιο 'ατσούμπαλο' απ' το δεξί). Σε άλλους αρέσει το ανάποδο.
Τα σωληνάκια είναι μαι βελτίωση που δεν κοστίζει και πολύ, αλλά δεν πρόκειται να κάνει τη διαφορά στην πίστα αν δεν έχεις καλούς δίσκους, τακάκια και υγρά.
-
Αν βράσουν τα υγρά των φρένων τότε τα λαστιχένια σωληνάκια με την πίεση του δυνατού φρεναρίσματος φουσκώνουν και το πεντάλ αποκτά ελαστικότητα, αν δεν ζεσταθούν πολύ δεν υπάρχει διαφορά στην αίσθηση ή στην ποιότητα του φρεναρίσματος, η διαφορά φαίνεται μόνο στο πολύ ζέσταμα των υγρών μετά από συνεχή δυνατά φρεναρίσματα, σε μεγάλη κατάβαση η σε πίστα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τρεμει το τιμονι εντονα κατα το φρεναρισμα απο 80 και ανω χλμ..απο κει και κατω δεν παρατηρω κατι...ειναι σιγουρα στραβες δισκοπλακες?Μηχανικος μου λεει οτι επρεπε να τρεμει και το πενταλ του φρενου αν ηταν σταβες οι δισκοπλακες...ισχυει?
-
Ισχύει.Τσέκαρε τους δίσκους.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ισχύει.Τσέκαρε τους δίσκους.Coupeas μεταξύ 110 κ 120 χλμ κοσκινίζει το τιμόνι, χωρίς να πατάω φρένο. Μάλλον ζάντες θα είναι, ε;
-
Ζυγοστάθμηση .Δεν ξέρω αν άλλαξες λάστιχα ή καβάλησες πεζοδρόμιο,έπεσες σε λακούβα και τσραβωσε ζάντα (ατσάλι) .Μήπως έκοψε λινά κάποιο ελαστικό.Τσέκαρέ το.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις