-
Γειά χαρά!!
*)Άραγε υπάρχει λόγος να πάρουμε σβάρνα **ΟΛΕΣ τις Αντιπροσωπείες ** της συγκεκριμένης μάρκας που μας ενδιαφέρει??
*)Πέρα από κάποια 'δωράκια', στυλ 'κιλίμια χαλιά',
υπάρχει περίπτωση, κάποια Αντιπροσωπεία έναντι άλλης,
να παρέχει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ σε επίπεδο Αfter Sale Service??
Αλήθεια, αυτά τα προνομιακά Πακέτα, τύπου After Sale, ισχύουν ΜΟΝΟΝ για τη συγκεκριμένη Αντιπροσωπεία,
και όχι για την Κεντρική??-πχ. Volkswagen Ηellas, Μercedes Ηellas κλπ...
Αυτή είναι σημαντική 'λεπτομέρεια'...Κάθε σκέψη και εμπειρία σας, δεκτή..
Σας ευχαριστώ πολύ.. -
Γειά χαρά!!
*)Άραγε υπάρχει λόγος να πάρουμε σβάρνα **ΟΛΕΣ τις Αντιπροσωπείες ** της συγκεκριμένης μάρκας που μας ενδιαφέρει??
*)Πέρα από κάποια 'δωράκια', στυλ 'κιλίμια χαλιά',
υπάρχει περίπτωση, κάποια Αντιπροσωπεία έναντι άλλης,
να παρέχει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ σε επίπεδο Αfter Sale Service??
Αλήθεια, αυτά τα προνομιακά Πακέτα, τύπου After Sale, ισχύουν ΜΟΝΟΝ για τη συγκεκριμένη Αντιπροσωπεία,
και όχι για την Κεντρική??-πχ. Volkswagen Ηellas, Μercedes Ηellas κλπ...
Αυτή είναι σημαντική 'λεπτομέρεια'...Κάθε σκέψη και εμπειρία σας, δεκτή..
Σας ευχαριστώ πολύ.. -
Γειά χαρά!!
*)Άραγε υπάρχει λόγος να πάρουμε σβάρνα **ΟΛΕΣ τις Αντιπροσωπείες ** της συγκεκριμένης μάρκας που μας ενδιαφέρει??
*)Πέρα από κάποια 'δωράκια', στυλ 'κιλίμια χαλιά',
υπάρχει περίπτωση, κάποια Αντιπροσωπεία έναντι άλλης,
να παρέχει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ σε επίπεδο Αfter Sale Service??
Αλήθεια, αυτά τα προνομιακά Πακέτα, τύπου After Sale, ισχύουν ΜΟΝΟΝ για τη συγκεκριμένη Αντιπροσωπεία,
και όχι για την Κεντρική??-πχ. Volkswagen Ηellas, Μercedes Ηellas κλπ...
Αυτή είναι σημαντική 'λεπτομέρεια'...Κάθε σκέψη και εμπειρία σας, δεκτή..
Σας ευχαριστώ πολύ.. -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Γειά χαρά!!*)Άραγε υπάρχει λόγος να πάρουμε σβάρνα **ΟΛΕΣ τις Αντιπροσωπείες ** της συγκεκριμένης μάρκας που μας ενδιαφέρει??
*)Πέρα από κάποια 'δωράκια', στυλ 'κιλίμια χαλιά',
υπάρχει περίπτωση, κάποια Αντιπροσωπεία έναντι άλλης,
να παρέχει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ σε επίπεδο Αfter Sale Service??
Αλήθεια, αυτά τα προνομιακά Πακέτα, τύπου After Sale, ισχύουν ΜΟΝΟΝ για τη συγκεκριμένη Αντιπροσωπεία,
και όχι για την Κεντρική??-πχ. Volkswagen Ηellas, Μercedes Ηellas κλπ...
Αυτή είναι σημαντική 'λεπτομέρεια'...Κάθε σκέψη και εμπειρία σας, δεκτή..
Σας ευχαριστώ πολύ..Φυσικά και υπάρχει λόγος...η διαφορά στην τιμή. Προσωπικά κέρδισα 1000€ έκπτωση με το να κάνω έρευνα αγοράς στις μισές περίπου αντιπροσωπείες της Ελλάδας.
Για το service χρειάζεται άλλη έρευνα για τον βέλτιστο συνδυασμο τιμής-ποιότητας.
-
Ως προς την αγορά αυτοκινήτου η έρευνα αγοράς από μαγαζί σε μαγαζί δεν γίνεται για τα χαλιά και τα κιλίμια αλλά για πιο ουσιαστικές και φυσικά πρέπει να γίνεται.
Ως προς το aftersales ... να είμαι ειλικρινής ως τώρα έχω 'φύγει' απο εταιρίες και αν και μ' αρέσουν οι προτάσεις τους δεν τις θέλω για ιδιοκτησία μου. -
Εξαρτάται και την εταιρία. Αν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην τελική τιμή φυσικά και προτιμάς μια τέτοια λύση. Στη μάζντα πχ όταν έψαχνα, η μέγιστη διαφορά που μου έδιναν για το ίδιο αυτοκίνητο ήταν της τάξης των 20ε, οπότε πήγα στα περισσότερα δώρα, δλδ ξεκάθαρα έμπαινα μέσα και του έλεγα το αυτ. θα το πάρω σε μια εβδομάδα, τα χρήματα θα τα πάρεις έτσι και μέχρι τώρα η καλύτερη προσφορά μου είναι αυτή (χωρίς να λέω όνομα). Αν θέλεις κάνε κάτι καλύτερο για να το πάρω από εδώ κ να το συντηρώ και εδώ αν είμαι ευχαριστημένος.
-
Πώς επιλέγει κανείς Αντιπροσωπεία για αυτοκίνητο??...κάνει το σταυρό του και κανένα τάμα μην πέσει στην περίπτωση!
-
εγω που μενω επαρχεια διαλεξα την αντιπροσωπεια της περιοχης μου.με εχουν εξυπηρετησει αρκετες φορες.για σερβις ομως πηγαινω οπου υπαρχει καλη προσφορα σε οσα δεν εχω τα καταλληλα εργαλεια ή γνωσεις να το φτιαξω μονος μου.με λιγα λογιασε αλλον παω για λαδια,σε αλλον μαστορα για αναρτησεις και τα λοιπα,σε αλλον φαναρτζη κτλ.ηλεκτρικα τα κανω ολα μονος.καλο ειναι εν καιρω κρισης να ξερουμε να αλλαζουμε καμια λαμπα!!!!
-
Το τώρα με το χθες δεν έχουν και πολύ σχέση. Λίγο θράσσος θέλει και εκεί που υπήρχε κάποτε μαγκιά τώρα βλέπεις χαμόγελα απόγνωσης.
Εχω εμπειρία αγοράς 2 χρόνια πριν αλλά και τώρα και έχω καλή σχετικά εικόνα.
Η τελική επιλογή μου αυτή τη φορά έγινε μετά απο συστάσεις, να ξέρουν με ποιον έχουν να κάνουν και εγώ με ποιους έχω να κάνω. Δεν ήθελα δουλοπρέπεια και υποταγή στις απαιτήσεις μου αλλά ούτε και μαγκιά ... 'κοίτα, η εταιρία μας έτσι πουλάει' ή 'η πολιτική μας είναι αυτή και αυτή'.
Στο 'aftersales' δε, απαντήσεις του τύπου 'έτσι κάνουν όλα' και 'ίσως είναι ιδέα σου' δεν με εξαγριώνουν πλέον μόνο αλλά με απομακρύνουν για πάντα.
Το καλοκαίρι με το Splash υπονοήθηκα 'άπειρος οδηγός' ... με εμπειρία οδήγησης 22 χρόνων σχεδόν όλων των τροχοφόρων που υπάρχουν ... για να μην ειπωθεί ότι το ηλεκτρόγκαζο θέλει υπομονή! Πλάκα έχουν μερικοί!!! -
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Γειά χαρά!!
Φυσικά και υπάρχει λόγος...η διαφορά στην τιμή. Προσωπικά κέρδισα 1000€ έκπτωση με το να κάνω έρευνα αγοράς στις μισές περίπου αντιπροσωπείες της Ελλάδας.
Για το service χρειάζεται άλλη έρευνα για τον βέλτιστο συνδυασμο τιμής-ποιότητας.
Συγχαρητήρια!!!
Βέβαια, ελπίζω να μην έφτασες στο Διδυμότειχο (όντας πχ. κάτοικος Αθηνών), για να βρείς την καλύτερη αυτή τιμή..
και,
αν αγοράσει κάποιος από άλλη πόλη, να ΜΗΝ έχει αντίστοιχα προβλήματα μετακινήσεων (......),
όταν θα χρειαστεί να κάνεις Service και ό,τι άλλο περιλαμβάνει το Πακέτο της Αντιπροσωπείας....Τί λές γι αυτά??
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ως προς την αγορά αυτοκινήτου η έρευνα αγοράς από μαγαζί σε μαγαζί δεν γίνεται για τα χαλιά και τα κιλίμια αλλά για πιο ουσιαστικές και φυσικά πρέπει να γίνεται.
Ως προς το aftersales ... να είμαι ειλικρινής ως τώρα έχω 'φύγει' απο εταιρίες και αν και μ' αρέσουν οι προτάσεις τους δεν τις θέλω για ιδιοκτησία μου.Γειά χαρά!!
Γιατί το λές αυτό??...
Δηλαδή, όταν σου λέει η τάδε μάρκα, πχ. 5χρόνια Δωρεάν Service,
θεωρείς οτι είναι 'μούφα'??? -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Ως προς την αγορά αυτοκινήτου η έρευνα αγοράς από μαγαζί σε μαγαζί δεν γίνεται για τα χαλιά και τα κιλίμια αλλά για πιο ουσιαστικές και φυσικά πρέπει να γίνεται.
Ως προς το aftersales ... να είμαι ειλικρινής ως τώρα έχω 'φύγει' απο εταιρίες και αν και μ' αρέσουν οι προτάσεις τους δεν τις θέλω για ιδιοκτησία μου.Γειά χαρά!!
Γιατί το λές αυτό??...
Δηλαδή, όταν σου λέει η τάδε μάρκα, πχ. 5χρόνια Δωρεάν Service,
θεωρείς οτι είναι 'μούφα'???Δεν αναφέρομαι στις προσφορές αλλά σε ... προυπηρεσία.
Έχω αποκλείσει εταιρίες διότι από δική μου εμπειρία το aftersales σε προηγούμενες περιπτώσεις ήταν απαίσιο. Ποιος ο λόγος να κοιτάξω εκ νέου μια νέα τους πρόταση (όσο και να μου αρέσει) που θα με οδηγήσει σε αυτό το aftersales!Και φυσικά μια τέτοια προσφορά που αναφέρεις ακούγεται δελεαστική αλλά θέλει ψάξιμο διότι πάντα υπάρχουν ψιλά γραμματα όπως και στις μακροχρόνιες εγγυήσεις.
-
Όποια έχει την πιο όμορφη πωλήτρια, μας κερδίζει.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Όποια έχει την πιο όμορφη πωλήτρια, μας κερδίζει.Λοιπόν έφυγες για την νέα C4 από την αντιπροσωπία στην Κηφισίας Avenue .Μιλάμε έχει μια ξανθιά πωλήτρια μέσα
-
Μπαίνω μόνο σε premium αντιπροσωπείες, απο VW και πάνω.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Μπαίνω μόνο σε premium αντιπροσωπείες, απο VW και πάνω.Οκ.
Εσύ χάνεις -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Γειά χαρά!!
Φυσικά και υπάρχει λόγος...η διαφορά στην τιμή. Προσωπικά κέρδισα 1000€ έκπτωση με το να κάνω έρευνα αγοράς στις μισές περίπου αντιπροσωπείες της Ελλάδας.
Για το service χρειάζεται άλλη έρευνα για τον βέλτιστο συνδυασμο τιμής-ποιότητας.
Συγχαρητήρια!!!
Βέβαια, ελπίζω να μην έφτασες στο Διδυμότειχο (όντας πχ. κάτοικος Αθηνών), για να βρείς την καλύτερη αυτή τιμή..
και,
αν αγοράσει κάποιος από άλλη πόλη, να ΜΗΝ έχει αντίστοιχα προβλήματα μετακινήσεων (......),
όταν θα χρειαστεί να κάνεις Service και ό,τι άλλο περιλαμβάνει το Πακέτο της Αντιπροσωπείας....Τί λές γι αυτά??
Αγόρασα αυτοκίνητο και μάλιστα VW=δύσκολες αντιπροσωπείες, πριν 2 χρόνια και καθώς έμενα στην Θεσσαλία τότε πήρα τηλ σε όλες τις αντιπροσωπείες από Καστοριά μέχρι Λαμία. Ζητούσα κάτι πολύ συγκεκριμένο Scirocco με συγκεκριμένα έξτρα και μάλιστα είχε μόλις έρθει στην Ελλάδα. Σε όλους έλεγα θέλω αυτό έτσι ακριβώς, ξέρω πόσο κάνει βάση τιμοκαταλόγου, τι μπορείς να μου κάνεις ΕΣΥ για να σε προτιμήσω. Αν μου έκοβαν 1000€ πχ στην Καστοριά θα το συνδύαζα με ένα διήμερο και θα το παραλάμβανα από εκεί με κέρδος πάλι αν αφαιρέσεις τα έξοδα της εκδρομής.
Το αποτέλεσμα ήταν να δεχτώ διάφορες προσφορές για δώρα χάντρες και μπιχλιμπίδια και 2-3 με έκπτωση επί της τιμής. Προτίμησα την καλύτερη τιμή η οποία απείχε 60χλμ ή μισή ώρα από το σπίτι μου και συνέχιζα να τους προτιμώ και για το service γιατί ήταν ειλικρινέις και σωστοί επαγγελματίες. Μπορεί να έκαιγα λίγη βενζίνη παραπάνω αλλά ήμουν ήσυχος. Αν δεν μπορούσα να κάνω το servce εκεί πήγαινα στον τοπικό αντιπρόσωπο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...Ως προς το aftersales ... να είμαι ειλικρινής ως τώρα έχω 'φύγει' απο εταιρίες και αν και μ' αρέσουν οι προτάσεις τους δεν τις θέλω για ιδιοκτησία μου.Παρομοίως. Το δίκτυο και η παρουσία κοντά στην περιοχή μου, για μένα παίζει ιδιαίτερο ρόλο.
Θυμάμαι με το Mitsubishi που αναγκαζόμουν και κατέβαινα από Μελίσσια Αττικής, στην Θηβών στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, για Service ή για τυχόν προβλήματα. Έπαιρνα μία μέρα άδεια από τη δουλειά, ακόμη και για μία απλή επίσκεψη.
-
-
δεν ξερω αν ειναι και το σωστο topic για να γραψω την απορια μου...και οσοι μπορειτε να με βοηθησετε
πειτε π.χ οτι καποιος κλεινει ενα αυτοκινητο και μαλιστα δινει ενα σημαντικο ποσο για αυτο....στην συνεχεια τον κοροιδεουνε και εκει που του ελεγαν ετοιμοπαροδοτο κ.τ.λ.π ουτε φωνη ουτε ακροαση μετα μαλιστα και το περας 7 εργασιμων ημερων απο την ημερα της παραγγελιας -
εχεις δικαιωμα για ακυρωση της παραγγελιας..και αν ναι....χανεις καποιο χρηματικο ποσο ? ή τα παιρνεις ολα πισω ?
-
και μου την δινει ακομη περισσοτερο..οταν βαρανε μυγες...να εχουνε τετοια συμπεριφορα
-
αυτην την χωρα την λατρευυυυυυυυυυυυυυυυωωωωωωωωωωωωωω
-
-
εγω ξεκιναω απο τον ισολογισμο της αντιπροσωπειας και πληρωνω παντα cash vs car
Πώς επιλέγει κανείς Αντιπροσωπεία για αυτοκίνητο??...