-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Λογικά όχι.Δεν γίνεται να έχουμε την ίδια καταπόνηση στα ημιαξόνια ,ακρόμπαρα,βάσεις κινητήρα ,ψαλίδια κτλ.Οπότε και οι ενισχύσεις στα νεύρα του αμαξώματος θα είναι σαφώς μεγαλύτερες στην gta.
Αντιστιχα το ίδιο ισχύει στην 3,2 gt.πως ξέρεις τι καταπόνηση δέχεται το μεν και τι το δε?
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Εμενα παντως μου φενεται πως καινουργιο εκανε 31κ και τωρα εχει 21κ .Το veloce τι εστει ιεραρχικα?
Μεταχειρα 2006 με 60.000κλμ εχει αντε 14.000ε + οτι προκυψει ...........?
Οπως ειπα παζει καινουργια και 147 ti στα 17.500ε τελικα .
Sta 20k paizei το Astra 1.4 t ...........έτσι όπως το θέτεις, και προκειμένου να πάρεις το άστρα ...
+1 στα λόγια του ευθύμη... -
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παντως επειδη κανω λιγα χιλιομετρα , το μικρο κοστος συντηρησης δεν το εχω νιωσει αφου οτι δεν αλλαζα στα χιλιομετρα το αλλαζα λογο χρονου , δηλ. αλλαζα κανονικα ημαντες στην 5 ετια με 16.000κλμότι και να πάρεις έχει συντήρηση... άντε η αρ να είναι λίγο πιο ακριβη...
όπως το θέτεις πάντως ...χτύπα την ...είναι διαχρονικά κουκλάρα...http://www.youtube.com/watch?v=JEGKMUPa ... re=relatedαχ και να φόραγε ένα μικρό τουρμπάκι...
-
Συμφωνώ για καινούρια gt! Πολύ ωραίο αυτοκίνητο και σε καλή τιμή, ιδανικό για τη χρήση που το θες. Σε καινούριο δε παίρνεις κάτι αντίστοιχο σε αυτά τα χρήματα. Εναλλακτικά γιατί δε κοιτάς και το rx8?
-
Φίλε αν ισχύει αυτό το 3.000 χλμ το χρόνο που λες και μάλιστα με σκέψη να το δώσεις σε λίγα χρόνια είναι έγκλημα να πάρεις καινούριο. Καινούρια GT στην τιμή που λες θα έπαιρνε κάποιος που θα την κράταγε για πολλά χρόνια και θα ήθελε να κάνει πολλά χλμ. Κοίτα καμμιά μεταχειρισμένη από ιδιώτη που μπορείς να πετύχεις και καλύτερη τιμή. Αν μένεις οπουδήποτε κοντά στο Σταυρό πες μου να σου στείλω πμ με συνεργείο για να τη δεί.
1000 φορές GT παρά 147. Επιδόσεις βέβαια είναι πάνω κάτω οι ίδιες, κατανάλωση λογικά λίγο χειρότερη, αλλά συντήρηση πάνω κάτω τα ίδια (συν τέλη κλπ) και φυσικά η GT έχει ένα σχήμα-έρωτα... (συν το χτένι... πλιτς )Αν βρεις προσεκτικό ιδιωκτήτη που έχει αλλάξει ιμάντες όταν πρέπει και έχει κρατήσει και τις αποδείξεις από την αλλαγή πάρτο χτες. Αν και αυτό σχετικό είναι. Κόβεις ένα 400άρι από την τιμή και τους αλλάζεις μαζί με λάδια-ξύδια και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Φίλε αν ισχύει αυτό το 3.000 χλμ το χρόνο που λες και μάλιστα με σκέψη να το δώσεις σε λίγα χρόνια είναι έγκλημα να πάρεις καινούριο. Καινούρια GT στην τιμή που λες θα έπαιρνε κάποιος που θα την κράταγε για πολλά χρόνια και θα ήθελε να κάνει πολλά χλμ.Με ποιά λογική; Δηλαδή να το πάρει και να το διατηρήσει για χρόνια με λίγα χλμ δεν παίζει;
-
Αν θες ένα αμάξι για να γράψεις τουλάχιστον 20.000 χλμ το χρόνο προφανώς και δεν παίρνεις κάτι με 80.000 χλμ πάνω του. Σε ένα χρόνο θα αρχίσει να ζητάει πολλά σε σχέση με ένα καινούριο.
-
Aμα παρω καινουργιο θα το κρατησω χρονια γιαυτο θελω να ειναι μια καλη επιλογη.Το Audi το ειχαμε 20 χρονια kai eixe 100.000 xiliometra .Ετσι το σκεφτομαι διπλα για καινουργιο και πιο θα ειναι αυτο , το κακο ειναι οτι δεν εχω γκαραζ.
-
θα το κρατησω χρονια
(1)
το κακο ειναι οτι δεν εχω γκαραζ
(2)
Από 1 και 2 έχουμε:
Εκτός αν σου πουν καμμιά τρελή προσφορά για τις ελάχιστες (μετρημένες στο ένα χέρι νομίζω) 147 που έχουν μείνει σε στοκ. Που και πάλι θα σου λεγα giulietta.
-
ΤΟ σεναριο 1 λεει οτι αμα παρω καινουργιο θα το κρατησω πολλα χρονια γιατι κανω μονο 3.000κλμ το χρονο ............ Οποτε να παρω Gulieta με 120ps 22..000ε η 147 ti me 17.500ε και γιατι ......
Nα λεμε και γιατι ομως , ναι ταχω τα λεφτα , αλλα προτιμω να μου μεινει κατι στην ακρη για να ειμαι πιο ανετος γενικα.Δηλαδη τι εχει ποια η Guilieta που δεν τοχει η 147 , εκτος απο το κατι καινουργιο που μας αναστατωνει.
-
17.000 για 147 ξέχασε το. Αν τη ρίξουν στα 13-14 σκέψου το, αλλιώς με την καμμία.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Nα λεμε και γιατι ομως , ναι ταχω τα λεφτα , αλλα προτιμω να μου μεινει κατι στην ακρη για να ειμαι πιο ανετος γενικα.Δηλαδη τι εχει ποια η Guilieta που δεν τοχει η 147 , εκτος απο το κατι καινουργιο που μας αναστατωνει.
Εχει παθητικη ασφαλεια, τουρμπο κινητηρες....
Απο κει κ περα, το θεμα ειναι ποιο σου αρεσει περισσοτερο... Με τη χρηση που κανεις ειτε καινουριο παρεις και το κρατησεις 10-15 χρονια, ειτε μτχ που αν βγει οκ θα το εχεις για πανω απο 8, κερδισμενος θα εσαι
Εγω λοιπον σου προτεινω να παρεις αυτο που γουσταρεις περισσοτερο!!!
Απο κει κ περα, αν δε θελεις να ξεπερασεις τα 20Κ κοιτα σε κατι οικονομικοτερο, πχ megane coupe, astra, bravo, delta ή ενα μεταχειρισμενο που φυσικα θα ειναι πολυ ανωτερο απο τα προαναφερθεντα, εχεις τη δυνατοτητα να διαπραγματευθεις την τιμη, αλλα θελει πολυ ψαξιμο και παλι υπαρχει ρισκο. Το θεμα ειναι αν εισαι διατεθειμενος να το παρεις αυτο το ρισκο και να φας ωρες ελεγχοντας τις διαφορες περιπτωσεις. Αν οχι, καινουριο κ παλι καινουριο κι ας κανεις καποια εκπτωση στην ποιοτητα, αν ναι, κυνηγα το!!
2 παραδειγματα που μου φαινεται οτι σου ταιριαζουν
-
Τι να πω 2 μηνες ειμαι στο ψαξιμο και στη σκεψη , σς ειναι καλα το Astra του father , to θεμα ειναι οτι κατεληξα να βλεπω Audi , BMW και να μου ερχεται να ξερασω και μολις δω Alfa Ρομεο μου ερχεται να τον .αιξω.
Παντως ειπα μεταχειρα γυρω στα 10κ και καινουργιο γυρω στα 20κ
Σε λιγες μερες θα μου χαρισουν ενα UNO μηπως και το αποσυρω ελπιζω να μην θελουν ολα τα σηματα εκτος απο 2011. -
Άμα παίζει και Uno στη μέση για ανταλλαγή και άμα έχεις τέτοια διαφορά ανάμεσα σε bmw και alfa, νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εκτός από giulietta. Ρώτα μη τυχόν έχουν καμμιά προσφορά για καμμιά στοκαρισμένη 159 1,9 αλλά αφού λες ότι δεν έχεις γκαράζ νομίζω ότι η giulietta είναι καλύτερη επιλογή.
Ψάχνε για χρώμα τώρα... -
Στοκαρισμενη 159 1.8 μονο υπαρχει , γυρω στα 25 , εφαγα ξενερα γιατι η GT 21.000e μονο σε μαυρη . Τοση διαφορα γιατι?
Μηπως επειδη υπαρχει ακομα 159 αλλα με tbi.
Επειδη το καινουργιο θα το κρατησω 10 χρονια τουλαστιχο , εχω μια ανυσηχια μην μου τη σπασει η GT που ειναι διπορτη και εχει μακρος εναντι της Guilieta.
Oποτε φτασαμε στην τελικη ευθεια ------21κ GT 1.8 ---------- 21k Yeti 1.4 tsi ------------ 22k guilieta 120ps ---------
Βεβαια λογο κολοεποχων ακομα παιζει η ιδεα για ενα εξυπνο καλο μεταχειρα γυρω στα 10κ ---------- -
GT!
-
Giulietta απο μενα Ειδα μαλιστα ενα σποτακι στην τηλεοραση για προσφορες με αποσυρση, οποτε αν μπορεσεις να παρεις την 170αρα στα χρηματα που δινεις, θα εχεις και την παραπανω δυναμη που ηθελες.
Οπωσδηποτε να μην αγορασεις χωρις να κανεις τεστ ντραιβ!!
ΥΓ το γιετι το βαζεις στην εξισωση επειδη σου χρειαζεται να κινεισαι σε χωματοδρομο???
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Giulietta απο μενα Ειδα μαλιστα ενα σποτακι στην τηλεοραση για προσφορες με αποσυρση, οποτε αν μπορεσεις να παρεις την 170αρα στα χρηματα που δινεις, θα εχεις και την παραπανω δυναμη που ηθελες.Οπωσδηποτε να μην αγορασεις χωρις να κανεις τεστ ντραιβ!!
ΥΓ το γιετι το βαζεις στην εξισωση επειδη σου χρειαζεται να κινεισαι σε χωματοδρομο???
συμφωνω με τζιουλιεττα!!
-
To Υετι το θεωρησα ,τιμιο, λειτουργικο, με χωρους οταν πεφτουν καθησματα , λιγο χωμα , κανα νησι , κανα πεζοδρομιο , καμια λακουβα και το 1.4τσι με 140 αλογα καλο ειναι και ειναι λειτουργικο και μου αρεσει.
Το GT μου αρεσει να το κοιταω , πιστευω να εχει οδηγικη συγκηνηση και το εσωτερικο σου δινει μια νοτα Ιταλικη , γουστο κατι το κλασσικο και αληθινο σα να σου μιλαει , σα ναναι ζωντανο .
Η Gulieta εχει το καινουργιο , Euro 5 , turbo χαμηλους ρυπους και οντως ειναι πολυ ωραια ........Μου τη σπαει που τα 120ps εχουν 149 ρυπους ενω οι 170πς εχουν λιγοτερους ρυπους αλλα απο οτι ακουω κανα 12 αρι καταναλωση........... Ξερω τα θελω ολα αλλα ειναι σημειο των καιρων οι ρυποι και η καταναλωση.Το μονο που σκεφτομαι οτι παντα Μηχανακι επερνα Honda για αξιοπιστια και οχι KTM h Ducati h Aprilia οσο και αν μου αρεσαν.
Τωρα με την AlfaRomeo ακουω τους Alfisti και τους ακολουθω εστω και αν οι γνωστοι λενε μακρια απο Italika.
-
Alfa vs Skoda? Ρεβεγιόν εδώ θα κάνω!!!
Τι αμαξι να παρω , καμια συμβουλη???????