Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντιστρεπτικές δοκοί και απίστευτη ασχετοσύνη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αντιστρεπτικές δοκοί και απίστευτη ασχετοσύνη
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    24
    56
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!

      http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!

        http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!

          http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Αφού κατάλαβα κι εγώ το λάθος που δεν πολυασχολούμαι με τα μηχανικά μέρη, σκέψου τι άσχετοι είναι οι τύποι. Εκτός κι αν τα έμπλεξαν προσπαθώντας να μεταφράσουν σε πιο εκλεπτυσμένα ελληνικά τη λέξη θολόμπαρα (που καθόλου 'αντιστρεπτική' δεν είναι).

            Επί της ουσίας, μια θολόμπαρα υπάρχει περίπτωση να κάνει κακό παρά καλό σ'ένα κοινό αμάξι; Σκέφτομαι να βάλω μία στο accent για περισσότερη σταθερότητα στις στροφές. Πόσο περίπου κοστίζει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Κακό δεν κάνει η θολόμπαρα σε καμία περίπτωση. Όμως, αν το αμάξωμα είναι ήδη αρκετά άκαμπτο και δεν ζορίζεται ιδιαίτερα στη ζωηρή οδήγηση, απλώς δεν θα δεις κάποια αξιοσημείωτη διαφορά.

              Γενικά πάντως, οι θολόμπαρες δένουν το μέρος του οχήματος στο οποίο τοποθετούνται και κάνουν πιο άμεσο το τιμόνι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kacey last edited by

                Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                  Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.

                  Οι περισσότερες καινούριες είναι σχεδιασμένες να σπάσουν στα δύο αν ασκηθεί τόσο μεγάλη δύναμη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                    Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.

                    Οι περισσότερες καινούριες είναι σχεδιασμένες να σπάσουν στα δύο αν ασκηθεί τόσο μεγάλη δύναμη.

                    Σπαζουν στα δυο αλλα προς ποια μερια ;Προς τα πανω και χτυπανε το καπω ή προς τα κατω και χτυπαν την μηχανη;Ή προς τα πισω και χτυπανε τον καθρεπτη ;Μαλλον προς τα μπροστα κανει την λιγοτερη ζημια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.

                      Οι περισσότερες καινούριες είναι σχεδιασμένες να σπάσουν στα δύο αν ασκηθεί τόσο μεγάλη δύναμη.

                      Σπαζουν στα δυο αλλα προς ποια μερια ;Προς τα πανω και χτυπανε το καπω ή προς τα κατω και χτυπαν την μηχανη;Ή προς τα πισω και χτυπανε τον καθρεπτη ;Μαλλον προς τα μπροστα κανει την λιγοτερη ζημια.

                      Έχω δει την Σπάρκο που βάλαμε στο αγωνιστικό, έτσι όπως είναι θα σπάσει στο επίπεδο της μπάρας (ούτε μηχανή, ούτε καπώ δηλαδή), και προς τα εμπρός.
                      Δεδομένου πως το κάθε αυτοκίνητο έχει και την δική του μπάρα (κάποια έχουν διαφορετικές μπάρες ανάλογα τι κινητήρα φορούν μάλιστα!!) πιστεύω πως είναι μελετημένο...

                      Από την άλλη δεν ξέρω τι γίνεται με τους μεγάλους σε όγκο κινητήρες...
                      Βλέπω και ξαναβλέπω την Σπορτβάγκον με τον 2,4 ντήζελ (5 κύλινδροι...)και απορρώ πού μπορεί να περάσει η μπάρα και να έχει και χώρο για θραύση - παραμόρφωση...

                      Βέβαια αν γίνει τέτοιο τρακάρισμα που να σπάσει η μπάρα, δε νομίζω να με απασχολήσει πολύ αν σπάσει για παράδειγμα το δοχείο του παραφλού...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bug last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!

                        http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kf last edited by

                          Χωρίς να θέλω να γίνω υπέρμετρα επικριτικός, ακόμα και αν μιλάει για την μπάρα θόλων, ο συγγραφέας του συγκεκριμένου κομματιού δεν έχει ιδέα για το τι κάνει το εξάρτημα αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Μα γι'αυτό είπα προσέξτε, κινδυνεύετε να χάσετε τα μαλλιά σας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Το καλύτερο είναι που συστήνει τις μονοκόματες, αυτές δηλαδή που δεν σπάνε σε πλευρική σύγκρουση.

                              Μήπως μιλάει για... ζάντες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kf last edited by

                                Αυτό το κείμενο αποτελεί άρθρο ή τοποθετηση σε συζήτηση από φόρουμ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Για άρθρο το κόβω από την διάταξη στην σελίδα, αλλά οι γνώσεις του είναι μακράν κάτω από των εδώ φορουμάδων...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Έχει παραγίνει το κακό!Ο κάθε άσχετος το παίζει ειδικός σε σχέση με τα αυτοκίνητα και τις βελτιώσεις.Άντε καλά εμείς ξέρουμε ότι γράφει βλακείες,αλλά κάποιος μη γνώστης δεν μπορεί να πέσει θύμα της ασχετοσύνης του συγγραφέα;

                                    Πως τους μαζεύεις όμως όλους αυτούς τους 'ειδικούς';Μάλλον αδύνατο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Οι αναστρεπτικές δοκοί δεν βελτιώνουν μόνο την ακαμψία του αμαξώματος αλλά επίσης κάνουν την οδήγηση πιο γρήγορη και αποτελεσματική.
                                      
                                      
                                      

                                      Αυτό ήταν το καλύτερο!! Δηλαδή εκτός απο ακαμψία δίνει και περισσότερα γούστα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ερώτηση :::. Γιατί να προτιμήσω NOS και όχι κάτι άλλο για βελτίωση;
                                        
                                        
                                        Απάντηση :::. 
                                        
                                        Καταρχήν είναι η μόνη μετατροπή που αξίζει όλα τα Ευρώ που πληρώνεται, γιατί καμία δεν είναι τόσο φθηνή και καμία δεν έχει τόσο καλά αποτελέσματα
                                        
                                        
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Και ένα τελευταίο !!!

                                          Όσο πιο χαμηλό είναι ένα αυτοκίνητο τόσο πιο όμορφο είναι. Επίσης, το χαμηλωμένο αυτοκίνητο είναι και πιο εύκολο στο χειρισμό.
                                          
                                          
                                          

                                          Φοβερή σελίδα !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Το θέμα με τα 'φίδια'¨έχει κλειδωθεί, θα μπορούσε όμως οι σημειώσεις του ΙΚΕ να πάνε στα 'Ανέκδοτα'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr