-
Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!
http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0
-
Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!
http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0
-
Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!
http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0
-
Αφού κατάλαβα κι εγώ το λάθος που δεν πολυασχολούμαι με τα μηχανικά μέρη, σκέψου τι άσχετοι είναι οι τύποι. Εκτός κι αν τα έμπλεξαν προσπαθώντας να μεταφράσουν σε πιο εκλεπτυσμένα ελληνικά τη λέξη θολόμπαρα (που καθόλου 'αντιστρεπτική' δεν είναι).
Επί της ουσίας, μια θολόμπαρα υπάρχει περίπτωση να κάνει κακό παρά καλό σ'ένα κοινό αμάξι; Σκέφτομαι να βάλω μία στο accent για περισσότερη σταθερότητα στις στροφές. Πόσο περίπου κοστίζει;
-
Κακό δεν κάνει η θολόμπαρα σε καμία περίπτωση. Όμως, αν το αμάξωμα είναι ήδη αρκετά άκαμπτο και δεν ζορίζεται ιδιαίτερα στη ζωηρή οδήγηση, απλώς δεν θα δεις κάποια αξιοσημείωτη διαφορά.
Γενικά πάντως, οι θολόμπαρες δένουν το μέρος του οχήματος στο οποίο τοποθετούνται και κάνουν πιο άμεσο το τιμόνι.
-
Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.Οι περισσότερες καινούριες είναι σχεδιασμένες να σπάσουν στα δύο αν ασκηθεί τόσο μεγάλη δύναμη.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.
Οι περισσότερες καινούριες είναι σχεδιασμένες να σπάσουν στα δύο αν ασκηθεί τόσο μεγάλη δύναμη.
Σπαζουν στα δυο αλλα προς ποια μερια ;Προς τα πανω και χτυπανε το καπω ή προς τα κατω και χτυπαν την μηχανη;Ή προς τα πισω και χτυπανε τον καθρεπτη ;Μαλλον προς τα μπροστα κανει την λιγοτερη ζημια.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το μονο κακο ειναι σε περιπτωση ατυχηματοο, οπου η ζημια θα 'μεταθερθει' και στον απεναντι θολο.
Οι περισσότερες καινούριες είναι σχεδιασμένες να σπάσουν στα δύο αν ασκηθεί τόσο μεγάλη δύναμη.
Σπαζουν στα δυο αλλα προς ποια μερια ;Προς τα πανω και χτυπανε το καπω ή προς τα κατω και χτυπαν την μηχανη;Ή προς τα πισω και χτυπανε τον καθρεπτη ;Μαλλον προς τα μπροστα κανει την λιγοτερη ζημια.
Έχω δει την Σπάρκο που βάλαμε στο αγωνιστικό, έτσι όπως είναι θα σπάσει στο επίπεδο της μπάρας (ούτε μηχανή, ούτε καπώ δηλαδή), και προς τα εμπρός.
Δεδομένου πως το κάθε αυτοκίνητο έχει και την δική του μπάρα (κάποια έχουν διαφορετικές μπάρες ανάλογα τι κινητήρα φορούν μάλιστα!!) πιστεύω πως είναι μελετημένο...Από την άλλη δεν ξέρω τι γίνεται με τους μεγάλους σε όγκο κινητήρες...
Βλέπω και ξαναβλέπω την Σπορτβάγκον με τον 2,4 ντήζελ (5 κύλινδροι...)και απορρώ πού μπορεί να περάσει η μπάρα και να έχει και χώρο για θραύση - παραμόρφωση...Βέβαια αν γίνει τέτοιο τρακάρισμα που να σπάσει η μπάρα, δε νομίζω να με απασχολήσει πολύ αν σπάσει για παράδειγμα το δοχείο του παραφλού...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πριν ανοίξετε αυτό το link, προμηθευτείτε ικανές ποσότητες Foltene ή επικοινωνήστε καλού-κακού με την DHI και τα Laserline Clinics... Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καραφλιάσετε!http://www.powerauto.gr/modules.php?op= ... =0&thold=0
-
Χωρίς να θέλω να γίνω υπέρμετρα επικριτικός, ακόμα και αν μιλάει για την μπάρα θόλων, ο συγγραφέας του συγκεκριμένου κομματιού δεν έχει ιδέα για το τι κάνει το εξάρτημα αυτό.
-
Μα γι'αυτό είπα προσέξτε, κινδυνεύετε να χάσετε τα μαλλιά σας.
-
Το καλύτερο είναι που συστήνει τις μονοκόματες, αυτές δηλαδή που δεν σπάνε σε πλευρική σύγκρουση.
Μήπως μιλάει για... ζάντες;
-
Αυτό το κείμενο αποτελεί άρθρο ή τοποθετηση σε συζήτηση από φόρουμ;
-
Για άρθρο το κόβω από την διάταξη στην σελίδα, αλλά οι γνώσεις του είναι μακράν κάτω από των εδώ φορουμάδων...
-
Έχει παραγίνει το κακό!Ο κάθε άσχετος το παίζει ειδικός σε σχέση με τα αυτοκίνητα και τις βελτιώσεις.Άντε καλά εμείς ξέρουμε ότι γράφει βλακείες,αλλά κάποιος μη γνώστης δεν μπορεί να πέσει θύμα της ασχετοσύνης του συγγραφέα;
Πως τους μαζεύεις όμως όλους αυτούς τους 'ειδικούς';Μάλλον αδύνατο.
-
Οι αναστρεπτικές δοκοί δεν βελτιώνουν μόνο την ακαμψία του αμαξώματος αλλά επίσης κάνουν την οδήγηση πιο γρήγορη και αποτελεσματική.
Αυτό ήταν το καλύτερο!! Δηλαδή εκτός απο ακαμψία δίνει και περισσότερα γούστα
-
Ερώτηση :::. Γιατί να προτιμήσω NOS και όχι κάτι άλλο για βελτίωση; Απάντηση :::. Καταρχήν είναι η μόνη μετατροπή που αξίζει όλα τα Ευρώ που πληρώνεται, γιατί καμία δεν είναι τόσο φθηνή και καμία δεν έχει τόσο καλά αποτελέσματα
-
Και ένα τελευταίο !!!
Όσο πιο χαμηλό είναι ένα αυτοκίνητο τόσο πιο όμορφο είναι. Επίσης, το χαμηλωμένο αυτοκίνητο είναι και πιο εύκολο στο χειρισμό.
Φοβερή σελίδα !
-
Το θέμα με τα 'φίδια'¨έχει κλειδωθεί, θα μπορούσε όμως οι σημειώσεις του ΙΚΕ να πάνε στα 'Ανέκδοτα'.
Αντιστρεπτικές δοκοί και απίστευτη ασχετοσύνη