-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Παίδες, θέλω να αυξήσω τη διάμετρο ενός σωλήνα και χρειάζομαι το όνομα του εργαλείου!
Αν κάποιος μπορεί να μου πει που μπορώ να βρω αυτό το εξάρτημα (Tail pipe expander) και μια πάστα για την μόνωση αν και θα μπει σφιγκτήρας όπως και νάχει!
Θα κοπεί η εξάτμιση σε ένα σημείο για να μπει άλλο τελικό και θέλει μια μικρή αύξηση ώστε να μπει χωνευτό το καζανάκι στον σωλήνα της εξάτμισης!Διαστολεας;
-
Που μπορω να βρω σωληνα σαν αυτον στη φωτο (με κιτρινο χρωμα) ?
Τα aftermarket επωνυμα (samco κτλ) ειναι πανακριβα... -
Αντιγράφω από άλλο φόρουμ, ερώτηση για κολάρα για εισαγωγή κλπ:
Γιαννιτσων στην διασταυρωση με Δαφνης.
Ειναι μια μαντρα αυτοκινητων στην γωνια και απεναντι γωνια εχει μπουγατσα.
Το τριτο παραδιπλανο μαγαζι εχει κολαρα και λοιπα...
Περιπου 8Ε το μετρο κανει. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Που μπορω να βρω σωληνα σαν αυτον στη φωτο (με κιτρινο χρωμα) ?
Τα aftermarket επωνυμα (samco κτλ) ειναι πανακριβα...Ευκαμπτος μεταλλικος σωληνας ειναι;Στα μαγαζια που πουλανε υδραυλικα ειδη;Τα χρησιμοποιουν σε εξαερισμους.
-
Σάξονα, έβαλες VW στο φούντο σου; Επιτέλους μια σωστή αναβάθμιση ρε
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιαννιτσων στην διασταυρωση με Δαφνης.
Ειναι μια μαντρα αυτοκινητων στην γωνια και απεναντι γωνια εχει μπουγατσα.
Το τριτο παραδιπλανο μαγαζι εχει κολαρα και λοιπα...
Περιπου 8Ε το μετρο κανει.Ευκαμπτος μεταλλικος σωληνας ειναι;Στα μαγαζια που πουλανε υδραυλικα ειδη;Τα χρησιμοποιουν σε εξαερισμους.
Oχι, πλαστικο ειναι. Περιπου σαν αυτο που εχουν οι ηλεκτρικες σκουπες.
Το αλουμινενιο που λες (σαν αυτο που βαζουν στις σομπες )
το δοκιμασα αλλα δεν κανει.Σάξονα, έβαλες VW στο φούντο σου; Επιτέλους μια σωστή αναβάθμιση ρε
(αμα χωρουσε θα μπορουσα, ο κουμπαρος εχει μπολικα ανταλλακτικα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Υπάρχει εξατμισάς που φτιάχνει προφιτερόλ;για πάστα μίλησε
-
Φιλοι μου το γκολφακι τον τελευταιο καιρο εχει μαλλον ψυχολογικα προβληματα!!
Σε διαδρομες με μεγαλες ταχυτητες, μετα απο καποια ωρα εμφανιζε ενα ελαφρυ ρεταρισμα, σα να νεκρωνε το γκαζι, εεφταν λιγο οι στροφες αλλα κρατουσε σταθερη ταχυτητα. Για ~1 λεπτο, μετα επανερχοταν. Επισης, μετα απο μια τετοια διαδρομη, αν σταματουσα σε ενα στοπ ή φαναρι πχ για λιγο εσβηνε!! Στο σερβις μας ειπαν οτι εχει προβλημα το συστημα των αναθυμιασεων -σωληνακια κ δοχειο- τα οποια βεβαια δεν υπηρχαν για τοσο παλιο μοντελο, τα φεραμε λοιπον απο τη μαμα Γερμανια
αλλαξαμε κ μπουζοκαλωδια, και πραγματικα το αμαξι μεταμορφωθηκε!! καθολου ασταθεια στο ρελαντι, εξαφανιστηκε κι η απροθυμια στην εκκινηση.
Ολα καλα μεχρι σημερα που μπηκα αττικη οδο. Καποια στιγμη με 4η κ 110 χαω ξαφνικα νεκρωνει το γκαζι και φτανω στα 80. Κατεβασμα, ενα κλωτσημα λογω σχεσης μαλλον αλλα απο επιταχυνση 0. Με το που μπηκα στη βοηθητικη ξαναπηρε μπρος! Το εκανε 5-6 φορες αυτο με διαφορες ταχυτητες -στην επιταχυνση με 2α ειδικα που ηταν σα να με τραβηξε αεροστατο τα ειδα ολα!! - ενω οταν επεστρεψα σταματησα σε ενα στοπ και εσβησε!!να χαλασε το καινουριο συστημα αποκλειεται, οποτε κατι αλλο πρεπει να παιζει. Για το ρεταρισμα η τροφοδοσια μου ερχεται στο νου, αλλα δεν εχω μηχανικες γνωσεις...
Καμια ιδεα???
Ευχαριστω εκ των προτερων
ΥΓ golf 2 1991 me 160.000km
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Που μπορω να βρω σωληνα σαν αυτον στη φωτο (με κιτρινο χρωμα) ?
Τα aftermarket επωνυμα (samco κτλ) ειναι πανακριβα...Δημιτρίου Καραολή του Κύπριου πρώην Αντιγονιδών που βγάζει στο πρώην υπουργείο Μακεδονίας, λοξά κάθετα στην Εγνατία πρίν την Λαγκαδά με πορεία προς τα δυτικά υπάρχουν αρκετά καταστήματα, και στον Σταματιάδη στην Παπαναστασίου απέναντι από την Αλυσίδα
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
στον Σταματιάδη στην Παπαναστασίου απέναντι από την ΑλυσίδαΕυχαριστω, με βολευει πολυ ο συγκεκριμενος
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Παίδες, θέλω να αυξήσω τη διάμετρο ενός σωλήνα και χρειάζομαι το όνομα του εργαλείου!
Αν κάποιος μπορεί να μου πει που μπορώ να βρω αυτό το εξάρτημα (Tail pipe expander) και μια πάστα για την μόνωση αν και θα μπει σφιγκτήρας όπως και νάχει!
Θα κοπεί η εξάτμιση σε ένα σημείο για να μπει άλλο τελικό και θέλει μια μικρή αύξηση ώστε να μπει χωνευτό το καζανάκι στον σωλήνα της εξάτμισης!Διαστολεας;
Με λίγο γκουγκλάρισμα και πολύ τύχη καταλήξαμε στο -> μουφαδόρος αλλά από τιμές βράστα!
Οπότε χτύπησα από ebay μίνι μούφα-μουφαδοράκια και ελπίζω να κάνω δουλειάΑυτά πήρα συν τηπαστούλα (και ακόμη μία σε συκευασία 'Μίλτος' δώρο στον Ντίνο... )
αν πας σε έναν εξατμισά που φτιάχνει εξατμίσεις δε νομίζω να σου ζητήσει φράγκα ηλία
Θα πήγαινα ρε συ αλλά δε θέλω να μπλέξω με κανέναν επιστήμονα, με 2-3 που μίλησα όλοι μου έλεγαν θα το κόψουμε το χωνευτό κομμάτι και θα τις κολλήσουμε ενώ εγώ στο χαβά μου ότι δεν θέλω μιας και στο μέλλον θα αλλαχτεί και το πίσω κομμάτι!
Το μεσαίο κομμάτι της εξάτμισης με το πρώτο έχουν πλακάκι με 3 βίδες και εάν πάω να το βγάλω θα τις πάρω στο χέρι 100%, είτε θα σπάσουν, είτε θα θέλουν τροχό!
Οπότε ότι γίνει θα γίνει σπίτι και ψάχνομαι να δω τι επιλογές έχω!Υπάρχει εξατμισάς που φτιάχνει προφιτερόλ;
για πάστα μίλησε
Με λίγο ψάξιμο όλα γίνονται, εάν χρειαστεί κανείς μηχανικό που να κάνει σκ@τ@ ας σφυρίξει Εκεί έχω εμπειρία...
-
Ακόμα δεν ήρθε το δέμα και ας τα έσκασα για παράδοση εντός 2 ημερών
Την Κυριακή φέυγω, έκανα ερώτηση κάτω στη Φράγκων και πήρα τα @@ μουΈχει κάποιος άλλος ιδέα τι να ζητήσω ή που μπορώ να βρω κάτι να κάνω τη συγκεκριμένη δουλειά;
(Over and out, δε θα ξανα ενοχλήσω ) -
Ευθύμη, παρόμοια συμπτώματα στο 106 μου ήταν από αισθητήρα στροφών στο στρόφαλο και πολλαπλασιαστή(ειδική περίπτωση)
τσέκαρε τα.
-
Aν βγάλω τελείως τον λ από το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί?Όχι καμιά βόλτα ,μερικά μέτρα μέσα σε παρκινγκ .
-
Ο χρήστης alex 1.6s έγραψε:
Aν βγάλω τελείως τον λ από το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί?Όχι καμιά βόλτα ,μερικά μέτρα μέσα σε παρκινγκ .Οταν λες να τον βγαλεις τελειως εννοεις να τον ξεβιδωσεις απο την εξατμιση ή απλα να τον αποσυνδεσεις απο την φύσα του;
-
Nα βγάλω τη φύσα και να τον ξεβιδώσω από την εξάτμιση.Θέλω να τον καθαρίσω γιατί ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό.
-
Ο χρήστης alex 1.6s έγραψε:
Nα βγάλω τη φύσα και να τον ξεβιδώσω από την εξάτμιση.Θέλω να τον καθαρίσω γιατί ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό.Αν το πας στην ηλεκτρολογο παντως μπορει να μετρησει τον λ αν 'παιζει' σωστα ειτε με πολυμετρο ειτε με μεσω obd θυρας.
Μπορει να μην ευθυνεται ο λ αλλα η βενζινη για το check engine,συν πολλες αλλες αιτιες. -
Γνωρίζω ότι είναι ο λ γιατί το έψαξαν μέσω obd στο συνεργείο.Aλλά 230 ευρώ για αλλαγή που ήθελε το συνεργείο .. Δεν σφάξαμε!
-
Ο χρήστης alex 1.6s έγραψε:
Γνωρίζω ότι είναι ο λ γιατί το έψαξαν μέσω obd στο συνεργείο.Aλλά 230 ευρώ για αλλαγή που ήθελε το συνεργείο .. Δεν σφάξαμε!Οκ τοτε.Δεν νομιζω ομως οτι ειναι κατι που απλα το καθαριζεις και επανερχεται.Θελει καινουργιο.
Ρωτησες σε μαγαζι με ανταλλακτικα ποσο το εχουν; -
Το έχω βρει στο e-bay με 50 ευρώ περίπου.Αυτό για το καθάρισμα το είδα σε ένα φορουμ για σεατ.Αν googlάρεις καθαρισμός λ θα στο βγάλει πρώτο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........