-
Δεν το οδήγησα. Ρωτάω.
Το μάπα το γράφω από τα σχόλια του τύπου ή τέλως πάντων συγκριτικά με το manual. -
Νομιζω πρεπει να πετυχα τον Chris Lappas στην Αθηνων- Λαμιας κατα τις 11 παρα τεταρτο στο υψος της Renault!! Ηταν μια λευκη 3αρα κουπε!!!
-
Τι σπάνιο
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Νομιζω πρεπει να πετυχα τον Chris Lappas στην Αθηνων- Λαμιας κατα τις 11 παρα τεταρτο στο υψος της Renault!! Ηταν μια λευκη 3αρα κουπε!!!Έτσι όπως διάβασα το Chris έλεγα μήπως πέτυχες τον Chris Harris
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Νομιζω πρεπει να πετυχα τον Chris Lappas στην Αθηνων- Λαμιας κατα τις 11 παρα τεταρτο στο υψος της Renault!! Ηταν μια λευκη 3αρα κουπε!!!Όντως!
(έκανα καμιά @@ στον δρόμο και δεν το κατάλαβα; )
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν το οδήγησα. Ρωτάω.
Το μάπα το γράφω από τα σχόλια του τύπου ή τέλως πάντων συγκριτικά με το manual.Κακώς ακούς τα σχόλια του τύπου. Λοιπόν, αφού ρωτάς, το steptronic έβγαινε, και δεν ξέρω αν βγαίνει ακόμα,χωρίς τα paddles (προαιρετικά ). Αν βρήκες κάποια z4 με steptronic αλλά χωρίς paddles καλύτερα άστην. Θα είναι πολύ βαρετή. Εκτός και αν την θες μόνο για την κίνηση στον Κηφισό . Αν έχει paddles, οδήγησέ την. Οι αλλαγές ταχυτήτων ακόμα και στο απλό αυτό κιβώτιο, είναι πολύ πιο γρήγορες από αυτές που θα κάνεις με το χειροκίνητο. Σαφώς, το steptronic δεν είναι και το 7-ταχυτο DCT αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και για πέταμα, όπως χαρακτηριστικά γράφει μερίδα του τύπου .
-
Κοίταγα αυτήν συγκεκριμένα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1024393/
και γι αυτό ρώτησα (επειδή είναι προ f/l) αν έχει κάποια άλλη διαφορά στο κιβώτιο.
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί είναι πήχτρα η αγορά σε αυτόματες Ζ4.
Ότι 3λιτρη si έχω βρει είναι coupe. -
Αδερφέ, κοντινά αμάξια κοιτάμε... :σίφτι:
-
Εμένα έχει το παλιό 5τάχυτο steptronic και το θεωρώ πολύ καλό. Είναι μια χαρά γρήγορο και ομαλό με μειονέκτημα ότι έχει πολύ μακριές σχέσεις. Υποθέτω ότι το 6τάχυτο (όταν και σε όποια μοντέλα τοποθετήθηκε, στο πρώτο Ζ4 νομίζω κάποια στιγμή to 2004 ή 2005 υποθέτω με το fl) θα καλύπτει σε μεγάλο βαθμό αυτό το μειονέκτημα. Το αν έχει paddles ή όχι δεν το βρίσκω τόσο σημαντικό.... άλλωστε μια ζωή ανακατεύαμε τη βενζίνη με το μοχλό, και χωρίς αυτάκια σπόρ είναι!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κοίταγα αυτήν συγκεκριμέναhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/1024393/
και γι αυτό ρώτησα (επειδή είναι προ f/l) αν έχει κάποια άλλη διαφορά στο κιβώτιο.
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί είναι πήχτρα η αγορά σε αυτόματες Ζ4.
Ότι 3λιτρη si έχω βρει είναι coupe.Μήπως (δε ξέρω, λέω) υπήρχε κάποια έκδοση με steptronic τότε?
-
Νομίζω ότι το παλιό SMG το φόραγαν μόνο οι 3λιτρες. Αν αυτό ρωτάς.
εδιτ
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αδερφέ, κοντινά αμάξια κοιτάμε... :σίφτι:Κοιτάς και αυτό;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω ότι το παλιό SMG το φόραγαν μόνο οι 3λιτρες. Αν αυτό ρωτάς.εδιτ
Αδερφέ, κοντινά αμάξια κοιτάμε... :σίφτι:
Κοιτάς και αυτό;
Κοιταει την λευκη λαντσια απεναντι
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω ότι το παλιό SMG το φόραγαν μόνο οι 3λιτρες. Αν αυτό ρωτάς.Όχι, για το steptronic λέω.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Νομιζω πρεπει να πετυχα τον Chris Lappas στην Αθηνων- Λαμιας κατα τις 11 παρα τεταρτο στο υψος της Renault!! Ηταν μια λευκη 3αρα κουπε!!!Εγω νομιζω οτι ειδα την Z4 του djalma στο δρομο για θεσσαλονικη κατα τις 10 παρα.. Σαμπανι αλλα δεν προλαβα πινακιδες...
Κανω λαθος ε djalma? Απλα ειδα σαμπανι z4 και σκεφτηκα εσενα..
-
Λάθος λάθος...
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Νομιζω πρεπει να πετυχα τον Chris Lappas στην Αθηνων- Λαμιας κατα τις 11 παρα τεταρτο στο υψος της Renault!! Ηταν μια λευκη 3αρα κουπε!!!
Εγω νομιζω οτι ειδα την Z4 του djalma στο δρομο για θεσσαλονικη κατα τις 10 παρα.. Σαμπανι αλλα δεν προλαβα πινακιδες...
Κανω λαθος ε djalma? Απλα ειδα σαμπανι z4 και σκεφτηκα εσενα..
Το λογικο θα ηταν να σκεφτεις την Τζουλια
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω ότι το παλιό SMG το φόραγαν μόνο οι 3λιτρες. Αν αυτό ρωτάς.εδιτ
Αδερφέ, κοντινά αμάξια κοιτάμε... :σίφτι:
Κοιτάς και αυτό;
Έχω μία 2.5 με SMG.
Το οποίο, ειδικά αν πατήσεις το sport, γίνεται πάρα πολύ γρήγορο...
Είχα διαβάσει μια πολύ καλή περιγραφή (με την οποία συμφωνώ) σε ένα ξένο forum που δε βρίσκω για να παραθέσω αλλά τα έλεγε κάπως έτσι:
Χωρίς το sport
Σε auto αλλάζει σαν κάποιον που δεν ξέρει να οδηγεί manual και πολύ καλά. Ανεβάζει αρκετά στροφές μέχρι να αλλάξει κτλ. Η ίδια η αλλαγή είναι μάλλον ράθυμη.
Χειροκίνητα αλλάζει σαν κάποιον που αλλάζει πραγματικά γρήγορα.Με σποrt on
Χειροκίνητα αλλάζει γρήγορα σαν να αλλάζει κάποιος οδηγός αγώνων χειροκίνητο.
Σε auto αλλάζει αστραπιαία, σχεδόν σε επίπεδα DSG, πρέπει να μπεις κοντά χρονικά και στα 2 για να καταλάβεις ότι το SMG είναι λίγο πιο αργό.Έχει και την πλάκα του με τις ξερογκαζιές ανάμεσα στις αλλαγές.
Εκεί που υπερτερεί ξεκάθαρα του DSG είναι σε κατεβάσματα πολλών σχέσεων με τη μία. Το DSG πρέπει να τις κατεβάσεις όλες μία-μία, το SMG καρφώνει αυτή που του ζήτησες κατευθείαν.
-
Για το smg θυμάμαι καλά σχόλια από τον τύπο σε σχέση με το steptronic. Η Ζ4 της αγγελίας που έβαλα έχει smg χωρίς paddles; Δηλαδή χειροκίνητη λειτουργία έχει μόνο από το λεβιέ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για το smg θυμάμαι καλά σχόλια από τον τύπο σε σχέση με το steptronic. Η Ζ4 της αγγελίας που έβαλα έχει smg χωρίς paddles; Δηλαδή χειροκίνητη λειτουργία έχει μόνο από το λεβιέ;Έχει κανονικό αυτόματο, το steptronic το οποίο δεν έχω οδηγήσει αλλά είναι από τα αρκετά καλά αυτόματα απ΄ότι έχω διαβάσει (όχι σε περιοδικά).
Tα paddles στο steptronic ήταν έξτρα.
-
Παιδιά, τώρα μιλάμε για το SMG I ή το II ;
BMW FORUM