-
Τον Αύγουστο του 1998 –και μετά από μια συμβίωση ενός και κάτι χρόνων και 63.000 χμ με ένα Α3-είχε φτάσει η ώρα για αλλαγή αυτοκινήτου.
Η «μπίλια κάθισε» μετά από το σχετικό ψάξιμο και το επίσης σχετικό διάβασμα του ειδικού τύπου σε ένα Renault Laguna 1.6 , 110HP.
Tίποτε το ιδιαίτερο –αναμενόμενο ήταν- αλλά αρκετά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα τα 2 πρώτα χρόνια.
Εμφάνισε μερικές …αδυναμίες από τον 3ο χρόνο και μετά με πιο έντονη την …κακή του συνήθεια να σπάζει την πολλαπλή εξαγωγής.
Είχε έρθει το πλήρωμα του χρόνου να αλλαχθεί κι αφού είχε διανύσει 198.000χμ σε 5 χρόνια.
Κατέληξα στη …διάδοχη Laguna 1.8 Dynamique.
H επιλογή έγινε με λόγους καθαρά υπολογιστικούς-ωφελιμιστικούς διότι η Renault, μου «αγόραζε» την …απερχόμενη Laguna περίπου 1.200.000 δρχ περισσότερο απ’ ότι άλλες αντιπροσωπείες.
Φυσικά με αυτόν τον τρόπο γλίτωνα τα γραμμάτια, οπότε δεν υπήρχε δεύτερη σκέψη.
Εδώ θα πρέπει να σημειώσω ότι μου είχαν κάνει εντύπωση τα σχόλια του ειδικού τύπου, όχι τόσο για τα διάφορα ….μπιχλιμπίδια, όσο για τη φράση που διάβαζα συχνά…..'η ανάρτηση έχει βρεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα' .
Αυτή τη φράση διάβαζα και…..'τσίμπησα' διότι είμαι απ’ αυτούς που παίρνουν πολύ σοβαρά τον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, του οποίου μια παράμετρος είναι και το κράτημα.
Όλοι λοιπόν-τουλάχιστο αυτοί που διάβασα εγώ-την είχαν στα «όπα-όπα» τη Laguna II (ειδικά την έκδοση με το 1,8 μοτέρ).Όλοι εκτός από ένα τυπά (καλή του ώρα!!!) στο in.gr που έλεγε τα εξής «Ένας τομέας στον οποίο ανέκαθεν αποσπούν καλά σχόλια τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι ο συνδυασμός άνεσης-οδικής συμπεριφοράς που προσφέρουν. H προηγούμενη Laguna ήταν ένα τυπικό δείγμα της γαλλικής σχολής, αφού κατάφερνε να κινείται με ασφάλεια και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης.
H αντικαταστάτριά της έπρεπε, αν όχι να την ξεπεράσει, τουλάχιστον να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα…..» και πιο κάτω συνέχιζε…. 'Tο μόνο ίσως που θα ενοχλήσει τον οδηγό είναι μία μικρή ασάφεια του τιμονιού γύρω από την ευθεία.
Στα πιο κλειστά τμήματα και σε επαρχιακούς δρόμους, ο όγκος του αμαξώματος σε συνδυασμό με την αλλαγή της πίσω ανάρτησης μετέβαλε τα οδικά χαρακτηριστικά της. Παρά το γεγονός ότι διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χάρη και στα φαρδιά ελαστικά, εμφανίζονται ελαφρές υπερστροφικές τάσεις. Aυτό δεν συμβαίνει αν φρενάρεις ή αφήσεις το γκάζι πάνω στη στροφή, όπου απλώς θα κλείσει την τροχιά της, αλλά στην είσοδο της στροφής.
Eυτυχώς, αυτές οι υπερστροφικές τάσεις δεν είναι ιδιαίτερα έντονες και διορθώνονται εύκολα. Mερικούς μπορεί να τους διασκεδάσει, καθώς δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης της οδικής της συμπεριφοράς. Όμως ακόμα και στην πολύ γλιστερή άσφαλτο, η υποστροφή αργεί να εμφανιστεί και οι όποιες τάσεις εξαφανίζονται άμεσα, αν τραβήξεις το πόδι από το γκάζι.
Oι κλίσεις στις στροφές είναι μάλλον αυξημένες, εξαιτίας της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, χωρίς όμως να γίνονται σε καμία περίπτωση ενοχλητικές ή επικίνδυνες.»
**Δυστυχώς τα πράγματα είναι αρκετά χειρότερα . **
Το αυτοκίνητο αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα αν ο οδηγός του επιχειρήσει να κινηθεί …..σβέλτα σε δρόμους με στροφές. Το αυτοκίνητο διώχνει τα'μούτρα' και έχεις μια αίσθηση ότι …..θα βγάλει …φτερά και θα πετάξει.
Θα πρέπει επίσης εδώ να σημειώσω ότι το «γαϊδουρινό τιμόνι» με 3,2 στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη, συνεπικουρούμενο από την…ασάφειά του επιτείνει το πρόβλημα.
Βέβαια ήξερα ότι αγοράζω Laguna και όχι το ΕVO αλλά είχα την «απαίτηση» να είναι τουλάχιστο σαν την απερχόμενη.
Ο παράγοντας «ρε μπας και φταις εσύ και όχι το αυτοκίνητο;;» μάλλον δεν πρέπει να εξεταστεί διότι οδηγώ από τα 19 μου και ποτέ κανένα από τα τέσσερα προηγούμενα είχα στη διάθεση μου δεν παρουσίασε τέτοια…κόλπα.Και τα …καλύτερα έπονται!!!
…πριν κλείσει ένας χρόνος το βενζινόμετρο άρχισε να συμπεριφέρεται σαν…στροφόμετρο , ο κλιματισμός αρνιόταν πεισματικά να λειτουργήσει και το «πιτσιλιστήριο» της 5ης πόρτας αρνιόταν κι αυτό με τη σειρά του να ρίξει νερό όποτε του το ζητούσα.
Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, η λύση ήταν : αλλαγή του καντράν , αλλαγή του κλιματιστικού και επιδιόρθωση του προβλήματος της 5ης πόρτας και επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου.
Μετά το πέρας των εργασιών η εικόνα που εμφάνιζε το αυτοκίνητο ήταν η εξής : το βενζινόμετρο εξακολουθούσε/εξακολουθεί να συμπεριφέρεται σαν ..στροφόμετρο, το κλιματιστικό δεν αρνείται πλέον να λειτουργήσει και το πίσω «πιτσιλιστήριο» ….λειτουργεί κατά το δοκούν.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρω ότι ήδη το δέρμα (ο θεός να το κάνει) που υπάρχει στα δυο μπροστινά καθίσματα έχει …'θαμπώσει'και η ταπετσαρία που υπάρχει στις πόρτες (τι φαεινή ιδέα κι αυτή....) λερώνεται συνεχώς και έχω κάνει εσωτερικό καθαρισμό 2 φορές σε διάστημα 16 μηνών....και σήμερα ημέρα Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου του σωτηρίου έτους 2004 …η Laguna έδωσε τη χαριστική βολή στα νεύρα μου, καίγοντας τον εγκέφαλό της!!!! (ήταν αρκετά γελοίο το φαινόμενο να βλέπεις το ταμπλό να αναβοσβήνει σαν …επιτάφιος. Γελοίο και συνάμα τραγικό να εμφανίζει ένα αυτοκίνητο 15 μηνών και 61.000χμ μια τέτοια οικτρή εικόνα).
Κι έτσι –παρά τη θέληση μου- από…Δευτέρα βγαίνω παγανιά για αγορά νέου αυτοκινήτου γιατί τρέμω στη ιδέα τι άλλο θα μου ζητήσει η Laguna…και κυρίως το πότε θα μου το ζητήσει, μιας και το Μάιο, βγαίνει από την εγγύηση.
Σε περίπτωση που κάποιος είχε την υπομονή να φτάσει έως εδώ και τυχαίνει να είναι υποψήφιος αγοραστής μιας Laguna ας το σκεφτεί .....και δεύτερη και τρίτη φορά. Γι αυτό άλλωστε έγραψα όλο αυτό το..'κατεβατό'.
Επίσης αν δείτε σε καμια μάντρα ή έξω από καμια αντιπροσωπεία καμια μεταχειρισμένη Laguna ΙΙ......Αυτά
-
Τον Αύγουστο του 1998 –και μετά από μια συμβίωση ενός και κάτι χρόνων και 63.000 χμ με ένα Α3-είχε φτάσει η ώρα για αλλαγή αυτοκινήτου.
Η «μπίλια κάθισε» μετά από το σχετικό ψάξιμο και το επίσης σχετικό διάβασμα του ειδικού τύπου σε ένα Renault Laguna 1.6 , 110HP.
Tίποτε το ιδιαίτερο –αναμενόμενο ήταν- αλλά αρκετά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα τα 2 πρώτα χρόνια.
Εμφάνισε μερικές …αδυναμίες από τον 3ο χρόνο και μετά με πιο έντονη την …κακή του συνήθεια να σπάζει την πολλαπλή εξαγωγής.
Είχε έρθει το πλήρωμα του χρόνου να αλλαχθεί κι αφού είχε διανύσει 198.000χμ σε 5 χρόνια.
Κατέληξα στη …διάδοχη Laguna 1.8 Dynamique.
H επιλογή έγινε με λόγους καθαρά υπολογιστικούς-ωφελιμιστικούς διότι η Renault, μου «αγόραζε» την …απερχόμενη Laguna περίπου 1.200.000 δρχ περισσότερο απ’ ότι άλλες αντιπροσωπείες.
Φυσικά με αυτόν τον τρόπο γλίτωνα τα γραμμάτια, οπότε δεν υπήρχε δεύτερη σκέψη.
Εδώ θα πρέπει να σημειώσω ότι μου είχαν κάνει εντύπωση τα σχόλια του ειδικού τύπου, όχι τόσο για τα διάφορα ….μπιχλιμπίδια, όσο για τη φράση που διάβαζα συχνά…..'η ανάρτηση έχει βρεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα' .
Αυτή τη φράση διάβαζα και…..'τσίμπησα' διότι είμαι απ’ αυτούς που παίρνουν πολύ σοβαρά τον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, του οποίου μια παράμετρος είναι και το κράτημα.
Όλοι λοιπόν-τουλάχιστο αυτοί που διάβασα εγώ-την είχαν στα «όπα-όπα» τη Laguna II (ειδικά την έκδοση με το 1,8 μοτέρ).Όλοι εκτός από ένα τυπά (καλή του ώρα!!!) στο in.gr που έλεγε τα εξής «Ένας τομέας στον οποίο ανέκαθεν αποσπούν καλά σχόλια τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι ο συνδυασμός άνεσης-οδικής συμπεριφοράς που προσφέρουν. H προηγούμενη Laguna ήταν ένα τυπικό δείγμα της γαλλικής σχολής, αφού κατάφερνε να κινείται με ασφάλεια και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης.
H αντικαταστάτριά της έπρεπε, αν όχι να την ξεπεράσει, τουλάχιστον να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα…..» και πιο κάτω συνέχιζε…. 'Tο μόνο ίσως που θα ενοχλήσει τον οδηγό είναι μία μικρή ασάφεια του τιμονιού γύρω από την ευθεία.
Στα πιο κλειστά τμήματα και σε επαρχιακούς δρόμους, ο όγκος του αμαξώματος σε συνδυασμό με την αλλαγή της πίσω ανάρτησης μετέβαλε τα οδικά χαρακτηριστικά της. Παρά το γεγονός ότι διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χάρη και στα φαρδιά ελαστικά, εμφανίζονται ελαφρές υπερστροφικές τάσεις. Aυτό δεν συμβαίνει αν φρενάρεις ή αφήσεις το γκάζι πάνω στη στροφή, όπου απλώς θα κλείσει την τροχιά της, αλλά στην είσοδο της στροφής.
Eυτυχώς, αυτές οι υπερστροφικές τάσεις δεν είναι ιδιαίτερα έντονες και διορθώνονται εύκολα. Mερικούς μπορεί να τους διασκεδάσει, καθώς δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης της οδικής της συμπεριφοράς. Όμως ακόμα και στην πολύ γλιστερή άσφαλτο, η υποστροφή αργεί να εμφανιστεί και οι όποιες τάσεις εξαφανίζονται άμεσα, αν τραβήξεις το πόδι από το γκάζι.
Oι κλίσεις στις στροφές είναι μάλλον αυξημένες, εξαιτίας της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, χωρίς όμως να γίνονται σε καμία περίπτωση ενοχλητικές ή επικίνδυνες.»
**Δυστυχώς τα πράγματα είναι αρκετά χειρότερα . **
Το αυτοκίνητο αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα αν ο οδηγός του επιχειρήσει να κινηθεί …..σβέλτα σε δρόμους με στροφές. Το αυτοκίνητο διώχνει τα'μούτρα' και έχεις μια αίσθηση ότι …..θα βγάλει …φτερά και θα πετάξει.
Θα πρέπει επίσης εδώ να σημειώσω ότι το «γαϊδουρινό τιμόνι» με 3,2 στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη, συνεπικουρούμενο από την…ασάφειά του επιτείνει το πρόβλημα.
Βέβαια ήξερα ότι αγοράζω Laguna και όχι το ΕVO αλλά είχα την «απαίτηση» να είναι τουλάχιστο σαν την απερχόμενη.
Ο παράγοντας «ρε μπας και φταις εσύ και όχι το αυτοκίνητο;;» μάλλον δεν πρέπει να εξεταστεί διότι οδηγώ από τα 19 μου και ποτέ κανένα από τα τέσσερα προηγούμενα είχα στη διάθεση μου δεν παρουσίασε τέτοια…κόλπα.Και τα …καλύτερα έπονται!!!
…πριν κλείσει ένας χρόνος το βενζινόμετρο άρχισε να συμπεριφέρεται σαν…στροφόμετρο , ο κλιματισμός αρνιόταν πεισματικά να λειτουργήσει και το «πιτσιλιστήριο» της 5ης πόρτας αρνιόταν κι αυτό με τη σειρά του να ρίξει νερό όποτε του το ζητούσα.
Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, η λύση ήταν : αλλαγή του καντράν , αλλαγή του κλιματιστικού και επιδιόρθωση του προβλήματος της 5ης πόρτας και επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου.
Μετά το πέρας των εργασιών η εικόνα που εμφάνιζε το αυτοκίνητο ήταν η εξής : το βενζινόμετρο εξακολουθούσε/εξακολουθεί να συμπεριφέρεται σαν ..στροφόμετρο, το κλιματιστικό δεν αρνείται πλέον να λειτουργήσει και το πίσω «πιτσιλιστήριο» ….λειτουργεί κατά το δοκούν.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρω ότι ήδη το δέρμα (ο θεός να το κάνει) που υπάρχει στα δυο μπροστινά καθίσματα έχει …'θαμπώσει'και η ταπετσαρία που υπάρχει στις πόρτες (τι φαεινή ιδέα κι αυτή....) λερώνεται συνεχώς και έχω κάνει εσωτερικό καθαρισμό 2 φορές σε διάστημα 16 μηνών....και σήμερα ημέρα Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου του σωτηρίου έτους 2004 …η Laguna έδωσε τη χαριστική βολή στα νεύρα μου, καίγοντας τον εγκέφαλό της!!!! (ήταν αρκετά γελοίο το φαινόμενο να βλέπεις το ταμπλό να αναβοσβήνει σαν …επιτάφιος. Γελοίο και συνάμα τραγικό να εμφανίζει ένα αυτοκίνητο 15 μηνών και 61.000χμ μια τέτοια οικτρή εικόνα).
Κι έτσι –παρά τη θέληση μου- από…Δευτέρα βγαίνω παγανιά για αγορά νέου αυτοκινήτου γιατί τρέμω στη ιδέα τι άλλο θα μου ζητήσει η Laguna…και κυρίως το πότε θα μου το ζητήσει, μιας και το Μάιο, βγαίνει από την εγγύηση.
Σε περίπτωση που κάποιος είχε την υπομονή να φτάσει έως εδώ και τυχαίνει να είναι υποψήφιος αγοραστής μιας Laguna ας το σκεφτεί .....και δεύτερη και τρίτη φορά. Γι αυτό άλλωστε έγραψα όλο αυτό το..'κατεβατό'.
Επίσης αν δείτε σε καμια μάντρα ή έξω από καμια αντιπροσωπεία καμια μεταχειρισμένη Laguna ΙΙ......Αυτά
-
Τον Αύγουστο του 1998 –και μετά από μια συμβίωση ενός και κάτι χρόνων και 63.000 χμ με ένα Α3-είχε φτάσει η ώρα για αλλαγή αυτοκινήτου.
Η «μπίλια κάθισε» μετά από το σχετικό ψάξιμο και το επίσης σχετικό διάβασμα του ειδικού τύπου σε ένα Renault Laguna 1.6 , 110HP.
Tίποτε το ιδιαίτερο –αναμενόμενο ήταν- αλλά αρκετά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα τα 2 πρώτα χρόνια.
Εμφάνισε μερικές …αδυναμίες από τον 3ο χρόνο και μετά με πιο έντονη την …κακή του συνήθεια να σπάζει την πολλαπλή εξαγωγής.
Είχε έρθει το πλήρωμα του χρόνου να αλλαχθεί κι αφού είχε διανύσει 198.000χμ σε 5 χρόνια.
Κατέληξα στη …διάδοχη Laguna 1.8 Dynamique.
H επιλογή έγινε με λόγους καθαρά υπολογιστικούς-ωφελιμιστικούς διότι η Renault, μου «αγόραζε» την …απερχόμενη Laguna περίπου 1.200.000 δρχ περισσότερο απ’ ότι άλλες αντιπροσωπείες.
Φυσικά με αυτόν τον τρόπο γλίτωνα τα γραμμάτια, οπότε δεν υπήρχε δεύτερη σκέψη.
Εδώ θα πρέπει να σημειώσω ότι μου είχαν κάνει εντύπωση τα σχόλια του ειδικού τύπου, όχι τόσο για τα διάφορα ….μπιχλιμπίδια, όσο για τη φράση που διάβαζα συχνά…..'η ανάρτηση έχει βρεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα' .
Αυτή τη φράση διάβαζα και…..'τσίμπησα' διότι είμαι απ’ αυτούς που παίρνουν πολύ σοβαρά τον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, του οποίου μια παράμετρος είναι και το κράτημα.
Όλοι λοιπόν-τουλάχιστο αυτοί που διάβασα εγώ-την είχαν στα «όπα-όπα» τη Laguna II (ειδικά την έκδοση με το 1,8 μοτέρ).Όλοι εκτός από ένα τυπά (καλή του ώρα!!!) στο in.gr που έλεγε τα εξής «Ένας τομέας στον οποίο ανέκαθεν αποσπούν καλά σχόλια τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι ο συνδυασμός άνεσης-οδικής συμπεριφοράς που προσφέρουν. H προηγούμενη Laguna ήταν ένα τυπικό δείγμα της γαλλικής σχολής, αφού κατάφερνε να κινείται με ασφάλεια και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης.
H αντικαταστάτριά της έπρεπε, αν όχι να την ξεπεράσει, τουλάχιστον να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα…..» και πιο κάτω συνέχιζε…. 'Tο μόνο ίσως που θα ενοχλήσει τον οδηγό είναι μία μικρή ασάφεια του τιμονιού γύρω από την ευθεία.
Στα πιο κλειστά τμήματα και σε επαρχιακούς δρόμους, ο όγκος του αμαξώματος σε συνδυασμό με την αλλαγή της πίσω ανάρτησης μετέβαλε τα οδικά χαρακτηριστικά της. Παρά το γεγονός ότι διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χάρη και στα φαρδιά ελαστικά, εμφανίζονται ελαφρές υπερστροφικές τάσεις. Aυτό δεν συμβαίνει αν φρενάρεις ή αφήσεις το γκάζι πάνω στη στροφή, όπου απλώς θα κλείσει την τροχιά της, αλλά στην είσοδο της στροφής.
Eυτυχώς, αυτές οι υπερστροφικές τάσεις δεν είναι ιδιαίτερα έντονες και διορθώνονται εύκολα. Mερικούς μπορεί να τους διασκεδάσει, καθώς δίνεται η δυνατότητα ρύθμισης της οδικής της συμπεριφοράς. Όμως ακόμα και στην πολύ γλιστερή άσφαλτο, η υποστροφή αργεί να εμφανιστεί και οι όποιες τάσεις εξαφανίζονται άμεσα, αν τραβήξεις το πόδι από το γκάζι.
Oι κλίσεις στις στροφές είναι μάλλον αυξημένες, εξαιτίας της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, χωρίς όμως να γίνονται σε καμία περίπτωση ενοχλητικές ή επικίνδυνες.»
**Δυστυχώς τα πράγματα είναι αρκετά χειρότερα . **
Το αυτοκίνητο αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα αν ο οδηγός του επιχειρήσει να κινηθεί …..σβέλτα σε δρόμους με στροφές. Το αυτοκίνητο διώχνει τα'μούτρα' και έχεις μια αίσθηση ότι …..θα βγάλει …φτερά και θα πετάξει.
Θα πρέπει επίσης εδώ να σημειώσω ότι το «γαϊδουρινό τιμόνι» με 3,2 στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη, συνεπικουρούμενο από την…ασάφειά του επιτείνει το πρόβλημα.
Βέβαια ήξερα ότι αγοράζω Laguna και όχι το ΕVO αλλά είχα την «απαίτηση» να είναι τουλάχιστο σαν την απερχόμενη.
Ο παράγοντας «ρε μπας και φταις εσύ και όχι το αυτοκίνητο;;» μάλλον δεν πρέπει να εξεταστεί διότι οδηγώ από τα 19 μου και ποτέ κανένα από τα τέσσερα προηγούμενα είχα στη διάθεση μου δεν παρουσίασε τέτοια…κόλπα.Και τα …καλύτερα έπονται!!!
…πριν κλείσει ένας χρόνος το βενζινόμετρο άρχισε να συμπεριφέρεται σαν…στροφόμετρο , ο κλιματισμός αρνιόταν πεισματικά να λειτουργήσει και το «πιτσιλιστήριο» της 5ης πόρτας αρνιόταν κι αυτό με τη σειρά του να ρίξει νερό όποτε του το ζητούσα.
Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, η λύση ήταν : αλλαγή του καντράν , αλλαγή του κλιματιστικού και επιδιόρθωση του προβλήματος της 5ης πόρτας και επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου.
Μετά το πέρας των εργασιών η εικόνα που εμφάνιζε το αυτοκίνητο ήταν η εξής : το βενζινόμετρο εξακολουθούσε/εξακολουθεί να συμπεριφέρεται σαν ..στροφόμετρο, το κλιματιστικό δεν αρνείται πλέον να λειτουργήσει και το πίσω «πιτσιλιστήριο» ….λειτουργεί κατά το δοκούν.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρω ότι ήδη το δέρμα (ο θεός να το κάνει) που υπάρχει στα δυο μπροστινά καθίσματα έχει …'θαμπώσει'και η ταπετσαρία που υπάρχει στις πόρτες (τι φαεινή ιδέα κι αυτή....) λερώνεται συνεχώς και έχω κάνει εσωτερικό καθαρισμό 2 φορές σε διάστημα 16 μηνών....και σήμερα ημέρα Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου του σωτηρίου έτους 2004 …η Laguna έδωσε τη χαριστική βολή στα νεύρα μου, καίγοντας τον εγκέφαλό της!!!! (ήταν αρκετά γελοίο το φαινόμενο να βλέπεις το ταμπλό να αναβοσβήνει σαν …επιτάφιος. Γελοίο και συνάμα τραγικό να εμφανίζει ένα αυτοκίνητο 15 μηνών και 61.000χμ μια τέτοια οικτρή εικόνα).
Κι έτσι –παρά τη θέληση μου- από…Δευτέρα βγαίνω παγανιά για αγορά νέου αυτοκινήτου γιατί τρέμω στη ιδέα τι άλλο θα μου ζητήσει η Laguna…και κυρίως το πότε θα μου το ζητήσει, μιας και το Μάιο, βγαίνει από την εγγύηση.
Σε περίπτωση που κάποιος είχε την υπομονή να φτάσει έως εδώ και τυχαίνει να είναι υποψήφιος αγοραστής μιας Laguna ας το σκεφτεί .....και δεύτερη και τρίτη φορά. Γι αυτό άλλωστε έγραψα όλο αυτό το..'κατεβατό'.
Επίσης αν δείτε σε καμια μάντρα ή έξω από καμια αντιπροσωπεία καμια μεταχειρισμένη Laguna ΙΙ......Αυτά
-
εγω παντως το μονο σιγουρο που θα πω ειναι οτι εισαι στανταρ traveler......... 198.000 σε 5 χρονια???
περα απο την πλακα τωρα, η αληθεια ειναι οτι δεν ξερω τι να πω περι του θεματος αξιοπιστιας..........τωρα τελευταια ακουω προβληματα καθε ειδους ακομη και απο τις καθιερωμενες αξιοπιστες εταιριες.......
μηπως θα πρεπει να αναπολουμε τελικα την πολυαγαπημενη μας ντιζουλα ????μηπως τελικα ειναι το απλο ειναι και το αμεσο και αξιοπιστο???
καλη τυχη με το νεο σου αυτοκινητο (αληθεια τι σκεφτεσαι??) .......... απλα να ξερεις οτι αλλοι ειχανε και χειροτερα..... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλη τυχη με το νεο σου αυτοκινητο (αληθεια τι σκεφτεσαι??) .......... απλα να ξερεις οτι αλλοι ειχανε και χειροτερα.....
Eυχαριστώ για τις ευχές σου.
Η αλήθεια είναι ότι δεν με έχει απασχολήσει ακόμα, διότι έτσι κι αλλιώς, ο Μάϊος είναι ακόμη μακριά.
Απλώς έχω 'αποκλείσει' (μέχρι τώρα)για διαφόρους λόγους τα :C5-S40-VECTRA-AVENSIS-MONDEO....και βέβαια όσο προχωράει ο καιρός στον κατάλογο των 'αποκλεισμένων' θα προστίθενται κι άλλα, ενώ ο κατάλογος των 'υποψηφίων' θα μικραίνει συνεχώς... -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
καλη τυχη με το νεο σου αυτοκινητο (αληθεια τι σκεφτεσαι??) .......... απλα να ξερεις οτι αλλοι ειχανε και χειροτερα.....
Eυχαριστώ για τις ευχές σου.
Η αλήθεια είναι ότι δεν με έχει απασχολήσει ακόμα, διότι έτσι κι αλλιώς, ο Μάϊος είναι ακόμη μακριά.
Απλώς έχω 'αποκλείσει' (μέχρι τώρα)για διαφόρους λόγους τα :C5-S40-VECTRA-AVENSIS-MONDEO....και βέβαια όσο προχωράει ο καιρός στον κατάλογο των 'αποκλεισμένων' θα προστίθενται κι άλλα, ενώ ο κατάλογος των 'υποψηφίων' θα μικραίνει συνεχώς...μα αμα αποκλεισεις αυτα δεν εμεινε και κανενα αλλο
αληθεια γιατι τα αποκλειεις???? (θα ηθελα να μαθω....) -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
καλη τυχη με το νεο σου αυτοκινητο (αληθεια τι σκεφτεσαι??) .......... απλα να ξερεις οτι αλλοι ειχανε και χειροτερα.....
Eυχαριστώ για τις ευχές σου.
Η αλήθεια είναι ότι δεν με έχει απασχολήσει ακόμα, διότι έτσι κι αλλιώς, ο Μάϊος είναι ακόμη μακριά.
Απλώς έχω 'αποκλείσει' (μέχρι τώρα)για διαφόρους λόγους τα :C5-S40-VECTRA-AVENSIS-MONDEO....και βέβαια όσο προχωράει ο καιρός στον κατάλογο των 'αποκλεισμένων' θα προστίθενται κι άλλα, ενώ ο κατάλογος των 'υποψηφίων' θα μικραίνει συνεχώς...μα αμα αποκλεισεις αυτα δεν εμεινε και κανενα αλλο
αληθεια γιατι τα αποκλειεις???? (θα ηθελα να μαθω....)το C5 λόγω εμφάνισης και οδικής συμπεριφοράς, το VECTRA για τους ίδιους ακριβώς λόγους με το C5, το S40 στα 2 λίτρα ξεπερνά τις οικονομικές μου δυνατότητες, το AVENSIS στη δική μου ..οπτική φαντάζει σαν 'copy+paste' του VECTRA και το 'στήσιμό του' στο δρόμο δεν είναι και ότι το καλύτερο και τέλος το MONDEO ...'κόβεται' αποκλειστικά και μόνο από την εξωτερική του εμφάνιση.
Σε ότι αφορά αυτά που μένουν....υπάρχει η 156 ( η οποία μάλλον όμως αλλάζει σε λίγότερο από 2 χρόνια) , υπάρχει το MAZDA 6, υπάρχει το HONDA ACCORD, υπάρχει το 407 στα 2 λίτρα με 135 HP....Θα δείξει..
-
ΟΚ, αλλά ρίξε μια ματιά και στο KIA Cerato, για να καταλάβεις πως μπορείς να πάρεις με 15.300 ευρώ (πες 16.000 με το κλειδί στο χέρι) ένα 1600άρι με 11' στα 0-100 χλμ και φουλαρισμένο με καλούδια, τα οποία άλλοι στα δίνουν με πάνω από 20.000 ευρώπουλα και τους λες κι ευχαριστώ.
http://www.kia.gr/Kia/models/cerato/ -
Για να αποφύγεις τέτοια προβλήματα η λύση είναι μια ,MADE IN JAPAN.
Βέβαια έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα είναι πολύ πιθανό να σου έρθει made in turkey ή made in china.
Εγώ έχω matiz το οποίο έχει φάει το σκίσιμο της ζωής του και εκτός από μια αντλία βενζίνης συνεχίζει, μετά από 6 χρόνια, ακάθεκτο στα 150.000 χλμ.
Ο κλιματισμός εξακολουθεί να δουλεύει ..... -
και τα ιαπωνικά πλέον έχουν προβλήματα ή 'προβλήματα'
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=25897
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=25896
τελικά δεν πιάνουν φωτιά μόνο τα VAG
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και τα ιαπωνικά πλέον έχουν προβλήματα ή 'προβλήματα'http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=25897
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=25896
τελικά δεν πιάνουν φωτιά μόνο τα VAG
Τέλικά είναι **πρώτος λαχνός **να πάρεις αυτοκίνητο το οποίο θα σου βγει χωρίς προβλήματα γενικά και ειδικά τον πρώτο καιρό....
Δεν ξέρω τι άλλο να πω....
-
Και νόμιζα ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα...
Όντως είναι ξενέρωμα να αγοράζεις το νέο μοντέλο και να βγαίνει χειρότερο από το παλιό! Μήπως τελικά με αυτά που ακούμε θα ήταν καλύτερο όσοι έχουμε προηγούμενα μοντέλα που έχουν αποδειχτεί αξιόπιστα να τα κρατάμε και να μην παρασυρόμαστε από τις διαφημίσεις και τις 'τεχνολογικές καινοτομίες' των καινούργιων;
Προσωπικά στην κατηγορία που θέλεις μου κάνει 'κλίκ' μόνο το Vectra GTS που έχει αρκετά δυναμική εμφάνιση και ποιότητα (και με λίγο irmscher styling μεταμορφώνεται φοβερά-το λέω αυτό γιατί δίνεις μεγάλη σημασία στην εμφάνιση). Είναι περίπου στις 25000+ το 1800 με μοναδικό αρνητικό τις μέτριες επιδόσεις αλλά εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο...
Από όλα τα υπόλοιπα ίσως Mazda 6 αλλά με επιφυλάξεις όχι λόγω αυτοκινήτου αλλά δικτύου, after sales, ανταλλακτικών κτλ...
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
το C5 λόγω εμφάνισης και οδικής συμπεριφοράς, το VECTRA για τους ίδιους ακριβώς λόγους με το C5, το S40 στα 2 λίτρα ξεπερνά τις οικονομικές μου δυνατότητες, το AVENSIS στη δική μου ..οπτική φαντάζει σαν 'copy+paste' του VECTRA και το 'στήσιμό του' στο δρόμο δεν είναι και ότι το καλύτερο και τέλος το MONDEO ...'κόβεται' αποκλειστικά και μόνο από την εξωτερική του εμφάνιση.
Σε ότι αφορά αυτά που μένουν....υπάρχει η 156 ( η οποία μάλλον όμως αλλάζει σε λίγότερο από 2 χρόνια) , υπάρχει το MAZDA 6, υπάρχει το HONDA ACCORD, υπάρχει το 407 στα 2 λίτρα με 135 HP....Θα δείξει..
To C5 ανανεώνεται..όσο για την συμπεριφορά υδροπνευματικές αναρτήσεις που κάνουν την οδήγηση απόλαυση..!
Τώρα εάν θες μεγάλο σεντάν για να 'στρίβεις' μάλλον πρέπει να αλλάξεις κατηγορία.
-
απο οσο εχω ακουσει το C5 εβγαλε ουκ ολιγα προβληματα...........ηλεκτρονικα ως επι το πλειστον........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
απο οσο εχω ακουσει το C5 εβγαλε ουκ ολιγα προβληματα...........ηλεκτρονικα ως επι το πλειστον........Ισχύει, αλλά μόνο για κάποια (αρκετά αλλά όχι και όλα) μοντέλα της πρώτης παραγωγής, του 2001. Από το 2002 και μετά έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα (μάλιστα επισκευάστηκαν και αυτά που είχαν παραχθεί το 2001) αλλά το σοκ ήταν αρκετό για να βγει κακό όνομα για το μοντέλο. Λίγο αυτό, λίγο ο αδιάφορος σχεδιασμός, να γιατί πάτωσε στις πωλήσεις.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Για να αποφύγεις τέτοια προβλήματα η λύση είναι μια ,MADE IN JAPAN.Είναι γεγονός αυτό , απ'ότι λένε και οι κάτοχοι ιαπωνικών αυτοκινήτων.
Το θέμα είναι να βρεθεί κάποιο ιαπωνικό αυτοκίνητο μέχρι 2 λίτρα που να ........στρίβει.
Το καλό ,με τα ιαπωνικά, είναι ότι αν πας λίγο 'πάσο' το θέμα οδηγική ευχαρίστηση, συμβιώνεις μια χαρά μαζί τους τους ,και το κυριότερο έχεις και να νεύρα σου στη θέση τους.Τελικά είναι **πρώτος λαχνός **να πάρεις αυτοκίνητο το οποίο θα σου βγει χωρίς προβλήματα γενικά και ειδικά τον πρώτο καιρό....
Δεν ξέρω τι άλλο να πω....
Σε ότι με αφορά αυτό ισχύει, ακριβώς
Προσωπικά στην κατηγορία που θέλεις μου κάνει 'κλίκ' μόνο το Vectra GTS που έχει αρκετά δυναμική εμφάνιση και ποιότητα (και με λίγο irmscher styling μεταμορφώνεται φοβερά-το λέω αυτό γιατί δίνεις μεγάλη σημασία στην εμφάνιση). Είναι περίπου στις 25000+ το 1800 με μοναδικό αρνητικό τις μέτριες επιδόσεις αλλά εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο...
Από όλα τα υπόλοιπα ίσως Mazda 6 αλλά με επιφυλάξεις όχι λόγω αυτοκινήτου αλλά δικτύου, after sales, ανταλλακτικών κτλ...
Η αλήθεια ότι δεν έχω ασχοληθεί με το VECTRA,λόγω κυρίως, της 'αμερικάνικης' αισθητικής που αποπνέει αλλά γενικά δεν είμαι δογματικός με κάποια εταιρεία , οπότε μάλλον θα δω αρκετά αυτοκίνητα.
-
μακαρι να ειναι οποως τα λες
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τώρα εάν θες μεγάλο σεντάν για να 'στρίβεις' μάλλον πρέπει να αλλάξεις κατηγορία.
Ούτε λόγος ν' 'ανέβω' κατηγορία.Μέχρι 2 λίτρα και πολύ μου είναι. Παραπάνω δεν αντέχει...η τσέπη μου!
-
Epele3e meta3y Vectra 1.8 kai Accord 2.0. To Accord akribotero alla kai ta dyo exoun polla xronia eggyisis. To Vectra exei asafes timoni alla oi anartiseis prepei na einai kales, einai idio me to Saab 9-3.
-
To Vectra GTS einai 25k euro me metalliko kai ola ta e3oda. Mou arese arketa alla mallon exei oriako kinitira gia to ama3wma kai auto to timoni exei asafeia gyrw apo tin eu8eia. Epilogeas taxytitwn metrios. Kata ta alla, einai poiotiko, wraia diakosmimeno kai aneto.
Kalytero autokinito kai pio grigoro einai to neo VOlvo S40. Kalyteros epilogeas, pio grigoro (exei 1.8 kai 2.4), kalytero timoni, sympages ama3wma alla liga xronia eggyisi kai mikrous eswterikous xwrous kai portbagage.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
To Vectra GTS einai 25k euro me metalliko kai ola ta e3oda. Mou arese arketa alla mallon exei oriako kinitira gia to ama3wma kai auto to timoni exei asafeia gyrw apo tin eu8eia. Epilogeas taxytitwn metrios. Kata ta alla, einai poiotiko, wraia diakosmimeno kai aneto.Kalytero autokinito kai pio grigoro einai to neo VOlvo S40. Kalyteros epilogeas, pio grigoro (exei 1.8 kai 2.4), kalytero timoni, sympages ama3wma alla liga xronia eggyisi kai mikrous eswterikous xwrous kai portbagage.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες
H ZΩΗ (ΠΑΤΙΝΙ) ΜΕ ΜΙΑ LAGUNA II-ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ...ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ