Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή σκούτερ για ηλικιωμένους!!! :)
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Επιλογή σκούτερ για ηλικιωμένους!!! :)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Μοτοσικλέτα
    31
    199
    1651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      odiki_asfaleia last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

      Το sh ειναι αρχαιολογια πλεον, σαν παπι μοιαζει.

      Τι θα πει αρχαιολογία; Το τρέχον μοντέλο παρουσιάστηκε... φέτος. Και από τα παπιά, μόνο το βολικό μέγεθος έχει. Τίποτα άλλο. Στα υπόλοιπα είναι κανονικότατο σκούτερ. [/quote]
      Το εχω οδηγησει και εχω τεκμηριωμενη αποψη. Σαν οδηγηση και αισθηση δεν μου αρεσε καθολου. Καταρχην βγαινει πολλα χρονια, το φετινο ειναι facelift, θυμηθηκανε να βαλουνε και ενα δισκοφρενο και νομιζουν οτι εβγαλαν καινουργιο μηχανακι.
      Ο ορος παπι ειναι μονο για την εμφανιση, το μονο που εχει αυτο το σκουτερ ειναι σκυλι και πολυ δυνατο μοτερ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        odiki_asfaleia last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        Να πω οτι τα τεχνικα χαρκτηριστικα εξαπατουν. Στην πραξη το pcx εχει ολη την τεχνολογια επανω του, ειναι ισο η και πιο γρηγορο απο sh150 (οχι τελικες) εχει πιο πολυ χωρο κατω απο τη σελα, εχει idle stop (σβηνει στα φαναρια)

        To 'όλη την τεχνολογία' τι σημαίνει; Το idle stop;
        Χέστηκ' η Φατμέ στο γενί τζαμί, με όλο το σέβας. Πόσο ρίχνει την κατανάλωση, πόσο ζημιά κάνει στον κινητήρα το άναψε-σβήσε (το γνωρίζω ότι δεν έχει κλασική μίζα, μιλάω για τον κινητήρα αυτό καθεαυτό), και ΠΟΣΟ πια μένει σταματημένο στο φανάρι ένα σκουτεράκι;

        Δεν υπαρχει αμφιβολια για την τεχνολογια σε αυτο το μικρο και φτηνο 125αρι που εχει καταναλωση λιγοτερη απο παπι και ωραιο design επιτελους. Οσο για τα φαναρια αν θελεις απενεργοποιεις τελειως το idle stop, εγω παντως το δικο μου το σβηνω με το κλειδι διοτι δεν εχω αυτο το ποθητο κατ'εμε συστημα. Φαντασου 20-30 μηχανακια (και αυτοκινητα) σε καθε φαναρι να εσβηναν οι κινητηρες τους, ποσο λιγοτερη ρυπανση θα ειχαμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          δε γνωριζω κατα ποσο ειναι αποτελεσματικο το start & stop συστημα του
          τεστ που ειχε κανει το αυτο-σαββατο σε μια διαδρομη, απο πειραια -κεντρο-κηφισια - αν δεν κανω λαθος - (ηταν μεγαλη διαδρομη) ο κινητηρας εμεινε σβηστος συνολικα περιπου στο δεκαλεπτο..
          νταξ, δεν εχει σημασια, το απενεργοποιεις αν θες, δεν ειναι κατι... σημασια εχει πως η καταναλωση του ειναι ιδιαιτερα χαμηλη!
          πετυχαινει καταναλωσεις 50αριου
          Καλημερα!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης kon5 έγραψε:
            To scooter μου (pantheon FES150 4t) πρέπει να μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με το sh150 (153 cc PGM EFI)
            Eδώ και 6 χρόνια (32000 χλμ) έχω μείνει πλήρως ικανοποιημένος τόσο από αξιοπιστία όσο και απο επιδόσεις...σε λογικά πλαίσια πάντα
            Τε δε πλαστικά είναι στη θέση τους παρόλες τις 2 πτώσεις και δεν τρίζουν.
            +1 από εμένα στην honda για εργαλεία δουλειάς.

            υ.γ. Κατασκευάστηκε στην Ιταλία η άδεια γράφει HONDA ITALIA.

            εσύ είσαι ο πρώτος ; http://forum.scooterclubhellas.gr/viewt ... 158&t=3046

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Όχι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
                Δεν υπαρχει αμφιβολια για την τεχνολογια σε αυτο το μικρο και φτηνο 125αρι που εχει καταναλωση λιγοτερη απο παπι και ωραιο design επιτελους. Οσο για τα φαναρια αν θελεις απενεργοποιεις τελειως το idle stop, εγω παντως το δικο μου το σβηνω με το κλειδι διοτι δεν εχω αυτο το ποθητο κατ'εμε συστημα. Φαντασου 20-30 μηχανακια (και αυτοκινητα) σε καθε φαναρι να εσβηναν οι κινητηρες τους, ποσο λιγοτερη ρυπανση θα ειχαμε.

                Άρα, καλά κατάλαβα. 'Όλη την τεχνολογία' εννοείς το idle stop. Μάλιστα
                Όσο για το 'σβήνω με το κλειδί σε κάθε φανάρι', ελπίζω να μη χρειαστείς καινούρια μίζα/ψεκασμό/εγκέφαλο σύντομα.

                δε γνωριζω κατα ποσο ειναι αποτελεσματικο το start & stop συστημα του
                τεστ που ειχε κανει το αυτο-σαββατο σε μια διαδρομη, απο πειραια -κεντρο-κηφισια - αν δεν κανω λαθος - (ηταν μεγαλη διαδρομη) ο κινητηρας εμεινε σβηστος συνολικα περιπου στο δεκαλεπτο..

                Γμτ, την έχω κάνει αρκετές φορές αυτή τη διαδρομή (είπαμε, καινούριο κοσκινάκι ), η ΣΥΝΟΛΙΚΗ διάρκεια είναι περί τα 25 λεπτά. Και βέβαια δε σφάζω ποτέ κόκκινα, προτεραιότητες κλπ. Στο κέντρο, απλώς δουλεύεις αρκετά τις λεωφορειολωρίδες. Πώς διάολο θα έμενε 10 ΟΛΟΚΛΗΡΑ λεπτά σβηστός ο κινητήρας σε μια τέτοια διαδρομή, με το δεδομένο ότι στα φανάρια είσαι πάντα πρώτος;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kon5 last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                  με το δεδομένο ότι στα φανάρια είσαι πάντα πρώτος;

                  Krus επιτέλους και κάπου που οι τελευταίοι έσονται πρώτοι ε?

                  Για να φτιάξεις λίγο τον Κούκο όταν έχεις όρεξη και χρόνο κάνε μας μια αναφορά με το πόσο άλλαξε η καθημερινότητα σου με το scooter

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης kon5 έγραψε:

                    με το δεδομένο ότι στα φανάρια είσαι πάντα πρώτος;

                    Krus επιτέλους και κάπου που οι τελευταίοι έσονται πρώτοι ε?

                    Για να φτιάξεις λίγο τον Κούκο όταν έχεις όρεξη και χρόνο κάνε μας μια αναφορά με το πόσο άλλαξε η καθημερινότητα σου με το scooter

                    Νομίζω ότι γενικά με το δίτροχο αλλάζει όχι μόνο η καθημερινότητά σου, αλλά ως και η κοινωνική σου ζωή
                    Τι να λέμε τώρα... δουλειά ή διασκέδαση, υπάρχουν διαδρομές που με το αυτοκίνητο απλά δεν θα τις προλάβεις όλες μέσα σε μια μέρα ή δεν θ' αποφασίσεις καν να τις κάνεις. Με το μηχανάκι δεν το σκέφτεσαι καν. Τις προλαβαίνεις και μένει και χρόνος για σκότωμα

                    Με σωστό ντύσιμο, δε μασάς ούτε από καιρικές συνθήκες. Ειδικά στην Ελλάδα, που κάνει (πραγματικό) κρύο 15-20 μέρες το χρόνο, το αυτοκίνητο το κρατάς για καμιά εκδρομή και αν.

                    Βέβαια... έχει κούραση το θέμα, κυρίως γιατί πρέπει τα μάτια σου να βλέπουν 360 μοίρες γύρω γύρω... Χθες ένας πο#$#$^ς σφάζει κόκκινο, πάει να με πατήσει (μόλις είχα ξεκινήσει). Περνάει μπροστά μου με ελιγμό ( ), και εκεί που σταματάω και του τα χώνω, ακούω στρίγγλισμα από λάστιχα. ΔΕΥΤΕΡΟΣ πο%#$της είχε σφάξει το κόκκινο πίσω από τον πρώτο και σταμάτησε ΧΙΛΙΟΣΤΑ από το πόδι μου. Ε, τα άκουσε και για τους 2 τους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kon5 last edited by

                      όντως άλλος τρόπος να ζεις γενικά.

                      Πράγματι το μάτι πρέπει να παίζει όλη την ώρα. Επίσης στα φανάρια όταν πιάνει κόκκινο και σταματώ κοιτάζω καθρέπτες μην έρχεται κανένας φορτσάτος από πίσω.

                      Μεγάλος κίνδυνος τα ωραία κοριτσούδια που αποσπούν την προσοχή ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Βέβαια... έχει κούραση το θέμα, κυρίως γιατί πρέπει τα μάτια σου να βλέπουν 360 μοίρες γύρω γύρω... Χθες ένας πο#$#$^ς σφάζει κόκκινο, πάει να με πατήσει (μόλις είχα ξεκινήσει). Περνάει μπροστά μου με ελιγμό ( ), και εκεί που σταματάω και του τα χώνω, ακούω στρίγγλισμα από λάστιχα. ΔΕΥΤΕΡΟΣ πο%#$της είχε σφάξει το κόκκινο πίσω από τον πρώτο και σταμάτησε ΧΙΛΙΟΣΤΑ από το πόδι μου. Ε, τα άκουσε και για τους 2 τους

                        το χειρότερο όταν πηγαίνεις νορμάλ ανάμεσα στα αυτοκίνητα και κάποιος 'κουτάκιας' τελευταία στιγμή πάει πιο δεξιά ή πιο αριστερά κινδυνεύοντας να σε κάνει sticker ...

                        ή οι γλήγοροι 2τροχοι vstrom-tdm-transalp style (τρομάρα τους) που πάνε μαλλιοκούβαρα ανάμεσα στα αμάξια και ενώ πας εσύ προσεκτικά και συγκαταβατικά για τον επάνω λόγο σου κορνάρουν από πίσω...

                        με έναν τις προάλλες κόντεψα να πιαστώ στα χέρια γιατί μου βρισε την μάνα... ...γελοίοι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          deusxt last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                          Χθες ένας πο#$#$^ς σφάζει κόκκινο, πάει να με πατήσει (μόλις είχα ξεκινήσει). Περνάει μπροστά μου με ελιγμό ( ), και εκεί που σταματάω και του τα χώνω, ακούω στρίγγλισμα από λάστιχα. ΔΕΥΤΕΡΟΣ πο%#$της είχε σφάξει το κόκκινο πίσω από τον πρώτο και σταμάτησε ΧΙΛΙΟΣΤΑ από το πόδι μου. Ε, τα άκουσε και για τους 2 τους

                          κουκ ενα πραγμα που πρεπει να καταλαβεις ειναι οτι ειναι εντελως αλλο πραγμα να οδηγεις δικυκλο στην πολη.
                          το αναφερομενο περιστατικό ειναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ.
                          γενικα με τη μηχανη ξεχνας προτεραιοτητες κλπ παραχωρεις παντα και ποτε μα ποτε δε φευγεις πρωτος απο τα φαναρια. Εξαιρεση το μοτοτζιπι.

                          Πληροφοριακα τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται εντος πολης και με μικρες ταχυτητες. Συνηθως προσφορά καποιου αλλου (και να μην ηταν αυτη ειναι η στανταρ δικαιολογία - εφταιγε ενας μακακας )\

                          Η διαδρομη που θες να κανς ειναι τραγική. Καλύτερα στη φαλουτζα με μπλουζακι 'Τζωρτζ Μπους ιζ δε μπεστ'
                          προσοχή λεεεεεεμεεεεεε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            deusxt last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                            Χθες ένας πο#$#$^ς σφάζει κόκκινο, πάει να με πατήσει (μόλις είχα ξεκινήσει). Περνάει μπροστά μου με ελιγμό ( ), και εκεί που σταματάω και του τα χώνω, ακούω στρίγγλισμα από λάστιχα. ΔΕΥΤΕΡΟΣ πο%#$της είχε σφάξει το κόκκινο πίσω από τον πρώτο και σταμάτησε ΧΙΛΙΟΣΤΑ από το πόδι μου. Ε, τα άκουσε και για τους 2 τους

                            κουκ ενα πραγμα που πρεπει να καταλαβεις ειναι οτι ειναι εντελως αλλο πραγμα να οδηγεις δικυκλο στην πολη.
                            το αναφερομενο περιστατικό ειναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ.
                            γενικα με τη μηχανη ξεχνας προτεραιοτητες κλπ παραχωρεις παντα και ποτε μα ποτε δε φευγεις πρωτος απο τα φαναρια. Εξαιρεση το μοτοτζιπι.

                            Πληροφοριακα τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται εντος πολης και με μικρες ταχυτητες. Συνηθως προσφορά καποιου αλλου (και να μην ηταν αυτη ειναι η στανταρ δικαιολογία - εφταιγε ενας μακακας )\

                            Η διαδρομη που θες να κανς ειναι τραγική. Καλύτερα στη φαλουτζα με μπλουζακι 'Τζωρτζ Μπους ιζ δε μπεστ'
                            προσοχή λεεεεεεμεεεεεε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wannabe last edited by

                              ρε, εμένα με βάρεσε ένας με άλλο μηχανάκι!
                              κάθομαι στο φανάρι κάπου στο ύψος του Hilton και νιώθω ένα σκούντημα. κοιτάω πίσω και είναι ένας πάπιας που μου κάνει 'sorry'. τι να του πεις ...
                              στο κέντρο γενικά γίνεται 'μάχη'
                              η πίεση δε απο τους άλλους παπάκηδες σκουτερόβιους είναι τρελή.

                              άσχετο, πέτυχα και τον Αλαβάνο συνεπιβάτη σε ένα σκούτερ με ένα αρχαίο open face. ούτε ζελατίνα δεν είχε με το ψωφόκρυο. πως φαίνονται οι αγωνιστές...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Αφού φορούσε και κράνος, πάλι καλά.

                                Θα συμφωνήσω με το πόση προσοχή θέλει ένα πράγμα και θα προσθέσω οτι -κατά τη γνώμη μου- αν εγιναν 10 ατυχήματα στα οποία έφταιγε ο 4τροχος, τα 8 θα μπορούσε ο 2τροχος να τα γλιτώσει.

                                Κρουση αν έρθεις στη μάσα σου δίνω το Χορνετίδι για μια βολτούλα στα πέριξ, αφού το έχεις τόσο έρωτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  deusxt last edited by

                                  Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                  Αφού φορούσε και κράνος, πάλι καλά.

                                  Θα συμφωνήσω με το πόση προσοχή θέλει ένα πράγμα και θα προσθέσω οτι -κατά τη γνώμη μου- αν εγιναν 10 ατυχήματα στα οποία έφταιγε ο 4τροχος, τα 8 θα μπορούσε ο 2τροχος να τα γλιτώσει.

                                  Κρουση αν έρθεις στη μάσα σου δίνω το Χορνετίδι για μια βολτούλα στα πέριξ, αφού το έχεις τόσο έρωτα.

                                  1)πολύ σωστός. Συνεση στη οδηγηση και χρηση μυαλου και λογικής (ποτε στο κεντρο του δρομου σε φαναρια, ποτε μαλλιοκουβαρα, παντα παραχωρηση κυκλοφοριας,κλπ κλπ )

                                  @) μια που τοδωσες μια που τοκλαψες δε ξερεις οτι ο κουκ ψαχνει εδω και καιρο για δοτη για μεταμοσχευση χεριων???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ευκαιρία να πάρω μετά ένα ίδιο σε ψεκαστό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      δε γνωριζω κατα ποσο ειναι αποτελεσματικο το start & stop συστημα του
                                      τεστ που ειχε κανει το αυτο-σαββατο σε μια διαδρομη, απο πειραια -κεντρο-κηφισια - αν δεν κανω λαθος - (ηταν μεγαλη διαδρομη) ο κινητηρας εμεινε σβηστος συνολικα περιπου στο δεκαλεπτο..

                                      Γμτ, την έχω κάνει αρκετές φορές αυτή τη διαδρομή (είπαμε, καινούριο κοσκινάκι ), η ΣΥΝΟΛΙΚΗ διάρκεια είναι περί τα 25 λεπτά. Και βέβαια δε σφάζω ποτέ κόκκινα, προτεραιότητες κλπ. Στο κέντρο, απλώς δουλεύεις αρκετά τις λεωφορειολωρίδες. Πώς διάολο θα έμενε 10 ΟΛΟΚΛΗΡΑ λεπτά σβηστός ο κινητήρας σε μια τέτοια διαδρομή, με το δεδομένο ότι στα φανάρια είσαι πάντα πρώτος;

                                      Δεν εχω ιδεα, παντως σημερα που βγηκα με το σκουτερακι για βολτα στα μαγαζια, ο μεσος ορος αναμονης στα φαναρια, ηταν ~10 δευτερα...

                                      ολοκληρο το αρθρο ειναι εδω: http://www.mototriti.gr/data/magazine/v ... /37987.asp

                                      αναφερει ακριβως την διαδρομη, ποσες φορες ενεργοποιηθηκε το idle stop και ποση ωρα συνολικα εμεινε σβηστος ο κινητηρας...

                                      βρηκα τεστ ραϊντ και θα παω απο αλλαγη του χρονου!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                        ή οι γλήγοροι 2τροχοι vstrom-tdm-transalp style (τρομάρα τους) που πάνε μαλλιοκούβαρα ανάμεσα στα αμάξια και ενώ πας εσύ προσεκτικά και συγκαταβατικά για τον επάνω λόγο σου κορνάρουν από πίσω...

                                        Δεν έχει τύχει να μου κορνάρουν τέτοιοι τύποι. Ίσως γιατί κάνω άκρη να περάσουν, όπου μπορώ. Πάντως απορώ κι εγώ πώς πάνε μαλλιά με αυτά τα... φορτηγά που καβαλάνε, ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

                                        ................ποτε μα ποτε δε φευγεις πρωτος απο τα φαναρια. Εξαιρεση το μοτοτζιπι.

                                        Η διαδρομη που θες να κανς ειναι τραγική. Καλύτερα στη φαλουτζα με μπλουζακι 'Τζωρτζ Μπους ιζ δε μπεστ'
                                        προσοχή λεεεεεεμεεεεεε

                                        ρε, εμένα με βάρεσε ένας με άλλο μηχανάκι!
                                        κάθομαι στο φανάρι κάπου στο ύψος του Hilton και νιώθω ένα σκούντημα. κοιτάω πίσω και είναι ένας πάπιας που μου κάνει 'sorry'. τι να του πεις ...
                                        στο κέντρο γενικά γίνεται 'μάχη'
                                        η πίεση δε απο τους άλλους παπάκηδες σκουτερόβιους είναι τρελή.

                                        Εγώ δε μπορώ να θυμώσω στους πάπιες... οι τύποι είναι θεότρελοι. Συνήθως βάζω τα γέλια.

                                        Κρουση αν έρθεις στη μάσα σου δίνω το Χορνετίδι για μια βολτούλα στα πέριξ, αφού το έχεις τόσο έρωτα.

                                        Δεν ανεβαίνω πάνω ρε. Θα μου ανοίξει η όρεξη και δεν κάνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Κρουση αν έρθεις στη μάσα σου δίνω το Χορνετίδι για μια βολτούλα στα πέριξ, αφού το έχεις τόσο έρωτα.

                                          Δεν ανεβαίνω πάνω ρε. Θα μου ανοίξει η όρεξη και δεν κάνει.

                                          Θα είσαι χορτάτος ήδη από το μπριζολίδι ρε.

                                          edit: 11.000 posts προσφοράς!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tm last edited by

                                            κανω high jack στο θεμα του κουκου, για να πω κατι on a personal note...
                                            sportcity cube 300!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr