Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή σκούτερ για ηλικιωμένους!!! :)
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Επιλογή σκούτερ για ηλικιωμένους!!! :)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Μοτοσικλέτα
    31
    199
    1652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης tm έγραψε:
      τα δωρα ειναι ... σημα κατατεθεν..
      παντως στα διαφορα μοτο οριεντιντ φορουμς ( ), για τον συγκεκριμενο λενε τα απολυτως χειροτερα!

      Τι να σου πω... εγώ πήρα τα δώρα ΚΑΙ άτοκο, ο πωλητής ήταν καταρτισμένος και φιλικότατος και επιπλέον τα έχει ΟΛΑ ετοιμοπαράδοτα (σε μια βδομάδα έχεις μηχανάκι). Από κει και πέρα, δεν ξαναμπλέκεις με το μαγαζί (ο συγκεκριμένος ΔΕΝ κάνει σέρβις). Ένα καλό εξουσιοδοτημένο και καθάρισες. Ευτυχώς έχω δίπλα στο σπίτι μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        απο ποια περιοχη το πηρες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης tm έγραψε:
          απο ποια περιοχη το πηρες?

          Κεντρικό κατάστημα Καλλιθέας. Μένω Πειραιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            θα κάνετε καμιά φαγοποτική συμμάζωψη το 4Τφ και έξω απο την ταβέρνα θα μοιάζει με συνέδριο ντελιβεράδων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης wannabe έγραψε:
              θα κάνετε καμιά φαγοποτική συμμάζωψη το 4Τφ και έξω απο την ταβέρνα θα μοιάζει με συνέδριο ντελιβεράδων

              Οι ντελιβεράδες οδηγούν παπιά, κύριος

              ... όπως και να 'χει, στο δικό μου θα κοτσάρω μια κούτα 'Το λουκούλειο σουβλάκι', να 'μαστε σίγουροι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tm last edited by

                Σπυρο, στην κινηση ποσο ευκολα περνας αναμεσα σε σταματημενα αυτοκινητα? σε περιοριζει το αυξημενο φαρδος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης tm έγραψε:
                  Σπυρο, στην κινηση ποσο ευκολα περνας αναμεσα σε σταματημενα αυτοκινητα? σε περιοριζει το αυξημενο φαρδος?

                  Πολύ εύκολα. Εντάξει, σε κάποια σημεία τα παπιά με... σκίζουν. Αλλά αυτό μόνο σε πολύ στενούς μονόδρομους, όπου και ο πάπιας θα περάσει δύσκολα, με πόδια κάτω. Οπουδήποτε αλλού, πρόβλημα ουδέν. Ευτυχώς έχω σε 'σωστό' ύψος τους καθρέπτες (γιατί αυτοί είναι που σε περιορίζουν). Ούτε πόδι δεν κατεβάζω, πολύ ισορροπημένο το μηχανάκι ακόμα και με ταχύτητα σχεδόν μηδέν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Αν έχω καταλάβει καλά, τα συνδυασμενα φρένα δουλεύουν ΜΟΝΟ σαν... συνδυασμένα, δεν υπάρχει κάποιο mode να φρενάρεις ανεξάρτητα μπρος και πίσω, έτσι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Αν έχω καταλάβει καλά, τα συνδυασμενα φρένα δουλεύουν ΜΟΝΟ σαν... συνδυασμένα, δεν υπάρχει κάποιο mode να φρενάρεις ανεξάρτητα μπρος και πίσω, έτσι?

                      ΑΝ έχω καταλάβει καλά, λειτουργούν συνδυασμένα από ένα ποσοστό πίεσης στη μανέτα και πάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tm last edited by

                        το μπροστα φρεναρει μονο του... το πισω, οχι
                        επιλογη να φρεναρεις μονον πισω, δεν υπαρχει
                        τουλαχιστον στο honda

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          μλκία...

                          Πολλές φορές σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σε πολύ γλιστερες κατηφόρες ή για να ισορροπήσω το μηχανάκι μέσα στη στροφή τσιμπάω ελαφρά το πίσω φρένο. Αν δε σου δίνει αυτή τη δυνατότητα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costaslio last edited by

                            Ο χρήστης tm έγραψε:
                            το μπροστα φρεναρει μονο του... το πισω, οχι
                            επιλογη να φρεναρεις μονον πισω, δεν υπαρχει
                            τουλαχιστον στο honda

                            Σε όλες τις μηχανές φρενάρεις με το μπροστινό το πισω ίσα ίσα που υποθοηθάει 80-20 περίπου!!!!

                            Παλιά θυμάμαι μόνο τα παπιά φρενάρανε με το πίσω!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                              Παλιά θυμάμαι μόνο τα παπιά φρενάρανε με το πίσω!!!!

                              Σωστά. Τα παπιά πριν αποκτήσουν πιρούνι μπροστά, δηλαδή. Αν πατούσες μπροστινό, η διάταξη της ανάρτησης σήκωνε την πάπια προς τα πάνω ( ), αντί να τη βυθίζει για να μπορεί να φρενάρει.

                              Σημερινά παπιά-καγκουρό με aftermarket δισκόφρενα μεγέθους πίτσας, έχετε δει; Σιγά ρε μεγάλε, φορτηγό θα φρενάρεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                odiki_asfaleia last edited by

                                Να πω οτι τα τεχνικα χαρκτηριστικα εξαπατουν. Στην πραξη το pcx εχει ολη την τεχνολογια επανω του, ειναι ισο η και πιο γρηγορο απο sh150 (οχι τελικες) εχει πιο πολυ χωρο κατω απο τη σελα, εχει idle stop (σβηνει στα φαναρια) και φυσικα ειναι πανεμορφο και πιο ευκολοδηγητο. Το sh ειναι αρχαιολογια πλεον, σαν παπι μοιαζει. Οδηγικα το sh δεν μου αρεσει καθολου (για το 150 λεω). Παρολα αυτα τη δουλεια του την κανει καλα, αλλα τοσα χρηματα για 150αρι ειναι πολλα. Με πολυ λιγα ευρω επιπλεον παιρνω 300αρι (derbi rambla).
                                Νομιζω οτι και τα δυο Honda υπαρχουν για test ride σε Τζωρτζοπουλο στην Καλιροης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costaslio last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  Παλιά θυμάμαι μόνο τα παπιά φρενάρανε με το πίσω!!!!

                                  Σωστά. Τα παπιά πριν αποκτήσουν πιρούνι μπροστά, δηλαδή. Αν πατούσες μπροστινό, η διάταξη της ανάρτησης σήκωνε την πάπια προς τα πάνω ( ), αντί να τη βυθίζει για να μπορεί να φρενάρει.

                                  Σημερινά παπιά-καγκουρό με aftermarket δισκόφρενα μεγέθους πίτσας, έχετε δει; Σιγά ρε μεγάλε, φορτηγό θα φρενάρεις;

                                  Θυμάμαι είχα συνηθίσει στο παπί και μόλις πηρα το vfr 400 με το τεράστιο διπλό δισκόφρενο μπροστά , απόρησα!!! Στην αρχή δοκιμάζοντας την μηχανή πάταγα μόνο το πίσω και ... τίποτα , που να σταματήσει !!! Πατώντας το μπροστινό ακινητοποιόνταν ακαριαία!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kon5 last edited by

                                    Ο χρήστης tm έγραψε:
                                    το μπροστα φρεναρει μονο του... το πισω, οχι
                                    επιλογη να φρεναρεις μονον πισω, δεν υπαρχει
                                    τουλαχιστον στο honda

                                    Έτσι είναι το cbs της honda. Αξίζει πάντως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannis-m6 last edited by

                                      Το συνδυασμένο φρένο λειτουργεί 80 πίσω και 20 μπροστά και δεν είχα ποτέ πρόβλημα (honda sh 150)

                                      25000 σε δυο χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος

                                      kouk σου εύχομαι καλή επιλογή, να μην παίρνεις ποτέ επιπόλαια τις μετακινήσεις σου και πάντα όρθιος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zorz last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                        μπρος-πίσω δίσκο και μάλιστα συνδυασμένα τα φρένα (το πανάκριβο Yamaha μου ΔΕΝ έχει, στην έκδοση χωρίς ABS),
                                        (...)
                                        Το SH υπερτερεί και λόγω της flat ποδιάς (βάζεις πράγματα).

                                        1)Δεν έχει γιατί το CBS είναι χούι της Honda (και παλιότερα της Moto Guzzi). Το ABS είναι απείρως προτιμότερο.
                                        2)flat ποδιά όμως σημαίνει -συνήθως- και 'πλαίσιο μεταβλητής γεωμετρίας' , σε κάθε λακούβα ή έντονο φρενάρισμα έχεις κάτι στρεβλώσεις...

                                        Σημερινά παπιά-καγκουρό με aftermarket δισκόφρενα μεγέθους πίτσας, έχετε δει; Σιγά ρε μεγάλε, φορτηγό θα φρενάρεις;

                                        και με λάστιχο από ποδήλατο κούρσας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
                                          Να πω οτι τα τεχνικα χαρκτηριστικα εξαπατουν. Στην πραξη το pcx εχει ολη την τεχνολογια επανω του, ειναι ισο η και πιο γρηγορο απο sh150 (οχι τελικες) εχει πιο πολυ χωρο κατω απο τη σελα, εχει idle stop (σβηνει στα φαναρια)

                                          To 'όλη την τεχνολογία' τι σημαίνει; Το idle stop;
                                          Χέστηκ' η Φατμέ στο γενί τζαμί, με όλο το σέβας. Πόσο ρίχνει την κατανάλωση, πόσο ζημιά κάνει στον κινητήρα το άναψε-σβήσε (το γνωρίζω ότι δεν έχει κλασική μίζα, μιλάω για τον κινητήρα αυτό καθεαυτό), και ΠΟΣΟ πια μένει σταματημένο στο φανάρι ένα σκουτεράκι;

                                          Το sh ειναι αρχαιολογια πλεον, σαν παπι μοιαζει.

                                          Τι θα πει αρχαιολογία; Το τρέχον μοντέλο παρουσιάστηκε... φέτος. Και από τα παπιά, μόνο το βολικό μέγεθος έχει. Τίποτα άλλο. Στα υπόλοιπα είναι κανονικότατο σκούτερ.

                                          1)Δεν έχει γιατί το CBS είναι χούι της Honda (και παλιότερα της Moto Guzzi). Το ABS είναι απείρως προτιμότερο.

                                          Νομίζω, πάντως, ότι στις εκδόσεις με ABS τα συνδυασμένα φρένα είναι 'υποχρεωτικά' ή κάνω λάθος;

                                          2)flat ποδιά όμως σημαίνει -συνήθως- και 'πλαίσιο μεταβλητής γεωμετρίας' , σε κάθε λακούβα ή έντονο φρενάρισμα έχεις κάτι στρεβλώσεις...

                                          Αληθεύει. Το Hondάκι είναι αρκετά δεμένο πάντως.

                                          Σημερινά παπιά-καγκουρό με aftermarket δισκόφρενα μεγέθους πίτσας, έχετε δει; Σιγά ρε μεγάλε, φορτηγό θα φρενάρεις;

                                          και με λάστιχο από ποδήλατο κούρσας

                                          Τα 24ωρα βουλκανιζατέρ κάνουν χρυσές δουλειές με δαύτους

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            To scooter μου (pantheon FES150 4t) πρέπει να μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με το sh150 (153 cc PGM EFI)
                                            Eδώ και 6 χρόνια (32000 χλμ) έχω μείνει πλήρως ικανοποιημένος τόσο από αξιοπιστία όσο και απο επιδόσεις...σε λογικά πλαίσια πάντα
                                            Τε δε πλαστικά είναι στη θέση τους παρόλες τις 2 πτώσεις και δεν τρίζουν.
                                            +1 από εμένα στην honda για εργαλεία δουλειάς.

                                            υ.γ. Κατασκευάστηκε στην Ιταλία η άδεια γράφει HONDA ITALIA.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr