-
Και τα 600άρια! ΝΤΟΥΡΜΠΟ είναι λεμε!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αντε πάλι με το 80-110 με 4η... 3η δεν έχει το αυτοκίνητο; Και σε ρεπρίζ με σωστές ταχύτητες κοντά είναι και μάλιστα το αντίθετο από ότι πιστεύεις συμβαίνει.Και 4η έχει και 3η έχει και 2α έχει, μονο που δε χρειάζεται να τις χρησημοποιήσεις στο ΝΤΟΥΡΜΠΟ, οπως ειρωνικά λες. Δηλαδή σε καθημερινή χρήση ποιο είναι πιο άνετο και δείχνει πιο ζωντανό αυτοκίνητο? Το 1600αρι το αμοσφαιρικό? Να μην αναφαίρουμε το τι γίνεται σε περιπτωση που βάλεις και 2-3 άτομα μέσα, ή ανοιξεις κανενα a/c!
Δηλαδή να φοβάμαι και τα 1200άρια τώρα?
Προς τι το παραπάνω σχόλιο? Τον tsi σου δεν τον φοβούνται τα 2λιτρα ατμοσφαιρικα? Μήπως έχει καμιά σχέση με τον twin spark της 147? Δε νομίζω να έχει ούτε καν με τον 2.0. Και δε μιλάω για την αίσθηση που σου δίνει, (γιατί όπως και να το κάνουμε, το στροφαρισμα των ατμοσφαιρικών εκεί ψηλά είναι απολαυστικό), αλλά για το αποτέλεσμα!
-
Έλα ρε Άγγελε τώρα... που θα βγάλουμε το Leon 1.2 ταχύτερο απο Auris 1600 και 147...
-
Την 147 την αφήνω έξω λόγο αυτοκινήτου προηγούμενης γενιάς. Μιλάω για τα σημερινά τέρατα που ζυγίζουν σχεδόν 1,5 τόνο. Αυτά καλώς η κακώς για να κινηθούν αξιοπρεπώς χρειάζονται ροπή, την οποία προσφέρουν ή τα πολλά κυβικά ή τα τουρμπο. Φαντάσου μια τζουλιετα με τον 1.6 t.s, θα σερνόταν ή όχι? Για το auris οκ, πάω πάσσο, απλά μίλησα για την πλειοψηφία και όχι για την εξαίρεση, που αυτό είναι!
-
Μην τα παίρνεις Άγγελε, για αυτό έκανα χρήση του emoticon.
Αλλά και μην γενικεύεις. Για παράδειγμα όταν γράφεις 'Σε ρεπρίζ απλά ΓΕΙΑ ΣΑΣ' αυτό ακούγεται κάπως....
Σίγουρα μεταξύ ενός 1.2 και 1.2Τ θα προτιμούσα το Τ, μεταξύ 1.4 και 1.4Τ θα προτιμούσα το Τ, αλλά όχι και να λέμε ότι 1.2Τ λέει γειά σας στα 1.6....210+ έχω τελική και η 116 της BMW έχει ακόμα καλύτερη, τα 200 τα περνά το 1.2?
Της 147 ο 1.6 είναι από τα πιο γεμάτα και ροπάτα ατμοσφαιρικά μοτέρ.
Σχετικά με το βάρος έχεις δίκιο όμως. -
Πάντως τώρα που βλέπω να λέτε για ρεπρίζ, θυμήθηκα ένα σκηνικό που είχε γίνει με το Clio μου (tce) και μια BMW Ζ4 2λιτρη. Ξεκινάμε και οι 2 χαλαρά, και αλλάζουμε ταχύτητα σε αρκετά χαμηλές στροφές (περίπου 2500). Μετά ταυτόχρονα πατάμε και οι 2 με δευτέρα, και μέχρι να βάλουμε 3η και να κόψουμε λόγω κίνησης, τα 2 αυτοκίνητα πηγαίνανε ακριβώς το ίδιο. Κανένα δεν έβγαινε ούτε εκατοστό μπροστά. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γιατί ήξερα ότι έχει 150 άλογα, και από στάση ειδικά είναι αρκετά πιο γρήγορο από το δικό μου. Και φαντάζομαι ότι σε μεγαλύτερες ταχύτητες σίγουρα θα μου έφευγε. Το θέμα είναι όμως ότι ήταν 2λιτρο και το δικό μου σκάρτα 1150 κυβικά με 50 ονομαστικά άλογα λιγότερα. Ένα το κρατούμενο. Το άλλο τώρα είναι τα λεγόμενα ενός φίλου που έχει το ίδιο κλιό με μένα, που του δώσανε από αντιπροσωπεία VW το polo 1.2 tsi για test drive, πολύ ώρα και χωρίς πωλητή. Πήρε και ένα φίλο του μαζί και το Clio του, και οδηγούσανε τα 2 αυτοκίνητα εναλλάξ, δοκιμάζοντας τα πάντα. Και μου είπε ότι το tsi ήταν σαφώς δυνατότερο, και το άφηνε πίσω το clio λιγάκι και από στάση, αλλά ειδικά στις ρεπρίζ έκανε αρκετή διαφορά. Οπότε πιστεύω πως το μοτεράκι αυτό, και σε golf-leon με λίγο έξτρα βάρος, έχει πολλές πιθανότητες να στέκεται καλά απέναντι στα πιο δυνατά ατμοσφαιρικά 1600άρια. Και ειδικά στις ρεπρίζ.
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Την 147 την αφήνω έξω λόγο αυτοκινήτου προηγούμενης γενιάς. Μιλάω για τα σημερινά τέρατα που ζυγίζουν σχεδόν 1,5 τόνο. Αυτά καλώς η κακώς για να κινηθούν αξιοπρεπώς χρειάζονται ροπή, την οποία προσφέρουν ή τα πολλά κυβικά ή τα τουρμπο. Φαντάσου μια τζουλιετα με τον 1.6 t.s, θα σερνόταν ή όχι? Για το auris οκ, πάω πάσσο, απλά μίλησα για την πλειοψηφία και όχι για την εξαίρεση, που αυτό είναι!Θέλεις λίστα με τα ταχύτερα 1600άρια από το Leon 1.2? OK... BMW 116, Citroen C4 1600, Ford Focus 1600 Ti-VCi, Peugeot 308 1.6, Renault Megane 1.6. Φυσικά πρέπει να χρησιμοποιήσεις πιο πολύ τον επιλογέα, σε αυτό συμφωνούμε και μάλσιτα σε μερικές περιπτώσεις τα αποτελέσματα δεν θα διαφέρουν πολύ αλλά όχι να λέμε ότι η πλειοψηφία των 1600 υπολείπεται.
-
Για 0-100 μιλάς ή για ρεπρίζ? Και μη ξεχνάς οτι επιλογέα έχει και το leon
-
Συνολικά μιλάω. Όσο για τον επιλογέα, επωφελείται περισσότερο ένα ατμοσφαιρικό στις ψηλές στροφές.
-
Γι αυτό θα πάρει το 1,4TSi Leon και θα είναι παντού πιο γρήγορος από όλα τα συγχρονα μικρομεσαία 1600άρια. Επίσης δεν βρισκω ούτε ένα λόγο να προτιμήσει κανείς τα ψ4, 308 και megane, στην ατμοσφαιρική έκδοσή τους. Μια χαρά τουρμπάτα μοτεράκια έχουν και τα 3.
Όσο για το 1,2 λεόν, συμφωνώ με Άγγελο. Θα το επέλεγα άνετα σε σχέση με πχ μεγκάν ατμόσφαιρα ή 308 ατμόσφαιρα. Λίγοτερα ασφάλιστρα, χαμηλότερη κατανάλωση. Όσο για την τελικη, ας πάει και 10 χλμ λιγότερα απ το 1600άρι ατμόσφαιρα (τα 200 τα πάει ο 1,2 TSi). Τόση ώρα που θέλουν να την πιάσουν την τελική τους πρακτικά δε θα πας ΠΟΤΕ τόσο.
(τώρα συγκριση με 147 είναι άτοπη, είναι παλιό μοντέλο, μιλάμε για σύγχρονα) -
Ξεφυγαμε λιγο νομιζω αλλα δεν θελω κ να παρω αυτοκινητο για κοντρες.....εμενα αυτο που με καιει ειναι να παρω ενα αυτοκινητο με καλες επιδοσεις αλλα να εχει κ ενα αξιοπρεπες εσωτερικο....ενοειται βεβαια οτι με ενα test drive θα λυθουν ολα αλλα αυτο το εσωτερικο του leon ειναι που δεν μου αρεσει τοσο, χωρις βεβαια να εχω δει το sport ακομα για να μπορω να εχω ολοκληρωμενη αποψη....
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Γι αυτό θα πάρει το 1,4TSi Leon και θα είναι παντού πιο γρήγορος από όλα τα συγχρονα μικρομεσαία 1600άρια.+1 γενικά, αλλά υπάρχει και το πιο συνετό-συγκαταβατικό:
Ή..:
γι'αυτό θα πάρει τον 1,2TSi και θα είναι όσο γρήγορος θα ήταν παλιότερα με τα 16άρια μοτέρ με την ικανότητα να καίει λιγότερο, + χαμηλοί ρύποι -> τέλη, + καλύτερη μεταπώληση από τους ατμοσφαιρικούς προκατόχους του. + χαμηλότερα ασφάλιστρα ( αυτό το τελευταίο ισχύει; )
Much- -er
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: polo- leon ή punto evo