-
ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοινώνει το πρόγραμμα αγώνων του 2011
47ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
2&3 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ (Α-Α) ΕΛΠΑ - 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) ΛΑΒόλου
- 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ (Α) ΑΟΘ
- 22,23 Οκτωβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΥ (Χ) ΑΛΑΚ
Το Πρωτάθλημα απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών πρέπει να είναι 90-100 χλμ. εκτός από το Ράλλυ ΕΛΠΑ που είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ράλλυ ΑΟΛΑΠ
- 9,10 Απριλίου Ράλλυ Σπριντ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΛΦΑΛ
- 28,29 Μαΐου Ράλλυ Σπριντ ΠΑΛΜΑ
- 10,11 Σεπτεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΛΑΜΙΑΣ ΑΛΑΛ
5 22,23 Οκτωβρίου Ράλλυ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΛΑΚ - 12,13 Νοεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΑΚαλαμάτας
Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα πραγματοποιείται 3 φορές και θα προσμετρά το σύνολο των χρόνων και των ποινών και των 3 σκελών.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
1&2 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ ΕΛΠΑ
3. 30/4,1 Μαΐου ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΛΑΒεροίας
4. 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΛΑΒόλου
5. 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ ΑΟΘ
6. 8,9 Οκτωβρίου ΑΧΑΙΟΣ ΑΟΠ
7. 29,30 Οκτωβρίου ΚΡΗΤΗΣ ΑΟΚ
8. 19,20 Νοεμβρίου ΠΑΛΑΔΙΟ START LINEΤο Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 8 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 4 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών των αγώνων που δεν συμπεριλαμβάνονται και στο Πρωτάθλημα πρέπει να είναι 60-70 χλμ.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- 19,20 Μαρτίου ΣΧΙΝΟΣ ΠΑΛΜΑ
- 16,17 Απριλίου ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΑΛΤ
- 14,15 Μαΐου ΚΥΜΗ START LINE
- 4,5 Ιουνίου ΡΙΤΣΩΝΑ ο οργανωτής θα ανακοινωθεί
- 2.3 Ιουλίου ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΟΘ
- 27,28 Αυγούστου ΟΜΑΛΟΣ ΑΛΑΧ
- 24,25 Σεπτεμβρίου ΠΟΡΤΑΡΙΑ ΛΑΒ
- 15,16 Οκτωβρίου ΘΙΣΒΗ ή ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΑΛΦΑΛ
- 12,13 Νοεμβρίου ΠΙΤΙΤΣΑ ΑΟΠ
Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 9 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 4 αγώνες.ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 26,27 Μαρτίου ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΣ
- 9,10 Απριλίου ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΑΛΦΑΛ
- 14,15 Μαΐου ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΛΕΖ
- 3,4 Σεπτεμβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΑΛΑΚορίνθου
- 1, 2 Οκτωβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
- 12,13 Νοεμβρίου ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΑΚαλαμάτας
Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων της της Λιβαδειάς και Καλαμάτας θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 5,6 Μαρτίου ΜΠΡΑΛΟΣ ΑΛΑΛ
- 9,10 Απριλίου ΑΛΜΥΡΟΣ ΛΑΒ
- 28,29 Μαΐου ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΛΑΜΑ
- 25,26 Ιουνίου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΑΛΑΚαρπενησίου
- 10,11 Σεπτεμβρίου ΑΙΓΙΟ ΑΛΜΑιγίου
- 5,6 Νοεμβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων Μπράλου και Αιγίου θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.
Οι υπόλοιπες προκηρύξεις θα ανακοινωθούν σύντομαάιντε! αρχίστε!
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
-
ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοινώνει το πρόγραμμα αγώνων του 2011
47ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
2&3 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ (Α-Α) ΕΛΠΑ - 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) ΛΑΒόλου
- 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ (Α) ΑΟΘ
- 22,23 Οκτωβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΥ (Χ) ΑΛΑΚ
Το Πρωτάθλημα απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών πρέπει να είναι 90-100 χλμ. εκτός από το Ράλλυ ΕΛΠΑ που είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ράλλυ ΑΟΛΑΠ
- 9,10 Απριλίου Ράλλυ Σπριντ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΛΦΑΛ
- 28,29 Μαΐου Ράλλυ Σπριντ ΠΑΛΜΑ
- 10,11 Σεπτεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΛΑΜΙΑΣ ΑΛΑΛ
5 22,23 Οκτωβρίου Ράλλυ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΛΑΚ - 12,13 Νοεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΑΚαλαμάτας
Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα πραγματοποιείται 3 φορές και θα προσμετρά το σύνολο των χρόνων και των ποινών και των 3 σκελών.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
1&2 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ ΕΛΠΑ
3. 30/4,1 Μαΐου ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΛΑΒεροίας
4. 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΛΑΒόλου
5. 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ ΑΟΘ
6. 8,9 Οκτωβρίου ΑΧΑΙΟΣ ΑΟΠ
7. 29,30 Οκτωβρίου ΚΡΗΤΗΣ ΑΟΚ
8. 19,20 Νοεμβρίου ΠΑΛΑΔΙΟ START LINEΤο Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 8 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 4 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών των αγώνων που δεν συμπεριλαμβάνονται και στο Πρωτάθλημα πρέπει να είναι 60-70 χλμ.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- 19,20 Μαρτίου ΣΧΙΝΟΣ ΠΑΛΜΑ
- 16,17 Απριλίου ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΑΛΤ
- 14,15 Μαΐου ΚΥΜΗ START LINE
- 4,5 Ιουνίου ΡΙΤΣΩΝΑ ο οργανωτής θα ανακοινωθεί
- 2.3 Ιουλίου ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΟΘ
- 27,28 Αυγούστου ΟΜΑΛΟΣ ΑΛΑΧ
- 24,25 Σεπτεμβρίου ΠΟΡΤΑΡΙΑ ΛΑΒ
- 15,16 Οκτωβρίου ΘΙΣΒΗ ή ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΑΛΦΑΛ
- 12,13 Νοεμβρίου ΠΙΤΙΤΣΑ ΑΟΠ
Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 9 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 4 αγώνες.ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 26,27 Μαρτίου ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΣ
- 9,10 Απριλίου ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΑΛΦΑΛ
- 14,15 Μαΐου ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΛΕΖ
- 3,4 Σεπτεμβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΑΛΑΚορίνθου
- 1, 2 Οκτωβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
- 12,13 Νοεμβρίου ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΑΚαλαμάτας
Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων της της Λιβαδειάς και Καλαμάτας θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 5,6 Μαρτίου ΜΠΡΑΛΟΣ ΑΛΑΛ
- 9,10 Απριλίου ΑΛΜΥΡΟΣ ΛΑΒ
- 28,29 Μαΐου ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΛΑΜΑ
- 25,26 Ιουνίου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΑΛΑΚαρπενησίου
- 10,11 Σεπτεμβρίου ΑΙΓΙΟ ΑΛΜΑιγίου
- 5,6 Νοεμβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων Μπράλου και Αιγίου θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.
Οι υπόλοιπες προκηρύξεις θα ανακοινωθούν σύντομαάιντε! αρχίστε!
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
-
ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοινώνει το πρόγραμμα αγώνων του 2011
47ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
2&3 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ (Α-Α) ΕΛΠΑ - 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) ΛΑΒόλου
- 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ (Α) ΑΟΘ
- 22,23 Οκτωβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΥ (Χ) ΑΛΑΚ
Το Πρωτάθλημα απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών πρέπει να είναι 90-100 χλμ. εκτός από το Ράλλυ ΕΛΠΑ που είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ράλλυ ΑΟΛΑΠ
- 9,10 Απριλίου Ράλλυ Σπριντ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΛΦΑΛ
- 28,29 Μαΐου Ράλλυ Σπριντ ΠΑΛΜΑ
- 10,11 Σεπτεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΛΑΜΙΑΣ ΑΛΑΛ
5 22,23 Οκτωβρίου Ράλλυ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΛΑΚ - 12,13 Νοεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΑΚαλαμάτας
Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα πραγματοποιείται 3 φορές και θα προσμετρά το σύνολο των χρόνων και των ποινών και των 3 σκελών.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
1&2 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ ΕΛΠΑ
3. 30/4,1 Μαΐου ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΛΑΒεροίας
4. 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΛΑΒόλου
5. 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ ΑΟΘ
6. 8,9 Οκτωβρίου ΑΧΑΙΟΣ ΑΟΠ
7. 29,30 Οκτωβρίου ΚΡΗΤΗΣ ΑΟΚ
8. 19,20 Νοεμβρίου ΠΑΛΑΔΙΟ START LINEΤο Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 8 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 4 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών των αγώνων που δεν συμπεριλαμβάνονται και στο Πρωτάθλημα πρέπει να είναι 60-70 χλμ.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
- 19,20 Μαρτίου ΣΧΙΝΟΣ ΠΑΛΜΑ
- 16,17 Απριλίου ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΑΛΤ
- 14,15 Μαΐου ΚΥΜΗ START LINE
- 4,5 Ιουνίου ΡΙΤΣΩΝΑ ο οργανωτής θα ανακοινωθεί
- 2.3 Ιουλίου ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΟΘ
- 27,28 Αυγούστου ΟΜΑΛΟΣ ΑΛΑΧ
- 24,25 Σεπτεμβρίου ΠΟΡΤΑΡΙΑ ΛΑΒ
- 15,16 Οκτωβρίου ΘΙΣΒΗ ή ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΑΛΦΑΛ
- 12,13 Νοεμβρίου ΠΙΤΙΤΣΑ ΑΟΠ
Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 9 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 4 αγώνες.ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 26,27 Μαρτίου ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΣ
- 9,10 Απριλίου ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΑΛΦΑΛ
- 14,15 Μαΐου ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΛΕΖ
- 3,4 Σεπτεμβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΑΛΑΚορίνθου
- 1, 2 Οκτωβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
- 12,13 Νοεμβρίου ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΑΚαλαμάτας
Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων της της Λιβαδειάς και Καλαμάτας θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
- 5,6 Μαρτίου ΜΠΡΑΛΟΣ ΑΛΑΛ
- 9,10 Απριλίου ΑΛΜΥΡΟΣ ΛΑΒ
- 28,29 Μαΐου ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΛΑΜΑ
- 25,26 Ιουνίου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΑΛΑΚαρπενησίου
- 10,11 Σεπτεμβρίου ΑΙΓΙΟ ΑΛΜΑιγίου
- 5,6 Νοεμβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων Μπράλου και Αιγίου θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.
Οι υπόλοιπες προκηρύξεις θα ανακοινωθούν σύντομαάιντε! αρχίστε!
- 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
-
ΚΑΛΟ ΔΕΙΧΝΕΙ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΩΣΤΗ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ......ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΝΕΑ...ΧΑΡΑΤΣΙΑ.... -
Ολα καλα, αλλα αυτο το 3-4 αγωνες υποχρεωτικα για αναγραφη στην τελικη καταταξη...
Δλδ, αν καποιος κανει ενα αγωνα στην F1 ή στο WRC (αρρωστησε ο οδηγος και μπηκε ο δοκιμαστης ας πουμε) και παρει βαθμους δεν καταχωρουνται στην τελικη βαθμολογια;;;
Εδω δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει, αυτο μας μαρανε. Ε ρε Ελλαδαρα αθανατη...
Εγω λεω να μπει και ρητρα κιολας. Ολα τα λεφτα των συμμετοχων μπροστα, πριν το πρωταθλημα, μη ξεφυγει κανενας.Μακαρι να υπηρχε το επιπεδο στο αθλημα ωστε να ειχε νοημα κατι τετοιο και ας μη μπορουσε να συμμετεχει 'η μαριδα' Εδω ομως που ειναι η χωρα, ενας τετοιος ορος ειναι περιττος απο μονος του και εξηγουμαι:
Πρωταθλημα Αναβασεων 2010 (το...λαοφιλεστερο)
-Ο 3ος Α/5 εκανε 3 αγωνες.
-Την ανταγωνιστικοτατη Α/6 την πηγαν ολη 2(!!!) οδηγοι.
-Την Α/6+ την πηρε ο οδηγος που απλα εκανε 5 απο τους 8 αγωνες.
-Η Α/7 ηταν 'οικογενειακη υποθεση' και μονον (Φωτεινελεϊκο)
-Το παλαι ποτε 'φυτοριο' Ν/1 το εκανε ολο...ενας!
-Για τη Ν/2 κονταροχτυπηθηκαν 3.
-Ν/3;;;
-Ε/9 κατι λιγα σε 3 απο τους 8 αγωνες.
-Ε/10 το μισο πρωταθλημα απο 1 οδηγο...
-Ε/11 3 νοματεοι οι γνωστοι...
-Ε/12 5 αγωνες για τον πρωτο και απο εκει και κατω καλα κρασια...Και για τη γενικη στην Α 4 οδηγοι με πληρες προγραμμα, στη Ν 3 και στην Ε 4
Ρητρα λεμε, ρητρα μη μας φυγουν.
YΓ: Και επειδη ειναι παρεξηγησιμο αυτο που γραφω, ακομα και απο φιλους, αυτο που εννοω ειναι οτι αρκετα απο τα παραπανω κυπελα δεν πρεπει να απονεμηθουν στο τελος της χρονιας (πχ Ε/10) ακριβως επειδη δεν υπαρχουν συμμετοχες σε ολο το πρωταθλημα. Εχε γουστο να σκασουν 300 νοματεοι κουστουμαρισμενοι στο τελος της χρονιας και να τους πηξουν στο ανθοδοχειο (Ριτσωνα) λογω κρισης...
-
Η ΑΙΓΕΙΡΑ και Η ΦΙΛΜΠΑ......... προτρέπουν..........** ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**
-
Εμένα μου άρεσε η προκήρυξη.το πρωτάθλημα πολύ βατό και μακάρι να το ακολουθήσουνε ολόκληρο , πολλά πληρώματα.
Επίσης και το κύπελλο χώματος θα είναι πολύ ευχάριστο.Το κύπελλο ασφάλτου είναι λίγο μεγάλο.Σαν κόστος για ένα πλήρωμα θα βγει περίπου το ίδιο με το πρωτάθλημα.
Μάλλον σοφά δεν προσμέτρησε το ακρόπολις όπως είχε ακουστεί. -
τη $ ριτσώνα $ ποιός θα την διοργανώσει-εισπράξει? ο ε ο?
-
Παρόλο που τρέχω μόνο σε άσφαλτο, δε μου άρεσε καθόλου ότι το πρωτάθλημα έχει μόνο δύο χωμάτινους, και ας με βρίσει ο APR.
Κατά τα άλλα το πρόγραμμα έχει καλή φιλοσοφία και μου άρεσε.
Και μια πρόταση προς τον van: Τα ασφάλτινα σπριντ είναι όλα από τον Αλμυρό και κάτω. Γιατί να μην χρησιμοποιηθούν σαν ένας άτυπος θεσμός 'Νοτίου Ελλάδος' όπως πολύ σοφά πρότεινες; Έξι σπριντάκια σε μέγιστη απόσταση 300 χλμ από Αθήνα είναι πολύ οικονομική πρόταση για εμάς τους Αθηναίους. Εγώ μόλις τα είδα σκέφτομαι σοβαρά να πάω στα πέντε απ' αυτά και τίποτε άλλο.Α, κάτι ακόμα, ξέρει κανείς το ΕΛΠΑ σε ποιες περιοχές θα γίνει;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Παρόλο που τρέχω μόνο σε άσφαλτο, δε μου άρεσε καθόλου ότι το πρωτάθλημα έχει μόνο δύο χωμάτινους, και ας με βρίσει ο APR.ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ (APR).ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΓΙΝΕ !!! ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΕΝ,ΑΔΙΚΟ ΔΕ !!!ΑΣ ΗΤΑΝ 3 + 3 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 'ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ' ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΟ ΘΕΑΜΑ !!!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ. ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΧΩ, ΕΛΛΑΔΑ=ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ.Κατά τα άλλα το πρόγραμμα έχει καλή φιλοσοφία και μου άρεσε.
Και μια πρόταση προς τον van: Τα ασφάλτινα σπριντ είναι όλα από τον Αλμυρό και κάτω. Γιατί να μην χρησιμοποιηθούν σαν ένας άτυπος θεσμός 'Νοτίου Ελλάδος' όπως πολύ σοφά πρότεινες; Έξι σπριντάκια σε μέγιστη απόσταση 300 χλμ από Αθήνα είναι πολύ οικονομική πρόταση για εμάς τους Αθηναίους. Εγώ μόλις τα είδα σκέφτομαι σοβαρά να πάω στα πέντε απ' αυτά και τίποτε άλλο.Α, κάτι ακόμα, ξέρει κανείς το ΕΛΠΑ σε ποιες περιοχές θα γίνει;
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΙΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Παρόλο που τρέχω μόνο σε άσφαλτο, δε μου άρεσε καθόλου ότι το πρωτάθλημα έχει μόνο δύο χωμάτινους, και ας με βρίσει ο APR.
Κατά τα άλλα το πρόγραμμα έχει καλή φιλοσοφία και μου άρεσε.
Και μια πρόταση προς τον van: Τα ασφάλτινα σπριντ είναι όλα από τον Αλμυρό και κάτω. Γιατί να μην χρησιμοποιηθούν σαν ένας άτυπος θεσμός 'Νοτίου Ελλάδος' όπως πολύ σοφά πρότεινες; Έξι σπριντάκια σε μέγιστη απόσταση 300 χλμ από Αθήνα είναι πολύ οικονομική πρόταση για εμάς τους Αθηναίους. Εγώ μόλις τα είδα σκέφτομαι σοβαρά να πάω στα πέντε απ' αυτά και τίποτε άλλο.Α, κάτι ακόμα, ξέρει κανείς το ΕΛΠΑ σε ποιες περιοχές θα γίνει;
Oxi φιλε scn δεν εχω τετοιο σκοπο , αλλα θα ηθελα να μας δικαιολογησεις το γιατι ?
Αν εννοεις οτι σε εξεπλιξε , μπορω να σου πω .... κι εμενα , αλλα ευχαριστα , σκεπτομενος οτι αν συνεχιζοταν το ιδιο .... δεν νομιζω οτι οι λεσχες θα μπορουσαν να τα βγαλουν περα με τις ελαχιστες συμμετοχες που θα ειχαν , πρωτα απ'ολα , και μετα οσοι χωματινοι εχουν ορεξη και τα εφετος θα τους δοθει η ευκαιρια να κανουν ενα Ακροπολις που ειναι μεσα στις προσδοκιες τους με ελληνικες τιμες στα απαραιτητα αναλωσιμα , οποτε θα εχουν στο μεγιστο την απολαυση που θα ηθελαν απο χωματινο ταπητα και φυσικα .
Μ'αρεσουν ολα εφετος
Η νεα αρχη , εγινε !Y.G. το μονο στριμοκωλο ..ειναι οι δυο αγωνες ασφαλτινοι τον Μαιο , πρωτη ,και 22 του μηνα ισως μας κανει να μετανοιωσουμε που δεν θα παμε στον ενα απ'τους δυο ! γιατι φυσικα ειναι αδυνατον με τετοια οικονομια και οι δυο !
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
Εμένα μου άρεσε η προκήρυξη.το πρωτάθλημα πολύ βατό και μακάρι να το ακολουθήσουνε ολόκληρο , πολλά πληρώματα.
Επίσης και το κύπελλο χώματος θα είναι πολύ ευχάριστο.Το κύπελλο ασφάλτου είναι λίγο μεγάλο.Σαν κόστος για ένα πλήρωμα θα βγει περίπου το ίδιο με το πρωτάθλημα.
Μάλλον σοφά δεν προσμέτρησε το ακρόπολις όπως είχε ακουστεί.Κατα την γνώμη μου και το 2011 πολλές κατηγορίες δεν θα συμπληρώσουν απαιτούμενο αριθμο αγώνων για να προσμετρήσουν ... ίσως και χειρότερα απο φέτος που περιπου 15 κατηγορίες δεν συμπλήρωσαν ...
-
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!Κάτι εχει συμβεί... Μάλλον ήρθε η γιορτή των 'Φώτων' νωρίτερα! Ακόμα το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και δεν πιστευω στα μάτια μου...
Ισως, για εμένα είναι απο τις καλύτερες προκυρήξεις Πρωταθλήματος που εχουν γίνει τα τελευταία 15 χρόνια!
Σχεδόν ενας μήνας απόσταση απο τους αγώνες, Αρκετά οικονομικότερο σε σχέση με κάθε άλλη χρονιά!Επειδή γνωρίζω την αγάπη των περισσοτέρων, εκει πάνω, για τα 'κοτρώνια' και τα χώματα, πραγματικά θέλω να πω οτι κρύβει πολλά κιλά ...'καρύδια' η απόφαση αυτή και μπράβο.
Νομίζω οτι πλέον ακολουθούμε μια Ευρωπαική πορεία...Τουλάχιστον η αρχή έγινε!Το επόμενο βήμα λοιπόν, θα ήταν, να ερθει σε συνεννόηση η ΟΜΑΕ με την αντίστοιχη Ιταλική και Γαλλική, και με ωραίες προσφορές-παροχές-πλοια-δημόσιες σχέσεις και διαφημισούλα,απο τώρα, να ερθουν κάποιοι ξένοι οδηγοί στον αγώνα του Πύργου, αλλα και του Βόλου... Με λίγη καλή θέληση, πιστεύω οτι θα γίνει. Και η αναβάθμιση του Σπορ μας θα εχει κάνει αλματα.
Θα ήθελα ας πούμε μερικούς Ιταλούς στο Ελληνικό χώμα(Πύργος), οπως και μερικούς Γάλους στον Βόλο...Για σκεφτείτε το.Αυτοί εχουν χορηγούς που θέλουν να φανούν παντού. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Παρόλο που τρέχω μόνο σε άσφαλτο, δε μου άρεσε καθόλου ότι το πρωτάθλημα έχει μόνο δύο χωμάτινους, και ας με βρίσει ο APR.
Κατά τα άλλα το πρόγραμμα έχει καλή φιλοσοφία και μου άρεσε.
Και μια πρόταση προς τον van: Τα ασφάλτινα σπριντ είναι όλα από τον Αλμυρό και κάτω. Γιατί να μην χρησιμοποιηθούν σαν ένας άτυπος θεσμός 'Νοτίου Ελλάδος' όπως πολύ σοφά πρότεινες; Έξι σπριντάκια σε μέγιστη απόσταση 300 χλμ από Αθήνα είναι πολύ οικονομική πρόταση για εμάς τους Αθηναίους. Εγώ μόλις τα είδα σκέφτομαι σοβαρά να πάω στα πέντε απ' αυτά και τίποτε άλλο.Α, κάτι ακόμα, ξέρει κανείς το ΕΛΠΑ σε ποιες περιοχές θα γίνει;
Oxi φιλε scn δεν εχω τετοιο σκοπο , αλλα θα ηθελα να μας δικαιολογησεις το γιατι ?
Αν εννοεις οτι σε εξεπλιξε , μπορω να σου πω .... κι εμενα , αλλα ευχαριστα , σκεπτομενος οτι αν συνεχιζοταν το ιδιο .... δεν νομιζω οτι οι λεσχες θα μπορουσαν να τα βγαλουν περα με τις ελαχιστες συμμετοχες που θα ειχαν , πρωτα απ'ολα , και μετα οσοι χωματινοι εχουν ορεξη και τα εφετος θα τους δοθει η ευκαιρια να κανουν ενα Ακροπολις που ειναι μεσα στις προσδοκιες τους με ελληνικες τιμες στα απαραιτητα αναλωσιμα , οποτε θα εχουν στο μεγιστο την απολαυση που θα ηθελαν απο χωματινο ταπητα και φυσικα .
Μ'αρεσουν ολα εφετος
Η νεα αρχη , εγινε !Y.G. το μονο στριμοκωλο ..ειναι οι δυο αγωνες ασφαλτινοι τον Μαιο , πρωτη ,και 22 του μηνα ισως μας κανει να μετανοιωσουμε που δεν θα παμε στον ενα απ'τους δυο ! γιατι φυσικα ειναι αδυνατον με τετοια οικονομια και οι δυο !
ΦΙΛΕ
APR
KAI OKΚΤΩΒΡΗ ΕΧΕΙ 2 ΑΓΩΝΕΣ,ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 1 ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΜΑΙΟ ΚΑΙ 1 ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ,
ΑΦΟΥ ΜΕΤΡΟΥΝ 6 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 8 ΑΓΩΝΕΣ. -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ολα καλα, αλλα αυτο το 3-4 αγωνες υποχρεωτικα για αναγραφη στην τελικη καταταξη...
Δλδ, αν καποιος κανει ενα αγωνα στην F1 ή στο WRC (αρρωστησε ο οδηγος και μπηκε ο δοκιμαστης ας πουμε) και παρει βαθμους δεν καταχωρουνται στην τελικη βαθμολογια;;;
Εδω δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει, αυτο μας μαρανε. Ε ρε Ελλαδαρα αθανατη...
Εγω λεω να μπει και ρητρα κιολας. Ολα τα λεφτα των συμμετοχων μπροστα, πριν το πρωταθλημα, μη ξεφυγει κανενας.Μακαρι να υπηρχε το επιπεδο στο αθλημα ωστε να ειχε νοημα κατι τετοιο και ας μη μπορουσε να συμμετεχει 'η μαριδα' Εδω ομως που ειναι η χωρα, ενας τετοιος ορος ειναι περιττος απο μονος του και εξηγουμαι:
Πρωταθλημα Αναβασεων 2010 (το...λαοφιλεστερο)
-Ο 3ος Α/5 εκανε 3 αγωνες.
-Την ανταγωνιστικοτατη Α/6 την πηγαν ολη 2(!!!) οδηγοι.
-Την Α/6+ την πηρε ο οδηγος που απλα εκανε 5 απο τους 8 αγωνες.
-Η Α/7 ηταν 'οικογενειακη υποθεση' και μονον (Φωτεινελεϊκο)
-Το παλαι ποτε 'φυτοριο' Ν/1 το εκανε ολο...ενας!
-Για τη Ν/2 κονταροχτυπηθηκαν 3.
-Ν/3;;;
-Ε/9 κατι λιγα σε 3 απο τους 8 αγωνες.
-Ε/10 το μισο πρωταθλημα απο 1 οδηγο...
-Ε/11 3 νοματεοι οι γνωστοι...
-Ε/12 5 αγωνες για τον πρωτο και απο εκει και κατω καλα κρασια...Και για τη γενικη στην Α 4 οδηγοι με πληρες προγραμμα, στη Ν 3 και στην Ε 4
Ρητρα λεμε, ρητρα μη μας φυγουν.
YΓ: Και επειδη ειναι παρεξηγησιμο αυτο που γραφω, ακομα και απο φιλους, αυτο που εννοω ειναι οτι αρκετα απο τα παραπανω κυπελα δεν πρεπει να απονεμηθουν στο τελος της χρονιας (πχ Ε/10) ακριβως επειδη δεν υπαρχουν συμμετοχες σε ολο το πρωταθλημα. Εχε γουστο να σκασουν 300 νοματεοι κουστουμαρισμενοι στο τελος της χρονιας και να τους πηξουν στο ανθοδοχειο (Ριτσωνα) λογω κρισης...
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ,ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΨΟΥΝ?????????ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΧΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Oxi φιλε scn δεν εχω τετοιο σκοπο , αλλα θα ηθελα να μας δικαιολογησεις το γιατι ?
Αν εννοεις οτι σε εξεπλιξε , μπορω να σου πω .... κι εμενα , αλλα ευχαριστα , σκεπτομενος οτι αν συνεχιζοταν το ιδιο .... δεν νομιζω οτι οι λεσχες θα μπορουσαν να τα βγαλουν περα με τις ελαχιστες συμμετοχες που θα ειχαν , πρωτα απ'ολα , και μετα οσοι χωματινοι εχουν ορεξη και τα εφετος θα τους δοθει η ευκαιρια να κανουν ενα Ακροπολις που ειναι μεσα στις προσδοκιες τους με ελληνικες τιμες στα απαραιτητα αναλωσιμα , οποτε θα εχουν στο μεγιστο την απολαυση που θα ηθελαν απο χωματινο ταπητα και φυσικα .
Η ψυχρή λογική λέει ότι ισχύουν αυτά που λες. Όμως, έχοντας μεγαλώσει σε μια Ελλάδα όπου ράλλυ=χώμα και έχοντας στο νου τόσες εκπληκτικές εικόνες από χωμάτινους αγώνες με τον Τζίγκερ, τον Ιαβέρη, το Στράτη, τον Άρη, αλλά και τις μάχες με τις ΑΕ86, τα Starlet και τα Micra, τις AE111, τα Yaris και τα Cinque, και τόσους άλλους, το συναίσθημα δύσκολα με αφήνει να πιστέψω ότι αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί. Δε θέλω να δω το χώμα να μειώνεται και στη συνέχεια να αφανίζεται και θέλω να γίνει προσπάθεια να παραμείνει ψηλά. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που θα ήθελα να διατηρηθεί η ισορροπία με την άσφαλτο, ενώ ο δεύτερος λόγος είναι το σαφώς περισσότερο θέαμα που προσφέρει στους θεατές - αν τυχόν καταφέρει να τους ξαναφέρει κανείς στο βουνό.
-
Κατα την γνωμη μου απολυτα λογικο για τις συνθηκες που φαινεται οτι θα επικρατησουν το 2011.
2 Παρατηρησεις
1.΅Ελπιζω οτι με (αν και οταν) την ανακαμψη, τα χωματα θα ξαναφορεσουν το στεμμα τους.
2. Με χαρα ειδα οτι ληφθηκε υπ οψιν η εμπειρια (προσφατη και παληοτερη) απο τα σπριντ και θα μετρανε χρονοι και ποινες και των 3 διαδρομων. Αλλο η ποκα (ξεσκαρταρισμα), αλλο τα ραλλυ. -
Όλα καλά ρε παιδιά; Δηλαδή στα κύπελλα, ένα ράλι των 100 χλμ ε.δ. δίνει τόσους βαθμούς όσο και ένα σπριντ των 30-45 χλμ. ε.δ.;
Δεν μου φαίνεται και τόσο δίκαιο. Με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά 'ξεχνάμε' τα ράλι καΙ επικεντωνόμαστε στα σπριντ. Αν είναι αυτή η απόφαση της αρχής να προωθήσει δηλαδή μικρής διάρκειας αγώνες, τότε όλα ΟΚ. Αλλά, τα ράλι τι τα θέλουμε τότε; Ποιός νοήμων από τους διεκδικητές κάποιου κύπελλου θα συμμετάσχει; Προσέξτε: Από τους διεκδικητές του τίτλου λέω. Γιατί να κάνει κάποιος για παράδειγμα το ράλι Κορίνθου ή Πύργου με τα αρκετά τους έξοδα και να μην κάνει μόνο τα σπριντ με τα πραγματικά ελάχιστα έξοδα; Δεν θα ήταν πιό δίκαιο να υπάρχουν κάποιοι συντελεστές ανάλογα με το μήκος των ειδικών των αγώνων;
Μη μου πείτε ότι υποχρεωτικά θα κάνει το ένα ράλι αν χρειάζεται τους βαθμούς. Αυτό μπορεί να γίνει (και θα γίνει μάλλον). Το θέμα είναι ότι υποβαθμίζονται τα ράλι σαν έννοια.
Είμαι υπέρμαχος των πολλών αγώνων μικρής διάρκειας (δεν έχει σημασία αν είναι σωστό ή λάθος), αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην όλη κατάσταση. ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, για προσέξτε λίγο περισσότερο το θέμα.
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Όλα καλά ρε παιδιά; Δηλαδή στα κύπελλα, ένα ράλι των 100 χλμ ε.δ. δίνει τόσους βαθμούς όσο και ένα σπριντ των 30-45 χλμ. ε.δ.;
Δεν μου φαίνεται και τόσο δίκαιο. Με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά 'ξεχνάμε' τα ράλι καΙ επικεντωνόμαστε στα σπριντ. Αν είναι αυτή η απόφαση της αρχής να προωθήσει δηλαδή μικρής διάρκειας αγώνες, τότε όλα ΟΚ. Αλλά, τα ράλι τι τα θέλουμε τότε; Ποιός νοήμων από τους διεκδικητές κάποιου κύπελλου θα συμμετάσχει; Προσέξτε: Από τους διεκδικητές του τίτλου λέω. Γιατί να κάνει κάποιος για παράδειγμα το ράλι Κορίνθου ή Πύργου με τα αρκετά τους έξοδα και να μην κάνει μόνο τα σπριντ με τα πραγματικά ελάχιστα έξοδα; Δεν θα ήταν πιό δίκαιο να υπάρχουν κάποιοι συντελεστές ανάλογα με το μήκος των ειδικών των αγώνων;
Μη μου πείτε ότι υποχρεωτικά θα κάνει το ένα ράλι αν χρειάζεται τους βαθμούς. Αυτό μπορεί να γίνει (και θα γίνει μάλλον). Το θέμα είναι ότι υποβαθμίζονται τα ράλι σαν έννοια.
Είμαι υπέρμαχος των πολλών αγώνων μικρής διάρκειας (δεν έχει σημασία αν είναι σωστό ή λάθος), αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην όλη κατάσταση. ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, για προσέξτε λίγο περισσότερο το θέμα.
Λάμπης ΚουρτέσηςΈχεις απόλυτο δίκαιο . Σπρίντ και ράλλυ ισοδύναμα , οταν το δε έχει πολλαπλάσια έξοδα απ'το μεν ...
Επίσης να επισημάνουμε τον καθαρά ταξικό χαρακτήρα που έχει και φέτος το Κύπελλο Ασφάλτου , καθώς η απαίτηση των 6 στους 8 αγώνες ( όταν φέτος στην Ν2-Α5-Ν4 με το ζόρι βαθμολογήθηκαν 5 αγώνες) απαιτεί μπάτζετ τουλάχιστον 15.000 ευρω πχ για ένα Ν2 (που δεν σπάει και δεν χαλάει) Είναι ουτοπικό να μιλάμε για ανάπτυξη του σπόρ , σε τόσο δυσκολους καιρούς και οι συνθήκες στο άθλημα απλά να 'σκληραίνουν' .
-
Καλημέρα
Αυτό που γράφει ο Λάμπης παρατήρησα καί εγώ. Ισως στά δύο ράλλυ του κυπέλου χώματος να πρέπει , οταν συμπληρωθούν 40-60 χλμ ε.δ., ανάλογα πού βολεύει, νά βγαίνει καταταξη γιά βαθμολόγηση στό κύπελο χώματος καί μετά να συνεχίζει όποιος θέλει καί γιά το πρωτάθλημα. Μεγάλες λέσχες καί οι δύο που διοργανώνουν τα 2 αυτά ράλλυ δέν νομίζω να αντιμετωπίσουν πρόβλημα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011