-
Ο χρήστης NickS1 έγραψε:
Μια τελευταια ερωτηση αν καποιος γνωριζει ας απαντηση.Μπορει να εχει καει φλαντζα και να μην καταναλωνει το παραφλου;Αν το παραφλου ειναι στη θεση του εισαι τζαμαικα μην την ψαχνεις τη δουλεια
Αν το παραφλου πεφτει απο το max στο min σε 3-7 μερες τοτε ΄καις΄ νερα δηλαδη μικροποσοτητες παραφλου καιγονται στο θαλαμο καυσης και αλλα τα πεταει η ταπα του ψυγειου νερου σε περιπτωσεις που χανουν μεγαλες ποσοτητες σε 1 μερα το καταλαβαινουν οτι το αυτοκινητο κοβεται λιγο
Ζητα στα ανταλλακτικα αυτοκινητων το blue devil η το Seal-up εξαφανιζουν τα προβληματα στεγανοποιησης της φλατζας κυλινδροκεφαλης και δεν υπαρχει κανενα προβλημα στο συστημα ψυξης
Αυτα τα μικρα προβληματα στεγανοποιησης στη φλατζα οφειλονται στο οτι το μπλοκ μας ειναι απο αλουμινιο και δεν ασχοληθηκαν καθολου στο να λειανουν την επιφανεια αυτη πριν το φλατζαρουν(επειδη εχουν την νοοτροπια 'γρηγορης δουλειας' απλα πλαναρισμα κεφαλης ,δεν επαιρναν τα μπλοκ στα παλια αυτοκινητα που κατασκευαζονταν απο χυτοσιδηρο και οχι απο αλουμινιο που μειονεκτημα του σε υψηλες θερμοκρασιες ειναι οι ανοχες!) -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Προφανώς με τέτοιες επιλογές σε θερμοστάτη και και βαλβίδα βεντιλατέρ είναι ρυθμισμένο να δουλεύει με υψηλές θερμοκρασίες. Το θέμα είναι προς πριν χαλάσει το ψυγείο και το αλλάξω δεν θυμάμαι να δούλευε τόσο ψηλά.
Τα μαγικά που αναφέρεις τα σκέφτηκα κι εγώ. Μάλιστα το ψυγείο που έβαλα είναι από το μοντέλο με A/C άρα και μεγαλύτερο. Κώλωσα να προχωρήσω σε χαμηλότερο θερμοστάτη και βαλβίδα βεντιλατέρ μιας και κάποιο λόγο θα είχε ο δημιουργός του...υποθέτω
Nαι ο κατασκευαστης φυσικα και ειχε καποιο λογο που εβαλε 92 θερμοστατη ιδανικο για ψυχρα κλιματα οπως της Γερμανιας
Αν δεν μενεις σε βουνο προτεινω να βαλεις θερμοστατη 88 και βαλβιδα βεντιλατερ 95-90
Επειδη η φλατζα που σου εβαλε υπαρχει πιθανοτατα να 'φθαρει' η να αποκτηση προβληματα στεγανοποιησης και να σου δημιουργησει αυτα τα προβληματα μετα απο 5000-10000χλμ ενω η εργοστασιακη φλατζα αντεχει 150000χλμ επειδη ειναι αλλη ποιοτητα και πρεσσαρεται καλυτερα στο εργοστασιο με επιφανειες κεφαλης και μπλοκ σε αριστη καταστασηΜα το θέμα είναι να βρεθεί τι προκαλεί αυτή την συμπεριφορά της θερμοκρασίας, διότι προφανώς κάτι συνέβη και άλλαξε συμπεριφορά. Η λύση του χαμηλότερου θερμοστάτη έχει προταθεί πολλάκις.
-
Και με καινουριο ψυγειο νερου κατα 99.9% ειναι αριστα 1/10000 να ειναι ελαττωματικο(μου θυμισες την BMW316 1984 καινουρια και υπερθερμαινονταν τοτε στην αντιπροσωπεια πηγε 3φορες 3 θερμοστατες καινουριους, 2 αντλιες νερου καινουριες και αναβε οπι μηχανικοι τραβουσαν τα μαλλια τους
-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου κυρ παναγιωτη οπως επισης και τον φιλο με το astra.Δευτερα θα το παω στον μηχανικο καθως μου ειχε πει οτι προβλημα θα εχει μονο εαν ανεβαζει θερμοκρασιες.Τον αερα δε τον θεωρουσε φυσιολογικο.
-
Φίλε Νick πρώτα αρχίζουμε απο τα απλά και μετά πάμε στα σύνθετα.
Αφού δεν υπάρχει διαρροή οπτική οκ.Στην εξαέρωση εγώ θα έλεγα ότι θα έπρεπε να γίνει απο κολλάρο του καλοριφέρ .Λογικά θα υπάρχει διακόπτης άνοιξε κλείσε στο κεντρικό κολλάρο του είσόδου ,εξόδου του νερού.Αυτό για την ροή του νερού στο καλοριφέρ.
Για τον κινητήρα εγώ θα σου προτεινα να παρακολουθήσεις ,όπως αναφέρθηκε ,την στάθμη του νερού και αν δείς σχετικά γρήγορη και μεγάλη απώλεια να απευθυνθείς στον μηχανικό σου.Προφανώς δεν έγινε πλάνισμα και ''τραβάει'' νερό απο την κεφαλή.Δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνει στα λάδια.Αλλιώς είσαι οκ. -
Εξαερωση εχω κανει πολλες φορες εγω ο ιδιος αλλα και ο μηχανικος διοτι θεωρησε οτι δεν την εχω κανει σωστα.Οταν την εκανε τον εβαλα να μπει στο αυτοκινητο και να πατησει γκαζι γιατι ημουν σιγουρος οτι παλι θα ακουγοταν αερας στο κυκλωμα και οντως ετσι ηταν.Τον ρωτησα τι συμβαινει;δεν ειπε τιποτα και το πηρε για μια βολτα.Μετα απο 20 λεπτα ηρθε και μου λεει οτι το αυτοκινητο ειναι μια χαρα και οτι εφοσον ετσι κανει τοτε ετσι ειναι το σωστο.Τα συμπερασματα δικα σας.
-
Αυτό που έγραψα με τον εξαερωτήρα το έκανες?
-
Ναι το εχω κανει.Μα σου λεω και οτι ο ιδιος ο μηχανικος την εκανε την εξαερωση.Ειναι το ψυγειο νερου που εχει μια μικρη ταπα μετα πανω απο τον θερμοστατη που εχει μια αλλενοβιδα και τελος στο ψηλοτερο σημειο οπου ειναι του καλοριφερ και εχει μια ταπα μικρη επανω στο κολλαρο.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Και με καινουριο ψυγειο νερου κατα 99.9% ειναι αριστα 1/10000 να ειναι ελαττωματικο(μου θυμισες την BMW316 1984 καινουρια και υπερθερμαινονταν τοτε στην αντιπροσωπεια πηγε 3φορες 3 θερμοστατες καινουριους, 2 αντλιες νερου καινουριες και αναβε οπι μηχανικοι τραβουσαν τα μαλλια τους -
Αφου έχεις μεγαλύτερο ψυγείο νερού και άλλο θερμοστάτη δε νομίζω ότι έχεις πρόβλημα στη θερμοκρασία του κινητήρα.Αν το βεντιλατερ δουλεύει πιό ψηλά, άλλαξέ τον.
Αν έχεις απώλεια παραφλού δεν πρέπει να ακούς τη ροή του νερού στο καλοριφέρ.Συνέχεια τουλάχιστον ,ώσπου να αδειάσει.Οπότε υπάρχει αέρας μέσα .Μια υποψία θα πω και μπορεί να μην ισχύει .Η τρόμπα νερού με ένα πολύ μεγαλύτερο ψυγείο δεν είναι λογικό να δουλεύει υπερωρία χωρίς να προλαβαίνει να καλύψει τα κενά της ροής στο κύκλωμα?
Δεν θυμάμαι καλά αλλά νομίζω ότι μου έχει τύχει σε φορτηγό Νισσαν της ΠΑ. ....Από ΟΔΔΥ. -
Από τη στιγμή που το κύκλωμα δουλεύει υπό πίεση όχι δεν ευσταθεί κάτι τέτοιο. Το μεγαλύτερο ψυγείο απλά απάγει θερμότητα πιο γρήγορα από τα υγρά. Χαρακτηριστικό αυτού είναι πως ενώ η θερμοκρασία είναι 100-102 σε κινησούλα με το που ανοίξει λιγάκι ο δρόμος αμέσως στην κυριολεξία πέφτει η θερμοκρασία στους 95.
-
Opel Combo 1.7 tdi απο Γερμανια δουλευει ακριβως οπως περιγραφεις στο τελευταιο σου post
-
κατι ακυρο να ρωτησω που ωστοσο σχετιζεται με το ψυγειο.
το ψυγειο του αυτοκινητου εχει μεσα νερο. ελα ομως που τωρα θα ανεβω λιγο πιο βορια που οι θερμοκρασιες θα ειναι - και πρεπει να βαλω παραφλου.
πως μπορω να το αδιασω το νερο. γινεται με ενα σωληνακι να το αδειασω και να το γεμισω παραφλου ή θα πρεπει να παω συνεργειο να μου βγαλει σωληνες και δεν ξερω και γω τι αλλο.
-
Αμα πιανουν τα χερια σου γινεται.
Αν εχει στην κατω μερια σχετικό 'βρυσακι' οπως το δικο μου πχ, το ανοιγεις αδειαζει κλεινεις γεμιζεις ετοιμος
αν δεν εχει λυνεις το κατω κολλάρο του ψηγειου αδειαζει κ.λ.π. κ.λ.π.και μετα εξαερωνεις το κυκλωμα.
Συνηθως αρκει να γεμισεις, να βαλεις μπροστα να το αφησεις να δυλεψει κι αφου κρυωσει, ανοιγεις και συνηθως συμπληρωνεις λιγο. Α! και μην ξεχασεις να εχεις ανοιχτο και το καλοριφερ αν εχει δικο του διακοπτη νερου στις σωληνωσειςσυνηθως αυτα. Βεβαια ορισμενα αυτοκινητα ειναι πιο βιτσιοζικα με εξαεροτηρες σε καποι-α σημεια.
-
χρησιμα ολα αυτα που μου λες αλλα επειδη δεν ξερω τα του αυτοκινητου αστο καλυτερα να το παω στον μαστορα.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
κατι ακυρο να ρωτησω που ωστοσο σχετιζεται με το ψυγειο.το ψυγειο του αυτοκινητου εχει μεσα νερο. ελα ομως που τωρα θα ανεβω λιγο πιο βορια που οι θερμοκρασιες θα ειναι - και πρεπει να βαλω παραφλου.
πως μπορω να το αδιασω το νερο. γινεται με ενα σωληνακι να το αδειασω και να το γεμισω παραφλου ή θα πρεπει να παω συνεργειο να μου βγαλει σωληνες και δεν ξερω και γω τι αλλο.
Το παραφλού δεν το βάζουμε μόνο για το κρύο, αλλά και γιατί δεν σκουράζει το κύκλωμα ψύξης, ένα καλό παραφλού είναι αντιψυκτικό, αντιθερμικό και αντισκωριακό. Βάζοντας σκέτο νερό είται είναι της βρύσης είται αποσταγμένο ή απιονισμένο, καταστρέφεις τον κινητήρα, την αντλία νερού, το ψυγείο και το καλοριφέρ.
Το μοτέρ πρέπει να έχει μόνιμα παραφλού, όλο το χρόνο.
-
Δεν εχω κανει ποτε εξαερωση στο ψυγειο μετα απο αλλαγη παραφλου. Γινεται μονο σε οσα δεν εχουν δοχειο διαστολης?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν εχω κανει ποτε εξαερωση στο ψυγειο μετα απο αλλαγη παραφλου. Γινεται μονο σε οσα δεν εχουν δοχειο διαστολης?Γίνεται σε όλα όσα έχουν κλειστό κύκλωμα ψύξης ( κύκλωμα υπό πίεση )
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν εχω κανει ποτε εξαερωση στο ψυγειο μετα απο αλλαγη παραφλου. Γινεται μονο σε οσα δεν εχουν δοχειο διαστολης?
Γίνεται σε όλα όσα έχουν κλειστό κύκλωμα ψύξης ( κύκλωμα υπό πίεση )
Με ποιο τροπο?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν εχω κανει ποτε εξαερωση στο ψυγειο μετα απο αλλαγη παραφλου. Γινεται μονο σε οσα δεν εχουν δοχειο διαστολης?
Γίνεται σε όλα όσα έχουν κλειστό κύκλωμα ψύξης ( κύκλωμα υπό πίεση )
Με ποιο τροπο?
Υπάρχουν εξαεριστικά επάνω στα κολλάρα.
Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης