Ναι το εχω κανει.Μα σου λεω και οτι ο ιδιος ο μηχανικος την εκανε την εξαερωση.Ειναι το ψυγειο νερου που εχει μια μικρη ταπα μετα πανω απο τον θερμοστατη που εχει μια αλλενοβιδα και τελος στο ψηλοτερο σημειο οπου ειναι του καλοριφερ και εχει μια ταπα μικρη επανω στο κολλαρο.
Latest posts made by nicks1
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Εξαερωση εχω κανει πολλες φορες εγω ο ιδιος αλλα και ο μηχανικος διοτι θεωρησε οτι δεν την εχω κανει σωστα.Οταν την εκανε τον εβαλα να μπει στο αυτοκινητο και να πατησει γκαζι γιατι ημουν σιγουρος οτι παλι θα ακουγοταν αερας στο κυκλωμα και οντως ετσι ηταν.Τον ρωτησα τι συμβαινει;δεν ειπε τιποτα και το πηρε για μια βολτα.Μετα απο 20 λεπτα ηρθε και μου λεει οτι το αυτοκινητο ειναι μια χαρα και οτι εφοσον ετσι κανει τοτε ετσι ειναι το σωστο.Τα συμπερασματα δικα σας.
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου κυρ παναγιωτη οπως επισης και τον φιλο με το astra.Δευτερα θα το παω στον μηχανικο καθως μου ειχε πει οτι προβλημα θα εχει μονο εαν ανεβαζει θερμοκρασιες.Τον αερα δε τον θεωρουσε φυσιολογικο.
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Μια τελευταια ερωτηση αν καποιος γνωριζει ας απαντηση.Μπορει να εχει καει φλαντζα και να μην καταναλωνει το παραφλου;
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Δεν μυριζε βενζινη μετα την επισκευη αλλα πριν.Το νερο κυκλοφορει καθαρο χωρις αφρο χωρις φουσκαλες.Στην εξαερωση δεν συμπληρωνω.Πριν την κανω το παραφλου απο med εχει παει min και οταν κανω την εξαερωση παει ξανα med.Ειναι κλειστου κυκλωματος.
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Επισης για τον φιλο που λεει οτι δεν πετυχε η φλαντζα δεν θα επρεπε εαν δεν ειχε πετυχει να εχω και καταναλωση στο παραφλου;
-
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Ελεγχος εχει γινει απο τον μηχανικο που το εφτιαξε.
Η κεφαλη σφυχτικε σωστα με μοιρες και δεν χρειαζεται σφυξιμο ξανα.Στο συγκεκριμμενο αυτοκινητο δεν σφιγγεις με ροπη αλλα με μοιρες).
Τα κολλαρα ολα ειναι σωστα τοποθετημενα και καινουργια.
Τον θερμοστατη τον εβγαλα και κυκλοφορει το νερο χωρις αφρισματα.
Οσο για την φλανζτα που καηκε τα φαινομενα ηταν χωρις μαγινεζες και τα σχετικα αλλα μυριζε το παραφλου βενζινη. -
RE: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Γεια σας θα ηθελα μια βοηθεια προσφατα εκανα service στο 1300cc rallye μου γιατι εκαψε φλαντζα κυλινδροκεφαλης.Μαζι με την αλλαγη της φλαντζας αλλαξε ο μηχανικος τρομπα νερου.Εγω μετα αλλαξα ολα τα κολλαρα, θερμοστατη,βαλβιδα βεντιλατερ,ψυγειο νερου με καινουργια ταπα και το ψυγειο του καλοριφερ.Το προβλημα ειναι οτι συνεχεια το κυκλωμα ψυξης ειναι πρεσσαρισμενο δλδ ακουω το υγρο να ρεει στο καλοριφερ εντονα και ενω ειμαι στο γκαζι.Επισης η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι λιγο πριν παρει το βεντιλατερ με 6 βαθμους κελσιου στην ατμοσφαιρα στα 80χλμ/ωρα και οταν το πιεσω στα 130χλμ/ωρα ανοιγει βεντιλατερ.Εβαλα καινουργιο παραφλου της peugeot και εχω κανει εξαερωση 8 φορες με τον σωστο τον τροπο μονο που δεν χρησιμοποιω το μπουκαλι για να ερθει πιο ψηλα απο το καλοριφερ.Ο μηχανικος μου λεει οτι ετσι δουλευει και ειναι μια χαρα και να μην του ξανα κανω εξαερωση.Εγω παλι δεν το νομιζω.Ξερω οτι ο αερας στο κυκλωμα μπορει να δημιουργησει πολλα προβληματα απο καμμενη φλαντζα μεχρι τρυπια ψυγεια και χαλασμενη τρομπα νερου.
-
Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Γεια σας θα ηθελα μια βοηθεια προσφατα εκανα service στο 1300cc rallye μου γιατι εκαψε φλαντζα κυλινδροκεφαλης.Μαζι με την αλλαγη της φλαντζας αλλαξε ο μηχανικος τρομπα νερου.Εγω μετα αλλαξα ολα τα κολλαρα, θερμοστατη,βαλβιδα βεντιλατερ,ψυγειο νερου με καινουργια ταπα και το ψυγειο του καλοριφερ.Το προβλημα ειναι οτι συνεχεια το κυκλωμα ψυξης ειναι πρεσσαρισμενο δλδ ακουω το υγρο να ρεει στο καλοριφερ εντονα και ενω ειμαι στο γκαζι.Επισης η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι λιγο πριν παρει το βεντιλατερ με 6 βαθμους κελσιου στην ατμοσφαιρα στα 80χλμ/ωρα και οταν το πιεσω στα 130χλμ/ωρα ανοιγει βεντιλατερ.Εβαλα καινουργιο παραφλου της peugeot και εχω κανει εξαερωση 8 φορες με τον σωστο τον τροπο μονο που δεν χρησιμοποιω το μπουκαλι για να ερθει πιο ψηλα απο το καλοριφερ.Ο μηχανικος μου λεει οτι ετσι δουλευει και ειναι μια χαρα και να μην του ξανα κανω εξαερωση.Εγω παλι δεν το νομιζω.Ξερω οτι ο αερας στο κυκλωμα μπορει να δημιουργησει πολλα προβληματα απο καμμενη φλαντζα μεχρι τρυπια ψυγεια και χαλασμενη τρομπα νερου.