-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
by the way , μεγάλη ευκαιρία η τιμή του corsa opc. 19700e περίπου(με την προσφορά) όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη παίζει από 20000 έως 23500e .
Με την προϋπόθεση βέβαια να κάνεις λίγα χιλιόμετρα το χρόνο γιατί η κατανάλωση είναι κάπου στα 15 λίτρα με το πόδι στο πάτωμα.και υπο την προϋπόθεση (αν φοραει το ίδιο σετ δισκο-πλατο με το Astra H 1.6T - ας τσεκαρουν τον κωδικό ανταλλακτικού οι γνώστες) ότι ανα 40k χλμ θα ανανεώνεις το σετάκι (780 γιούργια)
Για πες μας απο που βγαινει αυτο ?
Τόσα πληρωσα, χωρις να ειμαι σκιστης, ούτε κοντρακιας, ουτε καφτης συμπλεκτων, ούτε πρωκτογερος (=6η με 1000rpm και τερμα γκαζι σε ανηφορα) κτλ, σε 40k χλμ.
Ρωτησα γιατι, μου ειπαν οτι δεν ειναι της προκοπης το ανταλλακτικο της Opel, και οτι λογικα σε 50k χλμ θα τα ξαναπουμε, σορρυ φιλε. Και για βολαν εχω ακουσει μερικους. Ζήτησα εγγυηση (αφου παραδεχονται οτι ειναι εξαρχης ελαττωματικο), εφαγα Χ, ζητησα εκπτωση, ειπε θα τα βρουμε, εβαλα τα μαξιλαρακια στα γονατα, γονατισα και από 850 πηγε 780. -
εκλεισε η γενικη αντιπροσωπια της Πορσε στην Ελλαδα?
-
Μήπως ξανανοίξει 'υπό νέαν διεύθυνσην'?
-
Έβαλε πωλητήριο εδώ και καιρό η κυρα νταίζη.
-
-
αν ισχυουν αυτα που γραφει τοτε μακαρι κερδισουν αλλα αντε να βγαλεις ακρη με το δημοσιο
-
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου ... και από αυτά που ζω τις τελευταίες μέρες βλέπω ότι θα παραμείνει σε ύφεση.
Το άκουσα και αυτό πριν από λίγο από επίσημη εμπορία κατασκευαστή:
'Ανταλλαγές κάνουμε, αλλά οι έμποροι μεταχειρισμένων μας έχουν δώσει εντολή να μην συζητάμε για ανταλλαγές με αυτοκίνητα πάνω από 1300cc'...Αυτά από επίσημη εμπορία κατασκευαστή στην περιοχή μου.
Δύο άλλες εμπορίες (κοντά στην περιοχή μου) ΔΕΝ κάνουν ανταλλαγές...ειδικά με αυτό που έχω.
Απομένει, μόνο σε ιδιώτη, δηλαδή ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...
Άντε να μπλέξω και με ιδιώτες τώρα. Αυτό μου έλειπε... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου ... και από αυτά που ζω τις τελευταίες μέρες βλέπω ότι θα παραμείνει σε ύφεση.Το άκουσα και αυτό πριν από λίγο από επίσημη εμπορία κατασκευαστή:
'Ανταλλαγές κάνουμε, αλλά οι έμποροι μεταχειρισμένων μας έχουν δώσει εντολή να μην συζητάμε για ανταλλαγές με αυτοκίνητα πάνω από 1300cc'...Αυτά από επίσημη εμπορία κατασκευαστή στην περιοχή μου.
Δύο άλλες εμπορίες (κοντά στην περιοχή μου) ΔΕΝ κάνουν ανταλλαγές...ειδικά με αυτό που έχω.
Απομένει, μόνο σε ιδιώτη, δηλαδή ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...
Άντε να μπλέξω και με ιδιώτες τώρα. Αυτό μου έλειπε...συγνωμη, θα πουλησεις το GT για να παρεις 116i ???
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
συγνωμη, θα πουλησεις το GT για να παρεις 116i ???BMW 116; Αυτό είναι άπιαστο όνειρο.
Για να πάρει κάποιος BMW στην Ελλάδα πρέπει να είναι κάποιος...
Πρέπει να έχει μπάρμπα στη Κορώνη με πολύ μετρητό.
'Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ@λους!'...Είναι άσκοπο, χρονοβόρο και πολύ κουραστικό να κάθομαι να ασχολούμαι με τα της BMW...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου ... και από αυτά που ζω τις τελευταίες μέρες βλέπω ότι θα παραμείνει σε ύφεση.
Το άκουσα και αυτό πριν από λίγο από επίσημη εμπορία κατασκευαστή:
'Ανταλλαγές κάνουμε, αλλά οι έμποροι μεταχειρισμένων μας έχουν δώσει εντολή να μην συζητάμε για ανταλλαγές με αυτοκίνητα πάνω από 1300cc'...Αυτά από επίσημη εμπορία κατασκευαστή στην περιοχή μου.
Δύο άλλες εμπορίες (κοντά στην περιοχή μου) ΔΕΝ κάνουν ανταλλαγές...ειδικά με αυτό που έχω.
Απομένει, μόνο σε ιδιώτη, δηλαδή ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...
Άντε να μπλέξω και με ιδιώτες τώρα. Αυτό μου έλειπε...συγνωμη, θα πουλησεις το GT για να παρεις 116i ???
Όχι, θα πουλήσει το GT για να πάρει το Lacetti, αυτό σου φαίνεται λογικότερο;
Δεν έχουν ΟΛΟΙ ανάγκη τα άλογα, ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες. Για τον Νίκο, είναι φανερό πως η 116 του κάνει παραπάνω από το GT, κρίμα που απ' ό,τι φαίνεται είναι δύσκολο να κάνει την ανταλλαγή...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όχι, θα πουλήσει το GT για να πάρει το Lacetti, αυτό σου φαίνεται λογικότερο;
Δεν έχουν ΟΛΟΙ ανάγκη τα άλογα, ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες. Για τον Νίκο, είναι φανερό πως η 116 του κάνει παραπάνω από το GT, κρίμα που απ' ό,τι φαίνεται είναι δύσκολο να κάνει την ανταλλαγή...
Ούτε το Lacetti μπορώ να πάρω φίλε... Έφαγα άκυρο από την Chevy... Παραπάνω αναφέρομαι σε εμπορίες Chevrolet.
Η περίπτωση της BMW κοστίζει πολύ. Και δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο να δώσω μία περιουσία για BMW.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Όχι, θα πουλήσει το GT για να πάρει το Lacetti, αυτό σου φαίνεται λογικότερο;
Δεν έχουν ΟΛΟΙ ανάγκη τα άλογα, ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες. Για τον Νίκο, είναι φανερό πως η 116 του κάνει παραπάνω από το GT, κρίμα που απ' ό,τι φαίνεται είναι δύσκολο να κάνει την ανταλλαγή...
Ούτε το Lacetti μπορώ να πάρω φίλε... Έφαγα άκυρο από την Chevy... Παραπάνω αναφέρομαι σε εμπορίες Chevrolet.
Η περίπτωση της BMW κοστίζει πολύ. Και δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο να δώσω μία περιουσία για BMW.
Νίκο, εγώ δεν θεωρώ καλή λύση ΚΑΜΙΑ από τις 2 για σένα, απλώς προσπαθώ να σου βρω μια λύση, γιατί μου είσαι εξαιρετικά συμπαθείς και καταλαβαίνω πολύ καλά πως κάποιοι άνθρωποι έχουν διαφορετικές ανάγκες από κάποιους άλλους...
Έχεις αποκλείσει την περίπτωση να φέρεις το 207 στα μέτρα σου; Αν ναι, τότε η λύση είναι η ανταλλαγή ή η πώληση.
Δοκίμασε να βάλεις μια αγγελία σε πρώτη φάση όπως σου έχω προτείνει. Δεν έχεις να χάσεις τίποτε.
Μετά, για ανταλλαγή ίσως πρέπει να περιμένεις λίγο να δούμε πού θα πάει η αγορά... Τώρα είναι περίεργη εποχή.
Αν η Chevellas θεωρεί πως ... χάνει δίνοντάς σου ένα Lacetti παίρνοντας ένα 207 GT, είναι....
Το περίεργο κιόλας είναι πως τόσο η Chevrolet όσο και η Peugeot ανήκουν στον ίδιο εισαγωγέα (Θεοχαράκη ), οπότε θα περίμενα περισσότερη ευελιξία...
Εγώ θα προσπαθούσα πάντως να λύσω το θέμα με το 207...
-
Έμπορος που ανήκει σε επίσημο δίκτυο εισαγωγικής αυτοκινήτων έθεσε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί. Η αιτία για την ενέργεια του εμπόρου είναι πιθανότατα η οικονομική δυσχέρεια που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα η εταιρεία του.
Η εταιρεία του δραστηριοποιείται περίπου 40 χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου και διατηρούσε κάθετη μονάδα στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Πάντως θέλει πολύ ψυχραιμία η κατάσταση!
Ίσως το Κράτος πρέπει να φτιάξει μια γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης γιατι στο οικονομικό αδιέξοδο η αυτοκτονία σίγουρα δεν είναι η λύση! -
http://www.hyper.gr/makthes/951208/51208f00.html
Πολλά θα είναι δυστυχώς τα θύματα της κρίσης!
Όπως και να έχει, πολύ κρίμα για τον άνθρωπο που χάθηκε! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Νίκο, εγώ δεν θεωρώ καλή λύση ΚΑΜΙΑ από τις 2 για σένα, απλώς προσπαθώ να σου βρω μια λύση, γιατί μου είσαι εξαιρετικά συμπαθείς και καταλαβαίνω πολύ καλά πως κάποιοι άνθρωποι έχουν διαφορετικές ανάγκες από κάποιους άλλους...
Έχεις αποκλείσει την περίπτωση να φέρεις το 207 στα μέτρα σου; Αν ναι, τότε η λύση είναι η ανταλλαγή ή η πώληση.
...
Εγώ θα προσπαθούσα πάντως να λύσω το θέμα με το 207...Μα το 207 είναι το πρόβλημα. Δύσκολα θα βρω κάποιον με μετρητά.
Δεν ξέρω και τι τιμή πρέπει να βάλω για να έχει πιθανότητες να φύγει.
Στο car.gr τα 207GT του 2008 τα πουλάνε πάνω-κάτω 14000 με πολλά χιλιόμετρα.
Αν το βάλω το δικό μου 13000euro θα φύγει άραγε; Χλωμό...Από την άλλη πήγα στο συνεργείο για να βάλω το εργοστασιακό υποβραχιόνιο και με έδιωξαν. Με απογοήτευσαν εντελώς και εκεί. Μούφα αξεσουάρ. Κακή μελέτη του αξεσουάρ, δημιουργεί προβλήματα στην κεντρική κονσόλα. Δεν στερεώνεται καλά και δεν το προτείνουν για εγκατάσταση.
Τα ίδια και με το ηχητικό. Έχω πάει σε 3 μαγαζιά γνωστά του χώρου. Τα ίδια. Τζίφος... Μου είπαν να μην πειράξω τίποτα.
Το άλλο κακό είναι ότι τελείωσαν και οι υποψηφιότητες αυτοκινήτων. Δύο είχα όλες και όλες. Lacetti και Sandero Stepway.
Δεν βρήκα κάτι άλλο αντίστοιχο (με υποβραχιόνιο κεντρικό και θέση 1din για ηχοσύστημα) έστω και ποιο ακριβό.
Ψάχνω και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα...μπας και βρω κάτι σχετικά καινούριο και με λίγα χιλιόμετρα, αλλά τζίφος.Συνεπώς προς το παρόν το 207 είναι μονόδρομος...
-
Συγνώμη, το έχεις ψάξει όντως στο Internet τι υπάρχει;
Πχ η Connects2 έχει adapter που μπορείς ν' αντικαταστήσεις την πηγή.
http://www.connects2.co.uk/c2search.asp ... modID=1129Πάνω στην εργοστασιακή πηγή υπάρχουν τα controls του τιμονιού και η καλωδίωση για τους αισθητήρες παρκαρίσματος. Το trip computer είναι πάνω στην οθόνη, αλλά οχι στην πηγή, οπότε αν την αφαιρέσεις, θα λειτουργεί κανονικά.
Τώρα, για το κεντρικό υποβραχιόνιο, νομίζω πως μπορεί να βρεθεί μια λύση, θέλεις απλώς έναν εγκαταστάτη με όρεξη, αν δεν πιάνει το χέρι σου...
Δεν θέλω ν' ακούγομαι επίμονος, αλλά είμαι σίγουρος πως με λίγο ψάξιμο, μπορείς να φέρεις το αυτοκίνητο στα μέτρα σου και να μην χάσεις τα λεφτά σου από μια πώληση... Και κυρίως, να έχεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο από το Lacetti ή το Sandero...
-
Πες οτι το βαρέθηκες και άσε τις δικαιολογίες για 1 din και υποβραχιώνια.. και δεν είναι να το πεις αυτό σε εμάς, χέστικες για εμάς, αλλα να το πεις για τον εαυτό σου.
13 δεν φεύγει ουτε με σφαίρες... 11 και αν.
-
[quote='cpp']Έμπορος που ανήκει σε επίσημο δίκτυο εισαγωγικής αυτοκινήτων έθεσε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί. Η αιτία για την ενέργεια του εμπόρου είναι πιθανότατα η οικονομική δυσχέρεια που αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα η εταιρεία του.
Η εταιρεία του δραστηριοποιείται περίπου 40 χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου και διατηρούσε κάθετη μονάδα στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Αν δεν κάνω λάθος στην Αλεξάνδρας κάθετη αντιπροσωπεία είναι μονον η Auto Marin... Είναι δυνατόν;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Συγνώμη, το έχεις ψάξει όντως στο Internet τι υπάρχει;
Πχ η Connects2 έχει adapter που μπορείς ν' αντικαταστήσεις την πηγή.
http://www.connects2.co.uk/c2search.asp ... modID=1129Πάνω στην εργοστασιακή πηγή υπάρχουν τα controls του τιμονιού και η καλωδίωση για τους αισθητήρες παρκαρίσματος. Το trip computer είναι πάνω στην οθόνη, αλλά οχι στην πηγή, οπότε αν την αφαιρέσεις, θα λειτουργεί κανονικά.
Τώρα, για το κεντρικό υποβραχιόνιο, νομίζω πως μπορεί να βρεθεί μια λύση, θέλεις απλώς έναν εγκαταστάτη με όρεξη, αν δεν πιάνει το χέρι σου...
Δεν θέλω ν' ακούγομαι επίμονος, αλλά είμαι σίγουρος πως με λίγο ψάξιμο, μπορείς να φέρεις το αυτοκίνητο στα μέτρα σου και να μην χάσεις τα λεφτά σου από μια πώληση... Και κυρίως, να έχεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο από το Lacetti ή το Sandero...
χε!χε! στο ίντερνετ θα το ψάξω; Στο ίντερνετ όλοι λένε ότι όλα παίζουν...
Αν δεις το http://www.connects2.co.uk/Instructions ... THCT01.pdf στην τελευταία εικόνα φαίνεται ότι το trip computer χάνεται και για να το δεις θα πρέπει να πατάς το κουμπί του χειριστηρίου και σου εμφανίζει στιγμιαία το trip computer. Μόνιμα όμως δεν μπορείς να το έχεις...
Αυτά τα ξέρω, τα έχω πει στα μαγαζιά ηχητικών και όλοι με κοιτούν με γουρλωμένα μάτια...
Για το κεντρικό υποβραχιόνιο πήγα στην Peugeot να το παραγγείλω. Στη τιμή ήταν και η εγκατάσταση. Μόλις τους είπα για υποβραχιόνιο μου είπαν να το αποφύγω. Με δική μου ευθύνη η τοποθέτηση και χωρίς εγγύηση...
Πάντως να είσαι σίγουρος ότι αν έβρισκα λύσεις σωστές και όμορφες θα τις έκανα αμέσως. Ημίμετρα, τσαπατσουλιές και μοντιφιές δεν τα θέλω.
... Ας την κλείσουμε εδώ την κουβέντα ...
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Συγνώμη, το έχεις ψάξει όντως στο Internet τι υπάρχει;
Πχ η Connects2 έχει adapter που μπορείς ν' αντικαταστήσεις την πηγή.
http://www.connects2.co.uk/c2search.asp ... modID=1129Πάνω στην εργοστασιακή πηγή υπάρχουν τα controls του τιμονιού και η καλωδίωση για τους αισθητήρες παρκαρίσματος. Το trip computer είναι πάνω στην οθόνη, αλλά οχι στην πηγή, οπότε αν την αφαιρέσεις, θα λειτουργεί κανονικά.
Τώρα, για το κεντρικό υποβραχιόνιο, νομίζω πως μπορεί να βρεθεί μια λύση, θέλεις απλώς έναν εγκαταστάτη με όρεξη, αν δεν πιάνει το χέρι σου...
Δεν θέλω ν' ακούγομαι επίμονος, αλλά είμαι σίγουρος πως με λίγο ψάξιμο, μπορείς να φέρεις το αυτοκίνητο στα μέτρα σου και να μην χάσεις τα λεφτά σου από μια πώληση... Και κυρίως, να έχεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο από το Lacetti ή το Sandero...
χε!χε! στο ίντερνετ θα το ψάξω; Στο ίντερνετ όλοι λένε ότι όλα παίζουν...
Αν δεις το http://www.connects2.co.uk/Instructions ... THCT01.pdf στην τελευταία εικόνα φαίνεται ότι το trip computer χάνεται και για να το δεις θα πρέπει να πατάς το κουμπί του χειριστηρίου και σου εμφανίζει στιγμιαία το trip computer. Μόνιμα όμως δεν μπορείς να το έχεις...
Αυτά τα ξέρω, τα έχω πει στα μαγαζιά ηχητικών και όλοι με κοιτούν με γουρλωμένα μάτια...
Αυτό το λες βλέποντας την εικόνα; Ή από εμπειρίες χρηστών; Γιατί εγώ δεν βγάζω αυτό το συμπέρασμα, δεν ξέρω βέβαια και το αυτοκίνητο..
Για το κεντρικό υποβραχιόνιο πήγα στην Peugeot να το παραγγείλω. Στη τιμή ήταν και η εγκατάσταση. Μόλις τους είπα για υποβραχιόνιο μου είπαν να το αποφύγω. Με δική μου ευθύνη η τοποθέτηση και χωρίς εγγύηση...
Πάντως να είσαι σίγουρος ότι αν έβρισκα λύσεις σωστές και όμορφες θα τις έκανα αμέσως. Ημίμετρα, τσαπατσουλιές και μοντιφιές δεν τα θέλω.
... Ας την κλείσουμε εδώ την κουβέντα ...
Ευχαριστώ.
Αγόρασε το υποβραχιόνιο και πήγαινε σε έναν ταπετσέρη ή σε έναν λαμαρινά. Θα το βάλει σίγουρα και θα είναι μια χαρά. Γιατί να είναι τσαπατσούλικο; Μπορεί στην αντιπροσωπεία να μην αναλαμβάνουν, αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο τραγικό όπως τα λες!
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου