-
Έτσι είναι.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Qsisvts ένα φιατ κουπέ νορμαλ είναι ελαφρα ταχύτερο στα ψηλά απο ένα s.Φυσικά το χοντα δεν μπορεί να πέράσει μπροστά.Σε ρεπριζ ναι, από στάση δύσκολα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Qsisvts ένα φιατ κουπέ νορμαλ είναι ελαφρα ταχύτερο στα ψηλά απο ένα s.Φυσικά το χοντα δεν μπορεί να πέράσει μπροστά.
Σε ρεπριζ ναι, από στάση δύσκολα...
0-100
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo 220hp 6,3' http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupé
Honda S2000 240 hp 6,2' http://www.supercarsite.net/honda/s2000/2000με -20 άλογα δεν είναι κ τόσο κολακευτικό για το Honda.
-
Παιδιά μην ανχώνεστε.Το 20vt είναι 248 δυναμομετρημένα άλογα.Το χόντα μετά τα 220 δεν μπορεί να ακολουθήσει το φιατ λόγο ροπής.
-
Τώρα ψυρίζουμε πολύ το θέμα αλλά οι 4Τ είχαν μετρήσει 6.9 για το Fiat και 6.2 για το Honda. Καλή διαφορά για 20 άλογα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Qsisvts ένα φιατ κουπέ νορμαλ είναι ελαφρα ταχύτερο στα ψηλά απο ένα s.Φυσικά το χοντα δεν μπορεί να πέράσει μπροστά.
Σε ρεπριζ ναι, από στάση δύσκολα...
Πάσχει λίγο στην αρχή το φίατ αλλά μετά........
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ενα ραλλύ νορμαλ με 122 ίππους και κοφτη στις 7χιλ έχει 0-100 σε 8,5 δεύτερα.Γιατί λοιπόν αμφιβάλλεις για το προαναφερόμενο ότι είναι μπροστά απο το γκόλφ?Δεν τίθεται θέμα αμφιβολίας, με βεβαιότητα σου λέω ότι το Γκολφ θα είναι μπροστά, γιατί έχει το 0-100 σε 8 ή 8.1, ανάλογα με τη μέτρηση! Όχι ότι είναι και κάποια τεράστια διαφορά, αλλά το γκολφ θα είναι μπροστά.
Επίσης ο κινητήρας vtec με ρυθμο περιστροφής στις 9+χιλ στροφές έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε εργοστασιακή μορφή.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν τέτοιες νέες επιλογές τώρα πιά.
Γι'αυτό το ανησυχο πνεύμα των ανθρώπων κάνει τις βελτώσεις.Ο κινητήρας είναι απολύτως βέβαιο ότι έχει χειρότερες επιδόσεις! Για βάλε τον tsi (μαζί με το κιβώτιο) στο Χόντα, στη θέση του vtec και πες μου, με ίδια ιπποδύναμη και +9-10 κιλά ροπής το ελαφρύ αμάξωμα (ελαφρύ γιατί το αντίστοιχο Χόντα θα είναι παλιό) πως πιστεύεις ότι θα πηγαίνει; Καλά μοτόρια τα vtec, αλλά τα ελαφρά αμαξώματα είναι που κάνουν τη διαφορά. Να σου το πω κι αλλιώς; Πάρε το vtec και βάλτο στο γκολφ, πως πιστεύεις ότι θα πηγαίνει;
Eπειδη ειχα κ γω παλια τουρμπο (punto gt) τα 2 κ 3 απ τα πλεονεκτηματα που ανεφερε ο tractioner απλα δεν δεν υπηρχαν...μονο το 1(ρεπριζ)
Για να μην πω για την κακη αποκριση στο γκαζι πριν τις 4.000σαλ (μετα γ@μ@γε)...κ επειδη τυχαινε εκεινη την εποχη να οδηγω κ ενα rallye εχω να πω πως τετοια αποκριση δεν εχω ξαναδει...ισα που το ακουμπαγες κ αυτο τιναζοταν μπροστα με οποιαδηποτε σχεσηΣίγουρα η ατμόσφαιρα έχει καλύτερη απόκριση, ιδίως αν πετύχεις το τούρμπο να κοιμάται, αν το τούρμπο είναι ξυπνητό όμως.. δεν υστερεί και τόσο σε απόκριση, ίσα-ίσα, μπορεί και να σε στείλει, αν είσαι σε στροφή πχ. Όσο για το ραλί, να πω μόνο πως ήταν / είναι στα 800 κιλά βάρος. 15 κιλά ροπή σε 800 κιλά βάρος, λογικό δεν είναι να τινάζεται; Εδώ τιναζόταν το δικό μου 106 που ήταν 1.1!
[...] Πόλυ απλα ότι ρολαριστή κόντρα βάλεις ανάμεσα σε τούρμπο και ατμοσφαιρικο με τα ίδια άλογα, κερδίζει παντου το τούρμπο εκτός σπανιών περιπτώσεων λόγο κλιμάκωσης κιβωτίου.
Δεν ισχύει πάντα αυτό, ψάξε λίγο στο YouTube και θα βρεις αρκετά βιντεάκια που η ατμόσφαιρα φεύγει μπροστά. Το σημαντικότερο νομίζω είναι το βάρος και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Πάρε ας πούμε ένα καινούριο type-r και θα δεις ότι στις συγκρίσεις είναι μακράν πίσω.
-
Διευκρίνηση.Αναφέρομαι σε εκκεντροφοράτο ραλλί .Με 30+ παραπάνω και μία πεταλούδα γκαζιού.Το 90% που κυκλοφορούν έτσι είναι.Και φυσικά με πάνω απο 8χιλ στροφαρισμα.
Ξανασκέψου το φίλε μου.
Το vtec στο γκόλφ .....είναι πάνω απο 1150 κιλά το γκόλφ ή λιγότερα? Αν είναι λιγότερα θα πηγαίνει καλύτερα ,αν περισσότερα χειρότερα.Το θεμα είναι οτι το γκολφ είναι περισσοτερα άρα του ταιριάζει ο τουρμπο με την περισσότερη ροπή.
Εκτός αν του έβαζαν τον 1800ρη integra με τα 180 άλογα ,οχι παραπάνω ,οπότε θα ερχόμασταν στα ίδια ή και καλύτερα. -
Kαι εγω διευκρινιζω οτι punto gt που ειχα ειχε 2,5αρα garrett με ολα τα παρελκομενα....μεχρι τις 3,5-4.000σαλ κοιμοταν κ μετα σκοτωνε!! Τοτε πολυ λιγα αυτοκινητα στεκονταν διπλα του σε ρεπριζ. Αλλα αποκριση πριν μηδεν (on-off) κ επισης τρελη καταναλωση
Mετα που πηγα σε rallye με φπε μονο, εχανα βεβαια σε ρεπριζ αλλα απ τη μια γουσταρα απιστευτα αυτη την ακαριαια αποκριση του γκαζιου κ γενικα την αμεσοτητα του κ απ την αλλη μετα τις 4000σαλ το στροφομετρο τρελαινοταν (οπως κ η ωθηση βεβαια). Γενικα δεν μου ελειψε το γκαζι του punto κ επιπλεον απολαμβανα αμεσοτητα κ στησιμο που δεν τα ειχε το gt με αρκετα χαμηλη καταναλωση
Καινουριο τουρμπακι δεν εχω οδηγησει για να βγαλω συμπερασματα
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
[...] Το vtec στο γκόλφ .....είναι πάνω απο 1150 κιλά το γκόλφ ή λιγότερα? Αν είναι λιγότερα θα πηγαίνει καλύτερα ,αν περισσότερα χειρότερα.Το θεμα είναι οτι το γκολφ είναι περισσοτερα άρα του ταιριάζει ο τουρμπο με την περισσότερη ροπή.
Εκτός αν του έβαζαν τον 1800ρη integra με τα 180 άλογα ,οχι παραπάνω ,οπότε θα ερχόμασταν στα ίδια ή και καλύτερα.Ποια 1150 κιλά φίλε μου.. βάλε 1300+ να είσαι μέσα! Μη σου πω 1350+!! Και με την αφεντιά μου μέσα πάμε min 1400-1450 κιλά.. θέλει ροπή το πράμα για να κουνήσει..
Όσο για τον 1800άρη του Integra.. ψηλά μπορεί να πήγαινε καλύτερα από τον tsi. Πάνω στο γκολφ, εννοείται.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Qsisvts ένα φιατ κουπέ νορμαλ είναι ελαφρα ταχύτερο στα ψηλά απο ένα s.Φυσικά το χοντα δεν μπορεί να πέράσει μπροστά.
Σε ρεπριζ ναι, από στάση δύσκολα...
Πάσχει λίγο στην αρχή το φίατ αλλά μετά........
αρα συμφωνεις οτι κοντρα δεν ειναι το 0-100 και γενικα αυτο ειναι ψιλοαχρηστο νουμερο
καμια επαφη ρε συ, το fiat ανετα
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Qsisvts ένα φιατ κουπέ νορμαλ είναι ελαφρα ταχύτερο στα ψηλά απο ένα s.Φυσικά το χοντα δεν μπορεί να πέράσει μπροστά.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας στους κινητήρες ακολούθησε την τούρμπο επιλογή και όχι την ατμοσφαιρική λόγο των ανωτέρω λόγων αλλά κυρίως λογο κόστους και ρύπων.αυτο ειναι μεγαλη αληθεια (το λογω ρυπων), ΟΜΩΣ αυτο το σκηνικο ωφελησε παρα πολυ τους ελληνες μιας και με το τουρμπο τα αλογα και οι επιδοσεις εκτοξευθηκαν στο διαστημα ειδικα στα μικρα κυβικα
απο την αλλη η ατμοσφαιρα με τα μεχρι τωρα δεδομενα εχει φτασει σε οριακα σημεια, ειναι πιο ακριβη η εξελιξη ενος πολυστροφου ατμοσφαιρικου (κοστος που δε θα υπηρχε στα μικρα 'ελληνικα κυβικα') μιας και τα αλογα βγαινουν πιο δυσκολαεπισης ενα πολυστροφο αυτοκινητο δεν ειναι για καθημερινη χρηση (εκτος αν εχεις απειρα κυβικα και παλι..) πώς να το κανουμε?
εδω το μοτερ του c2 μου που ακολουθει λογικη σαξοραλλου και φτανει μολις στις 7200 δεν ειναι για καθημερινη χρηση και πινει το κωλο του (αναλογικα) σε βενζινεςτο s3 πχ για τα δεδομενα του ειναι οικονομικο
το τουρμπο ειχε πολλα περιθωρια βελτιωσης σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια, οι υλοποιησεις ηταν λιγες, η αξιοπιστια γτπ..
ουσιαστικα μονο ο 20vt του vag υπηρχε σε ευρεια χρηση
ολοι οι αλλοι κοιτουσαν κυριως την ατμοσφαιρα
δε διαφωνω οτι το 'σωστο' μοτερ πρεπει να ειναι το ατμοσφαιρικο
κι εγω θα γουσταρα πιο πολυ ενα v8 + απο κατι αντιστοιχο τουρμπατο, ομως πρεπει να ερθουμε και λιγο στην πραγματικοτητα
απο το τουρμπο βγηκαμε κυριως κερδισμενοι , ειδικα ο πολυς κοσμος
τα ατμοσφαιρικα μοτερ 'μαζικης' χρησης δεν τα φτανουν ουτε στο δακτυλακι
οποτε ας εχει η ferrari ατμοσφαιρα στις 10.000 rpm
Αλλωστε και η audi αν εχεις προσεξει , μια εταιρεια που βαζει τουρμπο παντου, ατμοσφαιρα βαζει στα κορυφαια 'τερατα' τηςομως για τη πλειοψηφια των αυτοκινητων η ατμοσφαιρα ειναι κακη τελικα λυση
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
coupeas όλοι θα ήθελαν V6 V8 και V10 όπως έχουν (είχαν?) οι ΗΠΑμερικάνοι στα καθημερινά τους αμάξια.Αλλά εδώ είναι Ευρώπη και χειρότερα Ελλάδα. Μόνο σε ακριβά exotic cars θα τα βλέπουμε και αυτά με το κυάλι.
Όλοι όσοι ονειρευόμαστε V8 κλπ πολυκύλινδρους μεγάλους κινητήρες να μας υπενθυμίσω ότι το κόστος της απλής βενζίνης είναι πάνω από 1,5€ το λίτρο....
Οπότε σωστά τα λέει:κι εγω θα γουσταρα πιο πολυ ενα v8 + απο κατι αντιστοιχο τουρμπατο, ομως πρεπει να ερθουμε και λιγο στην πραγματικοτητα
απο το τουρμπο βγηκαμε κυριως κερδισμενοι , ειδικα ο πολυς κοσμοςΑν πληρώσουν και οι αμερικάνοι 1,5 ευρώ το λίτρο (ή το ανάλογο σε αμερικάνικο γαλόνι) θα δούμε πόσοι V8 θα μείνουν....
-
Qsis ok.Εγω θα αντικαταστήσω το'' κακή ''με την μη συμφέρουσα λύση.
Επίσης θα ΄ρίξω και πολύ δίκιο στο φίλο με το ραλλί αφού συμμερίζομαι την λατρεία του για αγωνιστική οδήγηση.Με το πούντο ,με τίποτα.Σήμερα που η επιτάχυνση ενος υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα έγινε πολύ ομαλή και γραμμική θα λέγαμε ότι έφτασαν τα stadarts των ατμοσφαιρικών .Όμως τα ατμοσφαιρικά δεν εξελίχτηκαν.
Όταν έδωσα 1 μυριο για να βγάλω απο 1242cc 113 ίππους και να με κηνηγούν κατι 1,6λτ και κατι 200sx στα 100-140 να αναρωτιούνται αν έχω τούρμπο η όχι ,έ τότε πραγματικά γίνεσαι φαντασμένος.Πιό παλιά Αlfetta 2lt και 0-200,webber και ....
Ας είναι. .... -
Με αλλαγές η corvette στις 2000 στροφές!
Φυσικά τα πολλά κυβικά μπορούν και αυτά να είναι οικονομικά, υπό πολλές όμως προϋποθέσεις και παραχωρήσεις.. Ίσως αυτό είναι το θέμα, πόσες παραχωρήσεις είναι ο οδηγός διατεθειμένος να κάνει για να έχει οικονομία. Ε, με τα καινούρια τουρμπάτα οι παραχωρήσεις είναι σαφώς λιγότερες: βασικά, μη το σκίζεις! Ενώ ας πούμε με ένα 2.2 ατμόσφαιρα, δεν αρκεί να μην το σκίσεις, πρέπει να πας πολύ αργά!
Για μέσα στην πόλη.. τα κυβικά απλά δεν παίζουν.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Qsis ok.Εγω θα αντικαταστήσω το'' κακή ''με την μη συμφέρουσα λύση.ναι δε διαφωνω επι της ουσιας
μην ξεχνας ομως και το βαρος των σημερινων αυτοκινητων (την ασφαλεια που πλεον θελουμε, τον εξοπλισμο, την ποιοτητα.. και την ελληνικη πραγματικοτητα σε ο,τι αφορα τα κυβικα μαζι με τη βενζινη στο θεο)
αυτα που κανει ενα 1400αρι τουρμπο σε ενα συγχρονο μικρομεσαιο , δυσκολα φανταζομαι να τα κανει ενα 1400αρι ή 1600αρι ατμοσφαιρικο , αρα δεν ειναι μονο θεμα κοστους , αλλα και πρακτικοτητας
οι πολυστροφες λυσεις στα μικρα κυβικα ειναι για τις μηχανες που εχουν μηδενικο βαρος
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Qsis ok.Εγω θα αντικαταστήσω το'' κακή ''με την μη συμφέρουσα λύση.
ναι δε διαφωνω επι της ουσιας
μην ξεχνας ομως και το βαρος των σημερινων αυτοκινητων (την ασφαλεια που πλεον θελουμε, τον εξοπλισμο, την ποιοτητα.. και την ελληνικη πραγματικοτητα σε ο,τι αφορα τα κυβικα μαζι με τη βενζινη στο θεο)
αυτα που κανει ενα 1400αρι τουρμπο σε ενα συγχρονο μικρομεσαιο , δυσκολα φανταζομαι να τα κανει ενα 1400αρι ή 1600αρι ατμοσφαιρικο , αρα δεν ειναι μονο θεμα κοστους , αλλα και πρακτικοτητας
οι πολυστροφες λυσεις στα μικρα κυβικα ειναι για τις μηχανες που εχουν μηδενικο βαρος
οχι δυσκολα φανταζεσαι, δεν το κανει. τοσο απλο
η αντιστοιχια ειναι με διλιτρο ατμοσφαρικο, με την καταναλωση στα υψη και τις επιδοσεις ιδιες και χειροτερες
-
το διλιτρο τουλαχιστον εχει κυβικα και καποια ροπη, μπορει να τα βγαλει περα , το πολυστροφο απλα θα καψει περισσοτερη βενζινη σε καθημερινες μετακινησεις , το οχι τοσο 'ζμπορ' και πολυστροφο θα υπολειπεται σημαντικα σε δυναμη ομως και παλι θα κινησει παραπανω απο αξιοπρεπως το οχημα (θα χανει ομως πανηγυρικα απο το τουρμπο)
στα πιο μικρα ομως μοτερ ειναι αδυνατο ή το αυτοκινητο θα ειναι ταφος..
θυμιζω τα διαφορα μικρομεσαια cc ή που πριν απο μερικα χρονια ηταν της μοδας ή διαφορα μεσαια 1600αρια (και 1400αρια ) τα οποια οχι απλα δεν πηγαιναν , αλλα υπο συνθηκες θα μπορουσαν να χαρακτηριστουν κι επικινδυνα (προσπερασεις πχ..) -
Τι προσπαθούμε να πούμε; Ότι 90 και 100 άλογα των ατμοσφαιρικών 1400 δεν επαρκούν για τα σημερινά αμαξώματα των 1300-1400 κιλών; Νομίζω ότι αυτό είναι δεδομένο... Θέλεις 120 άλογα σήμερα το λιγότερο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι προσπαθούμε να πούμε; Ότι 90 και 100 άλογα των ατμοσφαιρικών 1400 δεν επαρκούν για τα σημερινά αμαξώματα των 1300-1400 κιλών; Νομίζω ότι αυτό είναι δεδομένο... Θέλεις 120 άλογα σήμερα το λιγότερο.+1
Θεωρώ ότι κατασκευες που δεν μπορουν να εχουν στην σημερινη εποχή κάτω απο 10'' στα 0-100 είναι εξαιρετικά επικινδυνες !
π.χ. βλέπε octavia 1.4 του 1999 με 15,7'' ή το σημερινό panda 1.1 στα 15''
Βέβαια ένα 0-100 δεν τα λεεί όλα, αλλά σίγουρα είναι ένα από τα βασικά κριτήριο για την συνολική εικόνα των επιδόσεων
Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?