-
Ξεκαθαριζω (αν αυτο εχει σημασια) οτι για μενα δεν υπαρχει δολος απο πλευρας Ζαχου, αλλά τεχνικη αγνοια. Σαν φιλαθλος , εκει που τον ειχα , τον εχω. Σαν μελος του σπορ, ζηταω απο την ΕΘΕΑ να φροντισει ωστε στο μελλον να διαφυλασσονται κατα το δυνατον οι αγωνιζομενοι.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ξεκινας απο λαθος βαση.- Η διαπερατοτητα του φιλτρου δεν ειναι κορεσμενη. Γι αυτο κι υπαρχουν καλα και κακα φιλτρα.
- Στη φυσικη του σχολειου και του Πανεπιστημιου εμαθα οτι ο αερας επειδη ειναι συμπιεστος δεν εχει περιορισμους στη διελευση, μεχρι απο την πολλη πιεση να γινει υγρος.
Ασε λοιπον τις εξυπναδες περι σφραγισματων κλπ, τα σφραγισματα σφραγισματα,αλλά και η τεχνικη γνωση δεν ειναι μονο αποκλειστικοτητα των δηλωμενων τεχνικων η 'τεχνικων'.
Αν δεν πιστευεις, γιατι δεν πας στην Εθνικη να βαλεις εναν σενσορα πιεσης? Προς Θεου, ξεκοληστε Μπαμπη.
Ξεχασα , η μαλλον δεν ηξερα πως εισαι παρεξηγιαρης.
Συγγνωμη λοιπον για τα σφραγισματα και για το οτι εσυ εχεις τελειωσει πολυτεχνειο , ενω εγω μια μικρη τεχνολογικη σχολη στην Γερμανια.
Δηλωμενες ειναι μονο οι π......ς
Παρεπιπτοντως.Καλη δυναμη
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Και δεν μου λες Αστερι μου? Και πως γινεται τα Ν4 να εχουν το ιδιο φιλτροκουτι και φιλτρο, αφου τωρα μεγαλωσε ο περιοριστης τους και παιρνουν πιο πολυ αερα? Απο που περναει?
Ασε με λοιπον να ψκανω τα σφραγισματα μου και να μην ψαχνω να κατεβασω βιβλια που ν αποδεικνυουν οτι κανεις λαθος.Μετεξετασταιος στη Φυσικη .... (εγω)Χαχαχαχα
Το φιλτροκουτι των Ν4 ειναι ιδιο με της μαμας, που παιρνει τον αερα που χρειαζεται το αυτοκινητο ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ!!!!Γιατι λοιπον βαζουν στα τυπου Ν4 οταν βαζουν twin scroll κι αλλα τετοια πιο μεγαλα φιλτροκουτια και μανιταρια και διαφορα αλλα ευτραπελα????
Γιατι δεν φτανει ο αερας τους!
Τελος , ως εδω.
Αμα περασω την φυσικη θα τα ξαναπουμε! -
Καμμια παρεξηγηση Μπαμπη. Τα πραγματα στη θεση τους. Σε ξερω και με ξερεις 20 τοσα χρονια, οποτε...
Ομως για τις Twin scroll εχω να πω οτι δεν μπηκαν για να δινουν πιο πολυ αερα, αλλά λογω μικρότερης διαμετρου των 2 αυλων να δινουν μεγαλυτερη ταχυτητα στον αερα και συνεπως να διεγειρουν πιο γρηγορα την φτερωτη του Τουρμπο, ωστε να βελτιωνεται η αποκριση στο γκαζι κι η ροπη στις χαμηλες και μεσαιες στροφες, οπου οι ταχυτητες των αεριων με εναν αυλο ηταν χαμηλες. Αρχη του Bernulli κι εδω δηλαδη.
Ελπιζω να μην κανω κι εδω λαθος.
Καλημερα, εγραψα την αποψη μου, κλεινω εδω.Υ.Γ. Οντας πελατης και φιλος σου χρονια, σε εχω καταταξει στους τεχνικους χωρις εισαγωγικα.
-
Περί F-2 ο λόγος :
Μπράβο, στους Βαγγέλη Ζάχο – Κώστα Δενδρινό, οι οποίοι παρ΄όλο τον θυμό τους και την απογοήτευσή τους, συμπεριφέρθηκαν πολιτισμένα, το διαχειρίσθηκαν το θέμα με αξιοπρέπεια και δεν αναζήτησαν δολοπλοκίες, αόρατα νήματα και σκιές για την ατυχία τους και επιβεβαιώθηκε στην καρδιά μας, η ψυχή που διαθέτουν και το επίπεδο (από όλες τις απόψεις) στο οποίο ανήκουν.
Μπράβο, στους Γιώργο Κοσμόπουλο – Σπύρο Μπαρδάκη, οι οποίοι δεν επέλεξαν τον δρόμο της αμφισβήτησης, της όξυνσης και της κοντόφθαλμης συλλογής χρυσών κυπέλλων, αλλά προέταξαν τα συναισθήματα που αποκομίζουν από την άσφαλτο, τον σεβασμό που τρέφουν στους συναθλητές τους και αναλογισθήκαν τις κομμένες ανάσες... που τους ενώνουν.
Μπράβο, στους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη – Λεωνίδα Μαχαίρα, οι οποίοι επέδειξαν μετριοπάθεια και απέφυγαν αλαζονικές εξάρσεις και οι οποίοι πέραν της αέναης μάχης με τον χρόνο που δίνουν (όπως και όλοι οι άλλοι αγωνιζόμενοι), έχουν να αντιμετωπίζουν και την αμφισβήτηση που πηγάζει από το βαρύ επώνυμο που κουβαλά στους ώμους του ο Κωνσταντίνος και ο οποίος θα πρέπει συνεχώς να αποδεικνύει ότι και αυτός έχει χέρια και ότι προσπαθεί να χαράξει το δικό του προσωπικό αποτύπωμα στον χώρο.
Πιστεύω ότι το επίπεδο του ήθους και της ωριμότητας των Αγωνιζόμενων έχει ανέβει πολύ. Αυτά και πολλά άλλα παιδιά σε άλλες κατηγορίες – κλάσεις κοσμούν τον χώρο μας.
Είναι συνειδητοποιημένα, γνωρίζουν για πιο λόγο τρέχουν, έχουν εστιάσει το βλέμμα τους στην κορυφή της στροφής και δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο (που είναι τα παλιά χρόνια που οι ενστάσεις μετά από σχεδόν κάθε αγώνα
έπεφταν σύννεφο ).
Δυστυχώς εμείς οι υπόλοιποι φορείς του χώρου ( Οργανωτές – Εξουσία – Στελέχη ) έχουμε μείνει πολύ πίσω και τρέχουμε λαχανιασμένα να τους προλάβουμε, με θολωμένο μυαλό και μπερδεμένες προτεραιότητες, αλλά όπως λέει και ο ποιητής όσο και να τρέχουμε μένουμε στάσιμοι γιατί «είναι οι άλλοι που μας ακινητοποιούν». -
Ο χρήστης racer έγραψε:
Καλημέρα,Μιας και το θέμα με την επιστολή του Βαγγέλη πήρε 'δημοσιότητα' αναρωτιέμαι: θα τοποθετηθεί ΕΠΙΣΗΜΑ κάποιος από την πλευρά της ΕΘΕΑ για να ενημερώσει για το σκεπτικό της απόφασης; Στο δικό μου το μυαλό είναι κάτι αυτονόητο και πρέπει να γίνει για να δείξει σεβασμό στο Βαγγέλη και σε οποιονδήποτε άλλο μπορεί να βρεθεί στη θέση του, σε όλους εκείνους που πιστεύουν οτι υπάρχει δόλος και είναι στημένο και φυσικά να αποκαταστήσει την καλή εικόνα όσων 'ευνοήθηκαν' από αυτή την απόφαση. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η περιρέουσα ατμόσφαιρα και να μην μιλάει κανείς!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ........
ΜΙΛΑΜΕ 'ΞΕΡΑΘΗΚΑ' ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!!!!! -
Ο χρήστης saxter έγραψε:
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...συγχαρητηρια σε όλους αλλα πιο πολύ στους ZAXOΣ Βαγγέλης - ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ Κώστας, KΥΡΙΑΖΗΣ Σωτήρης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος,ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας, XEKIMIAN Γιάννης - ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Νίκος, Αργυρίου,ΔΑΡΑΣ Χρήστος - ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ Θεόδωρος,ΞΕΦΤΕΡΗΣ Βαγγέλης - MATAΚΙΑΣ Ιωάννη,KAΡΟΤΣΙΕΡΗΣ Ανδρέας - ΚΑΤΑΡΑΣ Παναγιώτηςτο video απο την δική μας πλευρά!Αφιερωμενο σε όλους τους αγωνιζόμενους και στους** οπαδούς των ράλλυ**!
http://www.youtube.com/watch?v=n2EWbd-w ... _embedded#!
Στην κάμερα o Greg και το τρίποδο, στην επεξεργασια εγω και ο Greg, στο πάθος όλο το M.F.
Υ.Γ.1 έτσι μήπως και ξεχαστειτε λίγο....
Υ.Γ.2 Καλώς ή κακώς όλα θα πρεπει να ειναι συμφωνα με το βιβλίο και τους κανονισμους.
Υ.Γ.3.Απλά όλα να ισχυουν για όλους...πχ Αγωνιστικό αγωνιζόμενου ελεχθηκε περι της 1-1,30 ώρας στον τεχνικο ελεγχο της Παρασκευης ενώ σε άλλα δεν άνοιξαν ούτε καπώ.Το ξέρω για απλά έιμασταν ΚΑΙ στον τεχνικό έλεγχο (ανώμαλλοι λέμεεεε)ωραίο βίντεο!
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Περί F-2 ο λόγος :Μπράβο, στους Βαγγέλη Ζάχο – Κώστα Δενδρινό, οι οποίοι παρ΄όλο τον θυμό τους και την απογοήτευσή τους, συμπεριφέρθηκαν πολιτισμένα, το διαχειρίσθηκαν το θέμα με αξιοπρέπεια και δεν αναζήτησαν δολοπλοκίες, αόρατα νήματα και σκιές για την ατυχία τους και επιβεβαιώθηκε στην καρδιά μας, η ψυχή που διαθέτουν και το επίπεδο (από όλες τις απόψεις) στο οποίο ανήκουν.
Μπράβο, στους Γιώργο Κοσμόπουλο – Σπύρο Μπαρδάκη, οι οποίοι δεν επέλεξαν τον δρόμο της αμφισβήτησης, της όξυνσης και της κοντόφθαλμης συλλογής χρυσών κυπέλλων, αλλά προέταξαν τα συναισθήματα που αποκομίζουν από την άσφαλτο, τον σεβασμό που τρέφουν στους συναθλητές τους και αναλογισθήκαν τις κομμένες ανάσες... που τους ενώνουν.
Μπράβο, στους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη – Λεωνίδα Μαχαίρα, οι οποίοι επέδειξαν μετριοπάθεια και απέφυγαν αλαζονικές εξάρσεις και οι οποίοι πέραν της αέναης μάχης με τον χρόνο που δίνουν (όπως και όλοι οι άλλοι αγωνιζόμενοι), έχουν να αντιμετωπίζουν και την αμφισβήτηση που πηγάζει από το βαρύ επώνυμο που κουβαλά στους ώμους του ο Κωνσταντίνος και ο οποίος θα πρέπει συνεχώς να αποδεικνύει ότι και αυτός έχει χέρια και ότι προσπαθεί να χαράξει το δικό του προσωπικό αποτύπωμα στον χώρο.
Πιστεύω ότι το επίπεδο του ήθους και της ωριμότητας των Αγωνιζόμενων έχει ανέβει πολύ. Αυτά και πολλά άλλα παιδιά σε άλλες κατηγορίες – κλάσεις κοσμούν τον χώρο μας.
Είναι συνειδητοποιημένα, γνωρίζουν για πιο λόγο τρέχουν, έχουν εστιάσει το βλέμμα τους στην κορυφή της στροφής και δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο (που είναι τα παλιά χρόνια που οι ενστάσεις μετά από σχεδόν κάθε αγώνα
έπεφταν σύννεφο ).
Δυστυχώς εμείς οι υπόλοιποι φορείς του χώρου ( Οργανωτές – Εξουσία – Στελέχη ) έχουμε μείνει πολύ πίσω και τρέχουμε λαχανιασμένα να τους προλάβουμε, με θολωμένο μυαλό και μπερδεμένες προτεραιότητες, αλλά όπως λέει και ο ποιητής όσο και να τρέχουμε μένουμε στάσιμοι γιατί «είναι οι άλλοι που μας ακινητοποιούν».ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΧΑΛΗ,
ΩΡΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Περί F-2 ο λόγος :Μπράβο, στους Βαγγέλη Ζάχο – Κώστα Δενδρινό, οι οποίοι παρ΄όλο τον θυμό τους και την απογοήτευσή τους, συμπεριφέρθηκαν πολιτισμένα, το διαχειρίσθηκαν το θέμα με αξιοπρέπεια και δεν αναζήτησαν δολοπλοκίες, αόρατα νήματα και σκιές για την ατυχία τους και επιβεβαιώθηκε στην καρδιά μας, η ψυχή που διαθέτουν και το επίπεδο (από όλες τις απόψεις) στο οποίο ανήκουν.
Μπράβο, στους Γιώργο Κοσμόπουλο – Σπύρο Μπαρδάκη, οι οποίοι δεν επέλεξαν τον δρόμο της αμφισβήτησης, της όξυνσης και της κοντόφθαλμης συλλογής χρυσών κυπέλλων, αλλά προέταξαν τα συναισθήματα που αποκομίζουν από την άσφαλτο, τον σεβασμό που τρέφουν στους συναθλητές τους και αναλογισθήκαν τις κομμένες ανάσες... που τους ενώνουν.
Μπράβο, στους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη – Λεωνίδα Μαχαίρα, οι οποίοι επέδειξαν μετριοπάθεια και απέφυγαν αλαζονικές εξάρσεις και οι οποίοι πέραν της αέναης μάχης με τον χρόνο που δίνουν (όπως και όλοι οι άλλοι αγωνιζόμενοι), έχουν να αντιμετωπίζουν και την αμφισβήτηση που πηγάζει από το βαρύ επώνυμο που κουβαλά στους ώμους του ο Κωνσταντίνος και ο οποίος θα πρέπει συνεχώς να αποδεικνύει ότι και αυτός έχει χέρια και ότι προσπαθεί να χαράξει το δικό του προσωπικό αποτύπωμα στον χώρο.
Πιστεύω ότι το επίπεδο του ήθους και της ωριμότητας των Αγωνιζόμενων έχει ανέβει πολύ. Αυτά και πολλά άλλα παιδιά σε άλλες κατηγορίες – κλάσεις κοσμούν τον χώρο μας.
Είναι συνειδητοποιημένα, γνωρίζουν για πιο λόγο τρέχουν, έχουν εστιάσει το βλέμμα τους στην κορυφή της στροφής και δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο (που είναι τα παλιά χρόνια που οι ενστάσεις μετά από σχεδόν κάθε αγώνα
έπεφταν σύννεφο ).
Δυστυχώς εμείς οι υπόλοιποι φορείς του χώρου ( Οργανωτές – Εξουσία – Στελέχη ) έχουμε μείνει πολύ πίσω και τρέχουμε λαχανιασμένα να τους προλάβουμε, με θολωμένο μυαλό και μπερδεμένες προτεραιότητες, αλλά όπως λέει και ο ποιητής όσο και να τρέχουμε μένουμε στάσιμοι γιατί «είναι οι άλλοι που μας ακινητοποιούν».+10000 ΜΠΡΑΒΟ
-
Και για την ιστορία.
Πριν χρόνια κάνοντας ευθυγράμμιση σε μια Α147, παραπονιότανε ο πελάτης, ότι μετά τα 130, το αυτοκίνητο τραβούσε αριστερά. Επανέλαβα την ευθυγράμμιση και δοκίμασα το αυτοκίνητο άλλες δυο φορές. Πράγματι αυτό συνέβη ξανά.
Αγόρασα έναν δεξιό καθρέπτη, (είχε μόνον αριστερό εξωτερικό) και το πρόβλημα λύθηκε.Μετρημένη η πίεση, μέσο μηχανισμού που έφτιαξα σε golf, και τοποθέτησα σε τρύπα του φαναριού, στα 150κμ/ώρα, ήταν 23 λίμπρες. Εάν λοιπόν αυτό γινότανε, σίγουρα θα υπήρχε μια υπέρ πίεση, ανάλογα την ταχύτητα.
Οπωσδήποτε θα υπήρχε παροχή και όχι μόνον απορόφυση αέρα, από τους μηχανισμούς της μηχανής. Κατά συνέπια υποβοήθηση, όση και εάν ήταν αυτή.Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον αποκλεισμό από το ακρόπολης των αυτοκινήτων της Audi, όταν διαπιστώθηκε ότι τα υποτιθέμενα σπασμένα φανάρια των προβολέων, και με μόνη ύπαρξη των ‘καβουκιών’ αυτών, όταν το αυτοκίνητο έτρεχε, ανήγαν και έφερναν κάργα αέρα. Επομένως τα συνεργεία είχαν μόνον την ΜΟΥΤΟΝ, και έτσι ήρθαι πρώτη.
Μα υπάρχει και το παράδοξο!!!!!!..........................,
«Ο δε τεχνικός έφορος να λέει..»
ΑΥΤΟΣ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΞΥΝΕΙ ΜΠΑΤΣΕΣ. Μακάρι να μην είναι συνάδελφος. Και σίγουρα εάν είναι ΤΕ Α’, πρέπει να πάει ξανά στα ‘πιπίνια’.Ο ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΤΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ. Είναι απαράβατη τακτική διεθνώς.
Σίγουρα μέχρι αποδείξεως του εναντίου!.
Μα ο ΤΕ στην πιστοποίηση και των αρχικό τεχνικό έλεγχο δεν το είδε?. Εάν τότε ήταν ταπωμένο, και ανοίχτηκε μετά, τότε μόνον 2 λεπτά καπέλο?.
Εάν ήταν από άρχει, λάθος του βελτιωτή περίτρανο, γιατί δεν το είδαν?. Μήπως ο ΤΕ, είναι τι σχολής,
Και καλά συνάδελφε, δεν έβαζες μια πυκνή ‘σιτα’ κατάλληλα βαμμένη?!!!!....η την τάπα με αρκετές μικρές τρύπες, έτσι και αλλιώς η αέρια συμπύκνωση υπάρχει στην περιοχή!!!....
Το τι επιτρέπετε το γραφεί ο J. Οι αγωνοδίκες δεν τα ‘βγάζουν’ από την γκλάβα τους. ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ.
Antonis-team. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...συγχαρητηρια σε όλους αλλα πιο πολύ στους ZAXOΣ Βαγγέλης - ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ Κώστας, KΥΡΙΑΖΗΣ Σωτήρης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος,ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας, XEKIMIAN Γιάννης - ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Νίκος, Αργυρίου,ΔΑΡΑΣ Χρήστος - ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ Θεόδωρος,ΞΕΦΤΕΡΗΣ Βαγγέλης - MATAΚΙΑΣ Ιωάννη,KAΡΟΤΣΙΕΡΗΣ Ανδρέας - ΚΑΤΑΡΑΣ Παναγιώτης
το video απο την δική μας πλευρά!Αφιερωμενο σε όλους τους αγωνιζόμενους και στους** οπαδούς των ράλλυ**!
http://www.youtube.com/watch?v=n2EWbd-w ... _embedded#!
Στην κάμερα o Greg και το τρίποδο, στην επεξεργασια εγω και ο Greg, στο πάθος όλο το M.F.
Υ.Γ.1 έτσι μήπως και ξεχαστειτε λίγο....
Υ.Γ.2 Καλώς ή κακώς όλα θα πρεπει να ειναι συμφωνα με το βιβλίο και τους κανονισμους.
Υ.Γ.3.Απλά όλα να ισχυουν για όλους...πχ Αγωνιστικό αγωνιζόμενου ελεχθηκε περι της 1-1,30 ώρας στον τεχνικο ελεγχο της Παρασκευης ενώ σε άλλα δεν άνοιξαν ούτε καπώ.Το ξέρω για απλά έιμασταν ΚΑΙ στον τεχνικό έλεγχο (ανώμαλλοι λέμεεεε)ωραίο βίντεο!
Το ίδιο και από μένα!
Μια τεχνική ερώτηση στον Greg και το Saxter. Μετά το 1.26 αλλοιώνονται οι διαστάσεις (πχ τα αυτοκίνητα δείχνουν πιο ψιλόλιγνα). Το έχω δει βέβαια και σε άλλα βίντεο, αλλά μήπως μπορείτε να μας πείτε γιατί συμβαίνει, γιατί είμαι και άσχετος με τα των βίντεο; -
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ram-air_intakeΑυτο λοιπον Νασο μου, επρεπε να το δημοσιοποιουν οι αγωνοδικες η ο τεχνικος εφορος μαζι με την αποφαση, ωστε να μην γινεται κακος ενας Πλατης και να τσακωνεται με τον φιλο του τον Μπαμπη, ουτε να γινεται τοση κουβεντα χωρις λογο.
Με καταλαβατε τωρα? -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Αυτο λοιπον Νασο μου, επρεπε να το δημοσιοποιουν οι αγωνοδικες η ο τεχνικος εφορος μαζι με την αποφαση, ωστε να μην γινεται κακος ενας Πλατης και να τσακωνεται με τον φιλο του τον Μπαμπη, ουτε να γινεται τοση κουβεντα χωρις λογο.
Με καταλαβατε τωρα?Και εδώ στην πρώτη παράγραφο με τιμές και παραδείγματα:
http://www.alfisti.gr/htms/Intake.htmΗ αλήθεια είναι ό,τι και εγώ συμφωνώ με τον γιατρό, αλλά επειδή οι γνώσεις μου στην φυσική είναι επιπέδου λυκείου την έκανα γαργάρα.
Σε γενικές γραμμές κατάλαβα ό,τι τουλάχιστον σ ένα αυτοκίνητο ραλλυ του επιπέδου του CLIO το ram air έστω με την μορφή που υπήρχε στο αυτοκίνητο του Ζάχου (αν θεωρήθηκε ό,τι κάτι τέτοιο ήταν) το μόνο που προσφέρει είναι την τιμωρία του πληρώματος ή τον αποκλεισμό του. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...συγχαρητηρια σε όλους αλλα πιο πολύ στους ZAXOΣ Βαγγέλης - ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ Κώστας, KΥΡΙΑΖΗΣ Σωτήρης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος,ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας, XEKIMIAN Γιάννης - ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Νίκος, Αργυρίου,ΔΑΡΑΣ Χρήστος - ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ Θεόδωρος,ΞΕΦΤΕΡΗΣ Βαγγέλης - MATAΚΙΑΣ Ιωάννη,KAΡΟΤΣΙΕΡΗΣ Ανδρέας - ΚΑΤΑΡΑΣ Παναγιώτης
το video απο την δική μας πλευρά!Αφιερωμενο σε όλους τους αγωνιζόμενους και στους** οπαδούς των ράλλυ**!
http://www.youtube.com/watch?v=n2EWbd-w ... _embedded#!
Στην κάμερα o Greg και το τρίποδο, στην επεξεργασια εγω και ο Greg, στο πάθος όλο το M.F.
Υ.Γ.1 έτσι μήπως και ξεχαστειτε λίγο....
Υ.Γ.2 Καλώς ή κακώς όλα θα πρεπει να ειναι συμφωνα με το βιβλίο και τους κανονισμους.
Υ.Γ.3.Απλά όλα να ισχυουν για όλους...πχ Αγωνιστικό αγωνιζόμενου ελεχθηκε περι της 1-1,30 ώρας στον τεχνικο ελεγχο της Παρασκευης ενώ σε άλλα δεν άνοιξαν ούτε καπώ.Το ξέρω για απλά έιμασταν ΚΑΙ στον τεχνικό έλεγχο (ανώμαλλοι λέμεεεε)ωραίο βίντεο!
Το ίδιο και από μένα!
Μια τεχνική ερώτηση στον Greg και το Saxter. Μετά το 1.26 αλλοιώνονται οι διαστάσεις (πχ τα αυτοκίνητα δείχνουν πιο ψιλόλιγνα). Το έχω δει βέβαια και σε άλλα βίντεο, αλλά μήπως μπορείτε να μας πείτε γιατί συμβαίνει, γιατί είμαι και άσχετος με τα των βίντεο;καλησπέρα κ.Ιαβέρη.
Η απάντηση είναι πολυ απλή. Απλά προσπαθούμε να παντρέψουμε τα πλάνα μιας καινούργιας κάμερας με μιας κάμερας 6έτια η οποία έχει φάει πολύ βροχή,χώμα και ήλιο.Εστω και μετά απο πολλές μετατροπές και μοντάζ μια διαφορά στο μάτι υπάρχει. Ευελπιστώ απο το νέο έτος να πάρω και εγώ μια HD αλλά θα κρατήσω την παλία μου για να τραβάω τα ιστορικά ...... ...Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ ....
Και εμείς δεν έχουμε ιδιαίτερες γνώσεις βιντεοσκόπησης , μονταζ και φωτογραφίας .... Απλά είμαστε Εραστές της Τέχνης η αλλίως ερασιτέχνες(αυτό το διάβασα πριν λίγο και μου άρεσε) με πάθος για τον μηχανοκίνητο και θέλουμε τις στιγμές που ζούμε στα βουνά και στις πίστες να τις μοιραζόμαστε μαζί με άλλους ....
Με (πολύ) Εκτίμηση
GregWrc -Motorsport-Fanatics.gr
YΓ σε πολύ λίγο on air και το διορθωμένο βίντεο σε χαμηλότερη ανάλυση.
YΓ 2 Μods sorry για το Off Topic -
Ο χρήστης gregorym έγραψε:
Κάλλιο αργά παρά ποτέ...συγχαρητηρια σε όλους αλλα πιο πολύ στους ZAXOΣ Βαγγέλης - ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ Κώστας, KΥΡΙΑΖΗΣ Σωτήρης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος,ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας, XEKIMIAN Γιάννης - ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Νίκος, Αργυρίου,ΔΑΡΑΣ Χρήστος - ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ Θεόδωρος,ΞΕΦΤΕΡΗΣ Βαγγέλης - MATAΚΙΑΣ Ιωάννη,KAΡΟΤΣΙΕΡΗΣ Ανδρέας - ΚΑΤΑΡΑΣ Παναγιώτης
το video απο την δική μας πλευρά!Αφιερωμενο σε όλους τους αγωνιζόμενους και στους** οπαδούς των ράλλυ**!
http://www.youtube.com/watch?v=n2EWbd-w ... _embedded#!
Στην κάμερα o Greg και το τρίποδο, στην επεξεργασια εγω και ο Greg, στο πάθος όλο το M.F.
Υ.Γ.1 έτσι μήπως και ξεχαστειτε λίγο....
Υ.Γ.2 Καλώς ή κακώς όλα θα πρεπει να ειναι συμφωνα με το βιβλίο και τους κανονισμους.
Υ.Γ.3.Απλά όλα να ισχυουν για όλους...πχ Αγωνιστικό αγωνιζόμενου ελεχθηκε περι της 1-1,30 ώρας στον τεχνικο ελεγχο της Παρασκευης ενώ σε άλλα δεν άνοιξαν ούτε καπώ.Το ξέρω για απλά έιμασταν ΚΑΙ στον τεχνικό έλεγχο (ανώμαλλοι λέμεεεε)ωραίο βίντεο!
Το ίδιο και από μένα!
Μια τεχνική ερώτηση στον Greg και το Saxter. Μετά το 1.26 αλλοιώνονται οι διαστάσεις (πχ τα αυτοκίνητα δείχνουν πιο ψιλόλιγνα). Το έχω δει βέβαια και σε άλλα βίντεο, αλλά μήπως μπορείτε να μας πείτε γιατί συμβαίνει, γιατί είμαι και άσχετος με τα των βίντεο;καλησπέρα κ.Ιαβέρη.
Η απάντηση είναι πολυ απλή. Απλά προσπαθούμε να παντρέψουμε τα πλάνα μιας καινούργιας κάμερας με μιας κάμερας 6έτια η οποία έχει φάει πολύ βροχή,χώμα και ήλιο.Εστω και μετά απο πολλές μετατροπές και μοντάζ μια διαφορά στο μάτι υπάρχει. Ευελπιστώ απο το νέο έτος να πάρω και εγώ μια HD αλλά θα κρατήσω την παλία μου για να τραβάω τα ιστορικά ...... ...Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ ....
Και εμείς δεν έχουμε ιδιαίτερες γνώσεις βιντεοσκόπησης , μονταζ και φωτογραφίας .... Απλά είμαστε Εραστές της Τέχνης η αλλίως ερασιτέχνες(αυτό το διάβασα πριν λίγο και μου άρεσε) με πάθος για τον μηχανοκίνητο και θέλουμε τις στιγμές που ζούμε στα βουνά και στις πίστες να τις μοιραζόμαστε μαζί με άλλους ....
Με (πολύ) Εκτίμηση
GregWrc -Motorsport-Fanatics.gr
YΓ σε πολύ λίγο on air και το διορθωμένο βίντεο σε χαμηλότερη ανάλυση.
YΓ 2 Μods sorry για το Off TopicΔεν είμαι Ιαβέρης αλλά Βαρβέρης Βέβαια ο Τάσος είναι καλός φίλος και εγώ μέλος των πιστών του και 'τρόφιμος' της Μιχαλακοπούλου, άλλα μέχρι εκεί.
Ευχαριστώ για την απάντηση. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δεν είμαι Ιαβέρης αλλά Βαρβέρης Βέβαια ο Τάσος είναι καλός φίλος και εγώ μέλος των πιστών του και 'τρόφιμος' της Μιχαλακοπούλου, άλλα μέχρι εκεί.
Ευχαριστώ για την απάντηση.sorry για την παρεξήγηση .....
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και για την ιστορία.
Πριν χρόνια κάνοντας ευθυγράμμιση σε μια Α147, παραπονιότανε ο πελάτης, ότι μετά τα 130, το αυτοκίνητο τραβούσε αριστερά. Επανέλαβα την ευθυγράμμιση και δοκίμασα το αυτοκίνητο άλλες δυο φορές. Πράγματι αυτό συνέβη ξανά.
Αγόρασα έναν δεξιό καθρέπτη, (είχε μόνον αριστερό εξωτερικό) και το πρόβλημα λύθηκε.Antonis-team.
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!! ( που δεν κανετε βεβαια ρητορικό ηταν.. απλά μου φανηκε απιστευτοοτι μια τοσο μικρή μετοπικη επιφανεια ειχε τετοιο αποτελεσμα )
Συγνωμη απο την μερια μου για το off αλλα παντα οταν μαθαινω κατι ενθουσιαζομαι.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
...
Σε γενικές γραμμές κατάλαβα ό,τι τουλάχιστον σ ένα αυτοκίνητο ραλλυ του επιπέδου του CLIO το ram air έστω με την μορφή που υπήρχε στο αυτοκίνητο του Ζάχου (αν θεωρήθηκε ό,τι κάτι τέτοιο ήταν) το μόνο που προσφέρει είναι την τιμωρία του πληρώματος ή τον αποκλεισμό του.+1
H Κawasaki όταν παρουσίασε το σύστημα πρώτη φορά , ανέφερε ότι υπάρχει διαφορά άνω των 200χαω και γι'αυτό άλλαζε η χαρτογράφηση στις δύο τελευταίες ταχύτητες.
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Καλημέρα,Μιας και το θέμα με την επιστολή του Βαγγέλη πήρε 'δημοσιότητα' αναρωτιέμαι: θα τοποθετηθεί ΕΠΙΣΗΜΑ κάποιος από την πλευρά της ΕΘΕΑ για να ενημερώσει για το σκεπτικό της απόφασης; Στο δικό μου το μυαλό είναι κάτι αυτονόητο και πρέπει να γίνει για να δείξει σεβασμό στο Βαγγέλη και σε οποιονδήποτε άλλο μπορεί να βρεθεί στη θέση του, σε όλους εκείνους που πιστεύουν οτι υπάρχει δόλος και είναι στημένο και φυσικά να αποκαταστήσει την καλή εικόνα όσων 'ευνοήθηκαν' από αυτή την απόφαση. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η περιρέουσα ατμόσφαιρα και να μην μιλάει κανείς!
Απ'οτι ειδες το μοναδικο ενδιαφερον της ΕΘΕΑ ηταν να απαντησει στην επιστολη της λεσχης Startline και για τα λοιπα , περι περιρεουσης ατμασφαιρας και ασχετων με τεχνικα θεματα αγωνοδικων κλπ κλπ αλλα ουσιωδη , ουδεμια αντιδραση.
Και συ πιστευεις οτι κατι θα αλλαξει στους Ελληνικους αγωνες???
Οπως με πηρε και μου παραπονεθηκε φιλος μου και μου ζητησε να μην γκρινιαζω και να κανω υπομονη ( μαλιστα μου εθεσε και χρονοδιαγραμμα) , αλλο ενα χρονο????Και να σταματησω να πυροβολω (sic) αδιακριτως δεξια και αριστερα.
Κανω 17 συναπτα του απαντησα.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Κι εχουμε πνιξει κατα καιρους τα οσα μυρια.
ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ 2010