-
Κατ εμε σωστο στρωσιμο
3000χλμ μεχρι 3500-4000 στροφες
3000-5000χλμ ανεβαζω 1000 στροφες
5000-7000λμ ανεβαζεις αλλη μια χιλιαρα και μετα τα 8000 το σκιζεις.Βεβαια ενδιαμεσα θα χτυπας και λιγο κοφτη για να μην ξεχνιομαστεΥπαρχουν και αλφιστι που απο την αρχη χτυπαγαν 6000 και δεν εχουν αντιμετωπισει προβληματα.Ενας αλλος φιλος μου που το εκανε στην 156,του καηκε ο κινητηρας.Διαλεγεις και παιρνεις....εγω θα κανω υπομονη και δεν θα παρω το ρισκο
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Κατ εμε σωστο στρωσιμο3000χλμ μεχρι 3500-4000 στροφες
3000-5000χλμ ανεβαζω 1000 στροφες
5000-7000λμ ανεβαζεις αλλη μια χιλιαρα και μετα τα 8000 το σκιζεις.Βεβαια ενδιαμεσα θα χτυπας και λιγο κοφτη για να μην ξεχνιομαστεΥπαρχουν και αλφιστι που απο την αρχη χτυπαγαν 6000 και δεν εχουν αντιμετωπισει προβληματα.Ενας αλλος φιλος μου που το εκανε στην 156,του καηκε ο κινητηρας.Διαλεγεις και παιρνει....εγω θα κανω υπομονη και δεν θα παρω το ρισκο
δεν μου αρεσει το πρωτο πακετο που εθεσες........αν περιμενεις ποτε να τον στρωσεις ετσι ............ αστο πετα το καλυτερα το μηχανημα....
-
Τι προτεινεις?
-
Για το στρώσιμο ρίξε μια ματιά εδώ ....... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6656
-
[quote='ΒΑΣΙΛΗΣ']Για το στρώσιμο ρίξε μια ματιά εδώ ....... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6656
-
Nickpaip μην κρίνεις από μεμονωμένα προβλήματα...και η αδερφή μου έχει Stilo εδώ και 2 1/2 χρόνια με περίπου 50000χλμ. και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό!!! Καταλαβαίνω την ανησυχία σου αλλά μην γενικεύεις τόσο εύκολα για όλα τα ιταλικά αυτοκίνητα!!! Όσο για τις πόρτες στην 147 (toli147) του αδερφού μου απλά ακουγόταν ένας χτύπος αραιά...το πρόβλημα εξαλείφεται με αλλαγή στο σημείο που 'κουμπώνει' η πόρτα!!! Για το στρώσιμο παιδιά όλα σχετικά είναι!!! Όλα τα moter είναι δοκιμασμένα στον 'πάγκο' πλέον!!! Εγώ έχω 4200 και μερικές έως ελάχιστες φορές έχω φτάσει τις 6000 και μία φορά κόφτη !!! Το αυτοκίνητο πλέον το δουλεύω πάρα πολύ από 3500 -5000 !!! Καλημέρα σας και να χαίρεστε τις κούκλες σας!!!
-
Μεμονωμένα προβλήματα;
Από τότε που έχω πάρει το αυτοκίνητο έχει χαλάσει το παράθυρο του οδηγού, έχει πάρει υγρασία το εμπρός δεξί φανάρι, έχει ξεκουμπώσει(εν κινήσει...) η πλαφονιέρα με τους διακόπτες της ηλιοροφής, έχω αντικαταστήσει τον αισθητήρα βάρους στο κάθισμα του συνοδηγού, έχω πάει πάνω από 5 φορές στο συνεργείο επειδή ανάβει το λαμπάκι του αερόσακου(πλέον δεν του δίνω σημασία...), έχει κολλήσει η ηλιοροφή, έχει χαλάσει ο κλιματισμός, έχω αλλάξει το μηχανισμό αναδίπλωσης του καθίσματος και το αποκορύφωμα(γιατί όλα τα προηγούμενα θα μπορούσα να τα συγχωρήσω) έσπασε η κρεμαγιέρα.
Σήμερα ξαναπήγα στο συνεργείο, γιατί μου είχε καεί το πίσω αριστερό στοπ, όπου συνάντησα έναν δυστυχή κάτοχο Stilo, ίδιο με το δικό μου, που μάλλον του είχε χαλάσει ο πολλαπλασιαστής(για δεύτερη φορά...) και το αυτοκίνητο λειτουργούσε με τρείς κυλίνδρους και είναι πλέον εκτός εγγύησης.
Αυτή τη στιγμή στο αυτοκίνητο μου ανάβει(τί άλλο; ) το λαμπάκι απ'τον αερόσακο, δεν λειτουργούν τα κουμπιά που υπάρχουν στο τιμόνι για το ηχοσύστημα και η κόρνα(επειδή κόπηκε ένα καλώδιο όταν έσπασε η κρεμαγιέρα και το περιμένουν από βδομάδα), δεν λειτουργούν τα πιτσιλιστήρια των υαλοκαθαριστήρων και σήμερα έσπασε η μια βάση από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.
Αυτά τα ολίγα... -
Περιεργο γιατι το δικο μου στιλο εδω και δυο χρονια εχει παρουσιασει ενα καμενο φλας και χασιμο της ηλεκτρικης υποβοηθησης του τιμονιου.Τιποτε αλλο
-
Για να μην το κουράζετε άλλο σε άσχετο thread, τα πρώτα Stilo παρουσίασαν πάμπολλα βρεφικά προβλήματα αναγκάζοντας τους ιδιοκτήτες τους σε καθημερινές επισκέψεις στο συνεργείο (αλά 307 ένα πράγμα). Τα προβλήματα αυτά όμως σύντομα επιλύθηκαν, και τα νεότερα μοντέλα φιγουράριζαν (μαζί με την corolla) στις πρώτες θέσεις καταλόγων αξιοπιστείας νέων μοντέλων.
Η ουσία πάντως είναι ότι στην αρχή η πατάτα έγινε και οι Ιταλοί αποδείχτηκαν μάλλον ανέτοιμοι. Αυτό φυσικά δεν κάνει όλα τα ιταλικά αυτοκίνητα αναξιόπιστα, ούτε καν το ίδιο το Stilo. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Για να μην το κουράζετε άλλο σε άσχετο thread, τα πρώτα Stilo παρουσίασαν πάμπολλα βρεφικά προβλήματαΕλπίζω η Αλφα GT να είναι καλό βρέφος και να μην την τρέχω συνέχεια στο γιατρό
-
εχει ακουσει ποτε κανεις για κομπρεσορα σε alfa 147 1.6?ειναι αξιοπιστος?
-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
εχει ακουσει ποτε κανεις για κομπρεσορα σε alfa 147 1.6?ειναι αξιοπιστος?Έχω το Autodelta kompressor kit στην 147 εδώ και περίπου 6 μήνες κανένα πρόβλημα!
-
Ποσα αλογα σου δινει?
Στις ποσες στροφες μπαινει?
Καιει τα κερατα της? -
Μέχρι στιγμής με το 'αρχικό' setup είμαστε στα 190 άλογα και 24 κιλά ροπή...
Αναμένεται να το φτάσουμε περίπου στα 200 άλογα και ίσως 2 κιλά ροπή ακόμα
Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ακριβώς πότε μπαίνει, πάντως αρχίζει ν'ακούγεται από τις 2200 rpm περίπου...
Απ'ότι θυμάμαι η κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer έχει δείξει 8.8-9.6 (το πολύ) σε εθνική με ταχύτητες κοντά στα 160 και 12.2-13.8 στην πόλη ανάλογα με την κίνηση...Σε διαδρομή με πολύ κίνηση (σταμάτα-ξεκίνα για 45' Ομόνοια - Ιλίσσια) ανεβαίνει και στα 15! αλλά μέχρι εκεί...
Γενικά καίει λιγότερο από την 156 2.5 V6 που είχα για μερικές εβδομάδες κι ας έχει ίδια δύναμη και περισσότερη ροπή!
Τα νούμερα της κατανάλωσης πιθανώς ν'αλλάξουν λίγο ανάλογα με τις καινούριες ρυθμίσεις (πρόγραμμα, τροχαλίες, πίεση kompressor) αλλά μάλλον προς τα κάτω -
Ο ηχος κλασσικος αγριος σαν twin spark η εχει αλλοιωθει?
-
exeis δοκιμασει και αναρτησεις απο αυτοδελτα ?
ποια κρατα καλυτερα η ti ή η απλη με αναρτησεις autodelta ? -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ο ηχος κλασσικος αγριος σαν twin spark η εχει αλλοιωθει?Ο ήχος του κινητήρα δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα, απλά έχει προστεθεί -χαμηλά κυρίως- το σφύριγμα του kompressor, ψηλά ο Twin Spark ακούγεται όπως πάντα. Προσοχή όμως χρειάζεται στην επιλογή της εξάτμισης, πράγμα που δεν ακολούθησα εγώ, γι'αυτό τώρα θα πρέπει να την αλλάξω
@photis: Δεν έχω ανάρτηση Autodelta και η μόνη ti που έχω οδηγήσει είχε ελατήρια Eibach με την standard ανάρτηση. Με ανάρτηση Autodelta έχω οδηγήσει μόνο 156 οπότε δεν θα είναι καλό να γίνουν συγκρίσεις... Πάντως και οι δύο είχαν καλό κράτημα και άνεση σε αρκετά καλά επίπεδα.
Υγ Εγώ έχω Atrox (το προηγούμενο μοντέλο της B&G).
-
πες μας και ποσο πηγε το μαλλι!
Ενδιαφερον παντως ακουγεται, μπορεις να μας δωσεις περισσοτερες λεπτομεριες? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πες μας και ποσο πηγε το μαλλι!
Ενδιαφερον παντως ακουγεται, μπορεις να μας δωσεις περισσοτερες λεπτομεριες?Μόνο το kompressor kit λίγο πάνω από 5000, αν συνοδευτεί και με εκκεντροφόρους το κόστος είναι κοντά στις 7500 (τιμές με τοποθέτηση). Τεχνικά ο τύπος του kompressor είναι Rotrex, στις πιέσεις που δουλεύει δεν χρειάζονται ενισχυμένα πιστόνια, ενώ παράλληλα εγκεφαλάκια και λοιπά δεν υπάρχουν.
Μην το ματιάσω (:P) μέχρι στιγμής όλα καλά, κανένα πρόβλημα με λαμπάκια, λάδια και λοιπές ιστορίες. Η ιδιαιτερότητα είναι ότι μετά την μετατροπή το αυτοκίνητο πρέπει να στρωθεί για μερικά χιλιόμετρα ή τουλάχιστον έτσι δουλεύει η Autodelta. Οπότε το αυτοκίνητο αρχικά ρυθμίζεται συντηρητικά (χαμηλή πίεση kompressor, πρόγραμμα συντηρητικό, εκκεντροφόροι ήπιοι κλπ) και αφού στρωθεί γίνονται οι τελικές ρυθμίσεις στο μοτέρ.
-
H 'δουλεια' που εγινε, Ελλαδα???
Κανενα url???
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ALFA GT