Ο χρήστης rafi έγραψε:
Εγω θα σου προτεινα να πας στο καταστημα του εισαγωγεα που θα εχουν σιγουρα ενα sandero test drive η αν δεν εχουν θα τσακιστουν μεσα σε μερικες μερες η και ωρες να σου βρουν..
Ναι! Μόλις γύρισα από την Renault...
Το είδα το εργαλείο. Καλά το είπα! Εργαλείο!...
Το είχαν σε κόκκινο χρώμα, είχαν και το απλό Sandero σε γκρι ανθρακί και ασημένιο. Και τα τρία έξω από την εμπορία. Η Dacia δεν μασάει. Τα αυτοκίνητά της τα έχουν έξω. Νομίζω ότι έτσι θα έπρεπε να είχαν όλα τα αυτοκίνητα.
Και τα τρία είχαν φάει μάλλον ψιλόβροχο, με σκόνη Αφρικής!...
Εκεί κατάλαβα ότι το ασημένιο ΔΕΝ μασάει... Το καλύτερο χρώμα. Δεν φαινόταν σχεδόν καθόλου η 'βρώμα' ... Τα άλλα φώναζαν ότι θέλουν πλύσιμο.
Πολλά μου έκαναν εντύπωση. Τι να πρωτοπώ;
Συνοπτικά:
- Το ιδανικό αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις. Υπερυψωμένο, ανεβαίνει παντού. Με προφυλακτικά γύρω-γύρω φαίνεται και 'τούμπανο'. Από μπροστά πολύ όμορφο, γεμίζει το μάτι. Το ίδιο και από πίσω. Από τα πλάγια το μόνο ίσως που χαλάει το μάτι είναι το μεγάλο κενό μεταξύ ελαστικών και θόλων. Αλλά αυτό τονίζει περισσότερο το ρόλο ως Crossover.
(Έβαλα το 207 δίπλα στο Stepway. Σίγουρα το Stepway δείχνει μεγαλύτερο ποιο ογκώδες.)
- Πορτμπαγκάζ πολύ μεγάλο με μεγάλο βάθος. Σίγουρα ποιο μεγάλο από το 207. Στα θετικά το ύψος της εταζέρας. Αφήνει μεγάλο κενό από κάτω. Που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα το πορτμπαγκάζ και χωρίς να σηκωθεί η εταζέρα. (Στο 207 η εταζέρα κατεβαίνει ποιο χαμηλά οπότε δεν αφήνει μεγάλο κενό για χρήση του πορτμπαγκάζ)
3.Χώρος μηχανής.Τεράστιος. Όλα μέσα στην μηχανή είναι ευδιάκριτα και προσπελάσιμα. Ακόμη και η μπαταρία είναι φάτσα-κάρτα. Βγαίνει για την πλάκα της. Χωρίς πλαστικά καπάκια, χωρίς καλύμματα, χωρίς δεκάδες κλιπάκια)
(Σε αντίθεση με το 207 που όλα είναι κρυμμένα και σφηνωμένα)
Όλα στο χώρο της μηχανής έγραφαν Renault...
- Εσωτερικό. Καθίσματα άνετα, μεγάλα. Μαλακά. Θετικό. Θετικότατο. Απόχρωση υφασμάτων σκούρο γκρι και μαύρο. Θετικό.
Θέση οδηγού, άνετη, συνοδηγού το ίδιο. Πίσω καθίσματα έκατσα άνετα. (όλα μου φάνηκαν ποιο άνετα από το 207. Το ίδιο και οι χώροι ποιο μεγάλοι. Μεγαλύτερα κενά στα πόδια μπρος-πίσω).
Θέση οδηγού. Δεν χρειάστηκε να πειράξω τίποτα. Λες και την είχαν φτιάξει για μένα. Το τιμόνι στο ιδανικό ύψος, το κάθισμα επίσης, όλα ok.
Οι πόρτες μου φάνηκαν αρκετά βαριές και η ηχομόνωση καλή.
Κονσόλες, κουμπιά κλπ... όλα στη θέση τους. Απλά, λιτά πράγματα, εύκολα στη χρήση τους. Θυμήθηκα το Pinin. Θυμήθηκα το κουπέ .
Στα θετικά για μένα. Οι διακόπτες των παραθύρων στην κεντρική κονσόλα!...
Επίσης στα πολύ θετικά τα μεγάλα μπράτσα/χερούλια αλουμινέ στις πόρτες. Ευχαριστιέσαι να κλείνεις την πόρτα.
Βασικό, βασικότατο, σούπερ βασικό το κεντρικό τεράστιο υποβραχιόνιο με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Για να ξεκουράζεται το δεξί χεράκι ...
Φυσικά παντού σκληρά σκουρόχρωμα πλαστικά με πινελιές αλουμινίου (πλαστικά αλουμινέ), η συναρμολόγηση φαίνεται καλή παντού. Δεν είδα ψεγάδια πουθενά.
Μου άφησε περίεργη αίσθηση ο συμπλέκτης. Απίστευτα μαλακός. Καμιά σχέση με το 207. Με το που έβαλα το πόδι μου στο συμπλέκτη αυτός πήγε πίσω.
-
Hi-Fi!...
Ναι! Έχει ένα απλό Blaupunkt που βγαίνει και μπαίνει οτιδήποτε άλλο... Έχει χειριστήρια κάτω από το τιμόνι το οποίο όμως βγαίνει και μπαίνει καπάκι εκεί. (μπορεί να μπει και κονέκτορας για άλλα ηχητικά ώστε να παίζει το εργοστασιακό χειριστήριο). Ηχεία μπρος-πίσω (6 ηχεία)
-
Στα θετικά για μένα που δεν έχει ένα σωρό ηλεκτρονικές αηδίες. Στα θετικά επίσης που όλα τα αξεσουάρ υπάρχουν.
Αυτά που ήθελα τα είχε και με το παραπάνω.
Τελική τιμή 10950 στο ασημένιο χρώμα, ετοιμοπαράδοτο σε 8 μέρες.
Θα ψάξουν για test drive. Πολύ φιλική η εμπορία. Εξυπηρετικοί.
Συμπέρασμα: Ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά. Πάρα πολλά και ζητάει πολύ λίγα. Πάει παντού, δεν το λυπάσαι, δεν σε αγχώνει, δεν φοβάσαι αν ακουμπήσει κάποιος το δέρμα ή τις μαλακές επιφάνειες στο εσωτερικό. Αυτοκίνητο εργαλείο στην κυριολεξία που κάνει τη ζωή ποιο εύκολη.
(υ.γ. σόρυ για το μεγάλο post... )